JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/0012194501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121945 z dnia 2021-07-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca oraz dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-330</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">62 74 13 013</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ugdobrzyca.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dobrzyca.bipgmina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca oraz dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46f7b747-e9f9-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00121945</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000436/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Dobrzyca oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zawarte zostały w SWZ - rozdział XIII - Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów oraz sekcji XIV - Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych<br/>TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Dobrzyca z siedzibą w Urzędzie Miejskim Gminy Dobrzyca przy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca. <br/>Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez adres email: gmina@ugdobrzyca.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem.<br/>DANE KONTAKTOW INSPEKTORA OCHRONY DANYCH<br/>Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie – iod@bodo24.pl<br/>CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na zadanie pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobrzyca oraz dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie w roku szkolnym 2021/2022” - ZPI.271.1.4.2021<br/>WYMOGI I KONSEKWENCJE<br/>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH<br/>Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:<br/>•	Inspektor Ochrony Danych Kinga Milczarek z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 281/721;<br/>•	właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>•	podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Urzędu;<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH<br/>Przysługujące prawa:<br/>•	prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z prawem;<br/>•	w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby fizycznej, której dane dotyczą;<br/>•	jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania zautomatyzowanej decyzji;<br/>prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">-</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPI.271.1.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Polskie Oledry-Dobrzyca<br/>ZADANIE NR I/1 – Przewóz uczniów na trasie Polskie Olędry - Dobrzyca<br/>ZADANIE NR I/2 – Przewóz uczniów na trasie Dobrzyca – Polskie Olędry<br/>ZADANIE NR I/3 – Przewóz uczniów na trasie Dobrzyca – Polskie Olędry </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <p class="mb-0">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga	Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium<br/>1	Cena – „C” 60%	60 punktów<br/>2	Ubezpieczenie NNW „N”	40%	40 punktów<br/>Łączna liczba punktów	100 %	100 punktów<br/><br/>Ad. 1) Kryterium „Cena” <br/>Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C<br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;<br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej;<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Ad. 2) Kryterium „Ubezpieczenie NNW”<br/><br/>Kryterium będzie oceniane na podstawie wysokości sumy ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów (jednakowa wysokość sumy ubezpieczenia dla każdego pojazdu zgłoszonego do wykonania zamówienia)<br/><br/>No/Nm * 100* 40% = ilość punktów w kryterium N<br/>gdzie:<br/>Nm – maksymalna liczba punktów określona w SIWZ (za ubezpieczenie 15 000,00 PLN i większe –40 pkt);<br/>No – liczba punktów zgodnie z tabelą przyznana ofercie rozpatrywanej<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium „Ubezpieczenie NNW”.<br/>Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom zgodnie z poniższą tabelą:<br/><br/>Suma ubezpieczenia NNW	Ilość punktów<br/> od 5 000,00 PLN do 9 999,99 PLN	20 pkt<br/>od 10 000,00 PLN do 14 999,99 PLN	30 pkt<br/>od 15 000,00 PLN i więcej	40 pkt<br/><br/>Uwaga: Minimalna oceniana suma ubezpieczenia NNW to 5 000,00 PLN, a maksymalna to 15 000,00 PLN. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:<br/>LP= C+N<br/>gdzie:<br/>LP – liczba zdobytych punktów;<br/>C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;<br/>N – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Ubezpieczenie NNW” <br/><br/>2.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>3.	Każde zadanie zostanie ocenione odrębnie.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ubezpieczenie NNW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Sośnica-Dobrzyca<br/>ZADANIE NR II/1 – Przewóz uczniów na trasie Sośnica - Dobrzyca<br/>ZADANIE NR II/2 – Przewóz uczniów na trasie Dobrzyca - Sośnica<br/>ZADANIE NR II/3 – Przewóz uczniów na trasie Dobrzyca – Sośnica </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <p class="mb-0">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga	Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium<br/>1	Cena – „C” 60%	60 punktów<br/>2	Ubezpieczenie NNW „N”	40%	40 punktów<br/>Łączna liczba punktów	100 %	100 punktów<br/><br/>Ad. 1) Kryterium „Cena” <br/>Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C<br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;<br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej;<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Ad. 2) Kryterium „Ubezpieczenie NNW”<br/><br/>Kryterium będzie oceniane na podstawie wysokości sumy ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów (jednakowa wysokość sumy ubezpieczenia dla każdego pojazdu zgłoszonego do wykonania zamówienia)<br/><br/>No/Nm * 100* 40% = ilość punktów w kryterium N<br/>gdzie:<br/>Nm – maksymalna liczba punktów określona w SIWZ (za ubezpieczenie 15 000,00 PLN i większe –40 pkt);<br/>No – liczba punktów zgodnie z tabelą przyznana ofercie rozpatrywanej<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium „Ubezpieczenie NNW”.<br/>Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom zgodnie z poniższą tabelą:<br/><br/>Suma ubezpieczenia NNW	Ilość punktów<br/> od 5 000,00 PLN do 9 999,99 PLN	20 pkt<br/>od 10 000,00 PLN do 14 999,99 PLN	30 pkt<br/>od 15 000,00 PLN i więcej	40 pkt<br/><br/>Uwaga: Minimalna oceniana suma ubezpieczenia NNW to 5 000,00 PLN, a maksymalna to 15 000,00 PLN. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:<br/>LP= C+N<br/>gdzie:<br/>LP – liczba zdobytych punktów;<br/>C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;<br/>N – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Ubezpieczenie NNW” <br/><br/>2.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>3.	Każde zadanie zostanie ocenione odrębnie.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ubezpieczenie NNW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III – Czarnuszka - Lutynia<br/>ZADANIE NR III/1 – Przewóz uczniów na trasie Czarnuszka - Lutynia<br/>ZADANIE NR III/2 – Przewóz uczniów na trasie Lutynia - Czarnuszka<br/>ZADANIE NR III/3 – Przewóz uczniów na trasie Lutynia – Czarnuszka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą</p> <p class="mb-0">85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/>1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Lp.	Nazwa kryterium	Waga	Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium<br/>1	Cena – „C” 60%	60 punktów<br/>2	Ubezpieczenie NNW „N”	40%	40 punktów<br/>Łączna liczba punktów	100 %	100 punktów<br/><br/>Ad. 1) Kryterium „Cena” <br/>Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C<br/>gdzie:<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;<br/>Cb – cena oferty rozpatrywanej;<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>60% - procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Ad. 2) Kryterium „Ubezpieczenie NNW”<br/><br/>Kryterium będzie oceniane na podstawie wysokości sumy ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów (jednakowa wysokość sumy ubezpieczenia dla każdego pojazdu zgłoszonego do wykonania zamówienia)<br/><br/>No/Nm * 100* 40% = ilość punktów w kryterium N<br/>gdzie:<br/>Nm – maksymalna liczba punktów określona w SIWZ (za ubezpieczenie 15 000,00 PLN i większe –40 pkt);<br/>No – liczba punktów zgodnie z tabelą przyznana ofercie rozpatrywanej<br/>100 – stały wskaźnik;<br/>40% - procentowe znaczenie kryterium „Ubezpieczenie NNW”.<br/>Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom zgodnie z poniższą tabelą:<br/><br/>Suma ubezpieczenia NNW	Ilość punktów<br/> od 5 000,00 PLN do 9 999,99 PLN	20 pkt<br/>od 10 000,00 PLN do 14 999,99 PLN	30 pkt<br/>od 15 000,00 PLN i więcej	40 pkt<br/><br/>Uwaga: Minimalna oceniana suma ubezpieczenia NNW to 5 000,00 PLN, a maksymalna to 15 000,00 PLN. <br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:<br/>LP= C+N<br/>gdzie:<br/>LP – liczba zdobytych punktów;<br/>C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;<br/>N – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Ubezpieczenie NNW” <br/><br/>2.	Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. <br/>3.	Każde zadanie zostanie ocenione odrębnie.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>6.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ubezpieczenie NNW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. w szczególności posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą i licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) Po zawarciu umowy Wykonawca, przed wykonaniem usługi, zobowiązany jest uzyskać zezwolenie Burmistrza Gminy Dobrzyca na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przewoźnika drogowego.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	W zakresie zdolności technicznej (potencjału technicznego) zamawiający wymaga od wykonawcy dysponowania odpowiednią ilością autobusów/busów dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób, zapewniających bezpieczeństwo i komfort jazdy, przeznaczonych do użycia podczas realizacji zamówienia, umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.<br/>Wykonawca zapewni autobusy/busy w odpowiedniej ilości i o odpowiednich parametrach posiadające aktualne badania techniczne oraz opłacone ubezpieczenie NNW. Warunek posiadania taboru autobusowego zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży wykaz pojazdów oferowanych do wykonania zamówienia z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc). Warunek posiadania pojazdów uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się własnością lub posiadaniem prawa do korzystania np. na podstawie umowy leasingu, użyczenia itp. - wzór stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 7 do SWZ.<br/>UWAGA! Zamawiający wymaga na 2 dni przed podpisaniem umowy z Wykonawcą dostarczenia kserokopii aktualnych przeglądów technicznych oraz kserokopie dokumentów własności pojazdów lub posiadania prawa do korzystania na podstawie umowy leasingu. Wykonawca zobowiązany jest co najmniej 2 dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu aktualnej na dzień złożenia oferty polisy potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW) o sumie ubezpieczenia wskazanej w formularzu ofertowym – ZAŁĄCZNIK nr 1 do SWZ oraz wykazie potencjału technicznego– ZAŁĄCZNIK nr 7 do SWZ. <br/>b)	Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) określającym wymagania w stosunku do kierowców. Należy wskazać taką liczbę osób oraz iloma pojazdami jednocześnie będzie realizowane zamówienie - wzór stanowiący ZAŁĄCZNIK nr 10 do SWZ. <br/>c)	zamawiający wymaga od wykonawcy dysponowania odpowiednią ilością pełnoletnich opiekunów posiadających przeszkolenie z zakresu BHP oraz odpowiednią ilością kierowców z wymaganymi uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi, umożliwiającymi realizację zamówienia na trasach, na realizację których Wykonawca złożył ofertę. <br/>3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału <br/>w postępowaniu Zamawiający wymaga następujących dokumentów:<br/>a)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ;<br/>b)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>c)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>e)	Oświadczenie dotyczące braku zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne -ZAŁĄCZNIK nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM nr 2a do SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM nr 2b do SWZ oraz formularz cenowy zgodny z ZAŁĄCZNIKIEM nr 3 do SWZ ;<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (podmiotowe środki dowodowe):<br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu:<br/>	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca składa aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.<br/>	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca składa dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykaz potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy w celu wykonania niniejszego zamówienia publicznego - wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.<br/>Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> - <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ - §6 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dobrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> -</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com