JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210707/0010670201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106702 z dnia 2021-07-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM<br/>NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII-"zaprojektuj i wykonaj" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTA SOPOTU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zdiz.sopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.zdiz.sopot.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM<br/>NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII-"zaprojektuj i wykonaj" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2fb7277e-def8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00106702</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004800/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO - Etap III zaprojektuj i wybuduj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Modernizacja oświetlenia ulicznego w Sopocie z zastosowaniem najnowszych technologii” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Umowa o dofinansowanie nr RPPM.10.04.00-22-0001/16-00 z dnia 01.03.2017 r. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.zdiz.sopot.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">wymagania dostępne pod linkiem https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie,<br/>adres Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, adres mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl, tel.: +48 58 551 72<br/>61.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: e- mail: iod@zdiz.sopot.pl;/ adres do korespondencji: Al Niepodległości 930, 81 – 861<br/>Sopot.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">18/NZ/2021/EB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie w trybie "zaprojektuj i wykonaj". Pełna nazwa zamówienia, jaką Zamawiający<br/>będzie się posługiwał w postępowaniu: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a<br/>następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania pn.<br/>MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W SOPOCIE Z ZASTOSOWANIEM<br/>NAJNOWSZYCH TECHNOLOGII – ETAP IIII.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest kolejny, trzeci etap modernizacji oświetlenia ulicznego w<br/>Sopocie z zastosowaniem najnowszych technologii (kontynuacja); obejmuje dwa etapy:<br/>– wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na<br/>budowę;<br/>– wykonanie na podstawie opracowanej ww dokumentacji, robót budowlanych objętych<br/>niniejszym zamówieniem publicznym.<br/>2. Prace projektowe oraz wykonanie robót budowlanych mają obejmować następujące etapy:<br/>1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym:<br/> wykonanie projektu architektoniczno- budowlanego, projektu zagospodarowania terenu,<br/>projektu technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,<br/> wykonanie dokumentacji projektowej instalacji i urządzeń towarzyszących – obcych,<br/> Informację i Plan BiOZ,<br/> wykonanie projektu wykonawczego wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi,<br/> projekt organizacji ruchu na czas budowy,<br/> Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,<br/> Przedmiary robót,<br/> kosztorys inwestorski z podziałem na ulice i zbiorcze zestawienie kosztów,<br/> projekt docelowej organizacji ruchu,<br/> dokumentację powykonawczą (w tym mapa powykonawcza),<br/> instrukcję eksploatacji i utrzymania,<br/> wizualizacja zaprojektowanego zadania,<br/>oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru autorskiego<br/>2) wykonanie robót budowlanych, w tym:<br/>- demontaż istniejącego oświetlenia wraz z transportem wskazanych<br/>materiałów do właściciela lub ich utylizacja,<br/>- usunięcie kolizji wskazanych przez Energa Oświetlenie Sp. z o.o.<br/>- budowa linii kablowej oświetleniowej,<br/>- budowa linii napowietrznej oświetleniowej,<br/>- budowa szafek oświetleniowych,<br/>- budowa słupów oświetleniowych wraz z oprawami,<br/>- wykonanie pomiarów ochronnych i fotometrycznych, montaż<br/>układów redukujących moc bierną i wykonanie pomiarów poboru<br/>mocy biernej,<br/>- odtworzenie nawierzchni chodników, ciągów pieszych, ścieżek<br/>rowerowych, parkingów, pasów zieleni, po montażu oświetlenia ulicznego,<br/>- wykonanie i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 5 tablic informacyjnych w<br/>trakcie realizacji budowy „Budujemy dla Was…”.<br/>- montaż uchwytów do flag na słupach oświetleniowych.<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106005/01 z dnia 2021-07-06<br/>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>Łączna ilość punktów świetlnych – 193.<br/>Zamawiający informuje, że ;<br/>1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień zawarcia umowy.<br/>Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia: zgodnie z kryterium termin wykonania, nie<br/>dłużej niż do dnia 01.08.2022 r z tym, że czas na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z<br/>uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę nie może być dłuższy niż 31.12.2021 r.<br/>2. Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji, od dnia<br/>rozpoczęcia robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia i protokolarnego odbioru<br/>końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7.<br/>Ustawy PZP na roboty budowlane (branży elektrycznej, drogowej). Zamówienia polegające na<br/>powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje<br/>uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki<br/>finansowe na ten cel. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do wysokości nie<br/>wyższej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o<br/>ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty<br/>budowlane lub usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania<br/>nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej<br/>umowy; strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego<br/>zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>• „Cena ofertowa brutto” – C waga 60%<br/>• „Termin gwarancji” – G waga 20%<br/>oraz "Termin wykonania" - T waga 20%<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G +T<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>G - punkty uzyskane w kryterium „Termin gwarancji”.<br/>T - punkty uzyskane w kryterium "Termin wykonania"<br/>Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny<br/>ofertowej brutto wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych zadania, wskazanej przez<br/>Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZ.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Termin gwarancji” dokonana zostanie na podstawie oferowanego<br/>terminu udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia przez Wykonawcę określonego w formularzu<br/>oferty w miesiącach i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w SWZ. Zamawiający określa<br/>minimalny termin udzielonej gwarancji: 36 m-cy. Zamawiający określa maksymalny termin udzielonej<br/>gwarancji: 120 m-cy. W sytuacji niewypełnienia przez Wykonawcę w pkt 4 Formularza oferty („Udzielam gwarancji na przedmiot zamówienia na okres ......... miesięcy”), Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimalny<br/>wymagany w SWZ, a za to kryterium przyzna 0 punktów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę<br/>terminu dłuższego niż 120-mcy Zamawiający do umowy na wykonanie zamówienia wpisze<br/>deklarowany termin, lecz punkty przyzna jak dla 120 miesięcy, tj. wartości maksymalnie punktowanej.<br/>Okres rękojmi jest tożsamy z okresem gwarancji, chyba że okres rekojmi określony ustawowo jest<br/>dłuższy. <br/>Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania” dokonana zostanie na podstawie<br/>oferowanego terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę określonego w<br/>formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 20 punktów. Oferta Wykonawcy, który<br/>zadeklaruje skrócenie terminu realizacji zadania o:<br/>• 0 (zero) dni lub nie poda liczby dni skrócenia otrzyma 0 (zero) punktów – do Umowy zostanie przyjęty<br/>termin realizacji zadania do 01.08.2022r. od daty podpisania umowy.<br/>• 10 dni otrzyma 10 punktów – do Umowy zostanie przyjęty termin realizacji zadania do 22.07.2022r.<br/>od daty podpisania umowy.<br/>• 20 dni otrzyma 20 punktów - zostanie przyjęty termin realizacji zadania do 12.07.2022r od daty<br/>podpisania umowy.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa łączna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza<br/>w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową<br/>nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100 zł);<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>􀀀 wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a<br/>jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach dwóch zamówień roboty<br/>budowlane odpowiadające swym zakresem przedmiotowi zamówienia, np. polegające na<br/>budowie lub przebudowie lub remoncie systemu oświetlenia ulicznego lub terenu - o wartości<br/>robót, co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100 zł brutto) każda.<br/>Wykonawca nie może sumować kilku zamówień o mniejszym zakresie dla<br/>uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>􀀀 skieruje do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby będące:<br/>a) zespołem projektowym, mogącymi wykazać się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń<br/>do projektowania- co najmniej po 1 osobie w branżach:<br/>• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>• drogowej,<br/>którego każdy projektant posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu w<br/>posiadanej specjalności;<br/>b) zespołem kierującym wykonaniem robót, mogącym się wykazać uprawnieniami budowlanymi<br/>bez ograniczeń, w skład którego wchodzi:<br/>• 1 osoba wyznaczona do funkcji Kierownika Budowy do kierowania robotami w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która:<br/>o posiada nie mniej niż 3 lata doświadczenia w wykonywaniu niniejszej funkcji,<br/>o pełniła funkcje Kierownika Budowy lub kierownika robót elektrycznych/elektroenergetycznych<br/>w realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub<br/>remoncie zewnętrznej instalacji, sieci, urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych o wartości<br/>robót elektrycznych i/lub elektroenergetycznych nie mniejszej niż<br/>1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100 zł) każda:<br/>• 1 osoba do kierowania robotami w specjalności drogowej, która:<br/>o posiada nie mniej niż 3 lata doświadczenia w wykonywaniu funkcji kierownika robót<br/>drogowych,<br/>o pełniła funkcje Kierownika robót drogowych w realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych<br/>o wartości robót drogowych nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy 00/100 zł)<br/>każda.<br/>Przez uprawnienia budowlane, rozumie się pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania<br/>uprawnień. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa<br/>w Ustawie z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.1333 z<br/>późniejszymi zmianami).<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106005/01 z dnia 2021-07-06<br/>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>Zamawiający określając wymogi dla osób wymienionych powyżej w zakresie posiadanych<br/>uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem Art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy – Prawo<br/>Budowlane (t.j. Dz. Ustaw z 2020r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 220 z póżn.zm.). Wymagane przez Zamawiającego osoby<br/>zdolne do wykonania niniejszego zamówienia, opisane powyżej, stanowią minimalny skład osób<br/>wymaganych do realizacji zamówienia.<br/>Nie dopuszcza się wskazywania w ofercie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko ze<br/>względu na terminowe bądź techniczne ograniczenia, które mogą mieć negatywny wpływ na<br/>realizację zamówienia.<br/>Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia –<br/>nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. VIII<br/>niniejszej SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub<br/>jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>3.1.Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. VIII.<br/>niniejszej SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:<br/>1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni<br/>Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne<br/>lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez<br/>wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec<br/>tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt.4)<br/>pzp.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te<br/>zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,<br/>odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę<br/>poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że<br/>za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br/>5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,<br/>podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 1 Ustawy PZP, nie potwierdzają spełnienia przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:<br/>o zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub<br/>o zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w<br/>art. 118 ust. 1 Ustawy PZP.<br/>4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takim przypadku wykonawcy do<br/>oferty dołączą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/> 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o<br/>którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej lub dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o<br/>których mowa w art. 108 ust.1 zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą , lub<br/>jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>(Dz.U. 2020 poz.2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 12 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania oferty. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie<br/>może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez<br/>Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie<br/>opisanego przez Zamawiającego warunku;<br/>2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106005/01 z dnia 2021-07-06<br/>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu zawarcia<br/>umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu:<br/>- dokumentów potwierdzających wymagane w SWZ uprawnienia osób biorących udział w<br/>wykonywaniu zadania,<br/>- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,<br/>- harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji usługi i robót,<br/>- szczegółowego wykazu pomiarów ochronnych i fotometrycznych będących podstawą wyceny<br/>złożonej oferty,<br/>- dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z<br/>tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2016 r., poz. 359). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7. Zmiana Umowy oprócz sytuacji wynikających z art. 455 Ustawy PZP, może nastąpić w przyp:<br/>7.1.Strony przewidują możliwość zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminu wykonania umowy<br/>lub jej poszczeg. elementów, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających<br/>wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jej elementów, w nast. przyp:<br/>1) działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy – w zakresie<br/>koniecznym, w szczeg. terminu realizacji umowy;<br/>2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosf. rozumianych jako: ciągłe opady deszczu lub<br/>śniegu dłuższe niż 5 dni, wystąpienia niskich temperatur powyżej 5 dni uniemożliwiających<br/>realizację robót zgodnie z przyjętą technologią;<br/>3) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administr,<br/>liczonych zgodnie z zasadami określ. w przepisach prawa, w tym w KPA;<br/>4) zmiany przepisów prawa istotnie wpływającego na zakres lub termin realizacji umowy;<br/>5) udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia lub wpływającego na zakres lub termin<br/>realizacji umowy;<br/>6) w przyp. przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu<br/>Umowy lub jego poszczególnych etapów, które nie zostały przewidziane w ustępach<br/>poprzedzających, a z przyczyn obiektywnych uniemożliwiło wykonanie zam.w przewidzianym<br/>pierwotnie terminie;<br/>7) na skutek wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu Umowy, prac zamiennych, dodatkowych,<br/>czy udzielenia zamówienia na roboty podobne,<br/>8) w przypadku aktualizacji/zmiany rozwiązań techn. z uwagi na postęp technologiczny lub<br/>zmiany obowiązujących przepisów,<br/>9) na skutek zmniejszenia zakresu prac przedmiotu zam,<br/>10) zmiana terminu następuje w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których<br/>nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania<br/>postępowania; Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych<br/>sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie;<br/>– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z<br/>powyższych okoliczności.<br/>7.2. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:<br/>1) zmiana zakresu przedmiotu Umowy, w szczeg. w przyp:<br/>􀀀 zlecenia prac zamiennych, dodatkowych;<br/>• zmniejszenia zakresu prac objętych przedmiotem zam, przy czym zmniejszenie może nastąpić<br/>max do 80% wartości zamówienia;<br/>􀀀 aktualizacji/zmiany rozwiązań techn. z uwagi na postęp technolog. lub zmiany obowiązujących<br/>przepisów;<br/>􀀀 niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji Projektowej<br/>spowodowaną wycofaniem z rynku;<br/>􀀀 pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji oraz nowszej technologii<br/>pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zam. lub kosztów eksploatacji<br/>wykonanego przedmiotu zamówienia, zwiększając racjonalność wydatkowania środków publ<br/>􀀀 konieczności zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań ze wzgl.na zmiany<br/>obowiązującego prawa lub działanie osób trzecich;<br/>􀀀 konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem zam, przy<br/>zastosowaniu odmiennych rozwiązań techn. lub technologicznych niż wskazane w Dokumentacji<br/>Projekt;<br/>2) zmiana w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było<br/>przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania postępowania;<br/>Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji<br/>wykraczających poza zmiany przewidziane w umowie;<br/>3) zmiany personalne, w szczególności:<br/>• zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zam, na inne, legitymujące<br/>się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem, o których mowa w Prawie<br/>Budowlanym; Zamawiający, nie dopuszcza do zmiany składu personelu na osoby o niższych<br/>kwalifikacjach lub innym doświadczeniu, niż wykazano w warunkach udziału w postępowaniu;<br/>c.d. w informacjach dodatkowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">poprzez platformę https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający<br/>poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:<br/>1) których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium<br/>oceny ofert i łącznej punktacji,<br/>2) których oferty zostały odrzucone,<br/>- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia<br/>negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu<br/>ulepszenia treści ofert.<br/>Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej<br/>strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest<br/>udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.<br/>Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiający informuje o tym fakcie<br/>uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.<br/>Zaproszenie do złożenia ofert dodatkowych będzie zawierać co najmniej:<br/>1) nazwę oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony<br/>internetowej prowadzonego postępowania;<br/>2) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być<br/>sporządzone, oraz termin otwarcia tych ofert.<br/>Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści<br/>oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego<br/>w zaproszeniu do negocjacji.<br/>Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych<br/>w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą<br/>korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu<br/>do negocjacji.<br/>Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert<br/>wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o<br/>zamówieniu, podlega odrzuceniu.<br/>Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji, wówczas:<br/>a) zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zostaną najwyżej<br/>ocenione (z największą liczbą przyznanych punktów łącznie);<br/>b) negocjacje odbywać się będą w zakresie ceny oferty brutto , terminu oferowanej gwarancji<br/>inwestycji i terminu realizacji zadania.<br/>Wzór Formularza oferty dodatkowej stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający nie prowadzi negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej<br/>oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o<br/>zamówieniu.<br/>Wymagania dotyczące sporządzania i przekazywania oferty określone w SWZ mają<br/>odpowiednie zastosowanie do oferty dodatkowej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. zmian umowy:<br/>• zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zam, na innego<br/>podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem i Personelem<br/>Podwykonawcy;<br/>• rezygnacja z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zam;<br/>7.3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w<br/>przyp. wprowadzenia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności:<br/>1. wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;<br/>2. zmniejszenie zakresu robót; rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia;<br/>3. wskutek potrzeby dokonania zmian technologicznych, w szczeg.w sytuacji, gdy wystąpi<br/>niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji Projektowej;<br/>4. konieczność zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań ze wzgl. na zmiany<br/>obowiązującego prawa lub działanie osób trzecich, w tym decyzji administ. lub wytycznych<br/>Konserwatora Zabytków;<br/>W ww przyp., wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę ustalaną stosownie do<br/>zakresu zmian na podst. cen lub stawek dla każdej poz. Robót zgodnie ze złożonym przez<br/>Wykonawcę Kosztorysem Ofertowym; W przyp, gdy dane elementy Robót nie są ujęte w<br/>Kosztorysie Ofertowym – zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o katalogi KNR<br/>przy zał, że stawki robocizny, materiałów i sprzętu zostaną przyjęte w wysokości średniej<br/>opublikowanej w ogólnie dostępnych cennikach dla woj. pom. za poprzedni kwartał w stosunku<br/>do dnia wydania polecenia przez Nadzór; Wykonawca wyceni zmianę stosując pomiary zgodnie<br/>z ustaloną metodą obmiaru;<br/>Zmniejszenie zakresu prac objętych zamówieniem, z jednoczesnym prawem do zmniejszenia<br/>wynagrodzenia Wykonawcy wg stawek zgodnych z kosztorysem ofertowym, przy czym<br/>zmniejszenie może nastąpić maks. do 80% wartości zamówienia;<br/>7.4.Strony postanawiają, iż dokonają aneksem do umowy zmiany wynagrodzenia w wypadku<br/>wystąpienia jednej ze zmian przepisów wsk. w art. 436 ust.4) ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Pzp, tj. zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu<br/>za pracę,<br/>c) zasad podlegania ubezpieczeniom społ. lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości<br/>stawki składki na ubezp. społ.lub zdrowotne,<br/>d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitał, o których mowa w<br/>ustawie z 04.10. 2018 r o PPK (Dz.U.poz.2215 oraz z 2019r poz.1074 i 1572).<br/>1. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o<br/>których mowa w ust. 1.<br/>2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy<br/>nie zmieni się, a określ. w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podst.<br/>nowych przepisów.<br/>3. W przyp. zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o<br/>wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób<br/>bezpośrednio wykonujących zamówienie do wys. aktualnie obowiązującego minimalnego<br/>wynagrodzenia, z uwzgl.wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego<br/>wynagrodzenia.<br/>4. W przyp. zmiany, o którym mowa w ust. 1 lit. c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o<br/>wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo<br/>ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto<br/>wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zam. na rzecz Zamawiającego.<br/>5. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 lit. a, wprowadzenie zmian wysokości<br/>wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wys.<br/>dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 litera b, c i<br/>d. Z powodu braku miejsca w ogłoszeniu - pozostałe zmiany określa Zał. nr 7 do SWZ.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com