JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/0011754301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117543 z dnia 2021-07-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowych oraz programów funkcjonalno - użytkowych na przebudowę, rozbudowę, odbudowę infrastruktury drogowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830443232</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11-go Listopada 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> drogi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowych oraz programów funkcjonalno - użytkowych na przebudowę, rozbudowę, odbudowę infrastruktury drogowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b25557b9-e60e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00117543</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00014930/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę, przebudowę dróg powiatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">14.13.	Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa oraz platformazakupowa.pl, tj.:<br/>•	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>•	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>•	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>•	włączona obsługa JavaScript,<br/>•	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>•	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>•	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej<br/>„rozporządzeniem 2016/679”.<br/>10.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej ul. 11 –go Listopada 10, 36 – 100 Kolbuszowa , telefon kontaktowy: 177445774;<br/>2)	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@kolbuszowski.pl;<br/>dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - „ Opracowanie dokumentacji projektowych oraz programów funkcjonalno - użytkowych na przebudowę, rozbudowę, odbudowę infrastruktury drogowej ” Oznaczenie sprawy: ZDP-2720.I.4.21<br/>3)	w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>4)	osoba fizyczna posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>5)	osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c)	na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>11.	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP-2720.I.4.21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1:<br/><br/>Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego na:<br/>1. Rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec – Rzochów – Przyłęk – Ostrowy Tuszowskie – Podtrąba w miejscowości Ostrowy Tuszowskie oraz Ostrowy Baranowskie<br/>2.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 223 R Ostrowy Tuszowskie – Trzęsówka – Siedlanka w km 0+000 – 0+085 w miejscowości Ostrowy Baranowskie<br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec – Rzochów – Przyłęk – Ostrowy Tuszowskie – Podtrąba w miejscowości Ostrowy Tuszowskie oraz Ostrowy Baranowskie oraz Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 223 R Ostrowy Tuszowskie – Trzęsówka – Siedlanka w km 0+000 – 0+085 w miejscowości Ostrowy Baranowskie<br/><br/> Zakres obejmuje opracowanie planu funkcjonalno – użytkowego na modernizację obiektu mostowego w km 18+388 nr inwentarzowy obiektu mostowego 01024210 dz. nr ewid. 2084,627 Obręb: Ostrowy Tuszowskie, Jednostka ewid. Cmolas wraz z ciągłością chodnika dla pieszych na obiekcie mostowym oraz rozbudowę wyżej wymienionej drogi w km 18+390 – 19+645 w zakresie budowy chodnika dla pieszych strona lewa – lokalizacja chodnika przy jezdni oraz odcinek chodnika dla pieszych strona prawa (od obiektu mostowego do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1 223 R). W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/>Obecna długość istniejącego obiektu mostwoego 7,7 m.<br/>Zakres opacowania obejmuje projekt na rozbiórkę istniejącego obiektu mostwoego.<br/>Program funkconalno użytkowy obejmuje również Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 223 R Ostrowy Tuszowskie – Trzęsówka – Siedlanka w km 0+000 – 0+085 w miejscowości Ostrowy Baranowskie (przebudowa drogi w zakresie budowy chodnika dla pieszych) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2.<br/><br/>Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę drogi powiatowej:<br/>1) Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 235 R Brzostowa Góra – Krzątka w km 5+250 - 6+400 w miejscowości Krzątka<br/>2)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 034 R od drogi wojewódzkiej W872 – Krzątka – Trzosowa Ścieżka w miejscowości Krzątka <br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>1.	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 235 R Brzostowa Góra w km 5+250 – 6+400<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 235 R Brzostowa Góra – Krzątka w km 5+250 – 6+400 w zkresie nawierzchni, pobocza, rowów oraz w km 6+400 – 9+036 w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego strona prawa, lokalizacja ciągu pieszo rowerowego odcinkowo za rowem , w miejscu istniejącej zabudwy odcinkowo w zbliżeniu do jezdni.<br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Dokumentacja projektowa zakresem obejmuje projekt oświetlenia ciągu pieszo – rowerowego oraz projekty branżowe rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą na warunkach Dysponetów infrastruktury.<br/>Zakres opracowania obejmuje projekt kanału technologicznego lub Projektant uzyska zgodę Ministra na odstępstwo.<br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych.<br/>2)	Rozbudowa drogi powiatowerj Nr 1 034 R od drogi wojewódzkiej W872 – Krzątka – Trzosowa Ścieżka<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 034 R od drogi wojeódzkiej W872 – Krzątka – Trzosowa Ścieżka w km 3+197 – 4+600 strona lewa oraz w km 6+762 – 9+220 strona prawa w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego strona prawa, lokalizacja ciągu pieszo rowerowego odcinkowo za rowem, w miejscu istniejącej zabudwy odcinkowo w zbliżeniu do jezdni.<br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Dokumentacja projektowa zakresem obejmuje projekt oświetlenia ciągu pieszo – rowerowego oraz projekty branżowe rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą na warunkach Dysponetów infrastruktury.<br/>Zakres opracowania obejmuje projekt kanału technologicznego lub Projektanat uzyska zgodę Ministra na odstępstwo.<br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3.<br/><br/>Opracowanie dokumentacji projektowych na rozbudowę oraz przebudowę dróg powiatowych:<br/>1.	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 4+336 – 4+760 w miejscowości Wilcza Wola <br/>2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 233 R Spie – Krzątka w km 0+000 – 0+100 w miejscowści Wilcza Wola<br/>3.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 2+465 - 4+336 oraz w km 4+760 – 5+091 oraz w km 6+419 – 7+050 w miejscowości Wilcza Wola<br/><br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA <br/><br/>1.	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 4+336 – 4+760 w miejscowości Wilcza Wola <br/><br/>Dokumentacja projektowa obejmuje rozbudowę drogi powiatwej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 4+336 – 4+760 w miejscowości Wilcza Wola w zakresie budowy chodnika dla pieszych, przebudowie skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1 233 R, przebudowie istniejącego chodnika, przebudowie istniejącego obiektu mostowego, przebudowie nawierzchni.<br/><br/>Dokumentacje projektowe należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Dokumentacja projektowa zakresem obejmuje dodatkowo projekty branżowe w zakresie rozwiązania kolizji z istniejącą infrastrukturą na warunkach Dysponetów infrastruktury.<br/>Zakres opracowania obejmuje projekt kanału technologicznego lub Projektanat uzyska zgodę Ministra na odstępstwo.<br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych.<br/><br/>2.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 233 R Spie – Krzątka w km 0+000 – 0+100 polegająca na budowie chodnika w miejscowści Wilcza Wola<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 233 R Spie – Krzątka w km 0+000 – 0+100 polegająca na budowie chodnika w miejscowści Wilcza Wola.<br/><br/>Zakres obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy chodnika dla pieszych strona prawa – lokalizacja chodnika przy jezdni. W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów, geodezyjną dokumentację podziałową nieruchomości zajętych pod pas drogowy.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych.<br/>2.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 233 R Spie – Krzątka w km 0+000 – 0+100 polegająca na budowie chodnika w miejscowści Wilcza Wola<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 233 R Spie – Krzątka w km 0+000 – 0+100 polegająca na budowie chodnika w miejscowści Wilcza Wola.<br/><br/>Zakres obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy chodnika dla pieszych strona prawa – lokalizacja chodnika przy jezdni. W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów, geodezyjną dokumentację podziałową nieruchomości zajętych pod pas drogowy.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych.<br/><br/><br/><br/>3.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 2+465 - 4+336 oraz w km 4+760 – 5+091 oraz w km 6+419 – 7+050 w miejscowości Wilcza Wola<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 2+465 - 4+336 oraz w km 4+760 – 5+091 oraz w km 6+419 – 7+050 w miejscowości Wilcza Wola<br/><br/>Zakres obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy nawierzchni. W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów, geodezyjną dokumentację podziałową nieruchomości zajętych pod pas drogowy.<br/><br/><br/>3.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 2+465 - 4+336 oraz w km 4+760 – 5+091 oraz w km 6+419 – 7+050 w miejscowości Wilcza Wola<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 2+465 - 4+336 oraz w km 4+760 – 5+091 oraz w km 6+419 – 7+050 w miejscowości Wilcza Wola<br/><br/>Zakres obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy nawierzchni. W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów, geodezyjną dokumentację podziałową nieruchomości zajętych pod pas drogowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4.<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 222 R Jagodnik – Cmolas – Mechowiec – Dzikowiec <br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>Przedmiot dotyczy opracowania dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 222 R Jagodnik – Cmolas – Mechowiec – Dzikowiec w zakresie przebudowy skrzżowania przedmiotowej drogi z drogą powiatową 1 224 R Kosowy – Trzęsówka – Cmolas.<br/>Przbudowa skrzyżowania w zakresie nawierzchni oraz zmiany organizacji ruchu.<br/> <br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5.<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 11+004 – 11+691 strona prawa oraz km 11+304 -11+500 strona lewa polegająca na budowie chodnika dla pieszych w miejscowości Kopcie<br/><br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>Przedmiotem jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 033 R Bojanów – Wilcza Wola – Kopcie w km 11+004 – 11+691 strona prawa oraz km 11+304 -11+500 strona lewa polegająca na budowie chodnika dla pieszych w miejscowości Kopcie.<br/>Dokumentacja na przebudowę wyżej wymienionego odcinka drogi zakresem obejmuje oprócz branży drogowej, branże towarzyszące niezbędne w zakresie realizacji zadnia. <br/><br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów. Dokumentację należy opracować na aktualnej mapie do celów projektowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6.<br/><br/>Opracowanie programu funkcionalno użytkowego na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 213 R Widełka – Hucisko wraz z odbudową mostu w km 2+274 w miejscowości Widełka<br/><br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/>Nr inwentarzowy 01024240<br/>Lokalizacja: dz. nr ewid. 1826/4; 1826/3; 1826/5 Obręb: Widełka , Jednostka ewidencyjna : Kolbuszowa<br/><br/> Stan istniejący<br/> Istniejący most długości całkowitej 7 m o konstrukcji : obiekt swobodnie podparty, przyczółki betonowe, pomost płyta monolityczna<br/> Stan projektowany.<br/>Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124) z dnia 29.01.2016 r.<br/> <br/>Dokumentacja projektowa zakresem obejmuje opracowanie na rozbiórkę istniejącego obiektu mostowego oraz projekt budowy nowego obiektu inżynierskiego.<br/><br/>Dokumentację budowy mostu należy opracować przyjmując następujące założenia projektowe:<br/>- droga klasy „ Z „<br/>	most– jednoprzęsłowy , klasa „ B „ - 40 t.<br/>	jezdnia szerokość 6,0 m ( szerokość każdego pasa ruchu 3,0m)<br/>- obustronne chodniki. <br/>- posadowienie podpór mostu ustalić w oparciu o badania geologiczne podłoża gruntowego opracowane przez jednostkę projektową .<br/><br/>W ramach inwestycji przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej min. rozwiązania typu: - wykonanie pali CFA 800 mm jako fundamentu pośredniego - wykonanie żelbetowych podpór wraz ze skrzydełkami - wyprofilowanie skarp i dna rzeki w obrębie podpór - wykonaniu ubezpieczenia skarp w obrębie podpór płytami ażurowymi - wykonaniu ubezpieczenia skarp rzeki kamieniem łamanym na wyściółce faszynowej - wykonanie dźwigarów typu KUJAN - wykonaniu zespolonej żelbetowej płyty pomostu gr. 20 cm - wykonaniu izolacji płyty pomostu - wykonaniu nawierzchni bitumicznej na moście - przebudowa dojazdów do mostu wraz w wykonaniem nawierzchni bitumicznej, - wykonanie obustronnych chodników wyposażonych w poręcza - montaż barier ochronnych stalowych - wykonanie korekty cieku i jego ubezpieczenia - wykonanie przebudowy wylotów istniejących rowów do cieku - uporządkowanie terenu. Prpgram funkcjonalno użytkowy obejmuje zakresem również projek chodnika dla pieszych w km 1+527 -3+005 strona prawa wraz pzrebudową przepustu w km 2+200 celem lokalizacji chodnika. <br/><br/>Szczegółowe rozwiązania zostaną uzgodnione z Zamawiającym na etapie akceptacji przedstawionej koncepcji dokumentacji projektowej w oparciu o wyniki sporządzonej dokumentacji geologicznej.<br/> pozostałe parametry projektowe w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz.U.2000.63.735) , Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 02.03.1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124)<br/>	most należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym . <br/><br/>Projektant uzyska :, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, warunki techniczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7.<br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka polegająca na przebudowie istniejącego chodnika dla pieszych w km 2+410 – 2+745 w miejscowości Nowy Dzikowiec<br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>Przedmiotem jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1 212 R Lipnica – Dzikowiec – Widełka polegająca na przebudowie istniejącego chodnika dla pieszych w km 2+410 – 2+745 w miejscowości Nowy Dzikowiec<br/><br/>Dokumentacja na przebudowę wyżej wymienionego odcinka drogi zakresem obejmuje oprócz branży drogowej, branże towarzyszące niezbędne w zakresie realizacji zadnia. <br/><br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów. Dokumentację należy opracować na aktualnej mapie do celów projektowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 8:<br/><br/>Opracowanie dokumentacji projektowej na:<br/>1. Rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie – Lipnica – Raniżów Głogów Młp. na terenie Gminy Raniżów<br/>2.Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie – Lipnica – Raniżów Głogów Młp. na terenie Gminy Raniżów<br/><br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>1. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie – Lipnica – Raniżów Głogów Młp. na terenie Gminy Raniżów<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie – Lipnica – Raniżów Głogów Młp. na terenie Gminy Raniżów w zakresie budowy chodnika dla pieszych km 25+953 -26+098 strona prawa – lokalizacja chodnika przy jezdni oraz w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego w km 27+192 – 27+859 strona lewa - lokalizacja ciągu pieszo – rowerowego za rowem. W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów, geodezyjną dokumentację podziałową nieruchomości zajętych pod pas drogowy.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych.<br/>2.	Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie – Lipnica – Raniżów Głogów Młp. na terenie Gminy Raniżów<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1 204 R Majdan Królewski – Kopcie – Lipnica – Raniżów Głogów Młp. na terenie Gminy Raniżów<br/><br/>Zakres obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy istniejącego chodnika dla pieszych w km 26+980 – 27+192 w tym przebudwy chodnika na obiekcie mostowym. W zakresie dokumentacji również opracować projekt kanału technologicznego lub uzyskać zgodę na odstępstwo od Ministra.<br/><br/>Dokumentację należy opracować w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124). <br/><br/>Należy skalkulować wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji w tym min. materiały z ośrodka dokumentacji geodezyjnej np. wyrysy i wypisy z ewidencji gruntów, geodezyjną dokumentację podziałową nieruchomości zajętych pod pas drogowy.<br/>Opracowanie na mapie do celów projektowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla zadania <br/>” Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1 325 R Blizna – Leszcze – Przedbórz – Poręby Kupieńskie wraz z budową mostu JNI 01024241 w km 13+898 w miejscowości Przedbórz, Bukowiec” <br/><br/>WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA<br/><br/>Lokalizacja: dz. nr ewid. 309/1 Potok Tuszymka Duża, dz. nr ewid. 317 Obręb: Bukowiec, dz. nr ewid. 1130 Obręb: Przedbórz, Jednostka ewidencyjna : Kolbuszowa<br/><br/> Stan istniejący<br/> Istniejący most długości całkowitej 14,50 m o konstrukcji : dźwigary stalowe, przyczółki żelbetowe, pomost drewniany. Obiekt przewidziany do rozbiórki.<br/> Stan projektowany.<br/>Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735) z dnia 03.08.2000 r.<br/>oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124) z dnia 29.01.2016 r.<br/> <br/>Dokumentacja projektowa zakresem obejmuje opracowanie na rozbiórkę istniejącego obiektu mostowego oraz projekt budowy nowego obiektu inżynierskiego.<br/><br/>Dokumentację budowy mostu należy opracować przyjmując następujące założenia projektowe:<br/>- droga klasy „ Z „<br/>	most– jednoprzęsłowy , klasa „ B „ - 40 t.<br/>	jezdnia szerokość 6,0 m ( szerokość każdego pasa ruchu 3,0m)<br/>- obustronne chodniki. <br/>- posadowienie podpór mostu ustalić w oparciu o badania geologiczne podłoża gruntowego opracowane przez jednostkę projektową .<br/><br/>W ramach inwestycji przewiduje się opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej min. rozwiązania typu: - wykonanie pali CFA 800 mm jako fundamentu pośredniego - wykonanie żelbetowych podpór wraz ze skrzydełkami - wyprofilowanie skarp i dna rzeki w obrębie podpór - wykonaniu ubezpieczenia skarp w obrębie podpór płytami ażurowymi - wykonaniu ubezpieczenia skarp rzeki kamieniem łamanym na wyściółce faszynowej - wykonanie dźwigarów typu KUJAN - wykonaniu zespolonej żelbetowej płyty pomostu gr. 20 cm - wykonaniu izolacji płyty pomostu - wykonaniu nawierzchni bitumicznej na moście - przebudowa dojazdów do mostu wraz w wykonaniem nawierzchni bitumicznej, - wykonanie obustronnych chodników wyposażonych w poręcza - montaż barier ochronnych stalowych - wykonanie korekty cieku i jego ubezpieczenia - wykonanie przebudowy wylotów istniejących rowów do cieku - uporządkowanie terenu. <br/>	pozostałe parametry projektowe w/ g. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz.U.2000.63.735) , Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 02.03.1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124)<br/>	most należy zaprojektować w istniejącym pasie drogowym . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2.	Okres gwarancji –– waga kryterium 40 %.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>cena najniższa brutto <br/>spośród wszystkich złożonych ofert <br/>niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/><br/>2)	Kryterium jakościowe – gwarancja – waga kryterium 40 %<br/><br/>PUNKTY „G”:<br/>- gwarancja 24 miesiące – 0 pkt<br/>- gwarancja 30 miesięcy – 20 pkt<br/>- gwarancja 36 miesięcy – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Gwarancja jakości (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Zamawiający stawia warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/><br/>a)	potencjał techniczny wykonawcy lub zawodowy<br/> <br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług tj.: minimum 2 dokumentacji projektowo – kosztorysowych budowy, przebudowy dróg i chodników klasy min. Z , oraz załączy dowody określające, że usługi te zostały wykonane należycie.<br/>-dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymując się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone- projektant branża drogowa.<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia tj .posiadające uprawnienia w projektowaniu dróg.<br/>Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty <br/>i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, <br/>Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą<br/>posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7<br/>lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie<br/>przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w<br/>przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika<br/>Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki<br/>określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016,poz. 65). Osoby spoza<br/>terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować się decyzją o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez<br/>właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane<br/>przed właściwą Izbą.<br/><br/>W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca. Udostępnienie zasobów wiedzy i doświadczenia musi być związane z wykonywaniem usług.<br/><br/>W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca. Udostępnienie zasobów wiedzy i doświadczenia musi być związane z wykonywaniem robót. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.<br/>- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1 Pzp)– zgodnie z Załącznikiem do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na podstawie art. 273 ust 1pkt 2 Pzp Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>a)wykaz zrealizowanych dokumentacji projketowych. Wzór wykazu znajduje się w Rozdziale IV SOPZ cz.5.– „Wykaz dokumentacji”</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości <br/>Część 1: 2000,00 PLN<br/>Część 2: 2000,00 PLN<br/>Część 3: 2000,00 PLN<br/>Część 4: 700,00 PLN<br/>Część 5: 1000,00 PLN<br/>Część 6: 1000, 00 PLN<br/>Część 7: 400,00 zł<br/>Część 8: 1200,00 zł<br/>Część 9: 1200,00 zł<br/><br/>WADIUM NALEŻY WNIEŚĆ DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ODDZIELNIE<br/>Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków zmawiający informuje, iż szczegółowe warunki zawiera SWZ rozdział 1 Podstawowe informacje dotyczące postępowania <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-26 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-24</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com