JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/0010316701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103167 z dnia 2021-07-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji inwestycji przez Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650903291</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słowackiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przeworsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">016 648 97 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">016 648 97 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd_przeworsk@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.powiatprzeworsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji inwestycji przez Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7070be40-db22-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00103167</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001272/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji inwestycji przez Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/940e3e22-0b8e-4856-881b-d66fb7d62ea9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/940e3e22-0b8e-4856-881b-d66fb7d62ea9, ePUAPu: PZD-Przeworsk oraz poczty elektronicznej pzd_przeworsk@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/940e3e22-0b8e-4856-881b-d66fb7d62ea9, ePUAPu: PZD-Przeworsk oraz poczty elektronicznej pzd_przeworsk@wp.pl<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do korzystania z miniPortalu oraz w regulaminie ePUAP.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 4. SWZ.<br/>5.	Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP zaszyfrowanych na Miniportalu. <br/>6.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z wyjątkiem przypadków określonych w p.z.p.. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.<br/>8.	Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentachzamówienia.<br/>9.	Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>10.	Dopuszcza się składania ofert częściowych.<br/>11.	Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.<br/>12.	Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególności: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,.odt<br/>Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji inwestycji przez Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku”<br/>, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku;<br/>b)	w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Przeworsku oraz pod adresem e-mail: pzd_iodo@wp.pl, tel. (016) 648-97-24;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „”;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; <br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 6 lat od dnia otwarcia ofert, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; <br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EZ.3311.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 126016,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. <br/>„Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów – zniszczenia toru kolejowego na odcinku km od 23+922 do 40+055 w miejscowościach: Zagórze, Hadle Kańczuckie, Hadle Szklarskie, Jawornik Polski – Gmina Jawornik Polski, Szklary – Gmina Hyżne, Harta – Gmina Dynów wraz z odbudową obiektów mostowych w km 25+883 (m. Zagórze – Gmina Jawornik Polski), w km 28+175 (m. Hadle Szklarskie – Gmina Jawornik Polski) oraz w km 28+874 (m. Hadle Szklarskie – Gmina Jawornik Polski)” – zakres liniowy<br/><br/>I. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: <br/>1.	Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i z należytą starannością.<br/>2.	Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzania robót musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.<br/>3.	Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren robót.<br/>4.	Wydawanie poleceń Wykonawcy robót należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę robót kierownikowi budowy. <br/>5.	Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.<br/>II. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:<br/>a) reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, przepisami BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, <br/>b) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,<br/>c)rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą robót i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,<br/>d) opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>e) udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie ,<br/>f) wydawanie Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,<br/>g) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>h) żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,<br/>i) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, <br/>j). systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem,o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę robót. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą robót,<br/>k) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanego zadania,<br/>l). udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),<br/>ł) uczestnictwo na żądanie Zamawiającego w przeglądach technicznych oraz gwarancyjnych.<br/><br/>III. Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywać obowiązki i uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) <br/><br/>IV. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po linkiem<br/> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e5ba5c67-f546-4c88-b092-445d6027568d<br/><br/><br/>V. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy PZP, ponieważ charakter czynności, jakie w ramach zamówienia mają być wykonywane przez osoby wykonujące samodzielną funkcję techniczną w budownictwie nie wymaga ich wykonywania w ramach stosunku zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 k.p. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32520,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena - waga 60 %<br/>2)	Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego – waga 40% <br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Ad.1)dla kryterium ,,Cena” – waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>Cena = ------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>Ad.2) dla kryterium „Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego”- waga 40% <br/>Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o której mowa w SWZ.<br/>W ramach tego kryterium, Zamawiający oceniać będzie liczbę usług podczas realizacji których wskazana osoba pełniła funkcje: kierownika budowy lub robót lub nadzorczą lub kontrolną w zakresie określonym dla w danej części.<br/><br/>Za wyznaczenie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego osoby posiadającej doświadczenie w w/w zakresie, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, za pełnienie:<br/>1 usługi- 0 pkt <br/>2 usług - 10 pkt <br/>3 usług – 20 pkt <br/>4 usług - 30 pkt <br/>5 usług i więcej – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Odnowa budynku dworca kolejki wąskotorowej w Przeworsku wraz z otoczeniem"<br/><br/>I. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: <br/>1. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i z należytą starannością.<br/>2. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzenia robót musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.<br/>3. Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren robót.<br/>4. Wydawanie poleceń Wykonawcy robót należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę robót kierownikowi budowy. <br/>5. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.<br/>II. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:<br/>a) reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, przepisami BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, <br/>b) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,<br/>c) rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą robót i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,<br/>d) opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>e) udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie ,<br/>f) wydawanie Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,<br/>g) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>h) żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,<br/>i) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, <br/>j) systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę robót. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą robót,<br/>k) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanego zadania,<br/>l) udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),<br/>ł) uczestnictwo na żądanie Zamawiającego w przeglądach technicznych oraz gwarancyjnych.<br/><br/>III. Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywać obowiązki i uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) <br/><br/>IV. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po linkiem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/beb898f7-4241-406a-81dd-0577714e0cd7<br/><br/>V. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy PZP, ponieważ charakter czynności, jakie w ramach zamówienia mają być wykonywane przez osoby wykonujące samodzielną funkcję techniczną w budownictwie nie wymaga ich wykonywania w ramach stosunku zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 k.p.<br/><br/>VI. WIZJA LOKALNA<br/>Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na projektowanym terenie, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej, nie stanowi ona wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust.2 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 32520,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena - waga 60 %<br/>2)	Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego – waga 40% <br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Ad.1)dla kryterium ,,Cena” – waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>Cena = ------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>Ad.2) dla kryterium „Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego”- waga 40% <br/>Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o której mowa w SWZ.<br/>W ramach tego kryterium, Zamawiający oceniać będzie liczbę usług podczas realizacji których wskazana osoba pełniła funkcje: kierownika budowy lub robót lub nadzorczą lub kontrolną w zakresie określonym dla w danej części.<br/><br/>Za wyznaczenie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego osoby posiadającej doświadczenie w w/w zakresie, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, za pełnienie:<br/>1 usługi- 0 pkt <br/>2 usług - 10 pkt <br/>3 usług – 20 pkt <br/>4 usług - 30 pkt <br/>5 usług i więcej – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa mostu na rzece Mleczka Wschodnia w ciągu drogi powiatowej NR 1619 R Zarzecze – Pełnatycze – Bystrowice w km 0 + 881,00”<br/><br/>I. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: <br/>1. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i z należytą starannością.<br/>2. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzania robót musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.<br/>3. Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren robót.<br/>4. Wydawanie poleceń Wykonawcy robót należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę robót kierownikowi budowy. <br/>5. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.<br/><br/>II. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:<br/>a) reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, przepisami BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, <br/>b) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,<br/>c) rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą robót i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,<br/>d) opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>e) udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie ,<br/>f) wydawanie Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,<br/>g) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>h) żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,<br/>i) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, <br/>j) systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę robót. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą robót,<br/>k) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanego zadania,<br/>l) udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),<br/>ł) uczestnictwo na żądanie Zamawiającego w przeglądach technicznych oraz gwarancyjnych.<br/><br/>III. Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywać obowiązki i uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) <br/><br/>IV. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po linkiem<br/> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e4bee1a0-c256-4b58-826f-5a2c910e2bfd<br/><br/>V. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy PZP, ponieważ charakter czynności, jakie w ramach zamówienia mają być wykonywane przez osoby wykonujące samodzielną funkcję techniczną w budownictwie nie wymaga ich wykonywania w ramach stosunku zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 k.p.<br/><br/>VI. WIZJA LOKALNA<br/>Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na projektowanym terenie, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej, nie stanowi ona wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust.2 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36585,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena - waga 60 %<br/>2)	Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego – waga 40% <br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Ad.1)dla kryterium ,,Cena” – waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>Cena = ------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>Ad.2) dla kryterium „Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego”- waga 40% <br/>Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o której mowa w SWZ.<br/>W ramach tego kryterium, Zamawiający oceniać będzie liczbę usług podczas realizacji których wskazana osoba pełniła funkcje: kierownika budowy lub robót lub nadzorczą lub kontrolną w zakresie określonym dla w danej części.<br/><br/>Za wyznaczenie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego osoby posiadającej doświadczenie w w/w zakresie, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, za pełnienie:<br/>1 usługi- 0 pkt <br/>2 usług - 10 pkt <br/>3 usług – 20 pkt <br/>4 usług - 30 pkt <br/>5 usług i więcej – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. <br/>„Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów – zniszczenia toru kolejowego na odcinku km od 23+922 do 40+055 w miejscowościach: Zagórze, Hadle Kańczuckie, Hadle Szklarskie, Jawornik Polski – Gmina Jawornik Polski, Szklary – Gmina Hyżne, Harta – Gmina Dynów wraz z odbudową obiektów mostowych w km 25+883 (m. Zagórze – Gmina Jawornik Polski), w km 28+175 (m. Hadle Szklarskie – Gmina Jawornik Polski) oraz w km 28+874 (m. Hadle Szklarskie – Gmina Jawornik Polski)” – Zakres mostowy<br/><br/>I. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: <br/>1.	Inspektor Nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i z należytą starannością.<br/>2.	Liczba pobytów Inspektora Nadzoru w miejscu prowadzania robót musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.<br/>3.	Inspektor Nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren robót.<br/>4.	Wydawanie poleceń Wykonawcy robót należy również utożsamiać z wydawaniem poleceń powołanemu przez Wykonawcę robót kierownikowi budowy. <br/>5.	Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.<br/>II. Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należeć będzie w szczególności:<br/>a) reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektem, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, przepisami BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, <br/>b) zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,<br/>c)rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą robót i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,<br/>d) opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,<br/>e) udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie ,<br/>f) wydawanie Wykonawcy prac poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,<br/>g) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,<br/>h) żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,<br/>i) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, <br/>j). systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem i ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę robót. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez nie zgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą robót,<br/>k) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z realizacją nadzorowanego zadania,<br/>l). udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),<br/>ł) uczestnictwo na żądanie Zamawiającego w przeglądach technicznych oraz gwarancyjnych.<br/><br/>III. Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywać obowiązki i uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) <br/><br/>IV. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po linkiem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e5ba5c67-f546-4c88-b092-445d6027568d<br/><br/>V. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy PZP, ponieważ charakter czynności, jakie w ramach zamówienia mają być wykonywane przez osoby wykonujące samodzielną funkcję techniczną w budownictwie nie wymaga ich wykonywania w ramach stosunku zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 k.p.<br/><br/>VI. WIZJA LOKALNA<br/>Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na projektowanym terenie, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej, nie stanowi ona wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 131 ust.2 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24390,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena - waga 60 %<br/>2)	Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego – waga 40% <br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Ad.1)dla kryterium ,,Cena” – waga 60 %<br/> cena najniższa brutto*<br/>Cena = ------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>Ad.2) dla kryterium „Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego”- waga 40% <br/>Ocenie podlegać będzie doświadczenie osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o której mowa w SWZ.<br/>W ramach tego kryterium, Zamawiający oceniać będzie liczbę usług podczas realizacji których wskazana osoba pełniła funkcje: kierownika budowy lub robót lub nadzorczą lub kontrolną w zakresie określonym dla w danej części.<br/><br/>Za wyznaczenie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego osoby posiadającej doświadczenie w w/w zakresie, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów, za pełnienie:<br/>1 usługi- 0 pkt <br/>2 usług - 10 pkt <br/>3 usług – 20 pkt <br/>4 usług - 30 pkt <br/>5 usług i więcej – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy w tym kryterium wynosi 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności techniczne lub zawodowe<br/>a)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem było wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego wymagającego posiadania uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych wraz z załączeniem dowodów należytego wykonania usługi. <br/><br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia, będzie dysponował, co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego,posiadającą:<br/>-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych bez ograniczeńoraz <br/>-	doświadczenie w pełnieniu co najmniej jednej funkcji kierownika budowy lub robót lub nadzorczą lub kontrolną na wąskotorowych liniach kolejowych wymagających uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy– wg wzoru załącznika nr 3 do SWZ, odpowiednie dla zakresu określonego dla poszczególnej części, <br/><br/>2)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ, odpowiednie dla zakresu określonego dla poszczególnej części.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresieart. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>4)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp- wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7.	Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/>1)	formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. <br/>2)	dokumenty potwierdzające umocowanie do działania w imieniu wykonawcy. <br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi.<br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. <br/>3)	wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego, aktualne na dzień składania ofert.Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie, o którym mowa składa odpowiednio;<br/>•	wykonawca,<br/>•	każdy ze wspólników konsorcjum Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej), oraz każdy ze wspólników spółki cywilnej,<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>•	w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa, także oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2Ado SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. <br/>4)	pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy, <br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.<br/>5)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6)	zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,- jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>5)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden Wykonawcasamodzielnie albo jeżeli Wykonawcy spełnia go łącznie.<br/>6)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ <br/>7)	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień Umowy na podstawie § 9<br/>umowy w szczególności: 1) Zmiana terminu; 1.1)Dopuszczalne jest przedłużenie terminu<br/>wykonania umowy; 1.2)Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy ; 1.3) Możliwa<br/>jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie usług ; 2) Zmiana personelu<br/>Wykonawcy ; 3)Zmiana wynagrodzenia ; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” na ePUAP: PZD-Przeworsk i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/940e3e22-0b8e-4856-881b-d66fb7d62ea9</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com