JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210707/0010722501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107225 z dnia 2021-07-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Tomaszów Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950369089</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">29 Listopada 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846658920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzeas@tomaszowlubelski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47ed8613-de3a-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00107225</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>MarketPlanet który dostępny jest pod adresem: https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl, ePUAPu,<br/>dostępnego pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gzeas@tomaszowlubelski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku<br/>polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej dostępnej pod adresem: https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl.<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w<br/>szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>W przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, zaleca się, aby stosować podpisy tego samego<br/>rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić<br/>do problemów w weryfikacji plików.<br/>Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi<br/>jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych<br/>środków, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,<br/>przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej.<br/>Postępowanie prowadzone jest na Platformie Zakupowej Zamawiającego - znak sprawy:<br/>OŚ.ZP.261.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/><br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; <br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”<br/>prowadzonym w trybie podstawowym; <br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.), dalej „ustawa PZP”; <br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. <br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP <br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; <br/>8) Wykonawcy nie przysługuje: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych <br/>Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. <br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OŚ.ZP.261.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 177127,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”<br/><br/> <br/>Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.<br/>Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy Września 1939 r. w Majdanie Górnym – 35 uczniów, w tym 2 uczniów – 6 latki </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34346,54 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/> 1) cena „C” – 60%<br/> 2) termin płatności „TP” – 20%<br/> 3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%<br/><br/><br/><br/>21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”<br/><br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA” <br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/> Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/><br/> cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> ---------------------------------- <br/>„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt <br/><br/>21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”<br/><br/>Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość <br/>punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:<br/><br/>a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt<br/>b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt<br/>c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt<br/><br/>Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.<br/>W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”<br/><br/>Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.<br/>Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym <br/>wzorem:<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu <br/>ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut <br/>a Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ<br/>czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”<br/>Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.<br/>Cześć nr 2 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Łaszczówce – 23 uczniów, w tym 3 uczniów- 6 latki </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 26791,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/> 1) cena „C” – 60%<br/> 2) termin płatności „TP” – 20%<br/> 3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%<br/><br/><br/><br/>21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”<br/><br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA” <br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/> Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/><br/> cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> ---------------------------------- <br/>„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt <br/><br/>21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”<br/><br/>Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość <br/>punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:<br/><br/>a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt<br/>b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt<br/>c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt<br/><br/>Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.<br/>W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”<br/><br/>Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.<br/>Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym <br/>wzorem:<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu <br/>ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut <br/>a Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ<br/>czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”<br/><br/> <br/>Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.<br/><br/>Część nr 3 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach, oraz do Szkoły Podstawowej w Typinie –94 uczniów, w tym 7 uczniów- 6 latki </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 64615,12 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/> 1) cena „C” – 60%<br/> 2) termin płatności „TP” – 20%<br/> 3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%<br/><br/><br/><br/>21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”<br/><br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA” <br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/> Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/><br/> cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> ---------------------------------- <br/>„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt <br/><br/>21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”<br/><br/>Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość <br/>punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:<br/><br/>a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt<br/>b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt<br/>c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt<br/><br/>Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.<br/>W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”<br/><br/>Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.<br/>Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym <br/>wzorem:<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu <br/>ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut <br/>a Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ<br/>czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”<br/><br/> <br/>Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu<br/>Cześć nr 4 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii – 53 uczniów, w tym 4 uczniów – 6 latki </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40107,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/> 1) cena „C” – 60%<br/> 2) termin płatności „TP” – 20%<br/> 3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%<br/><br/><br/><br/>21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”<br/><br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA” <br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/> Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/><br/> cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> ---------------------------------- <br/>„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt <br/><br/>21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”<br/><br/>Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość <br/>punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:<br/><br/>a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt<br/>b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt<br/>c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt<br/><br/>Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.<br/>W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”<br/><br/>Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.<br/>Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym <br/>wzorem:<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu <br/>ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut <br/>a Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ<br/>czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022”<br/><br/> <br/>Pod pojęciem przewóz do szkół należy rozumieć dowóz uczniów wraz z opieką z ustalonych miejsc zamieszkania do szkół przed rozpoczęciem zajęć i odwóz wraz z opieką uczniów ze szkół do ustalonych miejsc ich zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych. Trasy winne być realizowane na zasadzie komunikacji publicznej, ogólnodostępnej z pierwszeństwem przejazdu wskazanych w niniejszym postępowaniu.<br/><br/>Cześć nr 5 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pasiekach – 4 uczniów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11266,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający wznowi postępowanie w przypadku braku złożonych ofert, lub złożone oferty w postępowaniu będą odrzucone. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/> 1) cena „C” – 60%<br/> 2) termin płatności „TP” – 20%<br/> 3) czas podstawienia autobusu zastępczego „CP” – 20%<br/><br/><br/><br/>21. 2. Opis kryterium „cena” – „C”<br/><br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA” <br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/> Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/><br/> cena brutto najniższa, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu<br/> ---------------------------------- <br/>„C” = cena brutto badanej oferty x 60% x 100pkt <br/><br/>21.3. Opis kryterium termin płatności - „TP”<br/><br/>Zamawiający w kryterium „Termin płatności” przyzna Wykonawcy odpowiednią ilość <br/>punktów (max. 20), zgodnie z punktacją znajdującą się poniżej:<br/><br/>a. za zaoferowanie do 14 dni terminu płatności –0,00 pkt<br/>b. za zaoferowanie minimum 15 do 28 dni terminu płatności –10,00 pkt<br/>c. za zaoferowanie terminu płatności 29-30 dni–20,00 pkt<br/><br/>Termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia dostarczenia poprawnej faktury Zamawiającemu.<br/>W przypadku, gdy liczba dni nie zostanie przez Wykonawcę wpisana, Zamawiający uzna, że termin płatności Wykonawca deklaruje nie dłuższy niż14 dni, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt, w tym kryterium, zaś gdy liczba dni wpisana przez Wykonawcę będzie powyżej 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.4. Opis kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego - „CP”<br/><br/>Jest to czas fizycznego podstawienia autobusu zastępczego na miejsce wystąpienia awarii.<br/>Przy dokonaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym <br/>wzorem:<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 minut włącznie – 20,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 30 minut i do 45 minut włącznie –10,00 pkt<br/>- czas podstawienia autobusu zastępczego powyżej 45minut i do 60 minut włącznie –0,00 pkt<br/><br/>W przypadku braku podania czasu podstawienia autobusu zastępczego w formularzu <br/>ofertowym załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający uzna, że czas ten wynosi 60 minut <br/>a Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku podania w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SWZ<br/>czasu podstawienia autobusu zastępczego powyżej 60 minut oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.<br/><br/>21.5. Obliczenia w danym kryterium oceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;<br/>1) posiada odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/><br/> <br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;<br/>1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200 000,00 zł brutto ( słownie: dwieście tysięcy złotych.)<br/><br/><br/>zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;<br/>1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonywane lub są wykonane bądź w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej: <br/><br/>- 1 usługę (w ramach 1 umowy) odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia (tj. polegającą na transporcie osób) w sposób ciągły przez okres wykonanej usługi nie mniejszy niż 9 miesięcy i wartości brutto wykonanej usługi nie mniejszej niż:<br/><br/>- dla części nr 1 min. 36 167,96 zł brutto <br/>- dla części nr 2 min. 28 008,22 zł brutto <br/>- dla części nr 3 min. 68 549,27 zł brutto <br/>- dla części nr 4 min. 42 698,77 zł brutto <br/>- dla części nr 5 min. 11 859,48 zł brutto<br/>– jedna usługa oraz załącza dowody określające czy usługa ta została lub jest wykonywana należycie. Wykaz usług należy wykazać w załączniku nr 6 do SWZ.<br/><br/>Informacje dodatkowe:<br/>- dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy;<br/> - w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/><br/> 2) posiada bądź dysponuje wyposażeniem zakładu tj. środkami transportowymi przystosowany do przewozu osób o łącznej liczbie miejsc siedzących – 209, w tym:<br/><br/>- dla części nr 1 – 35 osób<br/>- dla części nr 2 - 23 osób<br/>- dla części nr 3 – 94 osób <br/>- dla części nr 4 – 53 osób<br/>- dla części nr 5 – 4 osoby <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (dz. U. z 2021 r. poz. 275 z póź.zm), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/><br/> c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/> <br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, udzielona przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 919 z póź.zm)<br/><br/>b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (tj. transport osobowy) na sumę gwarancyjną minimum 200 000, 00 zł brutto.<br/><br/>c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy załącznik nr 6 do SWZ,<br/>	<br/>d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami załącznik nr 12 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części w wysokości: <br/><br/>- dla części nr 1 <br/>515,00 (słownie: pięćset piętnaście złotych 00/100)<br/>- dla części nr 2 <br/>401,00 (słownie: czterysta jeden złotych 00/100)<br/>- dla części nr 3 <br/>969,00 (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100)<br/>- dla części nr 4 <br/>600,00 (słownie: sześćset złotych 00/100)<br/>- dla części nr 5<br/>169,00 (słownie: sto sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100)<br/><br/>Razem: 2 654,00 (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt cztery złote 00/100)<br/><br/>16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt.2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP<br/><br/>16.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/><br/>16.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z póź.zm).<br/><br/>16.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto :<br/>   PKOBP nr rachunku  21 1020 3147 0000 8802 0103 3885 z dopiskiem: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów do placówek oświatowych Gminy Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2021/2022” znak sprawy :OŚ.ZP.261.1.2021 ( jeśli wadium odnosi się do jednej z części zamówienia, w tytule należy zaznaczyć której z części dotyczy) <br/><br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/><br/>16.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Tomaszów Lubelski<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.<br/><br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/><br/>1) oświadczenia o których mowa w rozdz. 14 pkt 14.1 składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/><br/>2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 10 do SWZ. <br/><br/>3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. 14 pkt. 14.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt 14.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku, <br/>- w pkt 14.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/><br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z art. 455 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/><br/>2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:<br/><br/>1) zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy w przypadku: zmiany przebiegu trasy, długości trasy, liczby przewożonych uczniów, godzin dowozu i odwozu uczniów, zmiany lokalizacji przystanków o ile zajdą takie okoliczności np. po zatwierdzeniu planu zajęć przez dyrektorów szkół Powyższa zmiana nie spowodują zmiany wartości jednostkowej biletu miesięcznego dla danej długości trasy dowozu ucznia wymienionej w formularzu cenowym .<br/><br/>2) jednostronnej zmiany ilości kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji przedmiotu Umowy. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana wchodzi w życie od następnego miesiąca. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie tj. wg wartości biletu miesięcznego dla danej długości trasy dowozu. podanej w Formularzu cenowym oferty wykonawcy Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.<br/><br/> 3) zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:<br/><br/> a) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy o którym mowa w ppkt1 <br/> b) zmiany ilości kupowanych biletów miesięcznych o której mowa w ppkt 2 <br/> c) zmiany stawki podatku VAT<br/><br/>4) wprowadzenia zmian w stosunku do Szczegółowego opisu Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 1 SWZ w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu Umowy, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia<br/><br/> 5) wprowadzenia zmian w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia dowożenia uczniów w przypadku zmiany przepisów prawa<br/><br/>6) zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w zakresie zmiany osobowej podwykonawstwa tylko w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę udziału podwykonawcy w złożonej ofercie, w zakresie wynikającym ze złożonej oferty<br/><br/>7) oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.<br/><br/>8) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony<br/><br/>9) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego<br/><br/>10) wprowadzenie zmian wynika z okoliczności przewidzianych art. 455 ust.1 pkt 2 -4 , oraz art. 455 ust.2 ustawy PZP<br/><br/>3. Niezależnie od powyższych zmian, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu Umowy. <br/>Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały ujęte w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na platformie pod adresem https://tomaszowlubelski.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 13:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com