JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210714/0011461801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114618 z dnia 2021-07-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Legionowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269858</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legionowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-119</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">227640598</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">227640566</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat-legionowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.powiat-legionowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e4f93fa-e497-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00114618</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001697/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5.Zgodnie z § 11 ust. 2Rozporządzenia z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według<br/>standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki<br/>korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski w zakładce „Regulamin” oraz<br/>uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnejnahttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został<br/>spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. 8. W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp, Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informujemy, że: informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul.<br/>Generała Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat Legionowski wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i zakresie niezbędnym związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w związku z przepisami dotyczącymi realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygnięciu postępowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stroną; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych lub podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeń; 6) na zasadach i w granicach określonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: a) dostępu do treści swoich danych osobowych,<br/>przy czym jeśli żądanie wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych<br/>uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPU.272.28.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia na część nr 1 jest: a)	całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2021/2022 według ustalonych standardów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z załączonym wykazem dróg dla Rejonu Drogowego nr 1 stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W ramach zadania Zamawiający przewidział działania polegające na:-odśnieżeniu dróg i ulic na całej szerokości jezdni i pobocza, wraz z zatokami autobusowymi;-zwalczaniu śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi;-odśnieżeniu dróg i ulic z poboczami wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi;b)	przewidywana liczba akcji zimowych w części nr 1 zamówienia została wskazana w algorytmie: (A x 25 x 50,540km) + (B x 10 x 50,540km) + (C x 6 x 57,040km) + (D x 14 x 50,540km) + (E x 5 x 50,540km)Gdzie: A - jednokrotne zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy 1,00 km dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu A przedstawionym w załączniku Nr 1. B - jednokrotne zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy 1,00 km dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu B przedstawionym w załączniku Nr 1. C - jednokrotne odśnieżenie 1,00 km dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi. D - jednokrotne odśnieżenie 1,00 km dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu A przedstawionym w załączniku Nr 1. E - jednokrotne odśnieżenie 1,00 km dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu B przedstawionym w załączniku Nr 1. Liczby: 25, 10, 6, 14, 5 – oznaczają przewidywaną liczbę akcji zimowych dla części nr 1; c)	Zamawiający zastrzega, że wskazane powyżej w algorytmie liczby służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach akcji zimowych. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo rozpoczynał akcję w czasie maksymalnie 60 minut. Zaproponowanie w ofercie rozpoczęcie akcji (wyjazdu sprzętu) w czasie krótszym niż 60 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XXIII SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-15 do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia na część nr 2 jest: a)	całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego w sezonie 2021/2022 według ustalonych standardów opisanych w załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z załączonym wykazem dróg dla Rejonu Drogowego nr 2 stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W ramach zadania Zamawiający przewidział działania polegające na: odśnieżeniu dróg i ulic na całej szerokości jezdni i pobocza, wraz z zatokami autobusowymi; zwalczaniu śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; odśnieżeniu dróg i ulic z poboczami wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi;<br/>b)	przewidywana liczba akcji zimowych w części nr 2 zamówienia została wskazana w algorytmie: (A x 25x 58,380km) + (B x 10 x 58,380km) + (C x 6 x 58,680km) + (D x 14 x 58,380km) + (E x 5 x 58,380km)<br/>Gdzie: A - jednokrotne zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy 1,00 km dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu A przedstawionym w załączniku Nr 1. B - jednokrotne zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy 1,00 km dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu B przedstawionym w załączniku Nr 1. C - jednokrotne odśnieżenie 1,00 km dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi. D – jednokrotne odśnieżenie 1,00 km dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu A przedstawionym w załączniku Nr 1. E – jednokrotne odśnieżenie 1,00 km dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi według standardu B przedstawionym w załączniku Nr 1. Liczby: 25, 10, 6, 14, 5 – oznaczają przewidywaną liczbę akcji zimowych dla części nr 2. c)	Zamawiający zastrzega, że wskazane powyżej w algorytmie liczby służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach akcji zimowych. 2)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo rozpoczynał akcję w czasie maksymalnie 60 minut. Zaproponowanie w ofercie rozpoczęcie akcji (wyjazdu sprzętu) w czasie krótszym niż 60 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XXIII SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-15 do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia na część nr 3 jest całodobowe bieżące zimowe utrzymanie powierzchni utwardzonych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie rejonu drogowego numer 1 (załącznik nr 4 do SWZ). Pojęcie „powierzchni utwardzonych” w pasach drogowych dróg powiatowych obejmuje elementy infrastruktury drogowej takie jak: chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, ścieżka/droga rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa oraz peron przystankowy. Prace polegają na odśnieżaniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo – solną powierzchni utwardzonych. a)	ogólne wymagania dotyczące usług - podczas realizacji usług Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi usługami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia prac;<br/>b)	materiał - do zwalczania śliskości zimowej na powierzchniach utwardzonych należy stosować mieszankę piaskowo-solną, która powinna się składać z:<br/>- piasku – zawartość do 80 % objętości mieszanki,<br/>- sól NaCl – zawartość do 20 % objętości mieszanki.<br/>Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych-gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia powierzchni podczas posypywania.<br/>Zakup, transport i składowanie materiałów do utrzymania powierzchni utwardzonych należy do Wykonawcy i winno być wliczone w ceny jednostkowe usuwania śliskości zimowej. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być składowane przez Wykonawcę w pobliżu miejsca wykonywania usług, na utwardzonym placu lub w pojemnikach. Po zakończeniu sezonu zimowego pozostały materiał (składowisko lokalne) Wykonawca powinien uprzątnąć. Koszty te winny być wliczone w cenę jednostkową usług;<br/>c)	sprzęt - do odśnieżania powierzchni utwardzonych należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym do odśnieżania powierzchni utwardzonych. Pojazdy wykorzystywane do odśnieżania i posypywania nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny wg odrębnych przepisów. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych należy wykonać prace związane z oczyszczeniem powierzchni utwardzonych ręcznie. Każda jednostka sprzętu musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wykonawca w ramach przedmiotowego zlecenia powinien zapewnić odpowiednią liczbę ludzi i sprzętu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej trzema pojazdami służącymi do prowadzenia akcji bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych, tj. traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp., które są odpowiednio przystosowane do prowadzenia tego typu akcji. Zamawiający wymaga, aby sprzęt do wykonania i prowadzenia bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych spełniał poniższe parametry: - maksymalna szerokość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1280,00 mm, - maksymalna długość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 2800,00 mm,<br/>- maksymalna waga pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1500,00 kg.<br/>Zamawiający nie dopuszcza pojazdów osobowych z zamontowanym osprzętem do zwalczania śliskości i odśnieżania powierzchni utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego; d)	transport - materiały uszorstniające można przewozić dowolnymi środkami transportu, zabezpieczając je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami oraz rozsypywaniem i rozwiewaniem, z zachowaniem przepisów prawa o ruchu drogowym oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; e)	wykonanie usług - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług na powierzchniach utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawionych w załączniku nr 4 do SWZ. Wykonawca winien wyznaczyć koordynatora prowadzenia akcji wyposażonego w telefon komórkowy gwarantującego Zamawiającemu całodobową stałą łączność. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i zakończenia usług zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania polecenia wyjazdu od dyżurnego koordynującego akcję. Usługi wykonywane będą na wezwanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Wezwanie może być telefoniczne, ustne lub pisemne. Przewiduje się także wykonywanie usług bez wezwania na wniosek Wykonawcy, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wykonania usług i akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Usługi należy wykonywać zgodnie z ogólną wiedzą techniczną, wymaganiami specyfikacji, postanowieniami umowy oraz bieżącymi poleceniami osoby odpowiedzialnej za prowadzenie zimowego utrzymania dróg (dyżurnego). Środki usuwające śliskość zimową należy rozsypywać równomiernie na całej powierzchni chodnika objętej zimowym utrzymaniem. Ilość niezbędnych materiałów przy zwalczaniu śliskości zimowej należy dobrać w zależności od stanu nawierzchni i jej temperatury. W celu ograniczenia do minimum szkodliwego wpływu chlorku sodu na środowisko należy rozsypywać równomiernie na nawierzchni środki do usuwania śliskości zimowej. Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na powierzchniach utwardzonych należy wykonać na szerokości 1,50 m uwzględniając przy tym, iż należy odśnieżyć całą szerokość dojścia do przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni. Przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości należy mieć na uwadze bezpieczeństwo poruszających się po powierzchniach utwardzonych uczestników ruchu. Nadmiar śniegu z powierzchni utwardzonych należy usunąć przede wszystkim na pas zieleni a w przypadku braku takiej możliwości na krawędź jezdni tuż przy krawężniku. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na zjazdy i dojścia do posesji; f)	przewidywana ilość metrów kwadratowych powierzchni utwardzonych do odśnieżenia na przedmiotowym rejonie: 400 000,00 m2. Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. 2).	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo rozpoczynał akcję w czasie maksymalnie 60 minut. Zaproponowanie w ofercie rozpoczęcie akcji (wyjazdu sprzętu) w czasie krótszym niż 60 minut będzie dodatkowo punktowane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-15 do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest całodobowe bieżące zimowe utrzymanie powierzchni utwardzonych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego na terenie rejonu drogowego numer 2 (załącznik nr 5 do SWZ). Pojęcie „powierzchni utwardzonych” w pasach drogowych dróg powiatowych obejmuje elementy infrastruktury drogowej takie jak: chodnik, ciąg pieszo-rowerowy, ścieżka/droga rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa oraz peron przystankowy. Prace polegają na odśnieżaniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo – solną powierzchni utwardzonych.<br/>a)	ogólne wymagania dotyczące usług - podczas realizacji usług Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kontraktu. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi usługami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia prac;<br/>b)	materiał - do zwalczania śliskości zimowej na powierzchniach utwardzonych należy stosować mieszankę piaskowo-solną, która powinna się składać z:<br/>- piasku – zawartość do 80 % objętości mieszanki,<br/>- sól NaCl – zawartość do 20 % objętości mieszanki.<br/>Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych-gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia powierzchni podczas posypywania.<br/>Zakup, transport i składowanie materiałów do utrzymania powierzchni utwardzonych należy do Wykonawcy i winno być wliczone w ceny jednostkowe usuwania śliskości zimowej. Materiały do zwalczania śliskości zimowej powinny być składowane przez Wykonawcę w pobliżu miejsca wykonywania usług, na utwardzonym placu lub w pojemnikach. Po zakończeniu sezonu zimowego pozostały materiał (składowisko lokalne) Wykonawca powinien uprzątnąć. Koszty te winny być wliczone w cenę jednostkową usług;<br/>c)	sprzęt - do odśnieżania powierzchni utwardzonych należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym do odśnieżania powierzchni utwardzonych. Pojazdy wykorzystywane do odśnieżania i posypywania nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych.<br/>Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny wg odrębnych przepisów. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych należy wykonać prace związane z oczyszczeniem powierzchni utwardzonych ręcznie. Każda jednostka sprzętu musi uzyskać akceptację Zamawiającego.<br/>Wykonawca w ramach przedmiotowego zlecenia powinien zapewnić odpowiednią liczbę ludzi i sprzętu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej trzema pojazdami służącymi do prowadzenia akcji bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych tj. traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp., które są odpowiednio przystosowane do prowadzenia tego typu akcji. <br/>Zamawiający wymaga, aby sprzęt do wykonania i prowadzenia bieżącego zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych spełniał poniższe parametry:<br/>- maksymalna szerokość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1280,00 mm,<br/>- maksymalna długość pojazdu (bez pługa i posypywarki): 2800,00 mm,<br/>- maksymalna waga pojazdu (bez pługa i posypywarki): 1500,00 kg.<br/>Zamawiający nie dopuszcza pojazdów osobowych z zamontowanym osprzętem do zwalczania śliskości i odśnieżania powierzchni utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego.<br/>d)	transport - materiały uszorstniające można przewozić dowolnymi środkami transportu, zabezpieczając je przed zanieczyszczeniem i zmieszaniem z innymi materiałami oraz rozsypywaniem i rozwiewaniem, z zachowaniem przepisów prawa o ruchu drogowym oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;<br/>e)	wykonanie usług - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług na powierzchniach utwardzonych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego przedstawionych w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>Wykonawca winien wyznaczyć koordynatora prowadzenia akcji wyposażonego w telefon komórkowy gwarantującego Zamawiającemu całodobową stałą łączność. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia i zakończenia usług zimowego utrzymania powierzchni utwardzonych w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od otrzymania polecenia wyjazdu od dyżurnego koordynującego akcję. Usługi wykonywane będą na wezwanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy. Wezwanie może być telefoniczne, ustne lub pisemne. Przewiduje się także wykonywanie usług bez wezwania na wniosek Wykonawcy, po powiadomieniu telefonicznym Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wykonania usług i akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.<br/>Usługi należy wykonywać zgodnie z ogólną wiedzą techniczną, wymaganiami specyfikacji, zapisami zawartej umowy oraz bieżącymi poleceniami osoby odpowiedzialnej za prowadzenie zimowego utrzymania dróg (dyżurnego).<br/>Środki usuwające śliskość zimową należy rozsypywać równomiernie na całej powierzchni chodnika objętej zimowym utrzymaniem. Ilość niezbędnych materiałów przy zwalczaniu śliskości zimowej należy dobrać w zależności od stanu nawierzchni i jej temperatury. W celu ograniczenia do minimum szkodliwego wpływu chlorku sodu na środowisko należy rozsypywać równomiernie na nawierzchni środki do usuwania śliskości zimowej.<br/>Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na powierzchniach utwardzonych należy wykonać na szerokości 1,50 m uwzględniając przy tym, iż należy odśnieżyć całą szerokość dojścia do przejścia dla pieszych po obu stronach jezdni.<br/>Przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości należy mieć na uwadze bezpieczeństwo poruszających się po powierzchniach utwardzonych uczestników ruchu. Nadmiar śniegu z powierzchni utwardzonych należy usunąć przede wszystkim na pas zieleni a w przypadku braku takiej możliwości na krawędź jezdni tuż przy krawężniku. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na zjazdy i dojścia do posesji. <br/>f)	wartość prac - przewidywana ilość metrów kwadratowych powierzchni utwardzonych do odśnieżenia na przedmiotowym rejonie: 300 000,00 m2.<br/>Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.<br/>2)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo rozpoczynał akcję w czasie maksymalnie 60 minut. Zaproponowanie w ofercie rozpoczęcie akcji (wyjazdu sprzętu) w czasie krótszym niż 60 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XXIII SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-15 do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia na część nr 5 jest całodobowe wykonywanie prac z zakresu zimowego utrzymania polegające na zebraniu, załadowaniu i wywozie śniegu zalegającego w pasach drogowych dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego wraz z zapewnieniem miejsca składowania śniegu oraz jego utylizację.<br/>Przewidywana ilość metrów sześciennych śniegu do wywozu: 100,00 m3.<br/>Zamawiający zastrzega, że przewidywana powierzchnia podana powyżej służy jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.<br/>2)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo rozpoczynał akcję w czasie maksymalnie 60 minut. Zaproponowanie w ofercie rozpoczęcie akcji (wyjazdu sprzętu) w czasie krótszym niż 60 minut będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XXIII SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-11-15 do 2022-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Nazwa: zdolności techniczne lub zawodowe:<br/>a)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, tj.: <br/>-dla części nr 1 i 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w jednym zamówieniu wykonywaniem usług - całodobowego zimowego utrzymanie dróg (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) o długości co najmniej 50,00 km dróg kategorii publicznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz długości dróg publicznych, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należcie;<br/>-dla części nr 3 i 4 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w jednym zamówieniu wykonaniem usług całodobowego zimowego utrzymania (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) powierzchni utwardzonych (chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki parkingowe, zatoki postojowe, perony przystankowe itp.), o powierzchni co najmniej 80 000 m2, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz długości dróg publicznych, dat wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. <br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: <br/>- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>- w wykazie wykonanych usług oraz w dowodach określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –świadczenie Wykonawcy;<br/>b)	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednim sprzętem tj.:<br/>-dla części nr 1 - co najmniej trzema pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych,<br/>-dla części nr 2 - co najmniej trzema pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych,<br/>-dla części nr 3 - co najmniej trzema pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy),<br/>-dla części nr 4 - co najmniej trzema pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy),<br/>-dla części nr 5 - co najmniej jedną ładowarką samojezdną oraz co najmniej jednym samochodem ciężarowym do wywozu śniegu.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte: <br/>- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; <br/>- w wykazie sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty odpowiednio dla części nr 1 i 2 oraz części nr 3 i 4 musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednim sprzętem:<br/>- dla części nr 1 i nr 2: co najmniej sześcioma pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych,<br/>- dla części nr 3 i nr 4: co najmniej sześcioma pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ;<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz wykonanych usług całodobowego zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) o długości co najmniej 50,00 km dróg kategorii publicznej dla oferty częściowej nr 1 i 2, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, długości dróg publicznych, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; <br/>b)	wykaz wykonanych usług całodobowego zimowego utrzymania (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) powierzchni utwardzonych (chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki parkingowe, zatoki postojowe, perony przystankowe itp.), o powierzchni co najmniej 80 000 m2 dla oferty częściowej nr 3 i 4, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, długości dróg publicznych, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;<br/>c)	wykaz sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, w tym przynajmniej:<br/>-dla części nr 1 zamówienia - co najmniej trzema pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych, <br/>-dla części nr 2 zamówienia - co najmniej trzema pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych, <br/>-dla części nr 3 zamówienia - co najmniej trzema pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy),<br/>-dla części nr 4 zamówienia - co najmniej trzema pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy),<br/>-dla części nr 5 - co najmniej jedną ładowarką samojezdną oraz co najmniej jednym samochodem ciężarowym do wywozu śniegu.<br/>Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty odpowiednio dla części nr 1 i 2 oraz części nr 3 i 4 musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednim sprzętem:<br/>- dla części nr 1 i nr 2: co najmniej sześcioma pługo-piaskarkami na samochodach ciężarowych,<br/>- dla części nr 3 i nr 4: co najmniej sześcioma pojazdami (traktorek, mini traktorek, lekki ciągnik, mini ładowarka z pługiem itp.) z możliwością poruszania się po powierzchniach utwardzonych i przystosowanych do płużenia i posypywania mieszanką piaskowo-solną powyższych powierzchni (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa i postojowa, peron przystankowy).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 16.	Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem do SWZ;<br/>2)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców,<br/>c)	oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem do SWZ;<br/>4)	w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także:<br/>a)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>b)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z Załącznikiem do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: <br/>1)	część nr 1 – 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych 00/100),<br/>2)	część nr 2 – 5 650,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100),<br/>3)	część nr 3 – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),<br/>4)	część nr 4 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100),<br/>5)	część nr 5 – 24,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery złote 00/100).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.<br/>4.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>5.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.<br/>6.	Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej.<br/>7.	Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa Zamówień publicznych.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określone zostały w ustawie Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;<br/>2)	przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>4)	warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;<br/>5)	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>6)	w przypadku, o którym mowa w ust. 4 (uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej) i ust. 5 (warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności:<br/>1)	zmiany stawki podatku od towarów i usług w zakresie zmienionej jej wysokości,<br/>2)	zmiany wykazu dróg w przypadkach podyktowanych koniecznością wydłużenia lub skrócenia wymienionych odcinków dróg lub objęcia utrzymaniem nowych,<br/>3)	zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, zmuszających do wydłużenia akcji zimowej. <br/>2.	Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie wymagań ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11 stycznia 2018 roku (Dz. U. z 2021 r. poz. 110), jeżeli:<br/>1)	zostaną wprowadzone zmiany przedmiotowej Ustawy, mające wpływ na wymagania określone w SWZ oraz umowie;<br/>2)	zostaną wprowadzone przepisy wykonawcze do przedmiotowej Ustawy, mające wpływ na wymagania określone w SWZ oraz umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-23 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-21</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com