JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010772501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107725 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę/ przebudowę ulic w gminie Wasilków (6 części) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WASILKÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659183</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Białostocka 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wasilków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857185400 wew. 012</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@wasilkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.wasilkow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę/ przebudowę ulic w gminie Wasilków (6 części) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-47f4a944-dee7-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00107725</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003938/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dokumentacja techniczna budowy ul. Dębowej w Jurowcach oraz Dokumentacja techniczna budowy ul. Zagórnej i Północnej (odcinek od ul. Wiejskiej) w Jurowcach</p> <p class="mb-0">1.3.5 Dokumentacja techniczna budowy ul. Kościelnej i ul. Podleśnej w Wasilkowie</p> <p class="mb-0">1.3.6 Dokumentacja techniczna budowy ul. Piaskowej, Krótkiej, Podgórnej w Dąbrówkach; ul. Transportowej w Sochoniach</p> <p class="mb-0">1.3.7 Dokumentacja techniczna budowy ul. Wasilkowskiej i Brzozowej w Nowodworcach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	Osoba uprawniona do komunikowania się z wykonawcami: Marcin Siedlecki<br/>tel. 85 71 85 400 wew. 012, email: kancelaria@wasilkow.pl<br/>3.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: poczty elektronicznej, miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal. <br/>4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto<br/>na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”. <br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ww. formularzy wynosi 150 MB. <br/>6.	Wymagania techniczne, organizacyjne wysyłania, odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania<br/>z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>7.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>8.	Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań<br/>w miniPortalu wybierając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej<br/>z zakładki Postępowania i wykorzystując dostępne filtry w szczególności tytuł/nazwę postępowania lub nazwę zamawiającego, czyli Gmina Wasilków.<br/>9.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym<br/>a wykonawcami w szczególności składanie jako załączników oświadczeń, dokumentów, wniosków oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie<br/>za pośrednictwem poczty elektronicznej lub dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem postępowania lub ID postępowania<br/>z miniPortalu. <br/>10.	W celu skrócenia czasu udzielania wyjaśnień treści SWZ zamawiający zwraca się z prośbą o przekazywanie wniosków w formie edytowalnej. <br/>11.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 i art. 117 ust. 4 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>12.	W przypadku wyboru formy elektronicznej zaleca się pliki w formacie .pdf opatrywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES wewnętrzny, a pliki w formacie innym niż .pdf kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES wewnętrzny.<br/>13.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody<br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Protokół postepowania wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Zasada jawności, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie<br/>do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>2. Udostępnianie protokołu lub załączników do protokołu odbywać się będzie<br/>w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wasilkowa<br/>z siedzibą w Wasilkowie przy ul. Białostockiej 7, kod 16-010;<br/>b)	dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące: iod@wasilkow.pl;<br/>c)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia. Administrator danych nie przetwarza i nie planuje w przyszłości przetwarzać dane osobowe w celu innym, niż cel do którego zostały zebrane. <br/>d)	odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18,<br/>art. 19, art. 74 Pzp oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy);<br/>e)	ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio: <br/>-	przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały czas trwania umowy i okres jej rozliczania - jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata; <br/>-	przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE; <br/>-	do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,<br/>f)	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>g)	konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp, <br/>h)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">i)	osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada: <br/>-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych.<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych<br/>w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. <br/>j)	osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: <br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>4.	W celu skorzystania z ww. praw należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. <br/>5.	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w Pzp,<br/>do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSO.271.9.2021.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 486200 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 260162,6 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1.	Dąbrówki ul.: Piaskowa, Krótka i Podgórna,<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę / decyzji ZRID wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 28455,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>Jako najkorzystniejsza (w odpowiedniej części/ odpowiednim zadaniu postępowania) uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów), obliczoną według wzoru: <br/><br/>P = C + D<br/><br/>P - punkty uzyskane przez ofertę ocenianą<br/>C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”<br/>D - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „doświadczenie projektanta”<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2.	Jurowce ul. Dębowa,<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę / decyzji ZRID wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane.<br/><br/>2.	Zaprojektowanie utwardzonej nawierzchni na całej długości ulicy, chodników i zjazdów oraz odwodnienia, wodociągu i kanalizacji sanitarnej, ew. kanału technologicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73170,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>Jako najkorzystniejsza (w odpowiedniej części/ odpowiednim zadaniu postępowania) uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów), obliczoną według wzoru: <br/><br/>P = C + D<br/><br/>P - punkty uzyskane przez ofertę ocenianą<br/>C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”<br/>D - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „doświadczenie projektanta”<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3.	Jurowce ul.: Zagórna i Północna,<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę / decyzji ZRID wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane.<br/><br/>2.	Celem dokumentacji jest:<br/>•	ul. Zagórna - zaprojektowanie utwardzonej nawierzchni na całej długości ulicy, chodników i zjazdów oraz odwodnienia, oświetlenia ulicznego, wodociągu i ew. kanału technologicznego;<br/>•	ul. Północna - zaprojektowanie utwardzonej nawierzchni na całej długości ulicy, chodników i zjazdów oraz odwodnienia, oświetlenia ulicznego, wodociągu i kanalizacji sanitarnej, ew. kanału technologicznego; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48780,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>Jako najkorzystniejsza (w odpowiedniej części/ odpowiednim zadaniu postępowania) uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów), obliczoną według wzoru: <br/><br/>P = C + D<br/><br/>P - punkty uzyskane przez ofertę ocenianą<br/>C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”<br/>D - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „doświadczenie projektanta”<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 4.	Nowodworce ul.: Brzozowa i Wasilkowska,<br/><br/>(ul. Wasilkowska na odc. od skrzyżowania z ul. Krynicką do skrzyżowania (ronda) z drogą wojewódzką DW 676)<br/><br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę / decyzji ZRID wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem, w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 44715,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>Jako najkorzystniejsza (w odpowiedniej części/ odpowiednim zadaniu postępowania) uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów), obliczoną według wzoru: <br/><br/>P = C + D<br/><br/>P - punkty uzyskane przez ofertę ocenianą<br/>C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”<br/>D - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „doświadczenie projektanta”<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5.	Sochonie ul. Transportowa<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę / decyzji ZRID wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem, w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane.<br/><br/>2.	Celem dokumentacji jest zaprojektowanie utwardzonej nawierzchni ulicy, ścieżki rowerowej (ciągu pieszo-rowerowego) i zjazdów wraz z odwodnieniem (ewentualnie z kanalizacją deszczową), oświetlenia ulicznego oraz ewentualnie kanału technologicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24390,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>Jako najkorzystniejsza (w odpowiedniej części/ odpowiednim zadaniu postępowania) uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów), obliczoną według wzoru: <br/><br/>P = C + D<br/><br/>P - punkty uzyskane przez ofertę ocenianą<br/>C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”<br/>D - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „doświadczenie projektanta”<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6.	Wasilków ul.: Kościelna i Podleśna<br/>Kościelna (odcinek od ul. Białostockiej do ul. Polnej) oraz ul. Podleśna<br/><br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem skutecznego pozwolenia na budowę / decyzji ZRID wraz z decyzjami, uzgodnieniami i umowami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji oraz pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych projektem, w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane.<br/><br/>2.	Celem dokumentacji jest zaprojektowanie utwardzonej nawierzchni ulicy, chodników, ścieżki rowerowej (ciągu pieszo-rowerowego) i zjazdów wraz z odwodnieniem do kanalizacji deszczowej (ul. Kościelna także drenaż na odcinku od działki o nr geod. 2607/2 do działki o nr geod. 2619/14), kanału technologicznego (ewentualnie) oraz oświetlenia ulicznego. Na skrzyżowaniu ul. Podleśnej z ulicami Grodzieńską i 11-Listopada należy zaprojektować sygnalizację świetlną regulującą ruch kołowy i pieszy. Przy doborze cyklu sygnalizacji należy uwzględnić możliwość dopasowania z cyklem sygnalizacji świetlnej funkcjonującej przy skrzyżowaniu ulic: Polnej z Grodzieńskią.<br/>W trakcie prac projektowych należy uwzględnić rozwiązania przyjęte w posiadanym przez Zamawiającego projekcie kanalizacji deszczowej ul. Podleśnej. Projekt kanalizacji deszczowej Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40650,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane (spośród nie odrzuconych ofert) w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcę. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów). Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.<br/><br/>Jako najkorzystniejsza (w odpowiedniej części/ odpowiednim zadaniu postępowania) uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów (suma punktów wynikających z powyższych kryteriów), obliczoną według wzoru: <br/><br/>P = C + D<br/><br/>P - punkty uzyskane przez ofertę ocenianą<br/>C - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „cena”<br/>D - punkty przyznane ofercie ocenianej w kryterium „doświadczenie projektanta”<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: <br/><br/>1. wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwie usługi. Zamawiający przez usługę rozumie wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) drogi lub ulicy, która została odebrana przez inwestora na podstawie protokołu lub innego równoważnego dokumentu. Za drogę lub ulicę zamawiający uzna drogę lub ulicę<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470). Przez wykonanie dokumentacji projektowej nie należy rozumieć opracowania jej aktualizacji lub optymalizacji.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości. <br/>W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z tych podmiotów w całości. <br/><br/>2. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą<br/>z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do projektowania<br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, która wykonała<br/>co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) drogi lub ulicy, która została odebrana przez inwestora na podstawie protokołu lub innego równoważnego dokumentu. Za drogę lub ulicę zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 poz. 470). Przez wykonanie dokumentacji projektowej nie należy rozumieć opracowania jej aktualizacji lub optymalizacji.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości. <br/>W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z tych podmiotów w całości. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia:<br/>2.1	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	oświadczenia wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnego z załącznikiem nr 6 do SWZ. Powyższe oświadczenie składa na wezwanie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia;<br/>b)	odpisu lub informacji wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Powyższy dokument składa na wezwanie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.2	w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: zamawiający nie wymaga dokumentów podmiotowych.<br/>2.3	w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykazu usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 do SWZ;<br/><br/>b)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wymagane przez zamawiającego:<br/>a)	oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 lit. a) SWZ;<br/>b)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 lit. b) SWZ; <br/>c)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), o którym mowa w Rozdz. VI ust. 1 lit. c) SWZ;<br/>d)	pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.	Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e. Przez osobę/y uprawnioną/e należy rozumieć odpowiednio: <br/>a)	osobę/y, która/e zgodnie z odpowiednimi przepisami jest/są uprawniona/e<br/>do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy; <br/>b)	pełnomocnika/ów wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła/y osoba/y<br/>o której/ych mowa w lit. a); <br/>c)	pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany umowy mogą wystąpić wyłącznie za zgodą obu stron umowy i pod warunkiem, że nie naruszają przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie spowodują zmian wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 10 ust. 1 umowy, z zastrzeżeniem ust. 3.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku<br/>do treści oferty w zakresie dotyczącym:<br/>1)	zmiany przepisów prawnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia,<br/>2)	zmiany osób, o których mowa w § 6 ust. 8 umowy,<br/>3)	zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na zasobach którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu;<br/>4)	zmiany terminów opracowania dokumentacji projektowej lub dostarczenia pozwolenia na budowę lub ZRID lub zgłoszenia, o których mowa w § 1 ust. 3 umowy, będące następstwem działania organów administracji<br/>w szczególności: <br/>a) wydłużenia postępowania w sprawie uzyskania warunków technicznych lub wydawania decyzji administracyjnych,<br/>b) wystąpienia konieczności wykonania usług dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym,<br/>c) zmiany danych, na podstawie których wykonywany będzie przedmiot umowy, lub opóźnienie w dostarczaniu danych dla Wykonawcy,<br/>d) zmiany warunków prowadzonych prac projektowych przez jednostki opiniujące, uzgadniające lub zatwierdzające albo przez nowe przepisy, normy i normatywy,<br/>e) przedłużenia terminów uzgodnień, opinii lub zatwierdzeń przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające, o ile to przedłużenie nie będzie wynikało z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>f) żądania przez jednostki uzgadniające, opiniujące lub zatwierdzające<br/>w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego wykonania opracowań dodatkowych, nie ujętych w przedmiocie niniejszej umowy,<br/>g) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,<br/>h) siłę wyższą lub okolicznościami, których nie można było przewidzieć<br/>i którym nie można było zapobiec, mimo wszelkiej staranności. Przyczynami tymi będą: zaniechania pozostałych uczestników procesu inwestycyjnego, zaniechania, ograniczenia, zakazy lub polecenia organów administracyjnych, sprawujących władzę administracyjną wobec stron oraz prac wykonywanych na podstawie niniejszej umowy, odwołania<br/>od decyzji lub zastrzeżenia zgłoszone w trakcie prowadzonego postępowania administracyjnego przez strony postępowania,<br/>i) niezawinione przez Strony wydłużenie postępowania w sprawie wydawania decyzji administracyjnych;<br/>j) działań podjętych w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się epidemii,<br/>w szczególności takich jak zadekretowane przez władze państwowe lub samorządowe obligatoryjne redukcje czasu pracy lub ograniczenia<br/>w transporcie, opóźnienia ponadto mogą być skutkiem innych utrudnień związanych z epidemią, takich jak przerwy w łańcuchu dostaw, niższa dyspozycyjność dostawców lub braki personelu. W powyższych przypadkach Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie uzgodnionego terminu, a Strony w dobrej wierze ustalą dodatkowe terminy realizacji oraz wspólne dalsze postępowanie z uwzględnieniem nadzwyczajnej sytuacji i nakładanych przez władze państwowe oraz samorządowe ograniczeń.<br/>W przypadkach określonych w § 18 ust. 2, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu realizacji umowy odpowiedniego do zaistniałych okoliczności.<br/>3.	Inicjatorem zmian dotyczących okoliczności, o których mowa w ust. 2, może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.<br/>Pozostałe zapisy odnośnie zmian: załącznik nr 3 do SWZ § 18 ust. 4-9 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/><br/>Etap I w terminie do 110 dni od dnia podpisania umowy<br/>[- projekt budowlany wszystkich koniecznych branż, wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę lub ZRID lub zgłoszenia;<br/>- kopia wniosku o pozwolenie na budowę lub realizację inwestycji drogowej złożonego do właściwego miejscowo organu w celu uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę lub ZRID lub zgłoszenia;]<br/>Etap II w terminie do 150 dni od dnia podpisania umowy<br/>[- pozwolenie na budowę lub ZRID lub skuteczne zgłoszenie,<br/>- projekty wykonawcze,<br/>- przedmiary robót,<br/>- kosztorysy inwestorskie,<br/>- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.]<br/>Etap III pełnienie nadzoru autorskiego w terminie od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com