JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010842001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108420 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w Raszczycach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LYSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258776</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 1 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-295</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lyski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.lyski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w Raszczycach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5786c114-dfd1-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00108420</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00015196/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w Raszczycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.lyski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za<br/>pośrednictwem: 1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ (formularz do komunikacji); 2) ePUAPu:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal (/5066qpqcrf/skrytka) (za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP); 3) poczty elektronicznej na adres: przetargi@lyski.pl 2. Zamawiający zaleca,<br/>aby tytuł/temat wiadomości zawierał numer postępowania tj. ZP.271.05.2021.GWS. 3. Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:<br/>„Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. 4.<br/>Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania<br/>dokumentów składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako<br/>załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych<br/>oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>przetargi@lyski.pl. 5. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie<br/>drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP). 7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz<br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 8. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 9. Za datę<br/>przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W<br/>przypadku przekazywania dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej<br/>dokument/informację z serwera pocztowego zamawiającego. 10. Zamawiający przekazuje ID<br/>postępowania jako załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na<br/>Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z<br/>zakładki „Postępowania” na miniPortalu. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,<br/>cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119<br/>z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:Wójt Gminy Lyski z siedzibą przy ul. Dworcowej 1a, 44-295 Lyski; 2) Administrator wyznaczył<br/>Inspektora Ochrony Danych (Pan Marian Stanek), z którym może się Pani/Pan skontaktować w<br/>sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: a) pod adresem poczty<br/>elektronicznej: iodo@lyski.pl; b) pisemnie na adres siedziby Administratora; 3)Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który<br/>wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania<br/>archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; 6) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do art. 22RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych ; c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.05.2021.GWS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Raszczycach z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej w Raciborzu o łącznej długości 3994 mb;<br/>2)	zakres prac obejmuje:<br/>a)	sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi 200 dł. 2632,50 mb;<br/>b)	sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur kamionkowych przeciskowych fi 200 <br/>dł. 358,0 mb;<br/>c)	sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC fi 160 dł. 1003,50 mb;<br/>d)	studzienki rewizyjne dn 1200 mm - 21 szt.;<br/>e)	studzienki rewizyjne dn 1000 mm - 62 szt.;<br/>f)	studzienka rewizyjne dn 425 mm - 24 szt.;<br/>g)	komora pomiaru przepływu ścieków dn 1500 - 1 szt.;<br/>h)	obsługa geodezyjna;<br/>i)	opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu lub schematu oznakowania robót na czas prowadzenia robót w pasie drogowym; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł; <br/>b)	wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj.: co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci sanitarnych; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenia<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców, oświadczenie w zakresie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2)<br/>wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,<br/>a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia:1)wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia<br/>składając następujące dokumenty: a) oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do<br/>reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, b) każdy<br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne<br/>dokumenty wymienione w§11 ust. 1 SWZ w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, c) dokumenty, o których mowa w §12ust. 1 SWZ, winni złożyć wspólnie. 2) wszelka korespondencja dokonywana<br/>będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ<br/>w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach:1)zmiana<br/>terminu realizacji przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu: a) działania siły<br/>wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron<br/>umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub<br/>części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy<br/>zachowaniu należytej staranności stron umowy; za przejaw siły wyższej Strony uznają w<br/>szczególności: klęski żywiołowe, w tym trzęsienie ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne<br/>zjawiska atmosferyczne, akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy,<br/>itd.,działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne<br/>wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu, strajki powszechne lub inne niepokoje<br/>społeczne, b)wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych (należy<br/>przez to rozumieć warunki atmosferyczne odbiegające od typowych mających wpływ na<br/>niemożność prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające<br/>powyżej 3 dni,powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość<br/>kontynuacji lub rozpoczęcia robót),wczesny okres zimy, opady śniegu, niskie temperatury, które<br/>zgodnie ze szczegółową specyfiką techniczną uniemożliwiają prowadzenie robót), c)<br/>nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający<br/>nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany dotychczasowych lub<br/>wejścia wżycie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, d)<br/>decyzji służb konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie<br/>terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac<br/>archeologicznych(badań archeologicznych),e) braku w dokumentacji projektowej lub innych<br/>dokumentach budowy, f) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie<br/>Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, g) zmian<br/>wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem<br/>umowy i nieprzewidywalnych,których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe<br/>wykonanie przedmiotu umowy, h) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej<br/>warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych obiektów<br/>budowlanych, sieci lub instalacji, i) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy – na wniosek<br/>Wykonawcy, j) problemów w realizacji zadania wynikających z rozprzestrzeniania się COVID-19,<br/>2) rezygnacja z wykonania części robót –ograniczenie zakresu robót wynikające z<br/>wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji<br/>projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji<br/>przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem<br/>wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje, 3) zmiana technologii<br/>wykonania robót, lub zmiana materiałów,jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla<br/>Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, z ewentualną<br/>(zależną od Zamawiającego) zmianą wynagrodzenia, 4)w przypadku obniżenia stawki podatku<br/>od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w umowie ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym,<br/>że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 5) w zakresie zmian wartości<br/>wynagrodzenia, o którym mowa w umowie, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co<br/>zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie<br/>zmienione o wartość wynikającą z protokołu konieczności na podstawie aneksu.2. Zmiana<br/>umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 i 4 oraz ust.<br/>2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest<br/>zobowiązany,wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny<br/>całkowitej podanej w ofercie (cena brutto). 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy<br/>należy wnieść w jednej lub kilku formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com